Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?
Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?
Kommentit (2349)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mies joka huokuu lämpöä, turvallisuutta ja avoimuutta, halutaan tavata uudelleen. Nämä kaikki näkyvät siinä, miten mies kohtelee naista. Mies, joka angstaa pikkuasioista (kahvilaan meno), ei ole jo lähtökohtaisesti turvallinen eikä avoin. Siksi häntä ei haluta tavata uudelleen."
Naista, joka huokuu avuttomuutta ja haluttomuutta maksaa omia menojaan, ei haluta tavata uudelleen.
Näin se varmaan monella suomalaisella miehellä on. Naisen pitää olla edelleen kova työjuhta kuten menneinä aikoina. Semmoinen, joka kantaa itse kauppakassit ja maksaa perheen ostokset. Sopii kaikki menot ja hoitaa lasten asiat. Käytännössä se perheen pää, niin kuin Suomessa on yleensä tapana.
Ideaali Suomessa monilla miehillä on, että miehen ei tarvitse mitenkään muistaa tai huomioida vaimoaan varsinkaan esim. lahjoilla, vaan v
Tässä ketjussa enemmistönä on kylläkin naiset jotka edellyttävät mieheltä jo alussa rahalista panostusta naiseen. He ovat niin prinsessamaisia ja pihejä, etteivät haluaisi maksaa edes omaa kavia ja pullaa treffeillä, vaan nekin maksatettaisiin miehellä. Mutta koska he ovat naisia, tällainen Roope Ankan bravuurinumero on ilmeisesti ok.
Samaiset naiset ovat niin mukavuudenhaluisia, että kävelytreffit milloin tahansa muulloin kuin kauniina kesäpäivänä täydellisessä miljöössä ovat no-no.
Omasta kunnostakaan ei jakseta pitää huolta. Tarvitaan hauska muotilaji, PT, hyvänmakuiset palkkarit ja kaikki mahdollinen - ja silti 20 paria käyttämättömiä salilegginssejä jää lojumaan vaatekaapin perälle.
Millaista elämä tällaisen naisen kanssa on? No, kaikki on harmaata arkea paitsi kun ostetaan vimpan päälle mukavuudet. Kaikki päivittäinen hauska tekeminen on liian vaivalloista, epämukavaa, raskasta, tai teinien juttuja koska aikuinen nainen vaatii enemmän. Ainoa mikä käy on kun lämmitetty auto vie kotiovelta ostettujen mukavuuksien pariin, mieluiten ulkomaille. Ja seuraavat 360 päivää sitten kuunnellaan samaa mantraa: "voitaisiinpa matkustella useammin".
Näistä syistä en mieluiten halua kahvilatreffejä. Kahvilatreffit sinänsä eivät kerro naisesta huonoa, mutta jos valittavana on nainen joka lähtisi luontopolulle, valitsen jälkimmäisen. Edellisillä treffeillä mentiin kahvilaan minun aloitteestani, ja kutsujana maksoin (huom. oikeasti kutsujana, vs treffien sopiminen yhdessä tai naisten suosima "voitko kutsua minut kahvilaan"). Treffikumppanini vaati maksaa oman osuutensa, eikä jättäytynyt takavasemmalle vältelemään katsekontaktia. Jos nainen nimenomaan haluaa kahvilatreffit, ja etenkin jos nainen ei vaadi maksaa omaa osuutaan, se on jo vahva indikaattori naisesta jonka kuvasin yllä.
Nainen haluaa, että mies on jo valmiiksi ihastunut naiseen siinä vaiheessa kun niille treffeille mennään. Vastaavasti moni nainen haluaa myös tuntea miehen riittävästi siinä vaiheessa kun mennään ensi treffeille ja tuntea riittävästi miestä kohtaan. Eli naiselle ideaali, että kumpikin on jo ihastunut toiseen, ei vielä mieti, että onko ihastusta. Ja ihastuneena käyttäytyy kuin olisi ihastunut. Ja sitten treffeillä katsotaan, että onko niille tunteille katetta eli sovitaanko käytännössä yhteen.
Tai nainen testaa onko mies tarpeeksi ihastunut, että nainenkin uskaltaa ihastua.
Ja kuinkas paljon ne naiset sitten hemmottelevat miehiä ensitreffeillä?
En muista nähneeni yhtään kommenttia miehiltä millaista hemmottelua he haluaisivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinun puheesi ovat epäloogisia. Jos on perhe ja lapsia, niin silloin ei ole aikaa käkkiä missään kahvilassa."
Putkiaivo ei ymmärrä epäsuoraa päättelyä. Kahvilassa käynti - korkeintaan pieni epämukavuus. Jos ei siihen kykene, niin millä todennäköisyydellä kykenee menemään muihinkaan paikkoihin, joissa on muita ihmisiä. Lasten kanssa vaikkapa neuvola, päiväkodin ja koulun tapaamiset, lasten juhlat.
Tottakai kykenee mennä kahvilaan, mutta se ei kannata. Harvoin tapaa niin laadukkaan naisen, jotta kahvilaan kannattaisi mennä.
Minä en ymmärrä miksi kukaan lähtisi treffeille sellaisen ihmisen kanssa jota ei pidä sen vertaa laadukkaana että kahvilakäynti tuntuu liian suurelta panostukselta. Itselläni ei tulisi mieleenkään lähteä treffeille ihmisen kanssa joka ei kahvin vertaa kiinnosta.
Siitä voi tulla minimipanostustreffien kautta pelkkä panokaveri ilman mitään vakavampaa. Sellainen suhde on erittäin yleistä nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ehdottaa minulle kävelytreffejä (varsinkin talvella), niin se kertoo minulle siitä, että ei se mies ole oikeasti kiinnostunut minusta sen vertaa, että haluaisi panostaa minuun.
Eli miehen tulee panostaa sinuun.
Ja nimenomaan rahallisesti.
Mieshän olisi voinut selvittää etukäteen paikkakunnan ilmaistapahtumat ja pyytää naista sinne treffeille. Varsinkin kesäisin ilmaistapahtumia on ihan joka pitäjässä. Eikä maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun toinen lähtee kävelytreffeiltä kotiiin, voi kävellä tai juosta kiertoteitä pitkin kotiin.
Sinäkö menet treffeille verkkareissa ja lenkkareissa?
No mikä ettei, jos nainenkin on urheilija.
Ammattiurheilijatkin osaavat pukeutua tilanteen mukaan. Sinä varmaan menet samoissa verkkareissa mummon 90-vuotissynttärijuhliin ja serkun häihin.
voi mennä kävellen reipasta tahtia, niin saa sen iltalenkin. Kävelytreffit ovat hidasta haahuilua, joten siitä ei saa iltalenkkiä tekemälläkään.
Siistit verkkarit on hyvä valinta, jos treffit ovat esimerkiksi joen vartta kulkevalla kävelytiellä.
Eivät ole. Lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mies joka huokuu lämpöä, turvallisuutta ja avoimuutta, halutaan tavata uudelleen. Nämä kaikki näkyvät siinä, miten mies kohtelee naista. Mies, joka angstaa pikkuasioista (kahvilaan meno), ei ole jo lähtökohtaisesti turvallinen eikä avoin. Siksi häntä ei haluta tavata uudelleen."
Naista, joka huokuu avuttomuutta ja haluttomuutta maksaa omia menojaan, ei haluta tavata uudelleen.
Näin se varmaan monella suomalaisella miehellä on. Naisen pitää olla edelleen kova työjuhta kuten menneinä aikoina. Semmoinen, joka kantaa itse kauppakassit ja maksaa perheen ostokset. Sopii kaikki menot ja hoitaa lasten asiat. Käytännössä se perheen pää, niin kuin Suomessa on yleensä tapana.
Ideaali Suomessa monilla miehillä on, että miehen ei tarvitse mitenkään muistaa tai h
Eli käytännössä miehen pitäisi olla ihastunut naiseen jota ei ole edes tavannut, kun nainen miettii arvosteluraatina ihastuisiko tähän mieheen vaiko ei.
Vierailija kirjoitti:
En muista nähneeni yhtään kommenttia miehiltä millaista hemmottelua he haluaisivat?
Katson silmiin ja kuuntelen. Olen aidosti kiinnostunut toisesta. Mikään ei ole miehelle niin arvokasta kuin naisen jakamaton huomio. Ei edes seksi.
Miehet haluaisivat aina tavata uudelleen. Harvoin tapaan, koska en saa samaa henkistä panostusta takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ehdottaa minulle kävelytreffejä (varsinkin talvella), niin se kertoo minulle siitä, että ei se mies ole oikeasti kiinnostunut minusta sen vertaa, että haluaisi panostaa minuun.
Ja nimenomaan rahallisesti.Mieshän olisi voinut selvittää etukäteen paikkakunnan ilmaistapahtumat ja pyytää naista sinne treffeille. Varsinkin kesäisin ilmaistapahtumia on ihan joka pitäjässä. Eikä maksa mitään.
Tuo on itsellänikin nykyään vähän ajatuksena, että haluan nähdä jonkinlaista panostusta jo heti. Kun jos sitä ei näy, niin minä en halua tavata enää uudelleen.
Se panostus ei ole yhtäkuin maksaminen. Minulla on rahaa ihan itsellänikin.
Mutta jos parisuhdetta etsin, niin tähtään sellaiseen jossa kumpaakin kiinnostaa yhtä paljon miettiä sitä yhteistä tekemistä. En lähde enää suhteeseen, jossa todennäköisesti se yhteinen tekeminen on sohvalla istumista telkkaria katsellen, jos minä en ole tekemistä ja ohjelmaa miettimässä ja järjestämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En vaan ymmärrä tätä miesten logiikkaa millään. Että pahin asia on "joutua" käyttämään naiseensa tai johonkin yhteiseen kivaan.."
Omaan puolisooni ja yhteiseen kivaan käytän mielelläni rahaani. Se on eri asia kuin tarjota ensitreffeillä naiselle, jonka kanssa voi hyvinkin käydä niin, että niiden ensitreffien jälkeen en enää näe häntä. Vieläpä kun harvoin se puoliso löytyy ensimmäisestä treffikumppanista. Itse kävin ties kuinka monen naisen kanssa treffeillä ennen kuin vaimo löytyi. Siinä kyllä ehti kyllästyä avuttomiksi heittäytyviin naisiin, jotka odottivat prinsessapalvelua ja maksumiestä.
Tekstisi kuvastaa juuri sitä, mistä voi päätellä miten suhtaudut naisiin ja treffikumppaneihisi. "Siinä kyllä ehti kyllästyä avuttomaksi heittäytyviin naisiin, jotka odottivat prinsessapalvelua
Ihan yhtä lailla sen ensivaikutelman tekee nainen. Avuton prinsessa ei ole kovin hyvä ensivaikutelma. Miten sellaisen vässykän kanssa voisi kuvitellakaan yhteistä elämää ja kaikkea siinä tulevia vaikeuksia, kun ei saa edes itse kahvia tilattua ja maksettua?
Tällaisella naisella on todennäköisesti narsistinen persoonallisuushäiriö. He uskovat oikeasti, että miesten pitää tarjota hänelle vastikkeettomasti kaiken, koska hän on niin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten treffit edes menee pieleen? Mä olen aina lähtenyt ajatuksella pitämään hauskaa ja tutustumaan toiseen ihmiseen.
Vain tulokset ratkaisevat treffeillä.
Tulos sekin on jos oppii jotain uutta ihmisistä tai itsestään, on muuten mukavaa tai saa esim hyvän kahvin.
Vierailija kirjoitti:
Minimi on se, että nainen vaatii maksaa oman osuutensa ja käyttäytyy siten, että se on luontevin vaihtoehto.
Ei jättäytymistä takavasemmalle, tuijottelua kattoon ja ikkunasta ulos kun on maksun aika, tai "olisin voinut maksaa omani" sen jälkeen kun mies on jo kaivanut luottokortin esille samalla virnistellen iloisesti kun maksajamies on löytynyt.
Hemmottelusta tulee mieleen edelliset treffit joista jo mainitsin. Treffini oli ottanut mukaan eväsleipiä ja lämmintä mehua, ja nämä kyllä maistuivatkin kävelyn jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinun puheesi ovat epäloogisia. Jos on perhe ja lapsia, niin silloin ei ole aikaa käkkiä missään kahvilassa."
Putkiaivo ei ymmärrä epäsuoraa päättelyä. Kahvilassa käynti - korkeintaan pieni epämukavuus. Jos ei siihen kykene, niin millä todennäköisyydellä kykenee menemään muihinkaan paikkoihin, joissa on muita ihmisiä. Lasten kanssa vaikkapa neuvola, päiväkodin ja koulun tapaamiset, lasten juhlat.
Tottakai kykenee mennä kahvilaan, mutta se ei kannata. Harvoin tapaa niin laadukkaan naisen, jotta kahvilaan kannattaisi mennä.
Minä en ymmärrä miksi kukaan lähtisi treffeille sellaisen ihmisen kanssa jota ei pidä sen vertaa laadukkaana että kahvilakäynti tuntuu liian suurelta panostukselta. Itselläni ei tulisi mieleenkään lähteä treffeille ihmisen kanssa joka ei kahvin vertaa kiinnosta.
Mietin itse tästä, että jos vielä ikinä kokeilen deittailua, niin ehkä tuosta kahvilasta nousee yksi tärkeä kysymys.
Tämän perusteella kun nyt siis jos toinen ei halua kanssani kahvilaan vaan korkeintaan kävelylle, niin ilmeisesti en ole toisen mielestä laadukas tai minkäänlaisen panostamisen arvoinen. Niin en minä siinä kohtaa turhaan treffeille sitten lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nimenomaan rahallisesti.Mieshän olisi voinut selvittää etukäteen paikkakunnan ilmaistapahtumat ja pyytää naista sinne treffeille. Varsinkin kesäisin ilmaistapahtumia on ihan joka pitäjässä. Eikä maksa mitään.
Tuo on itsellänikin nykyään vähän ajatuksena, että haluan nähdä jonkinlaista panostusta jo heti. Kun jos sitä ei näy, niin minä en halua tavata enää uudelleen.
Se panostus ei ole yhtäkuin maksaminen. Minulla on rahaa ihan itsellänikin.&n
Annahan muutama esimerkki.
Mieluiten sellaisia, jotka eivät ole linjalla herkuttelu, mukavuuslomailu ja ostetut mukavuuspalvelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi kukaan lähtisi treffeille sellaisen ihmisen kanssa jota ei pidä sen vertaa laadukkaana että kahvilakäynti tuntuu liian suurelta panostukselta. Itselläni ei tulisi mieleenkään lähteä treffeille i
Eli miehet ovat oikeassa. Miehen kiinnostus naiseen mitataan rahallisena panostuksena.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta hämmästelen joka kerta metsässä kävellessä, kun ihmiset painavat treeniä kuulokkeet päässä puuskuttaen ohi. Ympärillä metsä täynnä tuoksuja, linnunlaulua. Heillä jää jotain tärkeää kokematta, kun lenkki on pelkkä kliininen urheilusuoritus.
Sitä voi harrastaa molempia, sekä kovempaa treenaamista että luonnossa liikkumista. En laske luonnossa liikkumista varsinaisesti liikunnaksi, minulle liikunnassa nimenomaan pitää hengästyä, ei silloin mitään linnunlauluja kuunnella. 😀
Luonnossa liikkuminen on sitten enemmän rentoutumista ja nautiskelua, ehkä sienien poimimista.
Naiset mittaavat jatkuvasti omaa arvoaan.
Mitä komeamman ja varakkaamman miehen nainen saa, sitä tasokkaampi hän on. Kaunis nainen on illan kuningatar bileet järkkäävän toimitusjohtajan kanssa, vähemmän kaunis istuu nurkkapöydässä miehensä kanssa kuuntelemassa kun illan kuningas puhuu.
Mitä enemmän mies panostaa naiseen rahaa, sitä arvokkaampi hän on.
Näin naiset ajattelevat, tiedostetusti tai tiedostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minimi on se, että nainen vaatii maksaa oman osuutensa ja käyttäytyy siten, että se on luontevin vaihtoehto.
Ei jättäytymistä takavasemmalle, tuijottelua kattoon ja ikkunasta ulos kun on maksun aika, tai "olisin voinut maksaa omani" sen jälkeen kun mies on jo kaivanut luottokortin esille samalla virnistellen iloisesti kun maksajamies on löytynyt.
Hemmottelusta tulee mieleen edelliset treffit joista jo mainitsin. Treffini oli ottanut mukaan eväsleipiä ja lämmintä mehua, ja nämä kyllä maistuivatkin kävelyn jälkeen.
Jos kahvit haetaan tiskiltä, niin ei tule "olisin voinut maksaa omani" -hetkeä. Voithan sinäkin vaatia, etä kumpikin maksaa oman kahvinsa. Harmillisesti on miehiä, jotka loukkaantuvat, jos nainen alkaa vängätä vastaan, kun mies sanoo maksavansa. Muutenkin kaikenlainen vaatiminen kannattaa jättää ensitreffeillä väliin.
Itse naisena tykkään käydä taidenäyttelyissä ja konserteissa. Noista löytyy ilmaistapahtumia, ihan kirjastoissakin on. Taiteiden yönä on ihan valinnan vaikeus, että ehtii nähdä kaiken kiinnostavan. Edelleen on ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Eihän miehetkään kysy naiselta ennen treffejä että "millaista hemmottelua haluaisit?".
Kuinkahan saatanan monta kertaa miesten pitää sanoa, että kyse ei ole rahasta. Kuitenkin keskustelu kääntyy koko ajan kahvikupin hintaan.