Työkaveri syö työpäivän aikana vain 2 kananmunaa
Minua ärsyttää suunnattomasti tuo. Kuitenkin 8 tuntinen päivä. Itselläni pitää ainakin olla kunnon mätöt.
Kommentit (28)
Mä syön kaksi tai kolme hapankorppua, ilman mitään päällä.
Yks paketti riittää pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi sä vammainen teit tämän aloituksen?
Miksi sä vammainen vastaat tähän aloitukseen?
Totta, palstalla ei ole vastauspakkoa. Jos ei aihe miellettytä siirry seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aina söpöä kun joku triggeröityy ja tarttuu kiinni, pus pus
Työkaveri syö ainoastaan yhden hk:n sinisen koko päivän aikana. Ei ärsytä. Voinee arvata, että raksalla.
Minä lakkasin aikoinaan syömästä töissä kun ärsytti se pakkojauhaminen kun ei ollut ruokahaluakaan niin aikaisin. Siinä loppui sitten se mahan kurniminenkin samalla.
Ehkä se kerran päivässä syöminen ei sekään niin hyvä juttu ole, mutta minkäs teet kun ei innosta syödä jatkuvasti.
Jos syö kunnon aamiaisen ja töiden jälkeen kotona, ei ole päivällä nälkä.
Miten jaksattekin koko ajan vahtia toisten syömisiä? Tuntuu olevan melkein joka työpaikassa näitä jotka aina ihmettelevät ja päivittelevät toisten ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aina söpöä kun joku triggeröityy ja tarttuu kiinni, pus pus
Aina yhtä blaa blaa, kun joku puhuu Amerikasta pöllityillä termeillä, joita ei itsekään ymmärrä. Sydämiä.
Ei ole kyse sinun elimistöstäsi. Ei ne kananmunat sun mahaan ilmesty. Yritä opetella erottamaan itsesi muista ihmisistä niin on vähän helpompaa.
Tunsin metsurin, ennen isojen koneiden aikaa, joka otti evääkseen metsään ison termoksen mustaa kahvia ja vettä. Teki pitkän raskaan päivän syömättä mitään. Olikin tosi hoikka mies mutta sitkeä ja voimakas silti. Tottumuskysymyksiä. Hän söi aamiaisen ja iltaruuan.
Vierailija kirjoitti:
Minä lakkasin aikoinaan syömästä töissä kun ärsytti se pakkojauhaminen kun ei ollut ruokahaluakaan niin aikaisin. Siinä loppui sitten se mahan kurniminenkin samalla.
Ehkä se kerran päivässä syöminen ei sekään niin hyvä juttu ole, mutta minkäs teet kun ei innosta syödä jatkuvasti.
Minä lopetin töissä syömisen, koska se vaan väsytti.
Mielenkiintoista. Kuinkahan minä, joka en syö mitään työpäivän aikana, mahdan sitten ärsyttää teitä mättäjiä. Pari kuppia vihreää teetä ja kaksi kolme lasillista vettä riittää. Painokin ihanne lukemissa.
Aamupalana kaurapuuro (1 dl hiutaleita) marjojen ja pähkinöiden kera tai mysli ( 1dl) marjoilla ja jugurttilla (päällä juusto ja.kinkku tai graavilohi)), tomaatti ja salaatinlehti ja kurkkua.
Illalla normi kotiruoka salaatin kanssa. ( Pieni annos, yksi keskinokoinen peruna, pasta tai riisi).
Kokemuksetta tiedän, että.mätöstä venynyt vatsa.vaatii kokoajan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Kuinkahan minä, joka en syö mitään työpäivän aikana, mahdan sitten ärsyttää teitä mättäjiä. Pari kuppia vihreää teetä ja kaksi kolme lasillista vettä riittää. Painokin ihanne lukemissa.
Aamupalana kaurapuuro (1 dl hiutaleita) marjojen ja pähkinöiden kera tai mysli ( 1dl) marjoilla ja jugurttilla (päällä juusto ja.kinkku tai graavilohi)), tomaatti ja salaatinlehti ja kurkkua.
Illalla normi kotiruoka salaatin kanssa. ( Pieni annos, yksi keskinokoinen peruna, pasta tai riisi).
Kokemuksetta tiedän, että.mätöstä venynyt vatsa.vaatii kokoajan lisää.
Aina löytyy kyttääjiä, ihmettelijöitä ja niitä jotka yrittävät pakottaa muut omaan toimintamalliinsa. Kyllä ihminen itse tietää miten hänen kannattaa syödä ja mihin aikaan. Ja miten paljon. Se ei kuulu muille.
Työelämässä ollessani en syönyt mitään työpäivän aikana. Vieläkään minulla ei ole koskaan päivisin näläntunnetta. Syön illalla vasta jotakin. Miten toisen ihmisen ruokailu voi ärsyttää jotakuta? Ei tullut ikinä mieleenikään, että jotakuta ärsyttäisi se, että minä en syönyt.
N63
Mä en ymmärrä, miten toisten lounassyömiset voi ärsyttää. Eihän se sua mitenkään koske.
Itse syön lounasaikaan aamupalan, joten syön aika kevyesti myös. Tänään on eväänä maidosta, banaanista ja mansikoista tehty smoothie, jonka lounasaikaan kulautan. Lounaan syön sitten työpäivän jälkeen ja päivällisen 21 aikoihin.