Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?
Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?
Kommentit (2349)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aikoinani käynyt parit ensitreffit naisen kotona. Ei natsannut. Tuli vaikutelma, että nainen odotti villiä menoa ja miehekästä tilanteen haltuunottoa, Mutta mä jäädyin ja olin varmaan hermostunut nyhvero hänen silmissään. Joten ei villiä menoja eikä jatkoon.
Ei sillä todennäköisesti lopputolos olisi ihan sama kahvilassakin. Sen vuoksi high effort treffit tuntuisivat itsestäni vähän kiusallisilta järjestää. Kun vaikutelma olisi että koittaisin ostaa naisen suosiota. Ja silti olisin vain hermostunut ujo mies.
Kahvilassa käyminen ei ole high effort vaan low effort.
Viikonloppu Pariisissa hienossa hotellissa Michelin-ravintoloineen olisi esimerkki high effortista.
Ei, se ei ole high effort, vaan sugardaddy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksi selitys on se, että nämä miehet, jotks eivät halua treffeille kahvilaan/ravintolaan, eivät edes oikeasti etsi naisystävää. Tai sitten he ajattelevat, että voivat lähteä ravintolaan syömään, jos nainen on tosi upea ja tarjoaa hänelle. Kyllähän mies, jok aoikeasti etsii parisuhdetta, on myös valmis näkemään vaivaa ja tekemään vaikutuksen.
Mikä on se vaiva, jonka näkee tai vaikutus, jonka tekee, jos uhraa tunnin ajastaan ja tarjoaa toiselle 10 € kahvin ja kahvileivän? Minä olen enemmän vaikuttunut, jos nainen haluaa käyttää vaikka 4-5 h aikaansa kiertämällä jonkun vaellusreitin tms.
Mutta kumpikin käy. Itse asiassa kolme naista on tänä kesänä itse ehdottanut minulle kävely- tai sienestystreffejä. Tokihan olemme ensin tutustuneet toisiimme viestejä vaihtamalla ja puhelimessa keskustelemalla.
Vaeltaminen voi tässä yhteydessä olla 7,6 km kierros Nuuksion kansallispuistossa. Ja kyllä, siellä on tänäkin kesänä käyty kolmen eri naisen kanssa treffeillä. Naisten omasta ehdotuksesta. On myös oikeita naisia, ei pelkkiä trinsessoja, joille jo Espan puisto on extremeä. Yhdelläkin naisella sissipuukko vyöllä ja ruskea vyö karatessa, niin sellainen nainen jo vähän laittaa kampoihinkin jos sattuu se raiskaajamurhaajamies kohdalle, joita ilmeisesti Suomessa mahtuu 13 tusinaan.
Minä Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksi selitys on se, että nämä miehet, jotks eivät halua treffeille kahvilaan/ravintolaan, eivät edes oikeasti etsi naisystävää. Tai sitten he ajattelevat, että voivat lähteä ravintolaan syömään, jos nainen on tosi upea ja tarjoaa hänelle. Kyllähän mies, jok aoikeasti etsii parisuhdetta, on myös valmis näkemään vaivaa ja tekemään vaikutuksen.
Mikä on se vaiva, jonka näkee tai vaikutus, jonka tekee, jos uhraa tunnin ajastaan ja tarjoaa toiselle 10 € kahvin ja kahvileivän? Minä olen enemmän vaikuttunut, jos nainen haluaa käyttää vaikka 4-5 h aikaansa kiertämällä jonkun vaellusreitin tms.
Mutta kumpikin käy. Itse asiassa kolme naista on tänä kesänä itse ehdottanut minulle kävely- tai sienestystreffejä. Tokihan olemme ensin tutustuneet toisiimme viestejä vaihtamalla ja puhelimessa keskustelemalla.
Minä en edes lähde treffeille, ellei jo sitä ennen ole käynyt selville, että sitä kemiaa on. Valitettavasti se kemia vaan usein karisee äkkiä tavatessa, kun Tinder kuvat olivatkin miillenniumin ajalta ja normaalipainoinen tarkoittaakin satakiloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin niitä miehiä. Käytät heitä vain hyväksi maksumiehinä ja ilmaisia terapeutteina. He eivät ikinä pääse dippaamaan dip stickinsä :-)
On siinä hurja muija. Yhdet treffit hänen kanssaan tarkoittaa sitä, että mies ei ikinä saa seksiä koko loppuelämänsä aikana.
Mutta se seuraava ja sitä seuraava miehen tapaama nainen on todennäköisesti samanlainen. Miehen pitäisi silloin muuttaa deittausstrategiaansa.
Jos mies ei koskaan saa jatkoa niin silloin vikaa todennäköisesti on siinä miehessä. Ja ehkä kannattaa panostaa hieman enemmän.
Ei se auta, kun naisille on treffailu eri miesten tärkempää kuin se suhde, mikä siitä voi syntyä.
Ei ole. Sinä ehkä vain olet sellainen että naiset eivät sinusta kiinnostu. Se on aivan luonnollista ja jonkun harteille se valitettavasti aina osuu.
Evoluutio on tehnyt miehet sellaisiksi että he haluavat siementään levittää, ja naiset taas sellaisiksi että haluavat vastaanottaa vain sellaista siementä jonka kanssa on todennäköistä saada terveitä jälkeläisiä ja joka myös pystyy lapsista huolehtimaan.
Ehkä et anna sellaista vibaa itsestäsi että jäisit jälkikasvustasi huolehtimaan, ja/tai että jälkikasvu saisi sinulta hyviä ja naiselle yhteensopivia geenejä.
Geeneihinsä ei ihminen voi vaikuttaa, mutta siihen miten treffikumppania ja muita ihmisiä kohtelee, ja miten treffeihin panostaa, voi. Siinä on sinun saumasi, mutta valitettavasti näyttää siltä ettet halua tuota puolta parantaa vaan ennemminkin jopa heikentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aikoinani käynyt parit ensitreffit naisen kotona. Ei natsannut. Tuli vaikutelma, että nainen odotti villiä menoa ja miehekästä tilanteen haltuunottoa, Mutta mä jäädyin ja olin varmaan hermostunut nyhvero hänen silmissään. Joten ei villiä menoja eikä jatkoon.
Ei sillä todennäköisesti lopputolos olisi ihan sama kahvilassakin. Sen vuoksi high effort treffit tuntuisivat itsestäni vähän kiusallisilta järjestää. Kun vaikutelma olisi että koittaisin ostaa naisen suosiota. Ja silti olisin vain hermostunut ujo mies.
Viikonloppu Pariisissa hienossa hotellissa Michelin-ravintoloineen olisi esimerkki high effortista.
Tai sugarmama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juurikin high effort. Sugar daddy tarkoittaa pidempiaikaista ja vastikkeellista järjestelyä, ei yksiä treffejä. Treffeistä ei odoteta mitään vastapalveluksia, kuten esim tavoitettavissa olemista tai iloista hymyä. Treffeille mennään katsomaan viihdytäänkö yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, hekin kaipaavat suhdetta tai ainakin seksiä, mutta he toivoisivat, että se järjestyisi ilman vaivaannuttavia treffejä ja jutteluita.
Miten siihen seksiin edes kykenee tai seurusteluun, jos ei pysty edes treffeille menemään ja juttelemaan ilman vaivautuneisuutta? :D
Kyllä luonto mykän tikanpojankin puuhun vetää. Olipa siellä sitten käpy tai häpy.
Vierailija kirjoitti:
Vaeltaminen voi tässä yhteydessä olla 7,6 km kierros Nuuksion kansallispuistossa. Ja kyllä, siellä on tänäkin kesänä käyty kolmen eri naisen kanssa treffeillä. Naisten omasta ehdotuksesta. On myös oikeita naisia, ei pelkkiä trinsessoja, joille jo Espan puisto on extremeä. Yhdelläkin naisella sissipuukko vyöllä ja ruskea vyö karatessa, niin sellainen nainen jo vähän laittaa kampoihinkin jos sattuu se raiskaajamurhaajamies kohdalle, joita ilmeisesti Suomessa mahtuu 13 tusinaan.
Ihan turhaan siellä arvioit keskusteluun osallistuvia prinsessoiksi. Minä harrastan esim vaellusta, suunnistusta, vuorikiipeilyä ja pitkän matkan juoksua. Erätaidot kunnossa myös. Silti en lähtisi vieraan miehen kanssa minnekään pusikkoon, se on aivan itsestäänselvyys. Enkä kyllä usko että kukaan fiksu nainen sellaiseen lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Huonoimmat treffit ovat olleet yleensä sellaiset, että mies on ehdottanut että tavataan jossain metroasemalla ja päätetään sitten mitä tehdään. No siinä ollaan sitten pahimmassa tapauksessa kävelty kylmässä viimassa ja sateessa ja kahvilat ja ravintolat olleet kiinni tai liian täynnä niin siinä sitten vaan ulkona harhaillaan.
Metroasemalla! Mitä v*ttua oikeesti? Suostuuko joku tuollaiseen? Mulle jo pelkkä metron käyttäminen on aika iso red flag.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei maksa toiselle satojen-tuhansien euron hintaista matkaa ilman ajatuksia vastapalveluksesta. Tai no, jossain Harlekiini-rarinoissa ehkä voi niin tapahtua, mutta ei reaalimaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei maksa toiselle satojen-tuhansien euron hintaista matkaa ilman ajatuksia vastapalveluksesta. Tai no, jossain Harlekiini-rarinoissa ehkä voi niin tapahtua, mutta ei reaalimaailmassa.
Kaikille nuo ei ole kovin suuria summia. Olen itsekin maksanut ystäviäni reissuun. Jos oikein hauskan oloinen mies tulisi vastaan niin mikä jottei häntä voisin tuollaisille treffeille viedä. Siinä näkisi aika mukavasti miten sellaisessa ympäristössä pärjää heti alkuun. Minua on myös käytetty ulkomailla treffeillä, kyllä siihen miehellä tonneja paloi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille nuo ei ole kovin suuria summia. Olen itsekin maksanut ystäviäni reissuun. Jos oikein hauskan oloinen mies tulisi vastaan niin mikä jottei häntä voisin tuollaisille treffeille viedä. Siinä näkisi aika mukavasti miten sellaisessa ympäristössä pärjää heti alkuun. Minua on myös käytetty ulkomailla treffeillä, kyllä siihen miehellä tonneja paloi.
Ah, ja onpa minulle myös maailmanympärysmatkaa ehdotettu. Siitä kieltäydyin vaikka olisi ollut eri huoneet, mutta vieraamman ihmisen kanssa niin pitkä matka ei kuulostanut hyvältä ajatukselta vaikka kavereiden kaveri olikin.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä tapaamisella ei saa oikeaa kuva toisesta ihmisestä. Se kemia perustuu silloin pelkästään vain ulkonäköön.
Ei perustu. Live -tapaamisella näkee paljon enemmän. Näkee miten toinen käyttäytyy tilassa, suhteessa toisiin ihmisiin. Miten toinen tilaa itselleen juomaa, mitä tilaa. Onko missä tunnetilassa, rento vai jännittynyt, miten kantaa itsensä, miten liikkuu. Jopa sen onko toinen puhdas vai haiseeko.
Tämä hajujuttu on aivan totta. Vasta livenä voi nähdä ja tuntea onko mies siisti ja tuoksuuko pinttyneelle tms. Missään videopuheluissa tai nettikeskusteluissa se ei välttämättä käy ilmi. Miten ihmeessä muuten nämä, jotka haluavat skipata sen ensitapaamisen livenä pystyvät alkamaan sen varsinaisen seurustelun, josta kuitenkin haaveilevat. Kun kuitenkin jossain vaiheessa on pakko nähdä naamatusten ja alkaa puhua ja keskustellakin. Eli päästä tutuksi. Ja se minun elämänkäsitykselläni tapahtuu pikkuhiljaa tutustumalla oikeassa elämässä. Kyllä on miltei pakko miestenkin riskeerata "turhilla treffeillä" ensin ja hukata omaa, kallisarvoista aikaansa/rahaansa. Miten, jos ei tee hyvää ja kohteliasta vaikutusta niillä ensimmäisillä treffeillä edes juttu etenee?
Miehet kaivavat omaa kuoppaansa: ei kannata tehdä hyvää vaikutusta maksaa naisen kahveja ensitreffeillä turhaan jos ei tule jatkoa, vasta kun on edetty sitten kyllä. Mutta kun ei illoin usein edetä. Kun juuri alussa kannattaisi yrittää olla kohtelias, että jatkoa silloin seuraisi.
Tietenkin silloin jos kohteliaisuus on teeskenneltyä on parempi olla oma epäkohtelias itsensä. Miksi feikata, mutta jatkomahdollisuudetkin sitten pitää osata ymmärtää mitä ne ovat. Huonot ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä tapaamisella ei saa oikeaa kuva toisesta ihmisestä. Se kemia perustuu silloin pelkästään vain ulkonäköön.
Ei perustu. Live -tapaamisella näkee paljon enemmän. Näkee miten toinen käyttäytyy tilassa, suhteessa toisiin ihmisiin. Miten toinen tilaa itselleen juomaa, mitä tilaa. Onko missä tunnetilassa, rento vai jännittynyt, miten kantaa itsensä, miten liikkuu. Jopa sen onko toinen puhdas vai haiseeko.
Tämä hajujuttu on aivan totta. Vasta livenä voi nähdä ja tuntea onko mies siisti ja tuoksuuko pinttyneelle tms. Missään videopuheluissa tai nettikeskusteluissa se ei välttämättä käy ilmi. Miten ihmeessä muuten nämä, jotka haluavat skipata sen ensitapaamisen livenä pystyvät alkamaan sen varsinaisen seurustelun, josta kuitenkin haaveilevat. Kun kuitenkin jossain vaiheessa on pakko nähdä naamatusten ja alkaa puhua ja keskustellakin. Eli päästä tutuksi.
Miehet kaivavat omaa kuoppaansa: ei kannata tehdä hyvää vaikutusta maksaa naisen kahveja ensitreffeillä turhaan jos ei tule jatkoa, vasta kun on edetty sitten kyllä. Mutta kun ei illoin usein edetä. Kun juuri alussa kannattaisi yrittää olla kohtelias, että jatkoa silloin seuraisi.
Silloinkin nainen on kiinnostunut pelkästään niistä puitteissa. Ei miehestä itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä hajujuttu on aivan totta. Vasta livenä voi nähdä ja tuntea onko mies siisti ja tuoksuuko pinttyneelle tms. Missään videopuheluissa tai nettikeskusteluissa se ei välttämättä käy ilmi. Miten ihmeessä muuten nämä, jotka haluavat skipata sen ensitapaamisen livenä pystyvät alkamaan sen varsinaisen seurustelun, josta kuitenkin haaveilevat. Kun kuitenkin jossain vaiheessa on pakko nähdä naamatusten ja alkaa puhua ja keskustellakin. Eli päästä tutuksi.
Kyllä on miltei pakko miestenkin riskeerata "turhilla treffeillä" ensin ja hukata omaa, kallisarvoista aikaansa/rahaansa. Miten, jos ei tee hyvää ja kohteliasta vaikutusta niillä ensimmäisillä treffeillä edes juttu etenee?
Ei ole pakko. Valitsee vain niiden naisten joukosta, jotka sitä ei vaadi.
Kotitreffeissä on AINA kyse seksistä. Naiset mietti että jos kemiat kohtaa niin miksei,mies taas odottaa vähintään suihinottoa. Nainen haluaa keskustella ja tutustua,mies miettii miten ujuttaa nainen makuuhuoneen puolelle. Tämä tekee tilanteen naiselle turvattomaksi. Kahvilassa muut ihmiset tulevat apuun,jos mies koettaa muiluttaa naisen vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Kotitreffeissä on AINA kyse seksistä. Naiset mietti että jos kemiat kohtaa niin miksei,mies taas odottaa vähintään suihinottoa. Nainen haluaa keskustella ja tutustua,mies miettii miten ujuttaa nainen makuuhuoneen puolelle. Tämä tekee tilanteen naiselle turvattomaksi. Kahvilassa muut ihmiset tulevat apuun,jos mies koettaa muiluttaa naisen vessaan.
Kannattaa ensin tutustua WhatsAppissa hyvin. Sen jälkeen mennään kotiin harrastamaan in and outtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ensin tutustua WhatsAppissa hyvin. Sen jälkeen mennään kotiin harrastamaan in and outtia.
Viestettely ei kerro,miellyttääkö miehen ominaistuoksu minua ja haluanko edes pusua antaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei åidä paikkaansa minun kanssani ainakaan. Upseeri ja herrasmies odottaa naisen aloitetta tai vihreää valoa ennen seksihommiin ryhtymistä.
Ei se auta, kun naisille on treffailu eri miesten tärkempää kuin se suhde, mikä siitä voi syntyä.