Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittikumppani töksäytteli vaatteista ja meikistäni, mutta pyysi toisille treffeille. Mennäkö vai eikö?

Vierailija
07.08.2025 |

Eli mulla oli yhden miehen kanssa deitit. Olin pukeutunut ja meikannut itseni sellaiseksi, kuin olen. Deitit oli kahvilassa. Periaatteessa juttu luisti tosi hyvin, mutta melko alkuun hän totesi jotain pukeutumisestani, että ai, sä oot laittanut tollasta päälle. Oltais voitu sopia etukäteen, että miten pukeudutaan. Minulla siis siisti minihame ja toppi. Olin tietenkin meikannut, mutta en todellakaan liikaa ja hän sanoi siitäkin jotain, että olisin kaunis ilman meikkiä ja se on hänen mielestään turhamaista naisilta. Muuten hän jutteli ihan järkeviä ja juttu luisti hyvin, koska päätiin sivuuttaa nämä kommentit. Nyt hän kyseli toisille treffeille, mutta jotenkin nämä asiat alkoivat minua vaivaamaan, varsinkin juteltuani ystävieni kanssa. Toisaalta kiva mies, mutta sitten taas nämä muutama välikommentti tuntuu aika ikäviltä, koska olin aito oma itseni.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan toisille treffeille kenenkään kanssa, joka osoittaa kontrolloivaa käytöstä. Mieti vaan, millainen tuo on vuoden päästä, jos edes ekoja treffejä ei pystynyt esittämään normaalia. 

Vierailija
2/89 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tökeröä käytöstä puuttua tuollaisiin asioihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis maksoiko hän sulle jotakin tämän henkisen väkivallan vastaanottamisesta? Jos ei niin et tietenkään mene. Nyt vaan hintaa ylöspäin tai sitten vaadit miehen olevan aidosti hyvä ja elämääsi lisäarvoa tuova. Mitään väkivaltaista suhdetta ei ilmaisksi siedetä.

Vierailija
4/89 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan käydä toisilla treffeillä ja sitten päättää jatkuuko. Monet kuitenkin jännittää alussa ja kun et tunne toista niin et tiedä mitä tarkoittaa ja miten kommunikoi ja kohteliaisuuden voi tulkita väärin. Jos ei kiinnosta ottaa selvää niin älä mene enää.

Vierailija
5/89 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökerö kohteliaisuus, kun jännittää liikaa? Huomaat kyllä pian mikä on miehiään.

Vierailija
6/89 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa nyt muuten ole pahaa, mutta se että sanoi meikkaamista TURHAMAISEKSI naisilta on kyllä ensitapaamisella aika kontrolloivaa viestintää. Nuo muut, se voi olla vaan sitä että tunsi itsensä ehkä alipukeutuneeksi jos sinulla oli jotenkin juhlavammat vaatteet ja laittautuminen, ja hän arkisempi. Mulle kävi kerran niin että laittauduin aika huolella, ja mies sitten olikin shortseissa ja T-paidassa, kyllähän hän vähän ymmärrettävästi harmitteli ettei sovittu mihin tyyliin pukeudutaan.

Mulle tuo kokonaisuutena ei olisi ehkä ehdoton este, voisin tavata toisen kerran jos tuntuu vetovoimaa ja muuten miellyttää, mutta ottaisin kyllä toisilla treffeillä käsittelyyn hyvin suoraan tämän kommentin meikkaamisesta, ja tekisin miehelle selväksi, että minäpä muuten meikkaan, enkä aio muuttaa sitä miehen mielipiteiden takia, joten jos se on sulle turn-off, kannattaa jatkaa matkaa ja etsiä muita.

Vierailija
7/89 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko vilkaista hameen alle ?

Vierailija
8/89 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä niin selvä punainen lippu, että jätä seuraavat treffit suosiolla väliin.

Vierailija
9/89 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi kaikissa harrastuksissaai, ystävissäsi ja sukulaisissasi on vikaa ja oikeastaan parempi, kun et tapaa ketään.

Vierailija
10/89 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa nyt muuten ole pahaa, mutta se että sanoi meikkaamista TURHAMAISEKSI naisilta on kyllä ensitapaamisella aika kontrolloivaa viestintää. Nuo muut, se voi olla vaan sitä että tunsi itsensä ehkä alipukeutuneeksi jos sinulla oli jotenkin juhlavammat vaatteet ja laittautuminen, ja hän arkisempi. Mulle kävi kerran niin että laittauduin aika huolella, ja mies sitten olikin shortseissa ja T-paidassa, kyllähän hän vähän ymmärrettävästi harmitteli ettei sovittu mihin tyyliin pukeudutaan.

Mulle tuo kokonaisuutena ei olisi ehkä ehdoton este, voisin tavata toisen kerran jos tuntuu vetovoimaa ja muuten miellyttää, mutta ottaisin kyllä toisilla treffeillä käsittelyyn hyvin suoraan tämän kommentin meikkaamisesta, ja tekisin miehelle selväksi, että minäpä muuten meikkaan, enkä aio muuttaa sitä miehen mielipiteiden takia, joten jos se on sulle turn-off, kannattaa jatkaa matkaa ja etsiä muita.

Jeps, näille kannattaa sitten sanoa ihan suoaan ja rumastikin että anna olla viimeinen kerta kun sanot tuollaista ja pyytää rahaa uusiin vaatteisiin seuraaville treffeille.

Jos mies yrittää pomottaa niin sitten maksaa palkan myös.

Vierailija
11/89 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis maksoiko hän sulle jotakin tämän henkisen väkivallan vastaanottamisesta? Jos ei niin et tietenkään mene. Nyt vaan hintaa ylöspäin tai sitten vaadit miehen olevan aidosti hyvä ja elämääsi lisäarvoa tuova. Mitään väkivaltaista suhdetta ei ilmaisksi siedetä.

Ei sitä siedetä edes rahasta, saatana.

Vierailija
12/89 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti huono vaatetus ja meikkaus sulla 

Vierailija
13/89 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olin tietenkin meikannut, mutta en todellakaan liikaa"

"koska olin aito oma itseni."

Vierailija
14/89 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olin tietenkin meikannut, mutta en todellakaan liikaa"

"koska olin aito oma itseni."

Vierailija
15/89 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. Minua ei tuollaiset kommentit haittaa. 

Vierailija
16/89 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysi toisille treffeille, jotta voisi kritisoida sinua lisää. Jos menisit meikittömänä ja peittävissä vaatteissa, hän valittaisi siitäkin ja ehdottaisi miltä sinun pitäisi näyttää.

Juokse.

Vierailija
17/89 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan käydä toisilla treffeillä ja sitten päättää jatkuuko. Monet kuitenkin jännittää alussa ja kun et tunne toista niin et tiedä mitä tarkoittaa ja miten kommunikoi ja kohteliaisuuden voi tulkita väärin. Jos ei kiinnosta ottaa selvää niin älä mene enää.

Kerrotko vielä omin sanoin, miten "naisten meikkaaminen on turhamaista ja olisi parempi jos et meikkaisi" voisi tulkita kohteliaisuudeksi? 

Vierailija
18/89 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mene

Vierailija
19/89 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annoit kuvan, että aiot antaa. Mitä suotta nyrpistät nokkaasi?

Vierailija
20/89 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mene, koska et saa olla oma itsesi