Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2349)

Vierailija
1201/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Silloinkin nainen on kiinnostunut pelkästään niistä puitteissa. Ei miehestä itsestään."

Voi jumankauta :D Mistähän puitteista on kyse? Nainen ei pääse kahvilaan ihailemaan niitä puitteita ilman miestä? Eikä pysty kahviakaan ostamaan, kun naisella ei ole omaa rahaa? Sulla on kuule pää 1800-luvun pers**ssä. Vedä nyt se sieltä pois. Jos nykyajan nainen haluaa vähän prameammat puitteet ihailtavaksi, se iskee miljonäärin, ei suomalaista peruspenttiä, jolla usein on vielä pienemmät tulot.

Kahvilanaiset ovat tulleet riippuvaiseksi itse treffaamisesta. Siitä miehen hemmottelusta, keskusteluista ja tarjoiluista. Heillä ei ole aikomustakaan löytää suhdetta vaan tärkeintä on itse treffaaminen eri miesten kanssa.

On sulla lapselliset jutut. 

Vierailija
1202/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kammottavaa siellä kahvilassa tapahtuukaan kun mies ei voi mennä sinne keskustelemaan naisen kanssa. Eikö se ole myöskin myös niin, että kohtelias mies hyväksyy naisen valitseman treffipaikan jos se on normaalin puitteissa (esim. kahvila).  Eikä yritä vänkyröidä parhaansa mukaan jotain toista paikkaa. 

Tämä miehelle "tottakai keskustelu kuuluu aina treffeille, mutta kahvilanaiset  vaativat sen ehdottomasti tapahtuvan vain kahvilassa. On parempi valita sellainen nainen, jolle ei ole väliä missä se keskustelu tapahtuu".

Ehkä on myös naiselle parempi valita sellainen mies jolle ei ole väliä, missä se keskustelu tapahtuu. Eli miehelle naisen ehdotus tavata kahvilassa sopii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt oikein ymmärrä mitä hemmottelua se on että käy kahvilassa treffeillä. 

Vierailija
1204/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se normaalille ihmiselle olekaan. Tuolle pennittömälle kirkonrotalle ainoastaan. 

Sillä ei ole minkäänlaista käsitystä normaalien työssäkäyvien elämästä jos oikeasti ajattelee että kahvila on jotain hemmottelua. Moni ihminen käy kahviloissa 5 kertaa viikossa, minäkin välillä saan tuon 5 kertaa viikossa täyteen vaikka teenkin etätöitä.

Lähikahvilassa on hyvät lounassalaatit ja todella hyvä kahvi. 

Vierailija
1205/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tottakai keskustelu kuuluu aina treffeille, mutta kahvilanaiset vaativat sen ehdottomasti tapahtuvan vain kahvilassa. On parempi valita sellainen nainen, jolle ei ole väliä missä se keskustelu tapahtuu."

Kannattaa valita samanlainen nainen, totta. Oletko ottanut huomioon, että se sinunlaisesi nainen vetää sitten samaa linjaa? Siinä on kaksi pihiä käytöstavatonta vastakkain. Kumpikaan ei tarjoa mitään, ei anna mitään (ei edes sitä pildeä). Kisaavat vaan kumpi on epäkunnioittavampi toista kohtaan.

Kahvilassa törsääjät kilpailevat siitä kumpi menee nopeammin ulosottoon.

Vierailija
1206/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todella minäkään. Aivan ihmeellistä puhetta puitteista, hemmottelusta, trinsessaoista ja mitä kaikkea. Onko nyt kyseessä aikuiset, tavalliset ihmiset vai mitä ihmettä? Kahvilassa tapaaminen on mitä tavallisinta toimintaa hyvin monille. 

Vierailija
1207/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmottelu on muun muassa miehen naisen kehumista. Moni nainen tulee sellaisesta imartelusta riippuvaiseksi.

Vierailija
1208/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tottakai keskustelu kuuluu aina treffeille, mutta kahvilanaiset vaativat sen ehdottomasti tapahtuvan vain kahvilassa. On parempi valita sellainen nainen, jolle ei ole väliä missä se keskustelu tapahtuu."

Kannattaa valita samanlainen nainen, totta. Oletko ottanut huomioon, että se sinunlaisesi nainen vetää sitten samaa linjaa? Siinä on kaksi pihiä käytöstavatonta vastakkain. Kumpikaan ei tarjoa mitään, ei anna mitään (ei edes sitä pildeä). Kisaavat vaan kumpi on epäkunnioittavampi toista kohtaan.

Minä tienaan 5000/kk, aika monet kahvit saa juoda, että ajautuu ulosottoon kahviloiden takia. 

Vierailija
1209/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tienaan 5000/kk, aika monet kahvit saa juoda, että ajautuu ulosottoon kahviloiden takia. 

Kahvilassa kävijät käyttävät rahaa leväperäisesti kaikkeen muuhunkin turhaan. 

Vierailija
1210/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka käyttäisin kympin ylimääräistä joka päivä eli 300 euroa kuussa, niin se ainoastaan pienentäisi sijoituksiin menevää summaa. Kun käy töissä ja on maksanut asuntolainan pois, niin ei tarvitse joka ostosta miettiä.

Vierailija
1211/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä silloin edes esitätte treffejä naisille ja jopa toivotte jatkoa ja seurustelua jos naisten tapaaminen on leväperäistä rahankäyttöä ja turhaa. Tuskin täysin ilmaista seuranpitoa saati parisuhdetta pitemmän päälle on olemassa. 

Vai haluatteko naisen elämäänne, mutta täysin ilman mitään vaivaa, huomaavaisuutta tai rahanmenoa? 

Vierailija
1212/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä silloin edes esitätte treffejä naisille ja jopa toivotte jatkoa ja seurustelua jos naisten tapaaminen on leväperäistä rahankäyttöä ja turhaa. Tuskin täysin ilmaista seuranpitoa saati parisuhdetta pitemmän päälle on olemassa. 

Vai haluatteko naisen elämäänne, mutta täysin ilman mitään vaivaa, huomaavaisuutta tai rahanmenoa? 

Joo, tavataan ainoastaan silloin kun panettaa.

Vierailija
1213/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hemmottelu on muun muassa miehen naisen kehumista. Moni nainen tulee sellaisesta imartelusta riippuvaiseksi.

Ja nyt sitten olet sitä mieltä ettet koskaan enää voi naista kehua? Vai? 

Vierailija
1214/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotitreffeissä  on AINA kyse seksistä. Naiset mietti että jos kemiat kohtaa niin miksei,mies taas odottaa vähintään suihinottoa. Nainen haluaa keskustella ja tutustua,mies miettii miten ujuttaa nainen makuuhuoneen puolelle. Tämä tekee tilanteen naiselle  turvattomaksi. Kahvilassa  muut ihmiset tulevat apuun,jos mies koettaa muiluttaa naisen vessaan.

Ei åidä paikkaansa minun kanssani ainakaan. Upseeri ja herrasmies odottaa naisen aloitetta tai vihreää valoa ennen seksihommiin ryhtymistä.

Olet sitten kyllä viimeinen lajiasi. Nekin jotka alussa käyttäytyy herrasmiesmäisesti, alkavat aina viimeistään toisilla treffeillä vihjailla seksistä. Ihan hiton tylsää. 

Eri, mutta edellisen naisystävää kanssa seksiä oli ensimmäisen kerran 1,5 kk tapailun jälkeen, vaikka suudeltiin jo toisilla treffeillä. Res upseeri minäkin

Vierailija
1215/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa kävijät käyttävät rahaa

Moni käyttää enemmän rahaa alkoholiin eikä pidä sitä turhuutena. Minä pidän.

Vierailija
1216/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ei mua treffimiehet ikinä ole kehuneet. Ei suomalaismiehet harrasta sellaista..

Vierailija
1217/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran tinderissä ehdotin eräälle miehelle, että haluaisin viedä hänet ensitreffeille ravintolaan syömään, niin hän vastasi, että hän on vähän huono lähtemään ensitreffeillä ravintolaan, mutta hän ehdotti, että voitaisin käydä kävelyllä ja sen jälkeen mennä hänen luokseen kahville. Hän asui 4km päässä minusta, niin varmaan ajatteli, että hänelle olisi mahdollisimman vähän vaivaa, jos minä menisin hänen luokseen bussilla ja siellä hänen kotinurkillaan käveltäisiin. Sekin mies oli sen oloinen, että ei ole kovin suosittu Tinderissä.

Tämäkin mies on varmaan aiemmin ollut ravintola- ja kahvilatreffeillä, mutta todennut tulosten olleen ala-arvoisia, jolloin mies on lopettanut ne tuloksettomina. Silloin on järkevämpää suostua vain matalan kynnyksen kynnyksen tref

Kyllä hekin haluvat deittailla, mutta matalan kynnyksen treffejä kuten kävelyä. Todennäköisesti siitä syystä, että ne treffit menevät niin usein puihin.

Tuossa vaan voi luoda itseään toteuttavan ennusteen, jos lähtee ajatuksella "turha panostaa kun ei tästä mitään kuitenkaan tule".

Sen kerran kun tulisikin treffeille se potentiaalinen elämänkumppani, joka sitten ei haluaisi nähdä uudestaan koska olettaa toisen käytöksestä, ettei tätä kiinnosta.

Itse kun kyynistyin treffailuun, niin poistuin deittisovelluksista. Ei minulla olisi tällä hetkellä mitään annettavaa parisuhteeseen, niin mieluummin keskityn nyt muihin juttuihin elämässä.

Vierailija
1218/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan sosiaalisten tilanteiden pelkoa enkä voi lähteä siksi kahville. Olenko siis vääränlainen mies armon vuonna 2025, jolloin juhlitaan flow-festareita yms diversiteettiä?

M29v

Vierailija
1219/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te tinderistä kumppainia etsitte.  Kaveripiirit, kaverien kaverit, tapahtumat, baari-illat, harrastepiirit voivat tuottaa tulosta. Silmät  ja korvat auki ja avoin mieli . Punaisissa liikennevaloissakin on tutustuttu ja aloitettu seurustelu. Tinder on kuin Anttilan katalogi ennen, liian paljon valintaa ja aina seuraava sivu täytyy katsoa. Lopulta ei tilaa mitään. Jalkautukaa.  Kahvilakeskusteluun:  käyn ihan itsekseni usean kerran viikossa kahvilassa. Täällä keskustassa se on ihan tapa.

Vierailija
1220/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastan sosiaalisten tilanteiden pelkoa enkä voi lähteä siksi kahville. Olenko siis vääränlainen mies armon vuonna 2025, jolloin juhlitaan flow-festareita yms diversiteettiä?

M29v

Ehkä onnistut löytämään samanlaisen naisen. Mutta suurin osa naisista etsii miestä, joka uskaltaa liikkua julkisilla paikoilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme