Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2349)

Vierailija
1041/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sun mielestä naiset kaunistautuu siis miehiä varten? Meikkejä ja kosmetiikkaa ei osteta jos ei olla haku päällä? Itse

Treffeille hieman kaunistautuminen kuuluu hyviin tapoihin. Se kertoo siitä, että kunnioittaa itseään ja seuralaistaan samoin kuin muutkin hyvät tavat. 

Vierailija
1042/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löydät sieltä häntäheikkejä, jotka ovat panneet satoja naisia. Sinunkin vuorosi tulee jossain vaiheessa. Tai sitten varattuja ukkoja.

Olen löytänyt mukavia, fiksuja ja älykkäitä miehiä ja käynyt todella mukavilla treffeillä. Kipinä vain jäänyt puuttumaan, mutta parin kanssa olen jäänyt kaveriksi kun on yhteisiä harrastuksia. 

Sinun kanssasi treffeille en alentuisi. 

En minäkään lähtisi sinun kanssasi treffeille. Vaikutat liian nirsolta. Olisi vain ajan hukkaa. Kävelylle johonkin lähelle voisin lähteä, mutta en kahvilaan.

Hieno homma että meidän ei toisiimme tarvi törmätä. Molemmat säästyvät paljolta turhautumiselta. Sinä et pidä nirsoista, minä en pidä vihaisista, turhautuneista ja sosiaalisesti rajoittuneista luusereista.

Nirsous on paras piirre mikä naisella voi oman onnellisuutensa takaamiseksi. Kunnioitan suuresti kaikkia nirsoja naisia joilla on itsekunnioitusta riittämiin että eivät alennu huonoille treffeille. Otan nirsoksi kutsumisen kohteliaisuutena, kiitoksia. 😊

-ylpeä nirso

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en miehenä tykkää mennä ensitreffeille kahvilaan. Ensinkin jos loppuu puheenaiheet ja tulee kiusallisia hetkiä. Käy sitten kun vähän turustuu

Miksi se olisi vähemmän kiusallista jossain muussa paikassa? No kotonasi tietty voisit sitten alkaa yrittää seksiä vokottelemaan kun jutun aiheet loppuu, mutta useimmat naiset eivät halua tällaisia ensitreffejä.

Vierailija
1044/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sun mielestä naiset kaunistautuu siis miehiä varten? Meikkejä ja kosmetiikkaa ei osteta jos ei olla haku päällä? Itse

Treffeille hieman kaunistautuminen kuuluu hyviin tapoihin. Se kertoo siitä, että kunnioittaa itseään ja seuralaistaan samoin kuin muutkin hyvät tavat. 

Tietysti,  ja niin kaunistaudunkin aina jos ihmisten kanssa jonnekin menen, oli sitten treffit miehen kanssa tai ystävän kanssa kahvittelut(naisen). Se on ihan perusasia. Mutta tämä kelle vastasin oletti että nainen miestä varten ostaa meikkinsä ja sen takia miehen kuuluu maksaa. Mun mielestä mies maksaa jos on herrasmies ja haluaa osoittaa että panostaa naiseen ja arvostaa tätä.

Vierailija
1045/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti,  ja niin kaunistaudunkin aina jos ihmisten kanssa jonnekin menen, oli sitten treffit miehen kanssa tai ystävän kanssa kahvittelut(naisen). Se on ihan perusasia. Mutta tämä kelle vastasin oletti että nainen miestä varten ostaa meikkinsä ja sen takia miehen kuuluu maksaa. Mun mielestä mies maksaa jos on herrasmies ja haluaa osoittaa että panostaa naiseen ja arvostaa tätä.

Ja nainen kaunistautuu jos on leidi. Oli sitten menossa treffeille jonkun tindersäädön, tai tyttökavereiden kanssa. 

Joka tapauksessa nainen on se, joka tuohon enemmän joutuu panostamaan. 

Vierailija
1046/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa nuoruudessa käytiin kyllä baarissa, eikä kahvilassa.

Vierailija
1047/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olettanut mitään tuollaista, sanoin vain että minä yhtenä naisena jään tuossa enemmän miinukselle kuin mies. Naisen kaunistautuminen kuuluu samalla tavalla hyviin tapoihin kuin esim se, että mies avaa naiselle oven, ja kaunistaudun aina kun ihmisiä tapaan. Se, että juuri niitä yhtiä treffejä varten en koko meikkirepertuaaria uusinut ei poista niitä kustannuksia joita siitä kaunistumisesta naiselle tulee.

Isompi pointti minulla oli se kaunistautumiseen kuluva aika joka on vielä paljon arvokkaampaa kuin ne kosmetiikkaputelit. Jos nainen käyttää aikaa ja resursseja kaunistautumiseen niin kyllä mieheltäkin voi jotain kauniita eleitä odottaa. 

Vierailija
1048/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olettanut mitään tuollaista, sanoin va

Onneksi olen itse sen verran kaunis luonnostaan, ettei tarvitse käyttää paljon aikaa meikkaamiseen ja ulkonäön paranteluun. Muutama minuutti ja olen valmis kahvilaan. 

Vierailija
1049/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.

Treffeillä tavataan ja tutustutaan ihmiseen, josta voi tulla vaikka oma elämänkumppani. Mikä voisi olla järkevämpää rahan käyttöä? Toisekseen, tuskin siellä kahvilassa kymppiä enemmän menee. 

Siellä tapaa sitten sellaista porukkaa jolle ei tuota mitään tuskaa mennä kahvilaan tuhlaamaan rahojaan. Voi kysyä itseltään haluaako sellaista tuhlaajaa elämänkumppanikseen. Rahankäyttö on yksi parisuhteen klassisia ongelmakohtia, jos tämä voidaan välttää jo alkuvaiheessa niin hienoa.

Kyllä. Minä haluan juuri sellaisen ihmisen joka kyk

Älä laita sanoja suuhuni kun et nähtävästi mitään ymmärrä. Minä en halua tuhlaaja elämänkumppanikseni. En ole silti niin alhainen että lähtisin solvaamaan eri mieltä olevia.

Vierailija
1050/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, hekin kaipaavat suhdetta tai ainakin seksiä, mutta he toivoisivat, että se järjestyisi ilman vaivaannuttavia treffejä ja jutteluita.

Niin, että joku vaan alle kaatuisi.

Vierailija
1051/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän näillä kotitreffi- kävelytreffimiehillä ole mitään väliä. Eivät etsi parisuhdetta lainkaan, vaan halpaa pikapanoa. Varmaan se vessakin kelpaa näille tapaamispaikaksi. Sen sijaan kahvilanaiset etsivät elämänkumppania, lapsilleen isää, aviomiestä ja sitä suurta rakkautta. Ei pidä näitä kahta ihmisryhmää sekoittaa mitenkään. Eivät ole menossa samaan suuntaan. 

Vierailija
1052/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotitreffimies etsii ilmaista irtoseksiä, kahvilaan treffeille menevät haluavat pitkän parisuhteen.

90% kahvilatreffinaisista tykkää vain rupatella. Se on heille tärkeintä.

Siinähän sitä tutustuu toiseen jutellessa. Eikös se ole treffien tarkoitus?

Ehkä naisille, mutta miehet haluavat seksuaalisen suhteen treffeiltä.

Ai heti ensimmäisillä treffeillä? Juuei, ei kuulu minun tapoihin tuollainen. Ensimmäisestä tapaamisesta on vielä pitkä matka seksiin.

Vierailija
1053/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen itse sen verran kaunis luonnostaan, ettei tarvitse käyttää paljon aikaa meikkaamiseen ja ulkonäön paranteluun. Muutama minuutti ja olen valmis kahvilaan. 

Sisäinen kauneus jäänyt tosin uupumaan... 

Vierailija
1054/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä laita sanoja suuhuni kun et nähtävästi mitään ymmärrä. Minä en halua tuhlaaja elämänkumppanikseni. En ole silti niin alhainen että lähtisin solvaamaan eri mieltä olevia.

Kahvilassa käyminen ei ole kallista eikä varsinkaan mitään ylenpalttista tuhlaamista vaan aivan tavallista arkea. Sen tuhlaamiseksi väittäminen kertoo että sinä olet äärimmäisen pihi. 

Kukaan ei halua pihiä ihmistä elämänkumppanikseen. Rahoissaan pihi on yleensä pihi myös kaikesta muustakin, esim rakkauden osoituksissa. 

Vierailija
1055/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olettanut mitään tuollaista, sanoin va

Raikas tuulahdus 1950-luvulta.

Vierailija
1056/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

53 sivua naisten kälätystä, kuinka heidät pitää viedä kahvilaan ja miehen täytyy maksaa.

Vierailija
1057/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Raikas tuulahdus 1950-luvulta."

Se on aina kaivattua silloin, kun siitä on itselle hyötyä.

Vierailija
1058/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raikas tuulahdus 1950-luvulta.

Kauniit tavat ovat aina muodissa, vaikka sinusta olisikin kivaa elää kuin sika pellossa ja ajatella että perseilyllä ne naiset kaatuu. 

Valitettavasti eivät kaadu, vaan nimenomaan niillä kauniilla tavoilla ja hyvällä ja mukavalla käytöksellä. 

Vierailija
1059/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

53 sivua naisten kälätystä, kuinka heidät pitää viedä kahvilaan ja miehen täytyy maksaa.

Täällä kylläkin suurin osa on sanonut että kahvilassa molempien on hyvä maksaa omansa. 

53 sivua keskustelua siitä, että pari reppanamiestä kokee itselleen kahvin ostamisen liian suureksi panostukseksi treffeillä. Naiset ovat tuota täällä hämmästelleet. 😀

Vierailija
1060/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kotitreffimiehet treffimateriaalia alkuunkaan... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi