Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2349)

Vierailija
1181/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on miltei pakko miestenkin riskeerata "turhilla treffeillä" ensin ja hukata omaa, kallisarvoista aikaansa/rahaansa. Miten, jos ei tee hyvää ja kohteliasta vaikutusta niillä ensimmäisillä treffeillä edes juttu etenee?  

Ei ole pakko. Valitsee vain niiden naisten joukosta, jotka sitä ei vaadi.

Hyvä, muista pysyä noiden mielikuvitusolentojesi parissa ja pysy erossa meistä oikeista naisista. 😂

Vierailija
1182/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yksi selitys on se, että nämä miehet, jotks eivät halua treffeille kahvilaan/ravintolaan, eivät edes oikeasti etsi naisystävää. Tai sitten he ajattelevat, että voivat lähteä ravintolaan syömään, jos nainen on tosi upea ja tarjoaa hänelle. Kyllähän mies, jok aoikeasti etsii parisuhdetta, on myös valmis näkemään vaivaa ja tekemään vaikutuksen.

Mikä on se vaiva, jonka näkee tai vaikutus, jonka tekee, jos uhraa tunnin ajastaan ja tarjoaa toiselle 10 € kahvin ja kahvileivän? Minä olen enemmän vaikuttunut, jos nainen haluaa käyttää vaikka 4-5 h aikaansa kiertämällä jonkun vaellusreitin tms. 

Mutta kumpikin käy. Itse asiassa kolme naista on tänä kesänä itse ehdottanut minulle kävely- tai sienestystreffejä. Tokihan olemme ensin tutustuneet toisiimme vieste

Trinsessoja? Sorry, mutta nyt tuli ihan Spede-vibat :D:D:D 

Millaisia viboja mahdat muutenkin antaa, jos vastapuoli varustautuu sissipuukolla? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaeltaminen voi tässä yhteydessä olla 7,6 km kierros Nuuksion kansallispuistossa. Ja kyllä, siellä on tänäkin kesänä käyty kolmen eri naisen kanssa treffeillä. Naisten omasta ehdotuksesta. On myös oikeita naisia, ei pelkkiä trinsessoja, joille jo Espan puisto on extremeä. Yhdelläkin naisella sissipuukko vyöllä ja ruskea vyö karatessa, niin sellainen nainen jo vähän laittaa kampoihinkin jos sattuu se raiskaajamurhaajamies kohdalle, joita ilmeisesti Suomessa mahtuu 13 tusinaan.

Ihan turhaan siellä arvioit keskusteluun osallistuvia prinsessoiksi. Minä harrastan esim vaellusta, suunnistusta, vuorikiipeilyä ja pitkän matkan juoksua. Erätaidot kunnossa myös. Silti en lähtisi vieraan miehen kanssa minnekään pusikkoon, se on aivan itsestäänselvyys. Enkä kyllä usko että kukaan fiksu nainen sellaiseen lähtisi. 

Kuulostaa siltä, et tää jäbä haluamalla haluaa haastaa naisia osoittamaan oman riippumattomuutensa, hyvän kunnon ja itsepuolustustaidot. Ehkä nämä ovat sit piirteitä, jotka häntä nostattavat. Oletettavasti hänellä vähintään se ruskea vyö myös. 

Vierailija
1184/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on miltei pakko miestenkin riskeerata "turhilla treffeillä" ensin ja hukata omaa, kallisarvoista aikaansa/rahaansa. Miten, jos ei tee hyvää ja kohteliasta vaikutusta niillä ensimmäisillä treffeillä edes juttu etenee?  

Ei ole pakko. Valitsee vain niiden naisten joukosta, jotka sitä ei vaadi.

Hyvä, muista pysyä noiden mielikuvitusolentojesi parissa ja pysy erossa meistä oikeista naisista. 😂

Kotitreffeille, kävelytreffeille ja kahvilatreffeille löytyy kaikille löytyy omat naiset. Kannattaa ensin valita itselleen mieluinen tapa treffata, ja sen jälkeen valita kumppaniehdokas, jotka pitävät sen tyyppisistä treffeistä.

Vierailija
1185/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aikoinani käynyt parit ensitreffit naisen kotona. Ei natsannut. Tuli vaikutelma, että nainen odotti villiä menoa ja miehekästä tilanteen haltuunottoa, Mutta mä jäädyin ja olin varmaan hermostunut nyhvero hänen silmissään. Joten ei villiä menoja eikä jatkoon. 

Ei sillä todennäköisesti lopputolos olisi ihan sama kahvilassakin. Sen vuoksi high effort treffit tuntuisivat itsestäni vähän kiusallisilta järjestää. Kun vaikutelma olisi että koittaisin ostaa naisen suosiota. Ja silti olisin vain hermostunut ujo mies. 

Miksi se ujous välttämättä olisi huono asia. Itse tapasin miehen baarissa. Siellä se odotti hyvin ujo mies, mutta oli kerännyt rohkeutensa ja tullut paikalle. Minä rentouduin kun näin, että miestä jänskätti vielä enemmän. Nyt jo 15 vuotta aviossa. 

Ihmiset viehättyvät eri asioista. Itseäni nimenomaan viehättää terve itsevarmuus. Ylimielisyys on toki luotaantyöntävää. Rakastan keskusteluja, joissa molemmat uskaltavat tuoda rohkeasti esiin omat näkökulmansa ja osaavat viedä keskustelua eteenpäin. Viehätyn miehistä, jotka ovat tyyliltään omaleimaisia ja individualisteja ja joilla on rohkeutta erottua joukosta (leader, not a follower). Plussaa toki tuossa sinun tapauksessasi, että mies uskalsi tulla paikalle ujoudestaan huolimatta. Sehän jo kertoo paljon rohkeudesta.

Vierailija
1186/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotitreffeissä  on AINA kyse seksistä. Naiset mietti että jos kemiat kohtaa niin miksei,mies taas odottaa vähintään suihinottoa. Nainen haluaa keskustella ja tutustua,mies miettii miten ujuttaa nainen makuuhuoneen puolelle. Tämä tekee tilanteen naiselle  turvattomaksi. Kahvilassa  muut ihmiset tulevat apuun,jos mies koettaa muiluttaa naisen vessaan.

Ei åidä paikkaansa minun kanssani ainakaan. Upseeri ja herrasmies odottaa naisen aloitetta tai vihreää valoa ennen seksihommiin ryhtymistä.

Olet sitten kyllä viimeinen lajiasi. Nekin jotka alussa käyttäytyy herrasmiesmäisesti, alkavat aina viimeistään toisilla treffeillä vihjailla seksistä. Ihan hiton tylsää. 

Vierailija
1187/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yksi selitys on se, että nämä miehet, jotks eivät halua treffeille kahvilaan/ravintolaan, eivät edes oikeasti etsi naisystävää. Tai sitten he ajattelevat, että voivat lähteä ravintolaan syömään, jos nainen on tosi upea ja tarjoaa hänelle. Kyllähän mies, jok aoikeasti etsii parisuhdetta, on myös valmis näkemään vaivaa ja tekemään vaikutuksen.

Mikä on se vaiva, jonka näkee tai vaikutus, jonka tekee, jos uhraa tunnin ajastaan ja tarjoaa toiselle 10 € kahvin ja kahvileivän? Minä olen enemmän vaikuttunut, jos nainen haluaa käyttää vaikka 4-5 h aikaansa kiertämällä jonkun vaellusreitin tms. 

Mutta kumpikin käy. Itse asiassa kolme naista on tänä kesänä itse ehdottanut minulle kävely- tai sienestystreffejä. Tokihan olemme ensin tutustuneet toisiimme vieste

Se sissipuukon mukaan ottanut piti nainen sinua epäilyttävänä, eihän hän muuten olisi puukolla varustautunut.

Vierailija
1188/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaeltaminen voi tässä yhteydessä olla 7,6 km kierros Nuuksion kansallispuistossa. Ja kyllä, siellä on tänäkin kesänä käyty kolmen eri naisen kanssa treffeillä. Naisten omasta ehdotuksesta. On myös oikeita naisia, ei pelkkiä trinsessoja, joille jo Espan puisto on extremeä. Yhdelläkin naisella sissipuukko vyöllä ja ruskea vyö karatessa, niin sellainen nainen jo vähän laittaa kampoihinkin jos sattuu se raiskaajamurhaajamies kohdalle, joita ilmeisesti Suomessa mahtuu 13 tusinaan.

Ihan turhaan siellä arvioit keskusteluun osallistuvia prinsessoiksi. Minä harrastan esim vaellusta, suunnistusta, vuorikiipeilyä ja pitkän matkan juoksua. Erätaidot kunnossa myös. Silti en lähtisi vieraanmiehen kanssa minnekään pusikkoon, se on aivan itsestäänselvyys. Enkä kyllä usko että kukaan fiksu nainen sellais

Todennäköisesti vain ruskea jarruraita kalsareissa.

Vierailija
1189/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä tapaamisella ei saa oikeaa kuva toisesta ihmisestä. Se kemia perustuu silloin pelkästään vain ulkonäköön.

Ei perustu. Live -tapaamisella näkee paljon enemmän. Näkee miten toinen käyttäytyy tilassa, suhteessa toisiin ihmisiin. Miten toinen tilaa itselleen juomaa, mitä tilaa. Onko missä tunnetilassa, rento vai jännittynyt, miten kantaa itsensä, miten liikkuu. Jopa sen onko toinen puhdas vai haiseeko. 

Tämä hajujuttu on aivan totta. Vasta livenä voi nähdä ja tuntea onko mies siisti ja tuoksuuko pinttyneelle tms. Missään videopuheluissa tai nettikeskusteluissa se ei välttämättä käy ilmi. Miten ihmeessä muuten nämä, jotka haluavat skipata sen ensitapaamisen livenä pystyvät alkamaan sen varsinaisen seurustelun, josta kuitenkin haaveilevat. Kun kuitenkin jossain vaiheessa on pakko nähdä naamatusten ja a

"Silloinkin nainen on kiinnostunut pelkästään niistä puitteissa. Ei miehestä itsestään."

Jos mies on vilpittömän kohtelias ja oikeasti kiinnostunut treffikumppanistaan, on se sitä itse persoonaa. Se kertoo miehen luonteesta. 

Toki sekin kertoo miehestä ja hänen luonteesta, jos ei halua antaa hyvää kuvaa omasta luonteestaan. Jos olettaa pelkän ulkomuodon tekevän riittävän vaikutuksen.

Vierailija
1190/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silloinkin nainen on kiinnostunut pelkästään niistä puitteissa. Ei miehestä itsestään" 

"Ei ole pakko. Valitsee vai niiden naisten joukosta, jotka sitä ei vaadi". 

Tässä kaksi lainausta, en pystynyt lainaamaan itse kommenttia mihin nämä liittyivät. Ovatko vastaukset sitten samalta tai eri miehiltä. 

Kysymys oli siis hyvän vaikutuksen tekemisestä ensimmäisillä treffeillä, edellytyksenä siihe, että juttu etenee. Siis miten silloin on kysymys puitteista, eikä miehestä itsestään? Eikö hyvä tai huono käytyös ole lähtöisin juuri siitä miehestä itsestään? Eihän minun seuraaviin treffeifin vaikuta tarjoilijan huono, pönttö tai epäkohtelias käytös, tai jonkun muun kahvilassa olevan ihmisen vaan juuri sen miehen käytös ja keskustelutyyli kenen kanssa olen treffeille lähtenyt. 

Valitsee naisen, joka ei sitä vaadi? Siis nainen joka ei vaadi hyvää käytöstä ja keskustelutaitoa? Harvassapa nämä naiset taitavat olla, mutta eihän ole mahdotonta, jokunen näitäkin ehkä löytyy. Mutta eikö olisi helpompi valita nainen joita on enemmistö? Miksi mennä vaikeimman kautta ja valita joku harvinaisuus. 

Vierailija
1191/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Kuulostaa siltä, et tää jäbä haluamalla haluaa haastaa naisia osoittamaan oman riippumattomuutensa, hyvän kunnon ja itsepuolustustaidot. Ehkä nämä ovat sit piirteitä, jotka häntä nostattavat. Oletettavasti hänellä vähintään se ruskea vyö myös.'

-

Kaikki haastajat ja testaajat päätyy luiskaan. Miehellä täytyy olla tosi huono itsetunto, jos ensitreffit on tuollaista pelleilyä. 

Vierailija
1192/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aikoinani käynyt parit ensitreffit naisen kotona. Ei natsannut. Tuli vaikutelma, että nainen odotti villiä menoa ja miehekästä tilanteen haltuunottoa, Mutta mä jäädyin ja olin varmaan hermostunut nyhvero hänen silmissään. Joten ei villiä menoja eikä jatkoon. 

Ei sillä todennäköisesti lopputolos olisi ihan sama kahvilassakin. Sen vuoksi high effort treffit tuntuisivat itsestäni vähän kiusallisilta järjestää. Kun vaikutelma olisi että koittaisin ostaa naisen suosiota. Ja silti olisin vain hermostunut ujo mies. 

Miksi se ujous välttämättä olisi huono asia. Itse tapasin miehen baarissa. Siellä se odotti hyvin ujo mies, mutta oli kerännyt rohkeutensa ja tullut paikalle. Minä rentouduin kun näin, että miestä jänskätti vielä enemmän. Nyt jo 15 vuotta aviossa. 

Ihmiset viehättyvät eri asioista. Itseäni nimenomaan viehättää terve itsevarmuus. Ylimielisyys on toki luotaantyöntävää. Rakastan keskusteluja, joissa molemmat uskaltavat tuoda rohkeasti esiin omat näkökulmansa ja osaavat viedä keskustelua eteenpäin. Viehätyn miehistä, jotka ovat tyyliltään omaleimaisia ja individualisteja ja joilla on rohkeutta erottua joukosta (leader, not a follower). Plussaa toki tuossa sinun tapauksessasi, että mies uskalsi tulla paikalle ujoudestaan huolimatta. Sehän jo kertoo paljon rohkeudesta.

Jos sinä olisit rohkea, niin uskaltaisit mennä kotitreffeille.

Vierailija
1193/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Silloinkin nainen on kiinnostunut pelkästään niistä puitteissa. Ei miehestä itsestään" 

"Ei ole pakko. Valitsee vai niiden naisten joukosta, jotka sitä ei vaadi". 

Tässä kaksi lainausta, en pystynyt lainaamaan itse kommenttia mihin nämä liittyivät. Ovatko vastaukset sitten samalta tai eri miehiltä. 

Kysymys oli siis hyvän vaikutuksen tekemisestä ensimmäisillä treffeillä, edellytyksenä siihe, että juttu etenee. Siis miten silloin on kysymys puitteista, eikä miehestä itsestään? Eikö hyvä tai huono käytyös ole lähtöisin juuri siitä miehestä itsestään? Eihän minun seuraaviin treffeifin vaikuta tarjoilijan huono, pönttö tai epäkohtelias käytös, tai jonkun muun kahvilassa olevan ihmisen vaan juuri sen miehen käytös ja keskustelutyyli kenen kanssa olen treffeille lähtenyt. 

Valitsee naisen, joka ei sitä vaadi? Siis nainen joka ei vaadi hyvää käytöstä ja keskustelutaitoa? Harvassap

Tottakai keskustelu kuuluu aina treffeille, mutta kahvilanaiset vaativat sen ehdottomasti tapahtuvan vain kahvilassa. On parempi valita sellainen nainen, jolle ei ole väliä missä se keskustelu tapahtuu.

Vierailija
1194/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silloinkin nainen on kiinnostunut pelkästään niistä puitteissa. Ei miehestä itsestään."

Voi jumankauta :D Mistähän puitteista on kyse? Nainen ei pääse kahvilaan ihailemaan niitä puitteita ilman miestä? Eikä pysty kahviakaan ostamaan, kun naisella ei ole omaa rahaa? Sulla on kuule pää 1800-luvun pers**ssä. Vedä nyt se sieltä pois. Jos nykyajan nainen haluaa vähän prameammat puitteet ihailtavaksi, se iskee miljonäärin, ei suomalaista peruspenttiä, jolla usein on vielä pienemmät tulot.

