Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2349)

Vierailija
1561/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ehdottaa minulle kävelytreffejä (varsinkin talvella), niin se kertoo minulle siitä, että ei se mies ole oikeasti kiinnostunut minusta sen vertaa, että haluaisi panostaa minuun. 

On iso kynnys lähteä kahvilaan treffeille, jos mies muuten käy koskaan kahvilassa.

Hui kauhea. On se kahvila pelottava paikka, melkein yhtä pelottava kuin lähikauppa. Miten mahtaa tuollaiselta mieheltä onnistua lapsen vieminen neuvolaan?

Nää on niitä miehiä, joiden mielestä kaikki lapsiin liittyvät asiat kuuluvat naisen hoidettaviksi. Myös lapsesta aiheutuvat kulut.

Miksi käydä kahvilassa, jos se ei tuo mitään hyvänolontunnetta? Se on silloin pelkkää ajan ja rahan haaskausta.

Vierailija
1562/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ehdottaa minulle kävelytreffejä (varsinkin talvella), niin se kertoo minulle siitä, että ei se mies ole oikeasti kiinnostunut minusta sen vertaa, että haluaisi panostaa minuun. 

On iso kynnys lähteä kahvilaan treffeille, jos mies muuten käy koskaan kahvilassa.

Hui kauhea. On se kahvila pelottava paikka, melkein yhtä pelottava kuin lähikauppa. Miten mahtaa tuollaiselta mieheltä onnistua lapsen vieminen neuvolaan?

Nää on niitä miehiä, joiden mielestä kaikki lapsiin liittyvät asiat kuuluvat naisen hoidettaviksi. Myös lapsesta aiheutuvat kulut.

Miksi käydä kahvilassa, jos se ei tuo mitään hyvänolontunnetta? Se on silloin pelkkää ajan ja rahan haa

Jos jo treffailun aloittaminen kompastuu noin matalaan kynnykseen, niin miten elämässä sujuisivat muutkaan asiat. Ainakin ne naiset, jotka haluavat lapsia, siirtyvät suosiolla seuraavaan. Elämästä tulee liian raskasta ihmisen kanssa, joka ei voi tehdä mitään, josta ei saa välitöntä palkintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi ei, ja saavat miehiltä ihan kaiken. Kahvit, dinnerit, matkat...kaiken. Me muut sit ansaitaan itse rahamme, eikä tarjota ikinä kenellekkään. Koska ei ole tapana ostaa parisuhdetta.

Oman kullan tai kiinnostavan ihmisen hemmottelu ei ole parisuhteen ostamista. 

Otitko tuon kirjoituksen tosissasi. Sehän oli ivallisesti kirjoitettu.

Vierailija
1564/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käydä kahvilassa, jos se ei tuo mitään hyvänolontunnetta? Se on silloin pelkkää ajan ja rahan haa

No jos treffit kokee noin, miksi käydä treffeillä?

Vierailija
1565/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käydä kahvilassa, jos se ei tuo mitään hyvänolo

No jos treffit kokee noin, miksi käydä treffeillä?

On muitakin tapoja treffata kuin kahvilassa. 

Vierailija
1566/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"2) Minä haen itselleni kumppania ja käyn keskusteluita usean eri naisen kanssa samanaikaisesti. Mutta jos ja kun suhteeseen asti edetään, niin silloin kaikki muut säädöt putoavat pois. Vähän kuin työnhaku. Hakemuksia voi olla ulkona vaikka 10, mutta työsuhteessa ei voi (yleensä) olla kuin yhden kanssa kerrallaan. Jos olen lähettänyt työhakemuksen, johon ei tule mitään vastausta, mutta vuoden päästä työnantaja ilmoittaakin, että ensi viikolla voit aloittaa, niin ei ole minun vikani, jos se jua meni jo. Sama pätee kumppaniehdokkaisiin."

---

Eli jatkat keskustelua usean eri naisen kanssa, kunnes etenet yhden kanssa suhteeseen? Tarkennan vain, jokaisella on oma tapansa deittailla.

Sen pakollisen 'moi miten menee' aloituksen jälkeen aika pian huomaa, onko kiinnostusta. Ja kun tavataan ensimmäistä kertaa mahdollisimman pian, tietää jo 'kolahtaako' toinen tosissaan. Minua ei ainakaan edes kiinnosta silloin samaan aikaan jatkaa kesk

Eihän kukaan ole näkemättä, pelkkien viestien tai yleensä edes ensimmäisen tapaamisen jälkeen niin kiinnostava, että kannattaisi panostaa "all in". Tai ehkä mä vaan olen hitaasti lämpiävää sorttia.

N49

Vierailija
1567/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky päivänähän asia voi olla niinkin 👀👀että istutaan pöytään ja chattaillaan pöydän yli.  Eihän tarvitse puhua yhtään mitään jos osaat käyttää kännykkää...siis tuota pirunsilmä👀

Vierailija
1568/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En vaan ymmärrä tätä miesten logiikkaa millään. Että pahin asia on "joutua" käyttämään naiseensa tai johonkin yhteiseen kivaan.."

Omaan puolisooni ja yhteiseen kivaan käytän mielelläni rahaani. Se on eri asia kuin tarjota ensitreffeillä naiselle, jonka kanssa voi hyvinkin käydä niin, että niiden ensitreffien jälkeen en enää näe häntä. Vieläpä kun harvoin se puoliso löytyy ensimmäisestä treffikumppanista. Itse kävin ties kuinka monen naisen kanssa treffeillä ennen kuin vaimo löytyi. Siinä kyllä ehti kyllästyä avuttomiksi heittäytyviin naisiin, jotka odottivat prinsessapalvelua ja maksumiestä.

Tekstisi kuvastaa juuri sitä, mistä voi päätellä miten suhtaudut naisiin ja treffikumppaneihisi. "Siinä kyllä ehti kyllästyä avuttomaksi heittäytyviin naisiin, jotka odottivat prinsessapalvelua ja maksumiestä". Voi herran pieksut kun onkin tällä miehellä vaikeata. Jos kahvikupin maksaminen tavallisessa kahvilassa on prinsessapalvelua ja maksumiehenä toimimista niin johan on! Sinulla on varmaan parisuhde todella vaikeata jos noin pienet asiat jo ovat stressaavia. Ja mikähän tekee tuossa naisesta avuttoman??? Sekö, että on ottanut asiakseen tulla sinne treffeille, käyttää omaa aikaansa ja jopa hiukan näkee vaivaa pukeutumiseen ja meikkaamiseenkin. Olet tosiaan ilkeä, omahyväinen ja alentuva mies. 

Ensinnäkin jos on kutsunut, oletan, että mies kutsuu, naisen treffeille oletan myös, että häneen on jo tässä vaiheessa jonkintasoista kiinnostusta ja halua tutustua lähemmin. Hän ei ole siis vain joku tuntematon satunnainen ihminen, jolle joutuisit tarjoamaan kahvit ilman omaa haluasi tai edes halua koko ihmistä sen kummemmin tavata. Toistan: Oletan siis, että kutsujalla on jonkintason kiinnostusta ihmiseen, tutustua ja toiveita edetä. Siksikin olisi juuri miehen tekemä ensivaikutus tärkeää. Ettei joutuii niillä trefeillä käymään "ties kuinka monta kertaa". Joskus olisi hyvä kääntää katse myös kutsujaan itseensä ja hänen mahdolliseen tapaansa kohdella naisia. Siis se ENSIVAIKUTUS. Eri juttu on, jos olet joku sarjakutsuja ja nainen kuin nainen kelpaa summamutikassa. Mutta silloin voit vain syyttää itseäsi. 

Toiseksi näin tavallisen naisen ja tallaajan näkökulmasta on ihan ylipäätään ihmeellistä miten voi jo etukäteen arvata ja miettiä, että tämä nainen nyt ei varmaan tule toisille treffeille, hän etsii vain maksumiestä, enpä missään nimessä hänelle tarjoa mitään. Olet siis negatiivinen, epäluuloinen ja varautunut heti alkuunsa. Kyllähän tämä näkyy myös miehestä ulospäin, joten juuri siksi kaivat omaa kuoppaasi. Kyllähän fiksu nainen tuollaisen vaistoaa. Mies ei tunnu miellyttävältä ja avoimelta. No, seuraavia treffejä ei monesti silloin tulekaan, kierre on valmis. Eri asia on jos et välitäkään fiksuista naisista vaan tärkeintä on ettet joudu "hemmottelemaan" ja tarjoamaan treffeillä. Mietin vain miten sen vaimosi kanssa pääsitte etenemään. 

Kolmanneksi: mies joka kokee noin negatiiviseksi asiaksi normaalin hyvän käytöksen naista kohtaan treffeillä ja tuo mitä ylipäätään ajattelee naisesta ei lupaa jatkossakaan mitään kovin lämmintä ja hyvää suhdetta. 

Vierailija
1569/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käydä kahvilassa, jos se ei tuo mitään hyvänolo

Jos jo treffailun aloittaminen kompastuu noin matalaan kynnykseen, niin miten elämässä sujuisivat muutkaan asiat. Ainakin ne naiset, jotka haluavat lapsia, siirtyvät suosiolla seuraavaan. Elämästä tulee liian raskasta ihmisen kanssa, joka ei voi tehdä mitään, josta ei saa välitöntä palkintoa.

Sinun puheesi ovat epäloogisia. Jos on perhe ja lapsia, niin silloin ei ole aikaa käkkiä missään kahvilassa.

Vierailija
1570/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinun puheesi ovat epäloogisia. Jos on perhe ja lapsia, niin silloin ei ole aikaa käkkiä missään kahvilassa."

Putkiaivo ei ymmärrä epäsuoraa päättelyä. Kahvilassa käynti - korkeintaan pieni epämukavuus. Jos ei siihen kykene, niin millä todennäköisyydellä kykenee menemään muihinkaan paikkoihin, joissa on muita ihmisiä. Lasten kanssa vaikkapa neuvola, päiväkodin ja koulun tapaamiset, lasten juhlat.

Vierailija
1571/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En vaan ymmärrä tätä miesten logiikkaa millään. Että pahin asia on "joutua" käyttämään naiseensa tai johonkin yhteiseen kivaan.."

Omaan puolisooni ja yhteiseen kivaan käytän mielelläni rahaani. Se on eri asia kuin tarjota ensitreffeillä naiselle, jonka kanssa voi hyvinkin käydä niin, että niiden ensitreffien jälkeen en enää näe häntä. Vieläpä kun harvoin se puoliso löytyy ensimmäisestä treffikumppanista. Itse kävin ties kuinka monen naisen kanssa treffeillä ennen kuin vaimo löytyi. Siinä kyllä ehti kyllästyä avuttomiksi heittäytyviin naisiin, jotka odottivat prinsessapalvelua ja maksumiestä.

Jos kahvin tarjoamisesta tulee oikein maksumiesolo, ei ole ainakaan minun tyyppiäni. Tähän mennessä treffit ovat menneet aina niin, että kumpikin on maksanut omat ostoksensa. Eikä aiheesta ole edes keskusteltu. Mutta jatkossa voisin ihan hyvin maksaa myös miehen os

Miksihän se tosiaan on niin äärimmäisen harvinaista, että nainen tarjoaisi miehelle kahvin ensitreffeillä?

Vierailija
1572/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekstisi kuvastaa juuri sitä, mistä voi päätellä miten suhtaudut naisiin ja treffikumppaneihisi. "Siinä kyllä ehti kyllästyä avuttomaksi heittäytyviin naisiin, jotka odottivat prinsessapalvelua ja maksumiestä". Voi herran pieksut kun onkin täl

Mies ei vain voi voittaa. Joko maksaa aina naisenkin kahvilanautinnot, tai on "ilkeä, omahyväinen ja alentuva mies." Outoa, että naisilla ei ole mitään tällaisia velvollisuuksia, vaikka niin paljon tasa-arvosta tykkäävät puhua.

Vierailija
1573/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset heittäytyvät avuttomiksi melkeinpä jokaisessa treffailun vaiheessa. Kahvilassa sen näkee niin, että jos mies vaikka pitää naiselle ovea auki, nainen ei vahingossakaan mene ensin kassalle. Hän vääntelehtii niin, että mies varmasti menee maksamaan ensin.

Vierailija
1574/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinun puheesi ovat epäloogisia. Jos on perhe ja lapsia, niin silloin ei ole aikaa käkkiä missään kahvilassa."

Putkiaivo ei ymmärrä epäsuoraa päättelyä. Kahvilassa käynti - korkeintaan pieni epämukavuus. Jos ei siihen kykene, niin millä todennäköisyydellä kykenee menemään muihinkaan paikkoihin, joissa on muita ihmisiä. Lasten kanssa vaikkapa neuvola, päiväkodin ja koulun tapaamiset, lasten juhlat.

Tottakai kykenee mennä kahvilaan, mutta se ei kannata. Harvoin tapaa niin laadukkaan naisen, jotta kahvilaan kannattaisi mennä.

Vierailija
1575/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi

Lasten ollessa pieniä, kävimme aina tarpeen tullessa kahviloissa. Nyt kun ovat isoa, käymme tarpeen tullen niissä huvittelemassa. Usein jossain ulkomailla. Eivät lapset ole este kahviloissa käymiselle.

Vierailija
1576/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kahvin tarjoamisesta tulee oikein maksumiesolo, ei ole ainakaan minun tyyppiäni. Tähän mennessä treffit ovat menneet aina niin, että kumpikin on maksanut omat ostoksensa. Eikä aiheesta ole edes keskusteltu. Mut

"Miksihän se tosiaan on niin äärimmäisen harvinaista, että nainen tarjoaisi miehelle kahvin ensitreffeillä?"

Mistä tiedät, kuinka harvinaista? Ketjun perusteella hyvin harva mies myös tarjoaa. Eikös se ole sitten tasapuolista?

Vierailija
1577/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekstisi kuvastaa juuri sitä, mistä voi päätellä miten suhtaudut naisiin ja treffikumppaneihisi. "Siinä kyllä ehti kyllästyä avuttomaksi heittäytyviin naisiin, jotka odottivat prinsessapalvelua

"Mies ei vain voi voittaa. Joko maksaa aina naisenkin kahvilanautinnot, tai on "ilkeä, omahyväinen ja alentuva mies." Outoa, että naisilla ei ole mitään tällaisia velvollisuuksia, vaikka niin paljon tasa-arvosta tykkäävät puhua."

Tuossa puhutaan asenteesta. Ei siitä, maksaako vai ei. Eikö tässä ketjussa olla jo monen monta kertaa sovittu, että jokainen maksaa ensitreffeillä omansa.

Vierailija
1578/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset heittäytyvät avuttomiksi melkeinpä jokaisessa treffailun vaiheessa. Kahvilassa sen näkee niin, että jos mies vaikka pitää naiselle ovea auki, nainen ei vahingossakaan mene ensin kassalle. Hän vääntelehtii niin, että mies varmasti menee maksamaan ensin.

Mistä te löydätte näitä väänteleviä naisia? En tunne ensimmäistäkään.

Vierailija
1579/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kykenee mennä kahvilaan, mutta se ei kannata. Harvoin tapaa niin laadukkaan naisen, jotta kahvilaan kannattaisi mennä.

Sun kriteerit naisille on aika matalat, jos kahviloita käyttävät naiset ovat merkki laadukkuudesta. Kertoo lähinnä sinun "laadusta".

Vierailija
1580/2349 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuossa puhutaan asenteesta. Ei siitä, maksaako vai ei. Eikö tässä ketjussa olla jo monen monta kertaa sovittu, että jokainen maksaa ensitreffeillä omansa."

Ja miehen asenne vain on väärä (ilkeä ja ylimielinen), jos ei maksa naisenkin kahvilaherkkuja tai viinejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi