Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2349)

Vierailija
1021/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset suosivat älykästä miestä, miehet suosivat kaunista naista. Se johtaa siihen, että kauneus ja äly usein kulkevat käsi kädessä. 

Vierailija
1022/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset suosivat älykästä miestä, miehet suosivat kaunista naista. Se johtaa siihen, että kauneus ja äly usein kulkevat käsi kädessä. 

Nainen kuvittelee, että ulkonäkö ja äly ovat sama asia. Eikä nainen ole ikinä väärässä. Omasta mielestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.

Treffeillä tavataan ja tutustutaan ihmiseen, josta voi tulla vaikka oma elämänkumppani. Mikä voisi olla järkevämpää rahan käyttöä? Toisekseen, tuskin siellä kahvilassa kymppiä enemmän menee. 

Millä todennäköisyydellä se kumppani löytyy sieltä kahvilatreffeiltä? Kuinka monta kertaa joudut käymään turhaan kahvilatreffeillä ennen kuin onnistuu? Pahimmillaan voi mennä sata kertaa. Tällöin on mennyt valtavasti rahaa ja aikaa hukkaan.

100 kertaa kahvilassa käyminen ei kyllä kovin isoa summaa tee. Työssäkäyvälle

Jos käy sata kertaa treffeillä, eikä parisuhdetta synny, on ongelma joku muu kuin kahvila.

Vierailija
1024/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
1025/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kuvittelee, että ulkonäkö ja äly ovat sama asia. Eikä nainen ole ikinä väärässä. Omasta mielestään.

No sinä nyt ainakaan et kovin älykäs ole kun selvästi et ymmärtänyt mitä tuossa sanottiin. Luehan uudelleen ajatuksella, ja mieti mikä on evoluution lopputulos kun kauniit naiset ja älykkäät miehet pariutuvat keskenään vuosisatojen ajan.

Vierailija
1026/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinä nyt ainakaan et kovin älykäs ole kun selvästi et ymmärtänyt mitä tuossa sanottiin. Luehan uudelleen ajatuksella, ja mieti mikä on evoluution lopputulos kun kauniit naiset ja älykkäät miehet pariutuvat keskenään vuosisatojen ajan.

Petteri Orpo

Vierailija
1027/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotitreffimies etsii ilmaista irtoseksiä, kahvilaan treffeille menevät haluavat pitkän parisuhteen.

90% kahvilatreffinaisista tykkää vain rupatella. Se on heille tärkeintä.

Siinähän sitä tutustuu toiseen jutellessa. Eikös se ole treffien tarkoitus?

Vierailija
1028/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.

Treffeillä tavataan ja tutustutaan ihmiseen, josta voi tulla vaikka oma elämänkumppani. Mikä voisi olla järkevämpää rahan käyttöä? Toisekseen, tuskin siellä kahvilassa kymppiä enemmän menee. 

Millä todennäköisyydellä se kumppani löytyy sieltä kahvilatreffeiltä? Kuinka monta kertaa joudut käymään turhaan kahvilatreffeillä ennen kuin onnistuu? Pahimmillaan voi mennä sata kertaa. Tällöin on mennyt valtavasti rahaa ja aikaa hukkaan.

100 kertaa kahvilassa käyminen

Jos käy sata kertaa treffeillä, eikä parisuhdetta synny, on ongelma joku muu kuin kahvila.

Ongelma on liian nirsot naiset. Tälläkin palstalla on lukenut kuinka nainen on käynyt noin sadalla treffeillä kunnes sopiva mies on löytynyt. Miehille käy kaikki viehättävän näköiset naiset.

Vierailija
1029/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotitreffimies etsii ilmaista irtoseksiä, kahvilaan treffeille menevät haluavat pitkän parisuhteen.

90% kahvilatreffinaisista tykkää vain rupatella. Se on heille tärkeintä.

Siinähän sitä tutustuu toiseen jutellessa. Eikös se ole treffien tarkoitus?

Ehkä naisille, mutta miehet haluavat seksuaalisen suhteen treffeiltä.

Vierailija
1030/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kirjolla, kun kuvittelet treffeissä sen kahvin ostamisen olevan pääasia?

Kirjoa? Ehei, mä käytän Omo Coloria :) Juu siellä kahvia litkitään jotta nainen saa ristikuulustella deittimiehen ja sitten joko kipinöi stringeissä tai ei, yleensä ei kannata kun naisella voi olla jopa useita treffejä ketjutettuna samalle päivällekkin.

Seksiä saa suoremmalla toiminnalla varmemmalla todennäköisyydellä muuta kautta, ei kannata kahvilafreffeillä epävarmasti heruttaa.

Vierailija
1031/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on liian nirsot naiset. Tälläkin palstalla on lukenut kuinka nainen on käynyt noin sadalla treffeillä kunnes sopiva mies on löytynyt. Miehille käy kaikki viehättävän näköiset naiset.

Siis oletko sitä mieltä että naisen pitäisi ottaa joku kuka tahansa vain mies jota ei edes halua? 

Haluaisitko itse sellaista kumppania joka ei sinua halua? 

Vierailija
1032/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko sitä mieltä että naisen pitäisi ottaa joku kuka tahansa vain mies jota ei edes halua? 

Haluaisitko itse sellaista kumppania joka ei sinua halua? 

Miehille kelpaavat kaikki kauniit naiset. Suhteen kesto vain vaihtelee. Lyhytkin suhde ilkeän mutta kauniin naisen kanssa on paljon parempi kuin ei mitään.

Vierailija
1033/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa harvinaisen toksinen aloitus.

Vierailija
1034/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tinderissä ehdotin eräälle miehelle, että haluaisin viedä hänet ensitreffeille ravintolaan syömään, niin hän vastasi, että hän on vähän huono lähtemään ensitreffeillä ravintolaan, mutta hän ehdotti, että voitaisin käydä kävelyllä ja sen jälkeen mennä hänen luokseen kahville. Hän asui 4km päässä minusta, niin varmaan ajatteli, että hänelle olisi mahdollisimman vähän vaivaa, jos minä menisin hänen luokseen bussilla ja siellä hänen kotinurkillaan käveltäisiin. Sekin mies oli sen oloinen, että ei ole kovin suosittu Tinderissä.

Tämäkin mies on varmaan aiemmin ollut ravintola- ja kahvilatreffeillä, mutta todennut tulosten olleen ala-arvoisia, jolloin mies on lopettanut ne tuloksettomina. Silloin on järkevämpää suostua vain matalan kynnyksen kynnyksen treffeille kuten kävelylle. Miksi panostaa, jos siitä ei ole hyötyä miehelle?

Vierailija
1035/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä ilmeisestikin yksi tai korkeintaan kaksi kirjolla olevaa miestä kinaa nyt meidän naisten kanssa tästä kahvila-asiasta ja yrittää kaikin tavoin todistella, miten olisi niin paljon parempi, kun nainen vain tulisi heidän kotiinsa tai mökilleen ja ymmärtäisi antaa... Välillä vähän valitusta siitä, miten naiset ovat liian rumia tai lihomisriskissä, jos ei joku lenkkeily käy ensitreffeiksi. Sitten valitaan siitä kauheasta "panostuksesta", mitä joku kympin kahvilakeikka tarkoittaakaan, jos ei kuitenkaan sitten siitä vastineeksi naista saa, mutta samaan hengenvetoon väitetään kirkkain silmin, että tässä ollaankin tosi rikkaita. Uskokoon, ken lystää.

Ihan nyt teille pojille tiedoksi, että kun olette tähän maailmaan syntyneet, niin teidän isillänne ja isoisillänne on käynyt selvästi teitä parempi flaksi. Isoisänne on ollut siellä lavatansseissa ja joutunut todellakin pukeutumaan asiallisesti ja vielä tanssimaankin ja keskustelemaan daa

No voi surku, että pummiprinsessoiden seura jää väliin. Pummikoot kahvinsa joltain muulta.

Onko jollekin tosiaan siinä jotain uutta, että maksamalla voi saada naisseuraa?

Vierailija
1036/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran tinderissä ehdotin eräälle miehelle, että haluaisin viedä hänet ensitreffeille ravintolaan syömään, niin hän vastasi, että hän on vähän huono lähtemään ensitreffeillä ravintolaan, mutta hän ehdotti, että voitaisin käydä kävelyllä ja sen jälkeen mennä hänen luokseen kahville. Hän asui 4km päässä minusta, niin varmaan ajatteli, että hänelle olisi mahdollisimman vähän vaivaa, jos minä menisin hänen luokseen bussilla ja siellä hänen kotinurkillaan käveltäisiin. Sekin mies oli sen oloinen, että ei ole kovin suosittu Tinderissä.

Tämäkin mies on varmaan aiemmin ollut ravintola- ja kahvilatreffeillä, mutta todennut tulosten olleen ala-arvoisia, jolloin mies on lopettanut ne tuloksettomina. Silloin on järkevämpää suostua vain matalan kynnyksen kynnyksen treffeille kuten kävelylle. Miksi panostaa, jos siitä ei ole hyötyä miehelle?

Onneksi tällaisia miehiä ei tarvi lähteä tapamaan. Saman tien poistoon vaan jos tuollaisia ehdottaa, siinäpähän on yksin sitten. Minä onneksi löydän muita miehiä jotka lähtevät paremmille treffeille. 

Vierailija
1037/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin mies on varmaan aiemmin ollut ravintola- ja kahvilatreffeillä, mutta todennut tulosten olleen ala-arvoisia, jolloin mies on lopettanut ne tuloksettomina. Silloin on järkevämpää suostua vain matalan kynnyksen kynnyksen treffeille kuten kävelylle. Miksi panostaa, jos siitä

Onneksi tällaisia miehiä ei tarvi lähteä tapamaan. Saman tien poistoon vaan jos tuollaisia ehdottaa, siinäpähän on yksin sitten. Minä onneksi löydän muita miehiä jotka lähtevät paremmille treffeille. 

Löydät sieltä häntäheikkejä, jotka ovat panneet satoja naisia. Sinunkin vuorosi tulee jossain vaiheessa. Tai sitten varattuja ukkoja.

Vierailija
1038/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löydät sieltä häntäheikkejä, jotka ovat panneet satoja naisia. Sinunkin vuorosi tulee jossain vaiheessa. Tai sitten varattuja ukkoja.

Olen löytänyt mukavia, fiksuja ja älykkäitä miehiä ja käynyt todella mukavilla treffeillä. Kipinä vain jäänyt puuttumaan, mutta parin kanssa olen jäänyt kaveriksi kun on yhteisiä harrastuksia. 

Sinun kanssasi treffeille en alentuisi. 

Vierailija
1039/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitääs nyt. Jos tuolle tyypille kahvilassa käyminen on liian kallista niin mitä se esim minulle maksaa. Jos käytän meikkaamiseen ja hiusteni laittamiseen puoli tuntia treffejä varten niin olen noin 20€ netto köyhempi kuin jos olisin saman ajan käyttänyt töiden tekoon.

Lisäksi meikit, tuoksut ja hiusaineet ovat hintavia.

Minä pidän miehen tarjoamista vastaavanlaisena panostamisena kuin se, että sipaisen sitä meikkiä kasvoihini ja laitan hiukseni kauniisti. Todellakin oletan että mies kahvit maksaa vaikka itselläni hyvin siihen varaa olisikin.

Se kertoo siitä, että miehellä on käytöstapoja ja häntä oikeasti minun kanssani treffit kiinnostaa. Ja mieshän tuossa kuitenkin halvemmalla pääsee kuin minä. 

Ai sun mielestä naiset kaunistautuu siis miehiä varten? Meikkejä ja kosmetiikkaa ei osteta jos ei olla haku päällä? Itse naisena kyllä kaunistaudun ja pidän huolta ulkonäöstäni ihan muutenkin. 

Vierailija
1040/2349 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen löytänyt mukavia, fiksuja ja älykkäitä miehiä ja käynyt todella mukavilla treffeillä. Kipinä vain jäänyt puuttumaan, mutta parin kanssa olen jäänyt kaveriksi kun on yhteisiä harrastuksia. 

Sinun kanssasi treffeille en alentuisi. 

En minäkään lähtisi sinun kanssasi treffeille. Vaikutat liian nirsolta. Olisi vain ajan hukkaa. Kävelylle johonkin lähelle voisin lähteä, mutta en kahvilaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi