Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?
Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?
Kommentit (2348)
Vierailija kirjoitti:
Kun mies jo ensimmäisillä treffeillään ja jo ennenkin niitä mieltävät naiset hemmoteltaviksi prinsessoiksi, ja mitä mukavia mainintoja nyt onkaan ollut, heiltä tuskin on kovin kummoistakaan kohtelua odotettavissa jatkossakaan. En millään elämänkokemuksellani usko, että tuonkaltaiset ja vastaavat kielteiset mielipiteet omaava mies muuttuisi jatkossa sammakosta prinssiksi. Jos nyt saanen käyttää sanamuodoltaan hiukan vastaavaa vertausta.
Toisaalta he ehkä itsekin tietävät rajoituksensa. Siksi kai niin suututtaakin.
Mutta kun niin tosi monet naiset ihan oikeasti käyttäytyvät treffeillä. Miksi sen sanomisesta suututaan niin paljon? Ja miksi sitä ei suostuta uskomaan? Kummalla on enemmän kokemusta eri naisten kanssa treffailusta, naisella vai miehellä? Lesboparit ovat eri juttu, kun lesbot eivät voi odottaa miehen hoitavan kaikkea. Onko tässä jotain sellaista takana, että ei tykätä, kun mies antaa pakit? Että vain naisella pitäisi olla siihen oikeus?
Kun löysin naisen, joka oli reipas, oma-aloitteinen ja tasa-arvoinen, meistä tuli pariskunta.
"Jo se, että mies tunkee itsensä ensimmäiseksi siihen kassalle kertoo paljon enemmän kuin se, kuka maksaa. Se, että menet ensimmäisen antaa tietysti toiselle kuvan, että johdat tilannetta ja olet se joka huolehtii tilanteen alusta loppuun. Paitsi ettei se olekaan niin. Menet ensin itse, koska sinä olet etusijalla. Sitten laittavat omat tavarasi ja muut sitten mukautuu siihen. Joka sinusta on sitten liian lähellä tai liian kaukaa. Et laita kapulaa väliin, koska se ei vissiin ole sinun tehtäväsi, vaikka haluat erottaa ostokset ja sitten päättelet omassa päässäsi, että jos et tee niin tai näin, niin nainen reagoi määrätyllä tavalla.
Mitä jos seuraavalla kerralla olet selkeä? Sanot naiselle, että hän menee ensin. Sitten annat hänen laittaa omat ostokset, sitten laitat kapulan ja sitten asetat ne omat ostoksesi juuri niin kauas kuin haluat niistä hänen ostoksista. Ei luulisi olevan vaikeaa, paitsi tietysti heille joille tärkeintä on itse olla aina ensin."
Olen eri, mutta en "tunge" minnekään ensin, eikä minun tarvitsisi olla aina ensin. Päinvastoin, odotin niin paljon tapaavani naisen, joka menisi itse ensin. Mutta kun naiset heittäytyvät treffeillä niin avuttomiksi ja vääntelehtivät odottaen, että mies hoitaa.
"Jos mies on suoraselkäinen herrasmies eikä pihi luimuilija niin tosiaan menee reippaasti edellä ja hoitaa tarjoilupuolen ensimmäisillä treffeillä silloin voin harkita seuraaviakin."
Kerrankin joku nainen on rehellinen täällä. Se siitä, että molemmat maksavat omansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään luonnosta, jossa ulkoilen päivittäin, ja kulttuuritapahtumista, mutta ensitreffeille haluan kahvilaan, koska se on paras ympäristö keskittyä 100 %:sti toiseen. Rakkauden kieleni on jakamaton huomio. Katson toista silmiin, kuuntelen, olen kiinnostunut. Samaa toivon toiselta.
Ihan hyvä, jos kahvila paikkana samalla seuloo pois sellaisia miehiä, joilla on kaikenlaista henkistä estyneisyyttä ja taakkaa.
Kävelyllä on kiva käydä yhdessä sitten kun tärkeintä ei ole enää tutustua, vaan voidaan yhdessä katsella sitä luontoa.
Millä perusteella kahvila on paras ympäristö keskittyä toiseen?
Riittävän rauhallinen, kun valitsee rauhallisen paikan, julkinen ja istutaan vastakkain. Virikkeetön verrattuna vaikka jossa
Kahvilathan tosiaan on luotu sosiaalisia tilanteita varten. Hyvä kahvila on nimenomaan se paras paikka seurustella ja tutustua. Sinne on helppo mennä, siellä on helppo olla ja sieltä on helppo lähteä.
Inhoan kahviloita, koska on paikka, jossa naiset käyttävät miehiä hyväksi pelkkiin keskusteluihin. Lisäksi kahvilayrittäjät ovat riistäjiä. Nuoret tarjoilijatytöt joutuvat tekemään siellä itku kurkussa töitä, koska työntekijöitä on liian vähän.
Jos kerran se kertoo miehestä huonoa tulevaa parisuhdetta varten, ettei mies viitsi edes kahvia tarjota, miksi naisista ei saisi tehdä samanlaista päätelmää? Mitä se kertoo naisesta parisuhdetta ajatellen, että hän odottaa miehen hoitavan kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi kukaan lähtisi treffeille sellaisen ihmisen kanssa jota ei pidä sen vertaa laadukkaana että kahvilakäynti tuntuu liian suurelta panostukselta. Itselläni ei tulisi mieleenkään lähteä treffeille i
Siitä voi tulla minimipanostustreffien kautta pelkkä panokaveri ilman mitään vakavampaa. Sellainen suhde on erittäin yleistä nykyisin.
Panokaveri nimenomaan haluaa vielä enemmän kohteliasta käytöstä ja panostamista, silloin ei sillä huumorintajulla ja älyllä pärjää. Silloin nimenomaan katsotaan ainoastaan sitä, minkä verran mies on valmis panostamaan.
Treffeillä itara mies on itara seksissäkin itara, jos haluaa panokaverin niin sitten erityisesti kannattaa panostaa.
Itara ihminen ihminen rakastaa kaikkea ilmaista ja todella halpaa. Itara tulee ahneeksi siitä. Sen takia seksiä voi harrastaa vaikka kymmenen kertaa päivässä, koska se on ilmaista.
Itara ihminen on itara kaikissa muissakin elämän osa-alueissa, myös seksissä. Itaruus on itsekkyyttä, itsekäs ihminen on todella huono seksikumppani.
Vierailija kirjoitti:
Sinun puheesi ovat epäloogisia. Jos on perhe ja lapsia, niin silloin ei ole aikaa käkkiä missään kahvilassa.
Miten niin muka? Mä oon tänään menossa kahvilaan mun veljeä ja sen 3kk nyyttiä moikkaamaan. Pitää kahvilaa vaivatttomana paikkana treffata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele olevasi nainen. Haluaisit tutustua normaaliin kunnolliseen mieheen. Tutustuminen = a) keskustelua, jonka tarkoitus on selvittää, onko teillä samanlaiset arvot, kiinnostuksenkohteet ja tulevaisuudentoiveet
JA
b) havainnointia, viihdyttekö yhdessä ja onko jotain Red Flagejä (haiseeko hengitys ja hiki, onko pukeutunut epäsiististi, kohteleeko epäystävällisesti ympärillä olevia ihmisiä, onko nuuka, tärisyttääkö jalkaansa)
Tuntemattoman ihmisen kanssa tavataan AINA julkisella paikalla, jossa on huutomatkan päässä mutta ihmisiä, jos nainen tarvitsee apua. Tuntemattoman ihmisen kanssa ei koskaan mennä metsään/rannalle/souturetkelle/autoon/mökille/kotiin/hotellihuoneeseen.
Tärisyttääkö jalkaansa....?
No vieroitusoireethan sitä jalkaa tärisyttää. Jos nyt ei muuta, niin tupakalle pitäisi päästä.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta en "tunge" minnekään ensin, eikä minun tarvitsisi olla aina ensin. Päinvastoin, odotin niin paljon tapaavani naisen, joka menisi itse ensin. Mutta kun naiset heittäytyvät treffeillä niin avuttomiksi ja vääntelehtivät odottaen, että mies hoitaa.
Todella outoja naisia kyllä tapailet. Minä menisin automaattisesti ensin koska olen tottunut kohteliaiden miesten seuraan. Minut aina päästetään valitsemaan ensin. Miksi et myös olisi herrasmies ja sanoisi kohteliaasti kahvilan tiskille mennessä että "naiset ensin" jos et halua itse olla ensimmäinen? Minun on vaikeaa kuvitella miten käytöstavat omaava mies joutuu tiskille ensin, kuulostaa ryysimiseltä.
Miten et osaa tehdä tiskillä selväksi että maksat vain omasi? Useimmat naiset pitävät määrätietoisuudesta.
Kuulostaa todella selkärangattomalta, tai ehkä ennemminkin omassa päässäsi kehitetyiltä fantasioilta. Ei kukaan normaali ihminen jonkun kahvikupposen vuoksi viitsi tuolla tavalla käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan kahviloita, koska on paikka, jossa naiset käyttävät miehiä hyväksi pelkkiin keskusteluihin. Lisäksi kahvilayrittäjät ovat riistäjiä. Nuoret tarjoilijatytöt joutuvat tekemään siellä itku kurkussa töitä, koska työntekijöitä on liian vähän.
Siis sun mielestä keskustelu on hyväksikäyttöä? 😆
Miten sitä pitäisi treffeillä tutustua jos ei keskustellen? Vai pitäisikö heti olla haarat levällään ilman mitään keskusteluja?
Kahvilat eivät myöskään ymmärtääkseni mitään kuktakaivoksia ole niille yrittäjille. On sulla vaikeaa kyllä. Naiset haluaa keskustella ja kahvista pitää maksaa, pimppaakaan ei saa vain saapumalla paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä pitäisi treffeillä tutustua jos ei keskustellen? Vai pitäisikö heti olla haarat levällään ilman mitään keskusteluja?
Kahvilat eivät myöskään ymmärtääkseni mitään kuktakaivoksia ole niille yrittäjille. On sulla vaikeaa kyllä. Naiset haluaa keskustella ja kahvista pitää maksaa, pimppaakaan ei saa vain saapumalla paikalle.
Mies tekee päätöksen seurustelusta naisen ulkonäön perusteella. Sen verran pitää katsoa, ettei ole mitään persoonallisuushäiriötä. Miehelle on aivan sama minkälaisia juttuja naisella on. Naisten jutut ovat muutenkin kaikilla naisilla samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee päätöksen seurustelusta naisen ulkonäön perusteella. Sen verran pitää katsoa, ettei ole mitään persoonallisuushäiriötä. Miehelle on aivan sama minkälaisia juttuja naisella on. Naisten jutut ovat muutenkin kaikilla naisilla samanlaisia.
Ei tee. Ei ole. Älä yleistä meihin kaikkiin omia typeryyksiäsi.
Mies
Jos miehen täytyy olla määrätietoinen herrasmies, miksi naiselta ei saa vaatia mitään? Jos jostain naisten käytöksestä valittaa, tulee viisi sivua tulikivenkatkuisia vastauksia, että tyhmä mies, ei noin saa sanoa.
Ilmeisesti naiset ovat aina täydellistä treffiseuraa ja kaikki vika on aina miehessä.
"Miten et osaa tehdä tiskillä selväksi että maksat vain omasi?"
Minäkin arvostaisin naisen avutonta vääntelehtimistä enemmän sitä, että hän selvästi sanoisi, että haluaa miehen maksavan hänenkin ostoksensa.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen täytyy olla määrätietoinen herrasmies, miksi naiselta ei saa vaatia mitään? Jos jostain naisten käytöksestä valittaa, tulee viisi sivua tulikivenkatkuisia vastauksia, että tyhmä mies, ei noin saa sanoa.
Ilmeisesti naiset ovat aina täydellistä treffiseuraa ja kaikki vika on aina miehessä.
Ei miehen ole mikään pakko olla määtätietoinen herrasmies. Voi olla myös vaikkapa päättämätön lapanen jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran se kertoo miehestä huonoa tulevaa parisuhdetta varten, ettei mies viitsi edes kahvia tarjota, miksi naisista ei saisi tehdä samanlaista päätelmää? Mitä se kertoo naisesta parisuhdetta ajatellen, että hän odottaa miehen hoitavan kaiken?
On selitetty jo moneen kertaan, että kun mies on maksanut ne ensimmäiset treffit niin jos jatkoa tulee niin nainen kyllä maksaa jatkossa vastavuoroisesti. Tuo pienen kohteliaisuuden panttaaminen usein tyssää myös seuraavat treffit. Koska nainen ei halua suhdetta pihin miehen kanssa. Vain jotkut miehet ovat niin putkiaivoja, että olettavat kohteliaan kahvien tarjoamisen olevan jatkoa ikuiselle maksamiselle. Se on vain hyvän tavan mukainen ele. Yleensä se miehen pihistely on jatkoa ikuisille ensitreffeille.
Mutta onhan tuo nyt aika kaukaa haettua, että vaikka nainen nyt ottaa vastaan miehen normaalin kohteliaan eleen tarjota ensitreffeillä, että nainen ei silloin maksaisi mistään ikinä. Nolosti kohteliaisuuden ja pienen summan pihistely on eri kuin ottaa vastaan pieni kohtelias ele. Joillekin miehille se on itsestäänselvyys ilman mitään mietintöjä naisen ahneudesta. Myös luulisi seuraavilla tai sitä seuraavilla treffeillä, jos ne tulevat, miehen huomaavan osallistuuko nainen lainkaan. Vielä silloinkaan mieheltä ei ole uponnut mitenkään taloutta horjuttavia summia, jos laittaa tapailuun poikki.
Naisen järjellä ei se ensimmäisillä treffeillä maksaminen ole mieheltä niin suuri sijoitus etteikö kannattaisi katsoa parit seuraavatkin jos nainen tuntuu muuten mukavalta. Päntäpäisellä epäluulolla ja pihiydellä saattaa moni kiva nainen mennä ohitse. No, keskustelutaito, kiinnostus toiseen, jonkinlainen asioiden yleistieto, se keskinäinen kemia yms. myös tarvitaan molemmilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On selitetty jo moneen kertaan, että kun mies on maksanut ne ensimmäiset treffit niin jos jatkoa tulee niin nainen kyllä maksaa jatkossa vastavuoroisesti. Tuo pienen kohteliaisuuden panttaaminen usein tyssää myös seuraavat treffit. Koska nainen ei halua suhdetta pihin miehen kanssa. Vain jotkut miehet ovat niin putkiaivoja, että olettavat kohteliaan kahvien tarjoamisen olevan jatkoa ikuiselle maksamiselle. Se on vain hyvän tavan mukainen ele. Yleensä se miehen pihistely on jatkoa ikuisille ensitreffeille.
Mutta onhan tuo nyt aika kaukaa haettua, että vaikka nainen nyt ottaa vastaan miehen normaalin kohteliaan elee
Miksi nainen ei tarjoaisi miehelle? Sillä nainen erottuisi heti todella pienellä eleellä sadoista muista naisista edukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kyllä mainio kommentti. En ole ennen kuullutkaan, että keskustelu on hyväksikäyttöä. Miten voi ensitreffeillä edetä ilman keskustelua? Ja miten on sinne edes päädytty ilman mitään yhteistä sopimista. Jos jollekin miehelle keskustelu on noin vaarallista niin mitenköhän vaarallista on joku muu toiminta naisen kanssa. Ja tosiaan, miten edes siihen muuhun toimintaan edetään.
Vierailija kirjoitti:
"Minä olen pyytänyt ketjun miehiltä esimerkkejä siitä millaista hemmottelua he haluavat naisilta treffeillä.
Itse en ymmärrä miksi se on ihan mahdoton toista pyytäessä treffeille sanoa, että maksetaan kumpikin omat syömiset ja juomiset."
Itse miehenä pitäisin nolona alkaa edes tehdä numeroa mistään kahvittelujen tms. maksamisista. Kamoon, ei tuossa mistään auton ostosta tms. suuresta menosta puhuta. Ja en ole varakas, ei siitä ole kyse, vaan kutsut kannattaa mitoittaa sen mukaan, että ei tarvitse sitten joistakin laskujen jakamisista edes keskustella. Herrasmies voi hoitaa maksupuolen diskreetisti ilman keskusteluja, jos nainen ei "väkisin puutu" maksutapahtumaan.
Tekeekö joku siitä sitten numeron? Ja miksi nainen ei yhtä lailla voisi sitä maksaa diskreetisti ilman keskusteluja?
Koska naiset ovat niin avuttomia.
Itara ihminen rakastaa kaikkea ilmaista ja todella halpaa. Itara tulee ahneeksi siitä. Sen takia seksiä voi harrastaa vaikka kymmenen kertaa päivässä, koska se on ilmaista.