Vierailija
1195/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos sinä olisit rohkea, niin uskaltaisit mennä kotitreffeille."

Rohkeus ja tyhmän rohkeus ovat kaksi aivan eri asiaa.

Vierailija
1196/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos sinä olisit rohkea, niin uskaltaisit mennä kotitreffeille."

Rohkeus ja tyhmänrohkeus ovat eri asioita. Sinä et tuolla jankutuksellasi saa kenenkään mieltä aiheesta muuttumaan. Vaikka kuinka haukkuisit täällä naisia pelkureiksi ja nirsoiksi niin yksikään ei mieltään siitä muuta että ensitreffit tapahtuvat julkisella paikalla.

Yksikään nainen ei täältä tule siihen tulokseen että sinun luoksesi tuleminen on hyvä ajatus, vaikka lupasit kuun taivaalta sinne kotitreffeille. 

Vierailija
1197/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumankauta :D Mistähän puitteista on kyse? Nainen ei pääse kahvilaan ihailemaan niitä puitteita ilman miestä? Eikä pysty kahviakaan ostamaan, kun naisella ei ole omaa rahaa? Sulla on kuule pää 1800-luvun pers**ssä. Vedä nyt se sieltä pois. Jos nykyajan nainen haluaa vähän prameammat puitteet ihailtavaksi, se iskee miljonäärin, ei suomalaista peruspenttiä, jolla usein on vielä pienemmät tulot.

Kahvilanaiset ovat tulleet riippuvaiseksi itse treffaamisesta. Siitä miehen hemmottelusta, keskusteluista ja tarjoiluista. Heillä ei ole aikomustakaan löytää suhdetta vaan tärkeintä on itse treffaaminen eri miesten kanssa.

Vierailija
1198/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai keskustelu kuuluu aina treffeille, mutta kahvilanaiset vaativat sen ehdottomasti tapahtuvan vain kahvilassa. On parempi valita sellainen nainen, jolle ei ole väliä missä se keskustelu tapahtuu.

Joka ikiselle naiselle ja ihmiselle yleensäkin sille on merkitystä missä keskustelut tapahtuu. Onhan sinullekin on tärkeää että se ensimmäinen keskustelu ei tapahdu kahvilassa. 

Naisille on tärkeää että se ei tapahdu vieraan miehen kotona tai jossain muualla mistä ei välttämättä pääse helposti pois, ja jossa ei ole muita ihmisiä turvana. 

Naisille on helpompaa valita sellainen treffikumppani joka sinne kahvilaan suostuu kuin sinut. 

Vierailija
1199/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tottakai keskustelu kuuluu aina treffeille, mutta kahvilanaiset vaativat sen ehdottomasti tapahtuvan vain kahvilassa. On parempi valita sellainen nainen, jolle ei ole väliä missä se keskustelu tapahtuu."

Kannattaa valita samanlainen nainen, totta. Oletko ottanut huomioon, että se sinunlaisesi nainen vetää sitten samaa linjaa? Siinä on kaksi pihiä käytöstavatonta vastakkain. Kumpikaan ei tarjoa mitään, ei anna mitään (ei edes sitä pildeä). Kisaavat vaan kumpi on epäkunnioittavampi toista kohtaan.

Vierailija
1200/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilanaiset ovat tulleet riippuvaiseksi itse treffaamisesta. Siitä miehen hemmottelusta, keskusteluista ja tarjoiluista. Heillä ei ole aikomustakaan löytää suhdetta vaan tärkeintä on itse treffaaminen eri miesten kanssa.

Olet väärässä. Olen nähnyt useita parisuhteita jotka ovat alkaneet kahvilatreffeiltä. 

Sinun ongelmasi se, että kahvilanaiset eivät halua parisuhteeseen juuri sinun kanssasi, ja se ei ole naisten vika se.

Sitä paitsi miten mies kahvilassa edes naista hemmottelee? Siellä yleensä ostetaan itse omat kahvit ja muut. Pelkkä paikalle saapuminen ei ole hemmottelua. Jos haluan hemmottelua niin se kyllä tapahtuu aivan jossain muualla kuin kahvilassa joka on minulle tavallista arkea eikä mitään hemmottelua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä