Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2349)

Vierailija
1581/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siksikin olisi juuri miehen tekemä ensivaikutus tärkeää. Ettei joutuii niillä trefeillä käymään "ties kuinka monta kertaa". "

Miksi juuri miehen? On paljon naisiakin, jotka roikkuvat sinkkuna vuodesta ja treffeistä toiseen.

Taitaa olla niin, että jos mies käy paljon treffeillä eri naisten kanssa, miehessä on jotain vikaa, kun ei pariudu. Jos taas nainen käy paljon treffeillä eri miesten kanssa, miehissä on jotain vikaa, kun nainen ei löydä sopivaa.

Vierailija
1582/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ehdottaa minulle kävelytreffejä (varsinkin talvella), niin se kertoo minulle siitä, että ei se mies ole oikeasti kiinnostunut minusta sen vertaa, että haluaisi panostaa minuun. 

On iso kynnys lähteä kahvilaan treffeille, jos mies muuten käy koskaan kahvilassa.

Hui kauhea. On se kahvila pelottava paikka, melkein yhtä pelottava kuin lähikauppa. Miten mahtaa tuollaiselta mieheltä onnistua lapsen vieminen neuvolaan?

On vaikeaa keksiä mitään positiivista kahvilatreffeistä, jos treffit menevät pieleen. Sen sijaan, jos menee kävelytreffeille, jotka menevät pieleen, niin sen voi ajatella iltalenkkinä. Silloin se harmittaa paljon vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ehdottaa minulle kävelytreffejä (varsinkin talvella), niin se kertoo minulle siitä, että ei se mies ole oikeasti kiinnostunut minusta sen vertaa, että haluaisi panostaa minuun. 

On iso kynnys lähteä kahvilaan treffeille, jos mies muuten käy koskaan kahvilassa.

Hui kauhea. On se kahvila pelottava paikka, melkein yhtä pelottava kuin lähikauppa. Miten mahtaa tuollaiselta mieheltä onnistua lapsen vieminen neuvolaan?

On vaikeaa keksiä mitään positiivista kahvilatreffeistä, jos treffit menevät pieleen. Sen sijaan, jos menee kävelytreffeille, jotka menevät pieleen, niin sen voi ajatella iltalenkkinä. Silloin se harmittaa paljon vähemmän.

Harrstatko jotain pikakävelyä treffeillä? Miten siinä voi luontevasti jutella? Tai sitten meillä on todella eri käsitys iltalenkeistä

Vierailija
1584/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siksikin olisi juuri miehen tekemä ensivaikutus tärkeää. Ettei joutuii niillä trefeillä käymään "ties kuinka monta kertaa". "

Miksi juuri miehen? On paljon naisiakin, jotka roikkuvat sinkkuna vuodesta ja treffeistä toiseen.

Taitaa olla niin, että jos mies käy paljon treffeillä eri naisten kanssa, miehessä on jotain vikaa, kun ei pariudu. Jos taas nainen käy paljon treffeillä eri miesten kanssa, miehissä on jotain vikaa, kun nainen ei löydä sopivaa.

Ensin täällä valitetaan, kuinka miehille käy kuka nainen vain. Sitten valitetaan siitäkin, kun mies käy paljon treffeillä, jotta löytäisi sen kaikista parhaan itselleen.

Milloinkaan ei ole hyvä.

Vierailija
1585/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin täällä valitetaan, kuinka miehille käy kuka nainen vain. Sitten valitetaan siitäkin, kun mies käy paljon treffeillä, jotta löytäisi sen kaikista parhaan itselleen.

Milloinkaan ei ole hyvä.

Joo, voi miesparat.

Vierailija
1586/2349 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset heittäytyvät avuttomiksi melkeinpä jokaisessa treffailun vaiheessa. Kahvilassa sen näkee niin, että jos mies vaikka pitää naiselle ovea auki, nainen ei vahingossakaan mene ensin kassalle. Hän vääntelehtii niin, että mies varmasti menee maksamaan ensin.

Mistä te löydätte näitä väänteleviä naisia? En tunne ensimmäistäkään.

Mistä tiedät kuinka ne tuntemasi naiset käyttäytyvät treffeillä miesten kanssa?

Vierailija
1587/2349 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En vaan ymmärrä tätä miesten logiikkaa millään. Että pahin asia on "joutua" käyttämään naiseensa tai johonkin yhteiseen kivaan.."

Omaan puolisooni ja yhteiseen kivaan käytän mielelläni rahaani. Se on eri asia kuin tarjota ensitreffeillä naiselle, jonka kanssa voi hyvinkin käydä niin, että niiden ensitreffien jälkeen en enää näe häntä. Vieläpä kun harvoin se puoliso löytyy ensimmäisestä treffikumppanista. Itse kävin ties kuinka monen naisen kanssa treffeillä ennen kuin vaimo löytyi. Siinä kyllä ehti kyllästyä avuttomiksi heittäytyviin naisiin, jotka odottivat prinsessapalvelua ja maksumiestä.

Tekstisi kuvastaa juuri sitä, mistä voi päätellä miten suhtaudut naisiin ja treffikumppaneihisi. "Siinä kyllä ehti kyllästyä avuttomaksi heittäytyviin naisiin, jotka odottivat prinsessapalvelua ja maksumiestä". Voi herran pieksut kun onkin täl

Onpa joku nainen vihainen siitä että miestä ei kiinnosta joka naiselle tarjota treffeillä.

Vierailija
1588/2349 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tottakai keskustelu kuuluu aina treffeille, mutta kahvilanaiset vaativat sen ehdottomasti tapahtuvan vain kahvilassa. On parempi valita sellainen nainen, jolle ei ole väliä missä se keskustelu tapahtuu."

Kannattaa valita samanlainen nainen, totta. Oletko ottanut huomioon, että se sinunlaisesi nainen vetää sitten samaa linjaa? Siinä on kaksi pihiä käytöstavatonta vastakkain. Kumpikaan ei tarjoa mitään, ei anna mitään (ei edes sitä pildeä). Kisaavat vaan kumpi on epäkunnioittavampi toista kohtaan.

Kahvilassa törsääjät kilpailevat siitä kumpi menee nopeammin ulosottoon.

Minä tienaan 5000/kk, aika monet kahvit saa juoda, että ajautuu ulosottoon kahviloiden takia. 

Olen eri, mutta olen aina saanut juuri sen miehen jonka olen halunnut. Ongelma ei ole se miehen saaminen, vaan se kiinnostavan ja hyvän miehen löytäminen. Niitä on todella harvassa. Onneksi kuitenkin heitäkin maailmassa muutamia on.

Tuon takia moni mies ei viitsi lähteä kahvilaan treffeille. On aivan minimaalisen pieni mahdollisuus, jotta siitä tapaamisesta kehittyisi suhde.

Vierailija
1589/2349 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne kahvilaan voi mennä kävellen reipasta tahtia, niin saa sen iltalenkin. Kävelytreffit ovat hidasta haahuilua, joten siitä ei saa iltalenkkiä tekemälläkään.

Vierailija
1590/2349 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuon takia moni mies ei viitsi lähteä kahvilaan treffeille. On aivan minimaalisen pieni mahdollisuus, jotta siitä tapaamisesta kehittyisi suhde."

Ja tämän keskustelun perusteella on aina miehen syy jos suhdetta ei kehity.

Vierailija
1591/2349 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne kahvilaan voi mennä kävellen reipasta tahtia, niin saa sen iltalenkin. Kävelytreffit ovat hidasta haahuilua, joten siitä ei saa iltalenkkiä tekemälläkään.

Kun toinen lähtee kävelytreffeiltä kotiiin, voi kävellä tai juosta kiertoteitä pitkin kotiin.

Vierailija
1592/2349 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Hui kauhea. On se kahvila pelottava paikka, melkein yhtä pelottava kuin lähikauppa. Miten mahtaa tuollaiselta mieheltä onnistua lapsen vieminen neuvolaan?'

'On vaikeaa keksiä mitään positiivista kahvilatreffeistä, jos treffit menevät pieleen. Sen sijaan, jos menee kävelytreffeille, jotka menevät pieleen, niin sen voi ajatella iltalenkkinä. Silloin se harmittaa paljon vähemmän.'

Olipa hauska heitto ottaa kävelytreffit kuntolenkkinä. (Ehkä ei lenkkinä, mutta  happihyppynä). Hyvä asenne. Todella monet ravaavat treffeillä. Tuskastelevat, ettei löydy kuin kertakäyttötyyppejä ja ghostaajia. 

Näyttää siltä, että moni on addiktoitunut itse chasing-vaiheeseen, joka näyttää tuovan pikantin jännäelementin elämään.

Pidetään Tinde aktiivisena samalla, kun tapaillaan. Tapaillaan, mutta ei 'seurustella' oldschool - y h t e e n  ihmiseen kiinnittyen.

En lukenut ketjun kommentteja kuin ekat ja vimpat sivut, koska teema ei kosketa minua. Kaikki historiani suhteet ovat alkaneet ilman ponnistelua, ilman hakemista ja etsimistä.

Ikäänkuin me kaksi olisimme tunnistaneet toisessamme helmen, sitoutuneet tosissaan samantien.

Haluni viettää aikaa yhä enemmän yksin on lisääntynyt viime vuosina. Läheisyyttä ja kosketusta useinkin kaipaan, tottakai, mutta yksinäisyydenkaipuuni ylittää heittämällä tuon tarpeen. Saattaa olla, etten enää pysty/halua konkreettiseen suhteeseen. Olen tässä realisti. 

Minua 'ahdistaa' pelkästään jo se, että aina olisi oltava kuvauskuosissa, kun jengillä kamera luurin mukana 24 h. Lähetetään ja vaaditaan uusia otoksia joka päivä, otetaan lennossa tuosta noin vaan videopuhelut. Nämä monelle itsestäänselvää, mutta ei minulle.

Ketju ollut suosittu, aihe on arkinen ja ajankohtainen.

Vierailija
1593/2349 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sinun puheesi ovat epäloogisia. Jos on perhe ja lapsia, niin silloin ei ole aikaa käkkiä missään kahvilassa."

Putkiaivo ei ymmärrä epäsuoraa päättelyä. Kahvilassa käynti - korkeintaan pieni epämukavuus. Jos ei siihen kykene, niin millä todennäköisyydellä kykenee menemään muihinkaan paikkoihin, joissa on muita ihmisiä. Lasten kanssa vaikkapa neuvola, päiväkodin ja koulun tapaamiset, lasten juhlat.

Tottakai kykenee mennä kahvilaan, mutta se ei kannata. Harvoin tapaa niin laadukkaan naisen, jotta kahvilaan kannattaisi mennä.

Tää on kyllä hyvä. Tuollainen mies kertoo naiselle kesken kävelytreffien, että oltaisiin me voitu mennä kahvilaan, jos olisit ollut laadukkaampi. Veikkaan, että treffit ei silloin pääty miehen mielestä onnistuneesti.

Vierailija
1594/2349 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuossa puhutaan asenteesta. Ei siitä, maksaako vai ei. Eikö tässä ketjussa olla jo monen monta kertaa sovittu, että jokainen maksaa ensitreffeillä omansa."

Ja miehen asenne vain on väärä (ilkeä ja ylimielinen), jos ei maksa naisenkin kahvilaherkkuja tai viinejä?

Hyvin todennäköisesti miehen ehdotukseen tarjoamisesta nainen sanoo nätisti, että kiitos, mutta maksaisin mielelläni omani.

Vierailija
1595/2349 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toinen lähtee kävelytreffeiltä kotiiin, voi kävellä tai juosta kiertoteitä pitkin kotiin.

Sinäkö menet treffeille verkkareissa ja lenkkareissa?

Vierailija
1596/2349 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Ehkäpä olen kollektiivin ikioma inspiraatiomuusa. 🤔

Mutten kenenkään oma..

Olen kaikkialla.. enkä missään.

*nauraa itselleen*

Vierailija
1597/2349 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sinun puheesi ovat epäloogisia. Jos on perhe ja lapsia, niin silloin ei ole aikaa käkkiä missään kahvilassa."

Putkiaivo ei ymmärrä epäsuoraa päättelyä. Kahvilassa käynti - korkeintaan pieni epämukavuus. Jos ei siihen kykene, niin millä todennäköisyydellä kykenee menemään muihinkaan paikkoihin, joissa on muita ihmisiä. Lasten kanssa vaikkapa neuvola, päiväkodin ja koulun tapaamiset, lasten juhlat.

Tottakai kykenee mennä kahvilaan, mutta se ei kannata. Harvoin tapaa niin laadukkaan naisen, jotta kahvilaan kannattaisi mennä.

Tää on kyllä hyvä. Tuollainen mies kertoo naiselle kesken kävelytreffien, että oltaisiin me voitu mennä kahvilaan, jos olisit ollut laadukkaampi. Veikkaan, että treffit ei silloin pääty miehen mielestä onnistuneesti.

Ei sitä tietenkään sanota ääneen.

Vierailija
1598/2349 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä ettei, jos nainenkin on urheilija.

Vierailija
1599/2349 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattiurheilijatkin osaavat pukeutua tilanteen mukaan. Sinä varmaan menet samoissa verkkareissa mummon 90-vuotissynttärijuhliin ja serkun häihin.

Vierailija
1600/2349 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattiurheilijatkin osaavat pukeutua tilanteen mukaan. Sinä varmaan menet samoissa verkkareissa mummon 90-vuotissynttärijuhliin ja serkun häihin.

voi mennä kävellen reipasta tahtia, niin saa sen iltalenkin. Kävelytreffit ovat hidasta haahuilua, joten siitä ei saa iltalenkkiä tekemälläkään.

Siistit verkkarit on hyvä valinta, jos treffit ovat esimerkiksi joen vartta kulkevalla kävelytiellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä