Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2349)

Vierailija
1981/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kahvilakäynti ole mikään "poliisikuulusteluihin verrattava tilanne". Jos sinulla on näin vakava sosiaalisten tilanteiden pelko, niin altista itsesi epämukavuusalueesi ulkopuolelle. Se on ainut keino parantua.

Toi nyt vaan on keksinyt tas uuden tekosyyn olla menemättä kahvilaan kun ei halua sitä 3€ kahvikuppia maksaa.

Itsekin tietää että on ihan höpöpuhetta, mutta jostain syystä hänen on helpompi näyttää sosiaalisesti avuttomalta muille ihmisille kuin myöntää olevansa rutiköyhä. 

Vierailija
1982/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Myöntäisit nyt vain ihan reilusti olevasi köyhä. Me työssäkäyvät ihmiset kyllä pystymme maksamaan 3 - 5 euroa kahvista ihan helposti eikä se edes kummemmin rekisteröidy." 

Sinun mielestäsi miehen pitäisi vain hemmotella naista ilman, että siitä on mitään hyötyä miehelle itselleen?

Normisti hemmittelu tarkoittaa juuri sitä, että sitä harrastetaan ilman takaisinmaksua. Jos oletuksena on vastapalvelu, se ei enää mene hemmottelusta.

Mielestäni ei ole tarpeen tuntemattomien hemmotella ketään. Parisuhteessa sitten eri asia.

Kahvin tarjoaminen ei ole hemmottelua. Se on vain ystävällinen ele.

Miksi sitten nainen ei tarjoa miehelle kahvia, jos se kerran on ystävällinen ele?

No monet tarjoavatkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vielä entisistä lavatansseista. Sen lisäksi, että miehet vääntäytyivät sinne tanssipaikalle he joko tanssittivat ja juttelivat tai ainakin yrittivät jutella naisille. Kun tämä onnistui kuului itsestään selvänä, että mies tarjosi puffetissa ainakin limonaadipullon puoliksi. Usein kyllä koko pullon. Ei olisi tullut kysymykseenkään, että mies olisi alkanut kinata maksamisesta naisen kanssa tai laittanut naisen maksamaan. Miehillä oli silloin usein pienet palkat. 

Oi niitä aikoja...

Vierailija
1984/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Myöntäisit nyt vain ihan reilusti olevasi köyhä. Me työssäkäyvät ihmiset kyllä pystymme maksamaan 3 - 5 euroa kahvista ihan helposti eikä se edes kummemmin rekisteröidy."

Olen loman aikana ostanut ainakin 100 puolen litran lonkero- ja siideritölkkiä. Se on tullut maksamaan ainakin 300€. En pidä sitä kalliina hintana suhteessa siihen miten hyvä fiilis niistä tulee. Kun käy uimassa ja sen jälkeen menee mökin terassille auringonpaisteeseen, ja avaa lonkeron tai siiderin, niin jo toisen tölkin jälkeen se alkaa nousta tukkaan :) Aivan uskomattoman hyvä fiilis tulee kun siinä samalla tarkkailee luontoa. Kahvilassa kahvin juominen sen sijaan ei tuo minulle minkäänlaista hyvänolon tunnetta. Siksi en käy koskaan kahvilassa.

No jos sinä kittaat mieluiten satasten arvosta siideriä ja lonkero

Mikä on todennäköisyys sille, että suhde syntyisi, jos nainen pitää vain yhtä miestä tuhannesta kiinnostavana?

Yksi tuhannestahan kuulostaa paljolta. Jos ennen treffejä on jo 99% väärän ikäisiä, epäsiistin näköisiä, huonot profiilit, huonot kuvat, ei kerro tarpeeksi itsestään jne, niin sittenhän ei kovin monilla treffeillä tarvi käydä. 

Karsinta kannattaa tehdä huolella. Miettiä sitä keneen itse voisi ihastua, ja kuka voisi ihastua sinuun. 

Vierailija
1985/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestäsi miehen pitäisi vain hemmotella naista ilman, että siitä on mitään hyötyä miehelle itselleen?

Normisti hemmittelu tarkoittaa juuri sitä, että sitä harrastetaan ilman takaisinmaksua. Jos oletuksena on vastapalvelu, se ei enää mene hemmottelusta.

Mielestäni ei ole tarpeen tuntemattomien hemmotella ketään. Parisuhteessa sitten eri asia.

Kahvin tarjoaminen ei ole hemmottelua. Se on vain ystävällinen ele.

Miksi sitten nainen ei tarjoa miehelle kahvia, jos se kerran on ystävällinen ele?

Kokemuksen perusteella miehet eivät yleensä sitä pidä kohteliaana eleenä vaan jopa miehuutta lytistävänä. 

Vierailija
1986/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo mottosi sinun kannattaisi muutenkin tallentaa kaikkiin sosiaalisen median profiileihisi heti päällimmäiseksi. Oikein näkyvästi. Ei tule k-päisyydestäsi mitään epäselvyyttä kenellekään. "Minulla ei ole tapana käyttää rahaa tai aikaa mihinkään sellaiseen, mistä ei varmuudella ole itselleni hyötyä." 

Naisten pitäisi ehdottomasti kirjoittaa profiiliin "Olen nirso nainen, ja vain yksi mies tuhannesta herättää mielenkiintoni" tai "Syön onnenpillereitä masennukseen, ahdistukseen ja pelkotiloihin." Tällöin miehet tietäisivät vältellä näitä naisia.

Yksi tuhannesta ei ole nirsoa, sen enemmän kuulostaisi jo omituiselta. Ei kai sitä nyt jokaiseen vastaantulevaan pappaan tai liian nuoreen mieheen voi ihastua? 

En syö pillereitä. 

Vierailija
1987/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenhan haluaa ensitreffit kahvilaan tai ravintolaan vain sen takia, että sieltä saa ilmaisia virvokkeita. Pitkällä aikavälillä siitä kertyy valtava määrä ilmaisia kahveja, kaakaota, leivoksia, drinkkejä, ravintolaillallisia ym. Epätoivoiset miehet kustantavat ne naisille.

Anna toisten miesten sitten mielikuvituksessasi kustannella, sinua ei kukaan siihen pakota. Yleensä kaikki kylläkin kustantaa omat kahvinsa. 

Sinähän et varmasti edes halua sellaista naista joka haluaa kahvilaan, niin et edes menetä mitään! Onnenpotku sinulle että muut miehet menevät sinne kahviloihin ja sinun ei tarvitse! Kannattaa siellä nyt kyllä naureskella partaasi! Pystyt välttämään ilkeät kahvilanaiset ja sälyttämään heidät muiden niskoille! Varsinainen onnenpotku! 

Vierailija
1988/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ihan nurinkurista keskustelua miesten osalta. Lähdetäänpä lähtötilanteesta.

Mies on kiinnostunut eräästä naisesta. Mies miettii rohkeneeko pyytää tätä naista ensitreffeille ja miten sen hoitaisi luontevasti ja  taatakseen paremmin seuraavat mahdolliset treffit. Mies rohkaistuu ja samalla kysyy naiselta mikä olisi sopiva treffipaikka. Nainen sanoo, että vaikkapa kahvila Kahvipapu klo xx. Mies ilahtuu, että kiitos sopii hänelle, kiva kun nähdään siellä klo xx. 

Seuraava näytös kahvila Kultapavussa. Mies odottaa hiukan jännittyneenä kahvilan ulkopuolella hyvissä ajoin tuleeko nainen paikalle. Tuleehan hän, on oikein iloisen ja kivan näköinen. Mies avaa oven ja menevät yhdessä sisään. Mies sanoo: mennään yhdessä tiskille, ota mitä haluat, maksan sitten molemmat. Katsotaan sitten joku sopiva pöytä, että voidaan jutella ja tutustua. Nainen kiittää ja molemmat jatkavat pöydässä juttelua ja tutustumista hyvällä mielellä. 

En oikein käsitä miksi tämä on joillekin miehille täällä täysin ylipääsemätöntä ja todella vaikeaa. Jopa poliisikuulusteluun, isoon rahanmenetykseen, turhaan ajanhukkaan, miehen hyväksikäyttöön jne. verrattavaa. 

Vierailija
1989/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo mottosi sinun kannattaisi muutenkin tallentaa kaikkiin sosiaalisen median profiileihisi heti päällimmäiseksi. Oikein näkyvästi. Ei tule k-päisyydestäsi mitään epäselvyyttä kenellekään. "Minulla ei ole tapana käyttää rahaa tai aikaa mihinkään sellaiseen, mistä ei varmuudella ole itselleni hyötyä." 

Naisten pitäisi ehdottomasti kirjoittaa profiiliin "Olen nirso nainen, ja vain yksi mies tuhannesta herättää mielenkiintoni" tai "Syön onnenpillereitä masennukseen, ahdistukseen ja pelkotiloihin." Tällöin miehet tietäisivät vältellä näitä naisia.

Jos nainen on järkevästi nirso, hän antaa tykkäyksen vain yhdelle miehelle tuhannen joukosta eikä tykkää kaikista. Silloin naisella on treffejä vain muutama vuodessa. Treffeille menemisen vaikutin ei ole ilmaiset kahvit.

Vierailija
1990/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitreffimiehissä minua ihmetyttää se, että eivätkö he tajua, että nainen joka sinne tulee, tekee samaa muidenkin miesten kanssa. Osa naisistakin haluaa vain satunnaista seksiä ilman sitoumuksia. Miehen pitää ymmärtää tällaisessa tilanteessa olevansa vain yksi lenkki pitkässä ketjussa miehiä - kannattaa käyttää kumia.

Vierailija
1991/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1990, tästä minunkin piti jo aiemmin kirjoittaa. Helposti kotiin tuleva nainen tekee sen helposti monelle muullekin miehelle. 

Vierailija
1992/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen naisena niin mukavuudenhaluinen, etten edes viitsisi mennä treffeille pelkän ilmaisen kahvin takia. Kun treffit vaativat kuitenkin aikataulun ja jonkintasoista valmistautumista. Siksi on hyvä, että kahvila tosiaan karsii pois ne minulle sopimattomat miehet. 

Vierailija
1993/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen naisena niin mukavuudenhaluinen, etten edes viitsisi mennä treffeille pelkän ilmaisen kahvin takia. Kun treffit vaativat kuitenkin aikataulun ja jonkintasoista valmistautumista. Siksi on hyvä, että kahvila tosiaan karsii pois ne minulle sopimattomat miehet. 

Sama täällä.. Mikään kahvikuppi todellakaan ei ole riittävä rahallinen houkutus lähteä treffeille. Illallinenkaan ei olisi...kyllä sinne ihan toiseen mene tutustumaan ja katsomaan että voisiko tämän ihmisen kanssa olla yhteistä kemiaa.

Treffeillä käyminen on stressaavaa ja vaatii efforttia. Panoksena täytyy oikeasti olla ihmissuhde eikä mikään rahallinen palkinto että sinne viitsii vaivautua. 

Vierailija
1994/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulla ei ole tapana käyttää rahaa tai aikaa mihinkään sellaiseen, mistä ei varmuudella ole itselleni hyötyä."

Onkohan tässä ankeuden maailmanmestari? 

Enpä ole onneksi koskaan tutustunut yhteenkään noin itsekkääseen ja ikävään ihmiseen. 

Minun mielestäni ihmisen pitää kyetä käyttämään rahaa ja aikaa epäitsekkäästikin, esim lähimmäisen auttamista tai hyväntekeväisyyttä. Jos aina odottaa jotain hyötyä niin ei kyllä ole ihme jos on jäänyt yksin. 

Nimim. Tänä vuonna noin 5000€ hyväntekeväisyyteen 

No joo, unohtui mainita, että pidän eläimistä paljon. Eläimiä kyllä autan pyyteettömästi.

Vierailija
1995/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotitreffimiehissä minua ihmetyttää se, että eivätkö he tajua, että nainen joka sinne tulee, tekee samaa muidenkin miesten kanssa. Osa naisistakin haluaa vain satunnaista seksiä ilman sitoumuksia. Miehen pitää ymmärtää tällaisessa tilanteessa olevansa vain yksi lenkki pitkässä ketjussa miehiä - kannattaa käyttää kumia.

En oikein usko. Tähän mennessä kaikki kotiini tulleet naiset ovat tulleet eri maasta. Tällöin ne naiset säästävät hotellikulut. Yksi nainen oli ensimmäistä kertaa ulkomailla. Eräs toinen nainen oli juuri eronnut pitkästä suhteesta.

Vierailija
1996/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minulla ei ole tapana käyttää rahaa tai aikaa mihinkään sellaiseen, mistä ei varmuudella ole itselleni hyötyä."

Onkohan tässä ankeuden maailmanmestari? 

Enpä ole onneksi koskaan tutustunut yhteenkään noin itsekkääseen ja ikävään ihmiseen. 

Minun mielestäni ihmisen pitää kyetä käyttämään rahaa ja aikaa epäitsekkäästikin, esim lähimmäisen auttamista tai hyväntekeväisyyttä. Jos aina odottaa jotain hyötyä niin ei kyllä ole ihme jos on jäänyt yksin. 

Nimim. Tänä vuonna noin 5000€ hyväntekeväisyyteen 

No joo, unohtui mainita, että pidän eläimistä paljon. Eläimiä kyllä autan pyyteettömästi.

Ehkä sinun kannattaa pysyä eläinten parissa jos ihmisten kanssa jos ihmisten kanssa kaiken kommunikaatioinnin täytyy olla transaktionaalista.

Sellaisen seuraa ei kukaan kaipaa. 

Vierailija
1997/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ehkä sinä, mutta melkein kaikki köyhät "prinsessat" menevät kahvilaan tai ravintolaan vain, jos mies tarjoaa.

Vierailija
1998/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko. Tähän mennessä kaikki kotiini tulleet naiset ovat tulleet eri maasta. Tällöin ne naiset säästävät hotellikulut. Yksi nainen oli ensimmäistä kertaa ulkomailla. Eräs toinen nainen oli juuri eronnut pitkästä suhteesta.

Eiköhän nuo ole valmiita kenen tahansa petiin jos on mahdollisuus saada eurooppalainen elintaso. 

Vierailija
1999/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nuo ole valmiita kenen tahansa petiin jos on mahdollisuus saada eurooppalainen elintaso. 

Juuri näin, aika epätoivoinen pitää olla jos ulkomaalaisen ventovieraan miehen luo menee yöksi... 

Vierailija
2000/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla heillä on ollut rahaa yllättävän paljon, ja ovat myös itse maksaneet matkansa. Monia on kiinnostanut shoppailu Suomessa ja suomalaisten elintarvikkeiden osto omalla rahalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi