Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2349)

Vierailija
1141/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yksi selitys on se, että nämä miehet, jotks eivät halua treffeille kahvilaan/ravintolaan, eivät edes oikeasti etsi naisystävää. Tai sitten he ajattelevat, että voivat lähteä ravintolaan syömään, jos nainen on tosi upea ja tarjoaa hänelle. Kyllähän mies, jok aoikeasti etsii parisuhdetta, on myös valmis näkemään vaivaa ja tekemään vaikutuksen.

Mikä on se vaiva, jonka näkee tai vaikutus, jonka tekee, jos uhraa tunnin ajastaan ja tarjoaa toiselle 10 € kahvin ja kahvileivän? Minä olen enemmän vaikuttunut, jos nainen haluaa käyttää vaikka 4-5 h aikaansa kiertämällä jonkun vaellusreitin tms. 

Mutta kumpikin käy. Itse asiassa kolme naista on tänä kesänä itse ehdottanut minulle kävely- tai sienestystreffejä. Tokihan olemme ensin tutustuneet toisiimme viestejä vaihtamalla ja puhelimessa keskustelemalla.

Ei sulle ole mitään kukaan ehdotellut. Vaikutat joltain kuristusmurhaajalta lähinnä. 

Yksikään nainen ei lähde ensitreffeille vaeltamaan. Naurettava ajatuskin. 

Vierailija
1142/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.

2e onkin tosi iso panostus mahdolliseen parisuhteeseen

Meillä maksaa kahvi 3,5e ja pulla joku 4e. SE on jo 7,5e. Aika kalliiksi tulee jos pitää maksa tämä itselle ja vielä toiselle!!

Miksi se pitäisi maksaa sille toiselle? Kyllä kumpikin maksaa itse oman kahvinsa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilijoille ulkotreffit voi olla ihan kiva juttu. Nyt kesällä varsinkin. Piknikille yhdessä puistoon. Siinäkin näkee hyvin, miten huomioonottava toinen on.

Tärkeintä on, että samanlaiset ihmiset löytää toisensa. 

Vierailija
1144/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkuissa on enemmissä määrin kaikesta ahdistuvia. Naiset yleensä hoitaa niitä ahdistuksiaan lääkkeillä tms., miehet on vaan ahdistuneita tunnistamatta sitä tunnetta ja riitelee ja venkoilee. 

Vierailija
1145/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aikoinani käynyt parit ensitreffit naisen kotona. Ei natsannut. Tuli vaikutelma, että nainen odotti villiä menoa ja miehekästä tilanteen haltuunottoa, Mutta mä jäädyin ja olin varmaan hermostunut nyhvero hänen silmissään. Joten ei villiä menoja eikä jatkoon. 

Ei sillä todennäköisesti lopputolos olisi ihan sama kahvilassakin. Sen vuoksi high effort treffit tuntuisivat itsestäni vähän kiusallisilta järjestää. Kun vaikutelma olisi että koittaisin ostaa naisen suosiota. Ja silti olisin vain hermostunut ujo mies. 

Kahvilassa käyminen ei ole high effort vaan low effort. 

Viikonloppu Pariisissa hienossa hotellissa Michelin-ravintoloineen olisi esimerkki high effortista. 

Juu tiedän. Mutta tänne ketjuun on rönsyillyt viittauksia tohon High effortiin. Ei ollut tarkoitus väittää kahvilaa high efortiksi vaan yleisesti määritellä miksi itselle se olisi ainakin ollut vieras ajatus aikanaan. 

Ei mulla sinänsä ole treffipaikka asiaan vaikuttanut. Vaan se että treffikumppani on ollut sopiva. Ja jutut on mennyt yksiin mitä haetaan---> Rentoutuminen ja luonteva kanssakäyminen.

Ja molemmin puoleiset toiveet ja kipinät, että tästä on hyvä jatkaa. Ihan sama onko treffattu kahvilassa vai lenkkipolulla. Noi kaksi esimerkkiä on johtaneet 15v parisuhteeseen ja pariin mukulaan + yhteisen tulevaisuuden tavoitteluun.

Joka päivä uudelleen koitetaan tahtoa. 

Vierailija
1146/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.

2e onkin tosi iso panostus mahdolliseen parisuhteeseen

2 eurolla ei kyllä saa muuta kuin take away-kahvin.

Vierailija
1147/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yksi selitys on se, että nämä miehet, jotks eivät halua treffeille kahvilaan/ravintolaan, eivät edes oikeasti etsi naisystävää. Tai sitten he ajattelevat, että voivat lähteä ravintolaan syömään, jos nainen on tosi upea ja tarjoaa hänelle. Kyllähän mies, jok aoikeasti etsii parisuhdetta, on myös valmis näkemään vaivaa ja tekemään vaikutuksen.

Mikä on se vaiva, jonka näkee tai vaikutus, jonka tekee, jos uhraa tunnin ajastaan ja tarjoaa toiselle 10 € kahvin ja kahvileivän? Minä olen enemmän vaikuttunut, jos nainen haluaa käyttää vaikka 4-5 h aikaansa kiertämällä jonkun vaellusreitin tms. 

Mutta kumpikin käy. Itse asiassa kolme naista on tänä kesänä itse ehdottanut minulle kävely- tai sienestystreffejä. Tokihan olemme ensin tutustuneet toisiimme viestejä vaihtamalla ja puhelimessa keskustelemalla.

Kahvilatreffejä voi jatkaa kävelyllä, jos kemia osuu yksiin. Vaellukselta tai sienestämästä ei ihan äkkiä pääsekään pois. Olisi ihan kamalaa olla 4 tuntia jossakin ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole mitään kemiaa. Enkä todellakaan lähtisi metsään kahdestaan miehen kanssa, jonka tapaan ensimmäistä kertaa. Ihan sama kuinka tavallisesta ja kivalta toinen vaikuttaa, on niitä yllätyksiä tullut niiden tavistenkin suunnalta.

Vierailija
1148/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran tinderissä ehdotin eräälle miehelle, että haluaisin viedä hänet ensitreffeille ravintolaan syömään, niin hän vastasi, että hän on vähän huono lähtemään ensitreffeillä ravintolaan, mutta hän ehdotti, että voitaisin käydä kävelyllä ja sen jälkeen mennä hänen luokseen kahville. Hän asui 4km päässä minusta, niin varmaan ajatteli, että hänelle olisi mahdollisimman vähän vaivaa, jos minä menisin hänen luokseen bussilla ja siellä hänen kotinurkillaan käveltäisiin. Sekin mies oli sen oloinen, että ei ole kovin suosittu Tinderissä.

Tämäkin mies on varmaan aiemmin ollut ravintola- ja kahvilatreffeillä, mutta todennut tulosten olleen ala-arvoisia, jolloin mies on lopettanut ne tuloksettomina. Silloin on järkevä

Ja syyt siihen, että usein menee puihin ovat siis: miehen haluttomuus panostaa treffeihin, ja/tai miehen tavoite vain päästä sänkyyn, ilman syvällisempää suhdetta.

Nämäkin miehet todennäköisesti ovat aluksi panostaneet enemmän treffeihin, mutta ovat huomanneet ettei se johda mihinkään. Sitten he ovat ajatelleet, että on parempi käydä vain minimipanostusteffeillä kun isompi on ollut aivan turhaa.

Vierailija
1149/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Ei olekaan, mutta kun viikon tai pari ahkerasti ensin viestittelee tai puhuu wa-puheluita, niin aika hyvän käsityksen saa jo toisesta. Nytkin tapailen naista, joka sanoi jo pelkkien wa-viestien perusteella, ettei häntä yhtään jännitä tavata minua F2F. Ja ekojen treffien jälkeen tuli pelkkiä.sydän- ja pusuemojeita.

M52'

Itse en välitä tällaisesta, että jo ekojen treffien jälkeen alkaa sydänemojipommitus. Voihan sitä ihastua ekojen treffienkin jälkeen, mutta kannattaisi vähän laittaa jäitä hattuun, ja muuallekin. Ekojen treffien jälkeen ei toisesta tiedä vielä mitään. Pelkästä viestittelystäkin saa jonkinlaisen kuvan, jos sitä kestää jonkin aikaa, mutta olen huomannut, että käsitys jostakusta voi muuttua aika paljon, kun hänet tapaa livenä. 

Joka tapauksessa liian aikainen rakkauspommitus varmistaa sen, että homma ei jatku kovin pitkään. En pidä sellaista oikein realistisena ihmisenä vaan pikemmin ajattelen, että kaveri on ollut liian pitkään yksin.

Vierailija
1150/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä tapaamisella ei saa oikeaa kuva toisesta ihmisestä. Se kemia perustuu silloin pelkästään vain ulkonäköön.

Ei perustu. Live -tapaamisella näkee paljon enemmän. Näkee miten toinen käyttäytyy tilassa, suhteessa toisiin ihmisiin. Miten toinen tilaa itselleen juomaa, mitä tilaa. Onko missä tunnetilassa, rento vai jännittynyt, miten kantaa itsensä, miten liikkuu. Jopa sen onko toinen puhdas vai haiseeko. 

Videopuheuissa selviää kannattaako edes tavata livenä. Silloin säästyy turhilta tapaamisilta.

Minä haluan saada ensireaktion livenä, haluan ehdottomasti nähdä sen kehonkielen. Videolla voi jutella myöhemmin sitten jos livenä oli kivaa ja synkkasi. 

Kuulostaa siltä, että sinulle on treffaaminen eri miesten kanssa tärkeämpää kuin se suhde mikä siitä voi syntyä.

Vierailija
1151/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoilijoille ulkotreffit voi olla ihan kiva juttu. Nyt kesällä varsinkin. Piknikille yhdessä puistoon. Siinäkin näkee hyvin, miten huomioonottava toinen on.

Kukas ne piknikeväät tekee ja tuo paikalle? Niihin menee rahaa enemmän kuin kahviin ja pullaan.

Vierailija
1152/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin niitä miehiä. Käytät heitä vain hyväksi maksumiehinä ja ilmaisia terapeutteina. He eivät ikinä pääse dippaamaan dip stickinsä  :-)

On siinä hurja muija. Yhdet treffit hänen kanssaan tarkoittaa sitä, että mies ei ikinä saa seksiä koko loppuelämänsä aikana. 

Vierailija
1153/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä tapaamisella ei saa oikeaa kuva toisesta ihmisestä. Se kemia perustuu silloin pelkästään vain ulkonäköön.

Ei perustu. Live -tapaamisella näkee paljon enemmän. Näkee miten toinen käyttäytyy tilassa, suhteessa toisiin ihmisiin. Miten toinen tilaa itselleen juomaa, mitä tilaa. Onko missä tunnetilassa, rento vai jännittynyt, miten kantaa itsensä, miten liikkuu. Jopa sen onko toinen puhdas vai haiseeko. 

Videopuheuissa selviää kannattaako edes tavata livenä. Silloin säästyy turhilta tapaamisilta.

Minä haluan saada ensireaktion livenä, haluan ehdottomasti nähdä sen kehonkielen. Videolla voi jutella myöhemmin sitten jos livenä oli kivaa ja synkkasi. 

Kuulostaa siltä, että sinulle on treffaaminen eri miesten kanssa tärkeämpää kuin se suhde mikä siitä voi syntyä. 

Höpsistä. Se ihastuminen tapahtuu nimenomaan livenä, tai jos videolla jotain ihastumista voikin olla niin suurella todennäköisyydellä se karisee livenä pois. Jos toimivan parisuhteen haluaa niin kannattaa tietysti tavata livenä eikä missään videolla. Netin kautta ihastuminen ei ole hyväksi, sitä saattaa päätyä huonoon parisuhteeseen jossa sitten jonkin ajan kuluttua huomaa että livenä ei toimikaan vaikka sieltä netin kautta vaikutti hyvältä.

Sinä kuulostat siltä että haluat netissä groomata naisia luottamaan itseesi jotta pääsisit helpommin panolle. 

Jos parisuhdetta haluaa niin silloin livetapaaminen. 

Vierailija
1154/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas ne piknikeväät tekee ja tuo paikalle? Niihin menee rahaa enemmän kuin kahviin ja pullaan.

Ja viltti myös pitää tuoda. Siitä pitää tietty sopia etukäteen, ja samalla nähdään hyvin, että sopiiko esim. ruokatottumukset yhteen. Ja tyylit, mennäänkö laseilla vai kertakäyttömukeilla vai molemmille vaan oma juomapullo jne. Luokka-asioita. 

Vierailija
1155/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset Lapsiakin! Eikö joku voisi ajatella Lapsia? 

Vierailija
1156/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitte vaikka sopia etukäteen, mitä kumpikin tuo, mutta jos jo kahvilatreffit tuntuvat jollekin liian vaivalloisilta tai rahanhaaskaukselta, niin tuskinpa sellaiset miehet alkavat järjestää mitään piknikkejäkään. Ainoastaan ns. top-miehet viitsivät nähdä vaivaa ja siksi naiset kilpailevat juuri sellaisista miehistä, jotka jaksavat panostaa ja keksiä jotain mukavaa yhteistä tekemistä. Bottom-miehet taas valittavat siitä, että heidän pitäisi maksaa muutama euro omasta kahvistaan. Pienenä vinkkinä teille: jos haluatte elämässä saavuttaa mitään tavoittelemisen arvoista oli se sitten parisuhde, urakehitys tai hyvä kroppa sen eteen on oltava valmis näkemään vaivaa, muuten teille jää jämät jos niitäkään.

Vierailija
1157/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja viltti myös pitää tuoda. Siitä pitää tietty sopia etukäteen, ja samalla nähdään hyvin, että sopiiko esim. ruokatottumukset yhteen. Ja tyylit, mennäänkö laseilla vai kertakäyttömukeilla vai molemmille vaan oma juomapullo jne. Luokka-asioita. 

Mä kävin kerran pikniktreffeillä puistossa, mies oli leiponut herkkuja itse, tehnyt salaattia ja tilannut erikoisliikkeestä herkullisen charcuterien, viini oli hyvää.

Päädyttiin istumaan iltaa myöhään. 

Ja ei varmasti ollut pienemmän vaivan tai halvemman hinnan treffit kuin kahvilassa käyminen. 😀

Tapailtiinkin joku reilu puolisen vuotta, mutta sitten homma jotenkin hyytyi. Ihan kavereita ollaan nykyään kuitenkin kun meillä hyvin synkkaa, käydään välillä kahvilassa vaihtamassa kuulumisia ja kertoilemassa minkälaisia treffejä on ollut. 😊

Vierailija
1158/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin niitä miehiä. Käytät heitä vain hyväksi maksumiehinä ja ilmaisia terapeutteina. He eivät ikinä pääse dippaamaan dip stickinsä  :-)

On siinä hurja muija. Yhdet treffit hänen kanssaan tarkoittaa sitä, että mies ei ikinä saa seksiä koko loppuelämänsä aikana. 

Mutta se seuraava ja sitä seuraava miehen tapaama nainen on todennäköisesti samanlainen. Miehen pitäisi silloin muuttaa deittausstrategiaansa.

Vierailija
1159/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoimmat treffit ovat olleet yleensä sellaiset, että mies on ehdottanut että tavataan jossain metroasemalla ja päätetään sitten mitä tehdään. No siinä ollaan sitten pahimmassa tapauksessa kävelty kylmässä viimassa ja sateessa ja kahvilat ja ravintolat olleet kiinni tai liian täynnä niin siinä sitten vaan ulkona harhaillaan. 

Vierailija
1160/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se seuraava ja sitä seuraava miehen tapaama nainen on todennäköisesti samanlainen. Miehen pitäisi silloin muuttaa deittausstrategiaansa.

Jos mies ei koskaan saa jatkoa niin silloin vikaa todennäköisesti on siinä miehessä. Ja ehkä kannattaa panostaa hieman enemmän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme