Deittikumppani töksäytteli vaatteista ja meikistäni, mutta pyysi toisille treffeille. Mennäkö vai eikö?
Eli mulla oli yhden miehen kanssa deitit. Olin pukeutunut ja meikannut itseni sellaiseksi, kuin olen. Deitit oli kahvilassa. Periaatteessa juttu luisti tosi hyvin, mutta melko alkuun hän totesi jotain pukeutumisestani, että ai, sä oot laittanut tollasta päälle. Oltais voitu sopia etukäteen, että miten pukeudutaan. Minulla siis siisti minihame ja toppi. Olin tietenkin meikannut, mutta en todellakaan liikaa ja hän sanoi siitäkin jotain, että olisin kaunis ilman meikkiä ja se on hänen mielestään turhamaista naisilta. Muuten hän jutteli ihan järkeviä ja juttu luisti hyvin, koska päätiin sivuuttaa nämä kommentit. Nyt hän kyseli toisille treffeille, mutta jotenkin nämä asiat alkoivat minua vaivaamaan, varsinkin juteltuani ystävieni kanssa. Toisaalta kiva mies, mutta sitten taas nämä muutama välikommentti tuntuu aika ikäviltä, koska olin aito oma itseni.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Käytöksen mukaan hän ei pidä liian paljastavasta pukeutumisesta eikä meikkaamisesta = kontrolloiva tyyppi. Seuraavaksi ei kelpaa kaverit jos ovat samantyyppisiä kuin sinä ja harrastukset. Jos olet valmis muuttamaan tyyliäsi ja elämääsi niin siitä vaan, itse en toisille treffeille lähtisi.
Iso osa miehistä on yksinkertaisesti sosiaalisilta taidoilaan luokkaa peruna.
Heillä on negatiivisia mielipiteitä koska heidän tunne-elämänsä on negatiivista.
Rehellisesti sanottuna lirkutteleva ja flirttaava mies on vaarallisempi kuin tällainen töksäyttäjä. Heille vaan pitää näyttää oma paikkansa. Eläin kuuluu eläimen asemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt oli olit aivan liian yliherkkä. Hän ei siis käyttäytynyt niin kuin haluat. Tottakai tuo pitää toisen kerran katsoa, kaverissa on rohkeutta sanoa ja kokeilla sinun sietokykyäsi.
Kaikki ei halua parisuhdetta, jossa vttuillaan toiselle jatkuvasti. Itse arvostan enemmän kauniita sanoja.
Jos etsit kauneutta miehistä niin ikävä tuottaa pettymys mutta ei ole tapahtumassa. Kauneimmatkin pojat ovat polygamisia ja itsekkäitä.
Tuo on todella kontrollloivaa käytöstä. Et kai halua, että joudut jatkossa puolustelemaan omaa ulkonäköäsi, älykkyyttäsi, koulutustasi, ammattiasi, harrastuksiasi, ystäviäsi, perhettäsi ja kaikkia omia mieltymyksiäsi? Tuollaista on odotettavissa kontrolloivalta ja määräilevältä mieheltä. Voit mennä toisille treffeille, mutta jos arvostelu jatkuu, harkitse tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos mies oli saanut sinusta käsityksen, että olisit aito, luonnollinen ihminen ja hämmästyi, kun deittiseuraksi paljastuikin halvan näköinen bimbo.
Miksi mies haluaa toisille treffeille vaikka nainen on hänen mielestään halvan näköinen bimbo?
No vaikka siksi, ettei saa meitä parempia? Ei kannata alkaa liian ronkeliksi tai jää ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos mies oli saanut sinusta käsityksen, että olisit aito, luonnollinen ihminen ja hämmästyi, kun deittiseuraksi paljastuikin halvan näköinen bimbo.
Miksi mies haluaa toisille treffeille vaikka nainen on hänen mielestään halvan näköinen bimbo?
Koska asian ydin ei ollut se, miltä nainen näyttää, vaan päästä määräilemään ja kontrolloimaan.
Vierailija kirjoitti:
"Olin tietenkin meikannut, mutta en todellakaan liikaa"
"koska olin aito oma itseni."
Se, että nainen meikkaa, ei tarkoita, etteikö hän olisi aito oma itsensä. Hän meikkaa juuri sen verran, kun itse haluaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt oli olit aivan liian yliherkkä. Hän ei siis käyttäytynyt niin kuin haluat. Tottakai tuo pitää toisen kerran katsoa, kaverissa on rohkeutta sanoa ja kokeilla sinun sietokykyäsi.
Kaikki ei halua parisuhdetta, jossa vttuillaan toiselle jatkuvasti. Itse arvostan enemmän kauniita sanoja.
Jos etsit kauneutta miehistä niin ikävä tuottaa pettymys mutta ei ole tapahtumassa. Kauneimmatkin pojat ovat polygamisia ja itsekkäitä.
Olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä.
:D ei vaan sinä olet. Neitsytmiehet joskus kuvittelevat olevansa monogamisia, kunnes pääsevät pillun päälle ja * maskuliini geeni * aktivoituu kunnolla.
En menisi, ja olisin ehkä lähtenyt ekoiltakin kesken kaiken, jos tuollaista olis ollut
Vierailija kirjoitti:
Minihame, toppi ja meikkiä, niin minun korviini kuulostaa jo siltä, että vaatetusta on liian vähän ja luonnollisuus tiessään. Vai tapasitteko yökerhossa?
Oletan sinun olevan mies. Jos olet yhtään kulkenut kesällä kaupungilla, ihan päiväsaikaan, niin olet todennäköisesti kiinnittänyt edes hieman huomiota naisten pukeutumiseen. Kyllä siellä on kuule nuorilla ihan kaikenlaista minihametta, kesämekkoa, yms. päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka siksi, ettei saa meitä parempia? Ei kannata alkaa liian ronkeliksi tai jää ilman.
Kirjoitit "meitä parempia" eli olet nainen. En ymmärrä yhtään, miksi haluat parisuhteen, jossa sinut on valittu vain siksi, että parempaakaan ei ole saatavilla. Se kun tarkoittaa sitä, että sinut lempataan heti, kun parempi tulee vastaan.
Ehkä parempi ettei kaveri tuhlaa aikaa nirppanokkaan, nyt on vain yksipuolinen totuus töksäyttelystä, miksei se voinut olla vain keskustelua. Kovin on neito herkkähipiäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit "meitä parempia" eli olet nainen. En ymmärrä yhtään, miksi haluat parisuhteen, jossa sinut on valittu vain siksi, että parempaakaan ei ole saatavilla. Se kun tarkoittaa sitä, että sinut lempataan heti, kun parempi tulee vastaan.
Näin ne miehet toimivat muutenkin. Ja tiedän myös, että seurassani miehen arvo nousee, joten se parempi tulee aina saataville. Siksi on tärkeää huolehtia siitä, että hyötyy itse välittömästi eikä lankea mihinkään "sitten kun" -lupauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olin tietenkin meikannut, mutta en todellakaan liikaa"
"koska olin aito oma itseni."
Se, että nainen meikkaa, ei tarkoita, etteikö hän olisi aito oma itsensä. Hän meikkaa juuri sen verran, kun itse haluaa!
Miksi tosiaan omana itsenä oleminen ja meikkaaminen mitenkään sulkisi toisensa pois?
Kyllähän ulkonäköä ehostetaan myös mm. leikkaamalla ja/tai värjäämällä hiuksia, pukeutumalla tyylikkäisiin ja itselleen istuviin vaatteisiin jne.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä parempi ettei kaveri tuhlaa aikaa nirppanokkaan, nyt on vain yksipuolinen totuus töksäyttelystä, miksei se voinut olla vain keskustelua. Kovin on neito herkkähipiäinen.
Mutta kun kaverihan nimen omaan kyselee uusien treffien perään.
En lähtisi.
Mulle on hirveä turn-off miehessä, jos hän on tuollainen töksäyttelijä. Mielestäni ulkonäköä on epäkohteliasta arvostella ja kommentoida suoraan. Voi tietysti sanoa, että sulla on nätti mekko tai kiva tukka, mutta ei tuohon tyyliin, että "ai sä oot pukeutunut tollai" tai "oot näköjään meikannut, olisit nätimpi ilman meikkiä."
Mulkku ja urpo, lisäksi haiskahtaa kontrollointi.