Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?
Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?
Kommentit (2349)
Miten treffit edes menee pieleen? Mä olen aina lähtenyt ajatuksella pitämään hauskaa ja tutustumaan toiseen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En vaan ymmärrä tätä miesten logiikkaa millään. Että pahin asia on "joutua" käyttämään naiseensa tai johonkin yhteiseen kivaan.."
Omaan puolisooni ja yhteiseen kivaan käytän mielelläni rahaani. Se on eri asia kuin tarjota ensitreffeillä naiselle, jonka kanssa voi hyvinkin käydä niin, että niiden ensitreffien jälkeen en enää näe häntä. Vieläpä kun harvoin se puoliso löytyy ensimmäisestä treffikumppanista. Itse kävin ties kuinka monen naisen kanssa treffeillä ennen kuin vaimo löytyi. Siinä kyllä ehti kyllästyä avuttomiksi heittäytyviin naisiin, jotka odottivat prinsessapalvelua ja maksumiestä.
Tekstisi kuvastaa juuri sitä, mistä voi päätellä miten suhtaudut naisiin ja treffikumppaneihisi. "Siinä kyllä ehti kyllästyä avuttomaksi heittäytyviin naisiin, jotka odottivat prinsessapalvelua ja maksumiestä". Voi herran pieksut kun onkin täl
Ihan yhtä lailla sen ensivaikutelman tekee nainen. Avuton prinsessa ei ole kovin hyvä ensivaikutelma. Miten sellaisen vässykän kanssa voisi kuvitellakaan yhteistä elämää ja kaikkea siinä tulevia vaikeuksia, kun ei saa edes itse kahvia tilattua ja maksettua?
Miten niin nykyään? Osa suomalaisista on perinteisesti ollut harvasanaisia mörököllejä, sitä on pidetty kansanluonteena. :)
Vierailija kirjoitti:
Miten treffit edes menee pieleen? Mä olen aina lähtenyt ajatuksella pitämään hauskaa ja tutustumaan toiseen ihmiseen.
Vain tulokset ratkaisevat treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siksikin olisi juuri miehen tekemä ensivaikutus tärkeää. Ettei joutuii niillä trefeillä käymään "ties kuinka monta kertaa". "
Miksi juuri miehen? On paljon naisiakin, jotka roikkuvat sinkkuna vuodesta ja treffeistä toiseen.
Taitaa olla niin, että jos mies käy paljon treffeillä eri naisten kanssa, miehessä on jotain vikaa, kun ei pariudu. Jos taas nainen käy paljon treffeillä eri miesten kanssa, miehissä on jotain vikaa, kun nainen ei löydä sopivaa.
Ensin täällä valitetaan, kuinka miehille käy kuka nainen vain. Sitten valitetaan siitäkin, kun mies käy paljon treffeillä, jotta löytäisi sen kaikista parhaan itselleen.
Milloinkaan ei ole hyvä.
Yllätyitkö, naisten mielestä että kaikki on aina miesten syytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En vaan ymmärrä tätä miesten logiikkaa millään. Että pahin asia on "joutua" käyttämään naiseensa tai johonkin yhteiseen kivaan.."
Omaan puolisooni ja yhteiseen kivaan käytän mielelläni rahaani. Se on eri asia kuin tarjota ensitreffeillä naiselle, jonka kanssa voi hyvinkin käydä niin, että niiden ensitreffien jälkeen en enää näe häntä. Vieläpä kun harvoin se puoliso löytyy ensimmäisestä treffikumppanista. Itse kävin ties kuinka monen naisen kanssa treffeillä ennen kuin vaimo löytyi. Siinä kyllä ehti kyllästyä avuttomiksi heittäytyviin naisiin, jotka odottivat prinsessapalvelua ja maksumiestä.
Tekstisi kuvastaa juuri sitä, mistä voi päätellä miten suhtaudut naisiin ja treffikumppaneihisi. "Siinä kyllä ehti kyllästyä avuttomaksi heittäytyviin naisiin, jotka odottivat prinsessapalvelua ja maksumiestä". Voi herran pieksut kun onkin täl
Mies joka huokuu lämpöä, turvallisuutta ja avoimuutta, halutaan tavata uudelleen. Nämä kaikki näkyvät siinä, miten mies kohtelee naista. Mies, joka angstaa pikkuasioista (kahvilaan meno), ei ole jo lähtökohtaisesti turvallinen eikä avoin. Siksi häntä ei haluta tavata uudelleen.
Nyt lopetetaan jankkaaminen, miksi lapset ahdistuvat koulussa. Jos meillä on kahvilakyvyttömiä aikuisia, on ihmisten tervehdyttäminen aloitettava heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tulos voi olla, että oli hauskaa ja tutustui toiseen, vaikka sen tutustumisen myötä kävikin ilmi, ettei sovita yhteen sen enempää. Tulos tuli silti saavutettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ehdottaa minulle kävelytreffejä (varsinkin talvella), niin se kertoo minulle siitä, että ei se mies ole oikeasti kiinnostunut minusta sen vertaa, että haluaisi panostaa minuun.
On iso kynnys lähteä kahvilaan treffeille, jos mies muuten käy koskaan kahvilassa.
Hui kauhea. On se kahvila pelottava paikka, melkein yhtä pelottava kuin lähikauppa. Miten mahtaa tuollaiselta mieheltä onnistua lapsen vieminen neuvolaan?
On vaikeaa keksiä mitään positiivista kahvilatreffeistä, jos treffit menevät pieleen. Sen sijaan, jos menee kävelytreffeille, jotka menevät pieleen, niin sen voi ajatella iltalenkkinä. Silloin se harmittaa paljon vähemmän.
Harrstatko jotain pikakävelyä treffeillä? Miten siinä voi luontevasti jutella? Tai sitten meillä on todella eri käsitys iltalenkeistä
Olen eri, mutta hämmästelen joka kerta metsässä kävellessä, kun ihmiset painavat treeniä kuulokkeet päässä puuskuttaen ohi. Ympärillä metsä täynnä tuoksuja, linnunlaulua. Heillä jää jotain tärkeää kokematta, kun lenkki on pelkkä kliininen urheilusuoritus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tulos voi olla, että oli hauskaa ja tutustui toiseen, vaikka sen tutustumisen myötä kävikin ilmi, ettei sovita yhteen sen enempää. Tulos tuli silti saavutettua.
Ei voi koskaan olla hauskaa, jos treffit jää yhteen kertaan eikä toinen tai molemmat pidä toisistaan.
"Ihan yhtä lailla sen ensivaikutelman tekee nainen. Avuton prinsessa ei ole kovin hyvä ensivaikutelma. Miten sellaisen vässykän kanssa voisi kuvitellakaan yhteistä elämää ja kaikkea siinä tulevia vaikeuksia, kun ei saa edes itse kahvia tilattua ja maksettua?"
Naisilla on niin kiire arvostella miestä, ettei siinä omaa vaikutelmaa ehdi ajatella.
Kahvilassa on ihmisiä kaksi eri koulukuntaa. Toinen etsii ensin pöydän, jättää sinne takin ja lähtee sitten hakemaan kahvin. Toinen hakee ensin kahvin ja etsii sen jälkeen pöydän. Se ihmettelemään jäävä nainen ilmeisesti haluaa katsoa, kummin mies tekee. Ehkäpä mies voi kysäistä naiselta kummalla tavalla menetellään.
"Mies joka huokuu lämpöä, turvallisuutta ja avoimuutta, halutaan tavata uudelleen. Nämä kaikki näkyvät siinä, miten mies kohtelee naista. Mies, joka angstaa pikkuasioista (kahvilaan meno), ei ole jo lähtökohtaisesti turvallinen eikä avoin. Siksi häntä ei haluta tavata uudelleen."
Naista, joka huokuu avuttomuutta ja haluttomuutta maksaa omia menojaan, ei haluta tavata uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun toinen lähtee kävelytreffeiltä kotiiin, voi kävellä tai juosta kiertoteitä pitkin kotiin.
Sinäkö menet treffeille verkkareissa ja lenkkareissa?
No mikä ettei, jos nainenkin on urheilija.
Ammattiurheilijatkin osaavat pukeutua tilanteen mukaan. Sinä varmaan menet samoissa verkkareissa mummon 90-vuotissynttärijuhliin ja serkun häihin.
voi mennä kävellen reipasta tahtia, niin saa sen iltalenkin. Kävelytreffit ovat hidasta haahuilua, joten siitä ei saa iltalenkkiä tekemälläkään.
Siistit verkkarit on hyvä valinta, jos treffit ovat esimerkiksi joen vartta kulkevalla kävelytiellä.
Pysytään vaan siellä kaupungin keskustassa eikä mennä minnekään syrjään.
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa on ihmisiä kaksi eri koulukuntaa. Toinen etsii ensin pöydän, jättää sinne takin ja lähtee sitten hakemaan kahvin. Toinen hakee ensin kahvin ja etsii sen jälkeen pöydän. Se ihmettelemään jäävä nainen ilmeisesti haluaa katsoa, kummin mies tekee. Ehkäpä mies voi kysäistä naiselta kummalla tavalla menetellään.
On kolmaskin koulukunta: ne, jotka vain seuraavat miestä, eivätkä pysty itse mihinkään aloitekykyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun toinen lähtee kävelytreffeiltä kotiiin, voi kävellä tai juosta kiertoteitä pitkin kotiin.
Sinäkö menet treffeille verkkareissa ja lenkkareissa?
No mikä ettei, jos nainenkin on urheilija.
Ammattiurheilijatkin osaavat pukeutua tilanteen mukaan. Sinä varmaan menet samoissa verkkareissa mummon 90-vuotissynttärijuhliin ja serkun häihin.
voi mennä kävellen reipasta tahtia, niin saa sen iltalenkin. Kävelytreffit ovat hidasta haahuilua, joten siitä ei saa iltalenkkiä tekemälläkään.
Siistit verkkarit on hyvä valinta, jos treffit ovat esimerkiksi joen vartta kulkevalla kävelytiellä.
Pysytään vaan siellä kaupungin keskustassa eikä mennä minnekään syrjään.
Ei kannata lähteä kaupungin keskustaan, ellei itse asu myös keskustassa. Tai sitten pitää olla joku muu syy mennä keskustaan, ja järjestää ne treffit siihen saman reissun yhteyteen.
Ei kannata lähteä kaupungin keskustaan, ellei itse asu myös keskustassa. Tai sitten pitää olla joku muu syy mennä keskustaan, ja järjestää ne treffit siihen saman reissun yhteyteen.
Jos treffit on toisen asuinpaikan lähellä, niin se toinen voi joutua matkustamaan ensin keskustaan ja keskustasta treffipaikalle. Ainakin minulla pitää olla tosi kova hinku päästä tapaamaan juuri se henkilö, kun siinä joutuu selvittämään bussireitit ja aikataulut. Itse en toiselta sellaista vaatisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuossa puhutaan asenteesta. Ei siitä, maksaako vai ei. Eikö tässä ketjussa olla jo monen monta kertaa sovittu, että jokainen maksaa ensitreffeillä omansa."
Ja miehen asenne vain on väärä (ilkeä ja ylimielinen), jos ei maksa naisenkin kahvilaherkkuja tai viinejä?
Hyvin todennäköisesti miehen ehdotukseen tarjoamisesta nainen sanoo nätisti, että kiitos, mutta maksaisin mielelläni omani.
Uskovatko naiset itsekään näitä juttujaan? En ole yhdenkään naisen kuullut sanovan noin. Aiemmin joku sanoi, että on todennäköisempää, että nainen tarjoaa miehelle kuin toisin päin. Just joo...
Olen eri, mutta hämmästelen joka kerta metsässä kävellessä, kun ihmiset painavat treeniä kuulokkeet päässä puuskuttaen ohi. Ympärillä metsä täynnä tuoksuja, linnunlaulua. Heillä jää jotain tärkeää kokematta, kun lenkki on pelkkä kliininen urheilusuoritus.
He ovat ilmeisesti urheilemassa eikä fiilistelemässä metsän tuoksuja. Linnunlaulua on alkukesästä, nyt siellä raakkuu joku yksinäinen harakka.
Treffeillä oppii aina, vaikka ei tapailua treffikumppanin kanssa jatkaisikaan, itsestään ja toisen kautta myös ihmisyydestä sekä sosiaalisia taitoja, jos on liikkeellä oikeasti aistit, mieli ja sydän auki. Eikä sitä muussa moodissa kannata treffeillä ollakaan.