Kuuluuko soittaa häkeen jos naapurissa pahoinpidellään vaimoa tai naisystävää mutta kukaan ei huuda apua?
Äänien perusteella siellä on hirveä riita ja kaikesta päätellen nainen on se joka saa nyrkkiä tai kämmentä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ja molemmat on sentään täysi-ikäisiä.
Ite tein huoli-ilmotuksen.
Kehotettiin jatkossa soittamaan suoraan häkeen, jos oikeasti joku saa turpaansa
Tee niinkuin toivoisit sinulle tehtävän.
Olen soittanut. Minun mielestäni siis kuuluu soittaa.
Mikä tää kysymys on? Jos tiedät, että siellä on tilanne päällä totta kai soitetaan häkeen. Suurin osa tapoista on btw "äänettömiä" eli kuuluu vain epämääräistä kolinaa eikä avunhuutoja.
Olen soittanut poliisit paikalle, kun kuului melkoista rytinää. Ajattelin, että siellä heitetään puolisoa pitkin seiniä.
Vierailija kirjoitti:
Olen soittanut poliisit paikalle, kun kuului melkoista rytinää. Ajattelin, että siellä heitetään puolisoa pitkin seiniä.
Kumpi joutui putkaan?
Kysyisin niiltä että tarvitsevatko apua.
Vierailija kirjoitti:
Tee niinkuin toivoisit sinulle tehtävän.
Eli huolehdi vain omista asioistasi.
Viime yönä naapurissa
vaimo hakattiin
siellä vaimokulta piestiin
henki hieveriin
levotonta koiranunta meillä nukuttiin
eikä kuultu mitään
ei kuultu mitään
Jos se nainen huutaisi apua, niin se ottaisi vaan pahemmin turpaan eikä se pysty itse soittamaan apua tai pakenemaan. Onko tämä joku vaatimus? 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi joutui putkaan?
Vaimo lähti, mutta todennäköisesti hän lähti jonnekin turvaan. Hän on sen verran pienikokoinen ettei kyllä voimat riitä pitkin seiniä heittelyyn.
Kuuluu soittaa jo silloin kun sieltä kuuluu jotain tappelua.
Ei.