Kiltti nainen ja tavallinen mies, missä kohdata?
Olen itse kiltti ja herkkä. En ainakaan tietoisesti hae miesten huomiota, mutta silti tuntuu, että miehet jotka ihastuvat itseeni ovat tyyppejä joiden ympärillä pörrää paljon naisia. Haluaisin vaan tavallisen ihmisen, en ketään lirkuttelija. Mistähän sellaisen löytäisi 😬. Anteeksi avautuminen. Ärsyttää ja kyllästyttää vaan.
Kommentit (7)
Tavis miehet on niitä rumia miehiä joita naiset ei halua. Haluat siis komean miehen kuitenkin.
Jo naiset haluais tavis miehiä niin syntyvyys olisi noussut jo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tavis miehet on niitä rumia miehiä joita naiset ei halua. Haluat siis komean miehen kuitenkin.
Sanotaanko nyt näin, että kokemuksesta viisastuneena haluan ihan tavallisen ihmisen. Naistennaurattajan kanssa tulisin hulluksi. Kunhan ei ole ilkeä ihminen, niin normaali työssäkäyvä mies kelpaa. Komeus/rumuuskin voi olla suhteellista.
En ole ihan kiltti mies mutta en mikään pahiskaan. Etsin tuhmaa tyttöä kaikkeen kivaan. Mistähän näitä löytyisi Stadin suunnalta?
Naiset haluaa just niitä pelimies naistennaurattajia. Ei pääse tavis miehet treffeille. Olen varmaan 300 tavis naista pyytänyt treffeille vuosien aikana niin eivät ole lähteneet.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa just niitä pelimies naistennaurattajia. Ei pääse tavis miehet treffeille. Olen varmaan 300 tavis naista pyytänyt treffeille vuosien aikana niin eivät ole lähteneet.
Harmi. Olen oikeasti pahoillani. Joskus on kyllä käynyt kyllä niin, että on joku tavallinen ja järkevän oloinen mies yrittänyt lähestyä, mutta olen torjunut tämän vaan siksi koska olen ollut samaan aikaan ihastunut tähän lirkuttelijaan, joka "ehti ensin". Jälkikäteen on sitten harmittanut ihan todella paljon. Täytyy varmaan seuraavan pelurin kohdalla juosta karkuun ja alkaa itsekin aktiiviseksi, niin kuin täälläkin neuvottiin.
olemalla aloitteellinen sen sijaan että odottelee pelimiesten iskemisiä.