Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?
Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?
Kommentit (2349)
Vierailija kirjoitti:
Naisillehan pelkkä treffaaminen on terapiaa ja miellyttävää toimintaa. Miehille treffaus muuttuu nopeasti painajaiseksi, jos ei tule nopeasti tuloksia. Toistuvasti jos treffit jää yhteen kertaan, mies alkaa miettiä onko tässä hommassa mitään järkeä.
Mit vit? Eikö tämä tyyppi yhtään tunne naisia? Itselleni treffit ovat aina aivan kamalan vaativa asia. Pelottaa ja hermostuttaa ihan kamalasti. Pelottaa, että mies haukkuu, arvostelee rumasti, ahdistelee, on väkivaltainen. Ja jos olisikin mukava, voi olla pelkällä hyväksikäyttöasenteella pelkän pimpan toivossa. Jos yksi siellä tuhansista on sitten sekä kiva että ihan oikean parisuhteen perässä, niin ihme on.
Ikävää, jos meistä miehistä on noin ikävä kuva ja ikäviä kokemuksia 😢
Olen kyllä itsekin antanut pakkeja naisille, joiden kanssa ei ole ollut sitä "kemiaa". Mutta en ole haukkunut, arvostellut rumasti enkä varsinkaan ole koskaan ahdistellut tai ollut väkivaltainen treffikumppaniani kohtaan. Pimppaa on toki kiva saada, mutta sen aika on sitten myöhemmin, kun homma on edennyt kaikilla muillakin tasoilla.
Minä siis ainakin olen ihan oikean parisuhteen kanssa, mutta toki minullakin on omat vaatimukseni toiselle osapuolelle.
tulenkantaja73 at xxxxxxx.com
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja syyt siihen, että usein menee puihin ovat siis: miehen haluttomuus panostaa treffeihin, ja/tai miehen tavoite vain päästä sänkyyn, ilman syvällisempää suhdetta.
Tämähän se pääasia naisilla on arvioida treffeillä, haluaako mies enemmän kuin vain sänkyyn. Pelkät piparimiehet hylätään ja jatkoon sellaiset, joiden kanssa voisi olla enemmänkin. Mies joka ei halua tulla arvioiduksi tästä asiasta, on selkeästi vain piparia vailla eikä siten kiinnosta treffimielessä lainkaan.
Multideittailija, jolla on satoja naisia, pystyy kertomaan itsevarmasti sellaisia asioita, joita nainen haluaa kuulla. Suhde kestää niin pitkään kunnes löytää uuden naisen treffeille.
Kunnes saa haluamansa. Niillä supliikkityypeillä se yleensä ta
Kuulostat ihanalta ja kunnon mieheltä <3 Harmi että olen varattu, muuten olisin lähtenyt tositarkoituksella treffeille kanssasi.
N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei yhtään videopuheluita tai liian pitkiä viestittelyjä. Siinä aikaa menee hukkaan. Vain oikeasti tavatessa pystyy huomaamaan onko mahdollisuuksia jatkoon. Puolin tai toisin.
Miehet kritisoivat paljon, että tapaamiset jäävät yksiin treffeifin. Mutta minusta myös turhaa ajanhukkaa on edelleen tavavata jos ei yhtään siltä tunnu tai antaa luulla jotain jos sitä jotain ei vain ole. Reilua sanoa heti, ettei oikein näe yhteistä ja toivottaa hyvää jatkoa. Minusta olisi noloa ja turhauttavaa jos joku mies tapailisi vain "paremman puutteessa" tai ei saisi sanottua, etten kiinnosta sen kummemmin. Haluaisiko siis joku mies tämänkaltaista suhdetta?
En ihan allekirjoita tuota. Olen esim. uudessa työpaikassa tavannut ensin lyhyesti jonkin naisen, joka ei tehnyt oikein mitään vaikutusta. Muutama tapaaminen lisää, ja hän alkoikin hiljalleen vaikuttaa tosi paljon kiinnostavammalta. Onko viehättyminen naisilla niin paljon ulkonäkökeskeisempää, ettei vastaavaa tapahdu, jos ensivaikutelma on jättänyt kylmäksi?
En minä koskaan ihastu ensitreffeillä.
Ensitreffeillä tutkin että onko ihastumiselle olemassa mahdollisuutta, ja haluanko sitä mahdollisuutta tälle ihmiselle antaa. Esim miten kohtelee muita ihmisiä, onko käytöstapoja, onko huumorintajua, onko hygienia kunnossa jne.
Ulkonäöllä lopulta on aika vähän merkitystä, mutta esim jos puhuttelee muita ihmisiä rumasti, heittää alatyylistä huumoria tai esim haisee pahalle niin sellainen tyyppi putoaa kyllä saman tien jatkosta.
Tuollaisia asioita selviää parhaiten kun tapaa livenä. En näe mitään järkeä kuluttaa ihmiseen aikaa jos en ole varma että perusjutut ovat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden kaipuu on ihan meissä jokaisessa. Oli sitten erityistä "annettavaa" tai ei.
Vähän kylmää ajatella, että vain superyksilöt saisivat haluta treffeille. Jos on vaikka ahdistushäiriöinen, niin voi saada hyvää vertaistukea samanlaisesta elämänkumppanista <3
Miksi alapeukut? Pitääkö siis tavisten jättäytyä treffeiltä, koska eivät ole superyksilöitä?
"Jos esikarsii videopuheluilla kumppaniehdokkaita, niin silloin ei tule yhtään turhaa tapaamista.
Eli ulkonäkö on se esikarsinta. Juttelu toissijainen"
Vaikka kuinka yrittäisi sen kieltää, teot puhuvat puolestaan.
"Miehet, tulkaa nyt pois sieltä hiekkalaatikolta. Kukaan ei vie teidän ämpäriänne, saatte pitää lelunne ihan itse. Loppuviimeksi tässä ei ole kyse mistään kahviloista tai muutaman kolikon käyttämisestä. Tässä on kyse henkisestä kypsyydestä ja se on todella tältä porukalta kateissa."
Yhä useammalla naisellakin se henkinen puoli on jäänyt lapsen tasolle. Halusit sitä myöntää tai et.
Vierailija kirjoitti:
"Miehet, tulkaa nyt pois sieltä hiekkalaatikolta. Kukaan ei vie teidän ämpäriänne, saatte pitää lelunne ihan itse. Loppuviimeksi tässä ei ole kyse mistään kahviloista tai muutaman kolikon käyttämisestä. Tässä on kyse henkisestä kypsyydestä ja se on todella tältä porukalta kateissa."
Yhä useammalla naisellakin se henkinen puoli on jäänyt lapsen tasolle. Halusit sitä myöntää tai et.
Tässä ketjussa naiset vaikuttavat hyvinkin kypsiltä, ja täysin eriparia verrattuna näihin joihinkin miehiin jotka ketjussa jankuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka Tinderissä kirjoittaa muutaman lauseen ja haluaa sopia heti tapaamisen, pitää treffaamisesta eikä edes pyri välttämään turhia tapaamisia. Tuolla tavalla kun treffaa, tulee valtava määrä epäsopivia kumppaniehdokkaita tavattua.
Nainen, joka haluaa treffit pian etsii parisuhdetta ja haluaa olla tehokas eikä haaskata aikaa viikko kaupalla netissä chattaamiseen. Kun tapaa toisen niin tietää kannattaako siihen ihmiseen panostaa enempää aikaa vai laittaa uutta matoa koukkuun.
Se on kaikkein nopein tapa löytää mielenkiintoinen ihminen jonka kanssa haluaa jatkaa tapailua. Tietysti profiilin perusteella karsitaan ensin suurin osa.
Siksi miehillä kannattaa olla mahdollisimman totuudenmukainen profiili niin ei päädy niin usein niille turhille treffeille.
Tämähän koskee yhtä lailla kumpaakin sukupuolta, ei vain miehiä.
Minä olen miehenä joutunut monta kertaa turhille treffeille, koska deitti-ilmoituksen profiili ei ole ollut todellisuutta vastaava. Naiset, älkää please käyttäkö niitä filttereitä yms kun laitatte kuvia itsestänne. Kusettamisesta jää paha maku suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tosi vaivaannuttavaa istua nokikkain kahvilla ventovieraan kanssa. Ennemmin menen kävelylle, jossa voi rennosti jutustella. Eikä tarvitse kummankaan maksaa mitään.
Niin no, sinä olet sit just sellanen, josta puhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka Tinderissä kirjoittaa muutaman lauseen ja haluaa sopia heti tapaamisen, pitää treffaamisesta eikä edes pyri välttämään turhia tapaamisia. Tuolla tavalla kun treffaa, tulee valtava määrä epäsopivia kumppaniehdokkaita tavattua.
Nainen, joka haluaa treffit pian etsii parisuhdetta ja haluaa olla tehokas eikä haaskata aikaa viikko kaupalla netissä chattaamiseen. Kun tapaa toisen niin tietää kannattaako siihen ihmiseen panostaa enempää aikaa vai laittaa uutta matoa koukkuun.
Se on kaikkein nopein tapa löytää mielenkiintoinen ihminen jonka kanssa haluaa jatkaa tapailua. Tietysti profiilin perusteella karsitaan ensin suurin osa.
Siksi miehillä kannattaa olla mahdollisimman totuudenmukainen profiili niin ei pääd
Totta kai ulkonäkö on ensimmäinen esikarsinta. Ihan kaikille, vaikka joku ehkä muuta saattaa valehdellakin. Aina löytyy sen näköinen tyyppi kaikille, joka ei varmasti kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
"Siinäpä myös yksi naisilla arvioitava asia. Et onko tämä tämän miellyttävät tyypin tavoite. Iän myötä oppii erottamaan vilpittömät pleijereistä. Nuorena ja kokemattomana se ei ole niin helppoa."
Ei sellaista asiaa olekaan, kuin vilpitön mies. Pillunkiilto silmissä he kaikki suhteensa naiseen rakentavat.
Vähänpä sinäkin tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies, jolla ei ole rahaa laittaa edes kahvikuppiin, odottaa voivansa saada parisuhteen? Kun siinä suhteessa pitäisi olla myös ihan normaalia elämistä. Että käydään eri paikoissa, vietetään arkea ja juhlaa. Useimmat naiset haluavat kosiskeluvaiheessa käydä viihteellä, elokuvissa, ravintolassa syömässä, nauttimassa elämästä. Alkaahan avioliittokin yleensä häämatkalla, jossa ollaan arjen yläpuolella.
Miksi kaikki pyörii aina ja ikuisesti rahan ympärillä...
Koska melkein kaikki on siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko edelleenkään, vaikka tämäkin ketju muusta kertoo, että ihan kaikki miehet pelkän pillunkiillon takia suhteensa rakentavat. Seksikin on tärkeä asia suhteessa, kun siihen edetään, mutta paljon muutakin yhteistä rakennuspalikkaa tarvitaan. Ja fiksut miehet sen tajuavat.
Sori siitä, mutta luulen tuon kiillon olevan sitä suurempi ja kirkkaampi niiden miesten silmissä, jotka kaikkein vähemmin ovat saaneet.
Se on kierre. Mitä vähemmän on saanut, sitä enemmän pillun perään on.
Mitä enemmän pillun perään on, sitä kauempaa naiset kiertää, koska sellaisesta tulee todella vastenmieliset fibat.
Sun päättelyssäsi on jumbojetin mentävä aukko...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa naiset vaikuttavat hyvinkin kypsiltä, ja täysin eriparia verrattuna näihin joihinkin miehiin jotka ketjussa jankuttavat.
Kävisit välillä oikeassakin maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies, jolla ei ole rahaa laittaa edes kahvikuppiin, odottaa voivansa saada parisuhteen? Kun siinä suhteessa pitäisi olla myös ihan normaalia elämistä. Että käydään eri paikoissa, vietetään arkea ja juhlaa. Useimmat naiset haluavat kosiskeluvaiheessa käydä viihteellä, elokuvissa, ravintolassa syömässä, nauttimassa elämästä. Alkaahan avioliittokin yleensä häämatkalla, jossa ollaan arjen yläpuolella.
Se on valinta. Jonka ihan itse teet. Joka kerta.
Mitä siinä videopuhelussa oikeasti muuta saa karsittua kuin ulkonäköä? Eihän siinä yhtään saa kuvaa millainen ihminen on oikeassa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on valinta. Jonka ihan itse teet. Joka kerta.
Kyllä. Teen joka päivä valintoja joissa rahalla on merkitystä. Esim ostan maistuvaa ja terveellistä ruokaa ja vietän aikaa viehättävässä miljöössä jossa saa hyvää kahvia. Jos sinä et halua rahaa mihinkään käyttää niin leipäjono on sinulle oikea osoite etsiä kumppania. Siellä ei rahaa tarvi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä videopuhelussa oikeasti muuta saa karsittua kuin ulkonäköä? Eihän siinä yhtään saa kuvaa millainen ihminen on oikeassa maailmassa.
Ei saakaan, mutta kun se ulkonäkö on ensimmäinen asia, jonka suhteen tehdään go/no go decision. Vasta kun se karsintaraja on ylitetty, voidaan harkita lähempää tutustumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävisit välillä oikeassakin maailmassa.
Olen oikeassa maailmassa juuri nyt. Istun kahvilassa ja odotan että ystäväni saapuu paikalle tuomaan minulle avaimiaan kun lupasin kastella hänen kukkiaan kun on pari viikkoa poissa. Söin juuri katkarapuleivän ja nyt juon kahvia.
Täällä on muuten enemmän miehiä kuin naisia ja yksi ihan kivan näköinen tuossa yrittää jopa jotain silmäpeliä pitää. Sillä näyttäisi olevan työkone tuossa pöydällä, tekee töitä ja välillä hymyilee minulle. Maisemat on kauniit ja aurinko paistaa. Elämä tuntuu tällä hetkellä oikein mukavalta.
Olen supliikkityyppi ja tavannut kesän aikana noin kymmenkunta naista treffeillä. Mutta en ole yhdenkään kanssa yrittänyt sänkyyn, emmekä ole edes olleet sellaisissa paikoissa, missä seksiä olisi käytännössä edes voinut harrastaa. En etsi valloituksia, vaan parisuhdetta ja seksi kuuluu mielestäni parisuhteeseen. Tai ei ainakaan ensimmäisille tai toisille treffeille, ellei sitten ole erikseen sovittu seksitreffeistä.
Mutta en ole löytänyt kumppania loppuelämäkseni eli en ole saanut haluamaani. Vielä.
M52