Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?
Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?
Kommentit (2349)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotitreffimiehissä minua ihmetyttää se, että eivätkö he tajua, että nainen joka sinne tulee, tekee samaa muidenkin miesten kanssa. Osa naisistakin haluaa vain satunnaista seksiä ilman sitoumuksia. Miehen pitää ymmärtää tällaisessa tilanteessa olevansa vain yksi lenkki pitkässä ketjussa miehiä - kannattaa käyttää kumia.
En oikein usko. Tähän mennessä kaikki kotiini tulleet naiset ovat tulleet eri maasta. Tällöin ne naiset säästävät hotellikulut. Yksi nainen oli ensimmäistä kertaa ulkomailla. Eräs toinen nainen oli juuri eronnut pitkästä suhteesta.
Eiköhän nuo ole valmiita kenen tahansa petiin jos on mahdollisuus saada eurooppalainen elintaso.
Kaikilla heillä on ollut rahaa yllättävän paljon, ja ovat myös itse maksaneet matkansa. Monia on kiinnostanut shoppailu Suomessa ja suomalaisten elintarvikkeiden osto omalla rahalla.
No ei kyllä kauhean paljoa jos ei hotelliin ole varaa. Majoitus on Suomessa edullista.
Pitää kyllä olla aivan täydellisen epätoivoinen jotta vieraan miehen luo menee vieraassa maassa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla naiset ovat huomattavasti rohkeampia ja myös temperamenttisempia kuin Suomessa.
Höpsis. Päin vastoin. Suomalaiset ovat jopa tyhmänrohkeita verrattuna suurimpaan osaan maailman muiden maiden naisia. Liian luottavaisia.
Sinulla ilmeisesti on aika vähän elämänkokemusta kotinurkkien ulkopuolelta jos tuollaista kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Muuten vielä entisistä lavatansseista. Sen lisäksi, että miehet vääntäytyivät sinne tanssipaikalle he joko tanssittivat ja juttelivat tai ainakin yrittivät jutella naisille. Kun tämä onnistui kuului itsestään selvänä, että mies tarjosi puffetissa ainakin limonaadipullon puoliksi. Usein kyllä koko pullon. Ei olisi tullut kysymykseenkään, että mies olisi alkanut kinata maksamisesta naisen kanssa tai laittanut naisen maksamaan. Miehillä oli silloin usein pienet palkat.
Oi niitä aikoja...
Lavatansseista lähtee aina joku nainen mukaan kotiin jatkoille. Tarjoaminen pitää aina suhteuttaa siihen kuinka hyvä flaksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotitreffimiehissä minua ihmetyttää se, että eivätkö he tajua, että nainen joka sinne tulee, tekee samaa muidenkin miesten kanssa. Osa naisistakin haluaa vain satunnaista seksiä ilman sitoumuksia. Miehen pitää ymmärtää tällaisessa tilanteessa olevansa vain yksi lenkki pitkässä ketjussa miehiä - kannattaa käyttää kumia.
En oikein usko. Tähän mennessä kaikki kotiini tulleet naiset ovat tulleet eri maasta. Tällöin ne naiset säästävät hotellikulut. Yksi nainen oli ensimmäistä kertaa ulkomailla. Eräs toinen nainen oli juuri eronnut pitkästä suhteesta.
No eikö se sitten ole miehen hyväksikäyttöä kun tullee miehen kotiin säästääkseen hotellikuluista? Oletatko silloin saavasi seksiä vastalahjaksi? Miksei nainen mene hotelliin ja maksa sitä itse. Kun kahvikuppikin kuulemma pitää naisen maksaa niin nyt puhutaan hiukan eri hintaluokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten vielä entisistä lavatansseista. Sen lisäksi, että miehet vääntäytyivät sinne tanssipaikalle he joko tanssittivat ja juttelivat tai ainakin yrittivät jutella naisille. Kun tämä onnistui kuului itsestään selvänä, että mies tarjosi puffetissa ainakin limonaadipullon puoliksi. Usein kyllä koko pullon. Ei olisi tullut kysymykseenkään, että mies olisi alkanut kinata maksamisesta naisen kanssa tai laittanut naisen maksamaan. Miehillä oli silloin usein pienet palkat.
Oi niitä aikoja...
Lavatansseista lähtee aina joku nainen mukaan kotiin jatkoille. Tarjoaminen pitää aina suhteuttaa siihen kuinka hyvä flaksi käy.
Älä puhu vastoin tietojasi. Minä ole elänyt vanhan tanssilavakulttuurin ajan. Lavatansseista saattoi päästä saatolle, mutta ei naisen kotiin sisälle. Ehkä ensimmäisellä saattokerralla halattiin, pussaus vasta myöhemmin. Saattoreissuja piti olla useita ennenkuin sitten mies voi tulla kotiin käymään. Yöksi ei silloinkaan jääty. Ne naiset, jotka heti ottivat miehen nopeasti kotiinsa olivat harvinaisia.
Ajatella, että miehet silloin maksoivat naiselle monta limonaadipulloa tai kahveja tanssin ja juttelun ja myöhemmin pelkän saattoreissun takia.
"No eikö se sitten ole miehen hyväksikäyttöä kun tullee miehen kotiin säästääkseen hotellikuluista? Oletatko silloin saavasi seksiä vastalahjaksi? Miksei nainen mene hotelliin ja maksa sitä itse. Kun kahvikuppikin kuulemma pitää naisen maksaa niin nyt puhutaan hiukan eri hintaluokasta."
Ei se mitään hyväksikäyttöä ole. En odota seksiä vastalahjaksi. Aina on käynyt niin, että nainen on ollut niin hyvällä päällä, ja hän on itse tehnyt aloitteen seksiin. On mielestäni hyvä idea mennä jonkun asuntoon ulkomailla. Siellä asuva tietää paikat missä kannattaa käydä. Jos itse olisin menossa nyt ulkomaille johonkin tiettyyn maahan, pyrkisin etsimään jonkun naisen siitä maasta, jotta voisin asua hänen asunnossaan. Paikallinen tietää paikat ja maat tavat parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen naisena niin mukavuudenhaluinen, etten edes viitsisi mennä treffeille pelkän ilmaisen kahvin takia. Kun treffit vaativat kuitenkin aikataulun ja jonkintasoista valmistautumista. Siksi on hyvä, että kahvila tosiaan karsii pois ne minulle sopimattomat miehet.
Et ehkä sinä, mutta melkein kaikki köyhät "prinsessat" menevät kahvilaan tai ravintolaan vain, jos mies tarjoaa.
Sanooko ne köyhät prinsessat näin etukäteen? Vai mistä luulet tietäväsi?
Toi olis sikäli vyvä, ettei köyhän tai estyneen prinssin tarvi sit tällaisen kanssa treffailla.
Onneksi kohdalleni ei ole koskaan osunut pihejä miehiä, ei treffeille eikä seurustelusuhteeseenkaan. Rasittava alalaji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi niitä aikoja...
Älä puhu vastoin tietojasi. Minä ole elänyt vanhan tanssilavakulttuurin ajan. Lavatansseista saattoi päästä saatolle, mutta ei naisen kotiin sisälle. Ehkä ensimmäisellä saattokerralla halattiin, pussaus vasta myöhemmin. Saattoreissuja piti olla useita ennenkuin sitten mies voi tulla kotiin käymään. Yöksi ei silloinkaan jääty. Ne naiset, jotka heti ottivat miehen nopeasti kotiinsa olivat harvinaisia.
Ajatella, että miehet silloin maksoivat naiselle monta limonaadipulloa tai kahveja tanssin ja juttelun ja myöhemmin pelkän saattoreissun takia.
Isäni sanoi, että lavatansseissa on aina miehiä, jotka yrittävät melkein kaikkia naisia. Aina joku nainen lopulta suostuu lähtemään miehen mukaan.
En ole ennen kuullutkaan tuollaisesta, että mennään ihan tarkoituksella tuntemattoman ihmisen luokse asumaa ulkomailla. Eikö olisi, rahansäästöstä huolimatta, selkeämpää ottaa joku oma kortteeri? Silti voisi käyttää naisen paikallista tietämystä hyväkseen. Jossain maissa jopa passit ovat haluttuja, rahoista, kelloista yms. Puhumattakaan.
Luuletko tosiaan, että nuo ulkolaiset naiset ovat sinun taklasi tulleet, että ovat ihastuneet tai kiinnostuneet ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ennen kuullutkaan tuollaisesta, että mennään ihan tarkoituksella tuntemattoman ihmisen luokse asumaa ulkomailla. Eikö olisi, rahansäästöstä huolimatta, selkeämpää ottaa joku oma kortteeri? Silti voisi käyttää naisen paikallista tietämystä hyväkseen. Jossain maissa jopa passit ovat haluttuja, rahoista, kelloista yms. Puhumattakaan.
Luuletko tosiaan, että nuo ulkolaiset naiset ovat sinun taklasi tulleet, että ovat ihastuneet tai kiinnostuneet ihmisenä.
Joka kerta paitsi yhden kerran on syntynyt pidempi suhde. Pisin suhde on ollut kuusi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
"No eikö se sitten ole miehen hyväksikäyttöä kun tullee miehen kotiin säästääkseen hotellikuluista? Oletatko silloin saavasi seksiä vastalahjaksi? Miksei nainen mene hotelliin ja maksa sitä itse. Kun kahvikuppikin kuulemma pitää naisen maksaa niin nyt puhutaan hiukan eri hintaluokasta."
Ei se mitään hyväksikäyttöä ole. En odota seksiä vastalahjaksi. Aina on käynyt niin, että nainen on ollut niin hyvällä päällä, ja hän on itse tehnyt aloitteen seksiin. On mielestäni hyvä idea mennä jonkun asuntoon ulkomailla. Siellä asuva tietää paikat missä kannattaa käydä. Jos itse olisin menossa nyt ulkomaille johonkin tiettyyn maahan, pyrkisin etsimään jonkun naisen siitä maasta, jotta voisin asua hänen asunnossaan. Paikallinen tietää paikat ja maat tavat parhaiten.
Nyt on kyllä aivan mahtavan harhaista fantasiaa. Lol.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä ei ole rahaa ostaa kupillista kahvia kahvilassa naiselle ja itselleen, niin mitähän se mahdollinen parisuhde sitten tarkoittaisi? Sitä että jos molemmat käytte kaupassa ja laitatte ostokset miehen ostamaan muovipussiin, niin se veloittaa sulta kotona 20snt, eli puolet siitä pussista mitä sait käyttää.
Joo kiitos ei. Ei tuollainen ole kiellettyä ja laitonta, mutta ei kiitos vain minun elämääni. Olen varmasti tällä perusteella gold digger, etsin rikasta miehestä, olen kiinnostunut vain rahasta ja mitä näitä nyt oli. Sovitaan niin, mutta tuollaiselle elämälle sanon siitä huolimatta - kiitos ei.
Jos naisella ei ole rahaa ostaa kupillista kahvia kahvilassa miehelle ja itselleen, niin mitähän se mahdollinen parisuhde sitten tarkoittaisi? Sitä että nainen aina odottaa miehen maksavan kaikesta.
Joo kiitos ei. Ei tuollainen ole kiellettyä ja laitonta, mutta ei kiitos vain minun elämääni. Olen varmasti tällä perusteella pihi, olen kiinnostunut vain rahasta ja mitä näitä nyt oli. Sovitaan niin, mutta tuollaiselle elämälle sanon siitä huolimatta - kiitos ei.
"Jos naisella ei ole rahaa ostaa kupillista kahvia kahvilassa miehelle ja itselleen, niin mitähän se mahdollinen parisuhde sitten tarkoittaisi? Sitä että nainen aina odottaa miehen maksavan kaikesta.
Joo kiitos ei. Ei tuollainen ole kiellettyä ja laitonta, mutta ei kiitos vain minun elämääni. Olen varmasti tällä perusteella pihi, olen kiinnostunut vain rahasta ja mitä näitä nyt oli. Sovitaan niin, mutta tuollaiselle elämälle sanon siitä huolimatta - kiitos ei. "
Hieno juttu sinulle että tiedät minkälaista naista etsit. Ja onneksi myös minulle, koska en kuulu kohderyhmääsi ja se suoraan sanottuna on minulle helpotus. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuo ole valmiita kenen tahansa petiin jos on mahdollisuus saada eurooppalainen elintaso.
Juuri näin, aika epä
Jep ja kovempia pettämään ja järjestämään jotain telenovela -tyyppisiä draamoja, missä naapurin pertin lapsi onkin oikeasti emilion lapsi, ja niin edelleen.
Yhteen tällaiseen naiseen törmännyt ja oli täysi psykohullu, varastamassa toisen naisen vauvaa, jne.
Yli sata sivua jo tästä aiheesta. Olen oppinut sen, että naiset ovat aina täydellistä treffiseuraa. Näin voi sanoa, vaikka en tiedä miten heteronaisilla on kokemusta naisten treffailusta. Varsinkin enemmän kuin miehillä.
Hieltä haisevat ja homssuisesti pukeutuvatkin naiset käännettiin miesten syyksi :D Ja avuttomien naisten olemassaolo kielletään jyrkästi, vaikka sivulauseissa se myönnetäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Näitä passport-ääliöitä pyörii nykyään tindereissä ja muualla. En kyllä naisena itse ottaisi vastaan tällaista.
Yksi oli vonkaamassa jo ennen tapaamista pervopalveluita ja sitten alkoi haukkumaan epävieraanvaraiseksi. Mitä helvettiä oikeasti.
En tiedä mikä pitää olla vinksallaan päästä että suostuu tuollaiseen. Aikanaan olicouch surfing mitä käytin, mutta en pannut hosteja, eivätkä he yrittäneet panna minua. Pikkasen oksettavaa tuollainen matkustelu+hostlaaminen+seksiturismi jonkun randomeiden kanssa. Varmaan aikamoinen bakteerikanta tällaisia harrastavilla.
Miksi naiset, jotka odottavat miehen tarjoavan, eivät sano sitä etukäteen miehelle? Säästyisi aikaa ja vaivaa, kun se treffailu tuntuu niin vaivalloiselta naisille.
Vierailija kirjoitti:
Couch surfing oli tällainen saitti. Siellä oli myös suosituksia hosteista ja vieraista, kuten airbnb:ssä. Ihmiset kohtelivat toisiaan hyvin. En koskaan uskaltaisi ottaa jotain randomia tinderistä kotiini, aivan käsitämätöntä hulluutta.
Ulkomailla naiset ovat huomattavasti rohkeampia ja myös temperamenttisempia kuin Suomessa.