Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2349)

Vierailija
841/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluisin tietää millanen parisuhde näiden kahvilakammoisten kanssa olisi luvassa? Aina nyhjäämistä miehen asunnolla ja kiukuttelua "ai eikö mun seura kelpaa!" jos nainen haluaa lähteä johonkin,kenties.

Ei ole kysymys kahvilakammosta vaan kahvilatreffien huonosta onnistusprosentista. Valitsen mielummin vuodessa kolme onnistunutta kotitreffiä kuin sata kahvilatreffiä, josta viisi treffiä onnistuu. Tällöin olen joutunut menemään 95 kertaa turhaan kahvilatreffeille.

Sinulle onnistuminen tarkoittaa pildeä. Sille naiselle onnistuminen tarkoittaa todennäköisemmin löytää kumppani, jonka seurassa viihtyy ja jolla on muutakin mielessä kuin seksi. Se ongelma ei tässä nyt ole se kahvila vaan se, että etsitte lähtökohtaisesti jotain aivan erilaista.

Vierailija
842/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta toiseen, niin miksi tällä palstalla tavataan haukkua yh äitejä. Jos mies haluaa ainoastaan sitä, että nainen tulee hänen luokseen harrastamaan seksiä, eikö tähän sopisi mainiosti yh, joka ei halua sotkea miestä lastensa elämään, mutta seksi silloin tällöin maistuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Treffeillä on kiva saada molemmipuoleista naurua, iloa, spontaaniutta, heittäytymistä, huumoria ja sensellaista. Kahvilassa menee helposti viralliseksi jäpittämiseksi."

Sehän kertoo siitä keskinäisestä kemiasta, että onko yhdessäolo yhtä naurua ja mukavaa aikaa, vaikka istuttaisiin juttelemassa tyhjässä huoneessa.

Tämän näkee jo kavereissa, yhden kanssa tarvitaan aina jotain tekemistä, jotta meillä riittää juttua. Muuten tulee pitkiä hiljaisuuksia, kun se kemia ei ole täysin toimiva, vaikka kavereita ollaankin.

Toisen kaverin kanssa taas voidaan jutella vaikka tunteja nauraen tai vakavamminkin puhuen, vaikka tosiaan istuttaisiin tyhjässä huoneessa. Se on se jokin, eli sellainen yhteisymmärrys, jota ei vaan saa kaikkien kanssa.

Parisuhteeseen haluaisin tietysti kumppanin, jolla olisi kanssani samalla tavalla tuollainen henkinen yhteisymmärrys.

Vierailija
844/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilaan ei ole pakko mennä, mutta pysyä julkisilla paikoilla kuitenkin. Mies joka vonkuu naista kotiin haisee joko rais""jalta tai saiturilta.

Mies pitää siitä kun nainen luottaa mieheen eikä pelkää turhaan. On epämiellyttävää huomata naisen olevan äärimmäisen epäluuloinen ilman mitään syytä.

Ihan vain tiedoksesi, että normaalit, tervejärkiset naiset eivät lähde tuntemattomien miesten mukana yhtään minnekään mökille, syrjäisemmille luontopoluille tms. riskipaikkoihin. Naisilla on ihan hyvät syyt olla varovaisia. Eivät kaikki miehet, juu, mutta mistä tiedät vain netissä tapaamastasi ihmisestä

No nuo jutut selviävät parhaiten keskustelemalla avoimesti siitä, mistä toinen tykkää ja mistä ei. Itse taas en kyllä viihtyisi sellaisen miehen kanssa, joka haluaa olla aina vain mökillä. Ihan fiksua on jo ennen treffejä vähän selvittää, miten toinen viettää vapaa-aikaansa. Jos toinen on mökki-intoilija ja toinen maailmanmatkaaja, niin eihän siitä mitään tule oli ne ekat treffit missä tahansa. Kannattaa myös miettiä, että jos toinen ehdottaa ensitreffeillä kahvilaa, niin todennäköisesti tämä henkilö haluaa suhteeseen sellaisen miehen, joka on myöhemminkin halukas käymään niissä kahviloissa.

Juuri näin. Paljon miehiä täällä palstallakin tuntuu valittavan siitä, että naisilla lukee profiileissa tykkäävän matkustelusta ja viinistä. Itse asiassa se on varsin fiksua ja on hyvä heti alusta lähtien kertoa, mistä pitää ja millaista seuraa etsii. Näin voi  (ainakin teoriassa) karsia pois ne ehdokkaat, jotka eivät sovi omiin mieltymyksiin. Niin paljon profiileja ilman minkäänlaista esittelytekstiä tulee vastaan niin mietin, että miksi te miehet ette itse laita profiiliin selkeästi, mitä etsitte? Jos haet vaikka mökkiseuraa tai lenkkiseuraa matkailuseuran sijaan, sen voisi mainita suoraan. Silloin vältyttäisiin turhilta treffeiltä naisen kanssa, joka taas tykkää istua niissä kahviloissa ja ravintoloissa. Tosin tuntuu, että moni mies ei edes välitä, mitä nainen profiilissaan kertoo itsestään. Miehet klikkaavat oikealle pelkän ulkonäön perusteella, ja sitten kiukutellaan, miksi nainen ei ole kiinnostunut samoista asioista kuin sinä ja että kuinka tuli 'turhat' treffit.

Vierailija
845/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilaan ei ole pakko mennä, mutta pysyä julkisilla paikoilla kuitenkin. Mies joka vonkuu naista kotiin haisee joko rais""jalta tai saiturilta.

Mies pitää siitä kun nainen luottaa mieheen eikä pelkää turhaan. On epämiellyttävää huomata naisen olevan äärimmäisen epäluuloinen ilman mitään syytä.

Ihan vain tiedoksesi, että normaalit, tervejärkiset naiset eivät lähde tuntemattomien miesten mukana yhtään minnekään mökille, syrjäisemmille luontopoluille tms. riskipaikkoihin. Naisilla on ihan hyvät syyt olla varovaisia. Eivät kaikki miehet, juu, mutta

Tässä teille profiilitekstiesimerkki, jolla varmasti karsii pois ne kahvilanaiset : 

Hei, olen Mikko.

En ole matkustelija enkä kahviloiden suurkuluttaja vaan viihdyn paremmin mökillä, metsäpoluilla tai kalassa kuin lentokentillä tai trendipaikoissa. Jos sinäkin nautit nuotion rätinästä, saunasta ja iltalenkistä luonnossa, saatat olla etsimäni seura. Arvostan arjessa rentoutta ja rehellisyyttä. Kylmä olut, hyvä juttuhetki ja yhteinen hiljaisuus riittää minulle.

Etsin rauhallista kumppania, jonka kanssa voi jakaa arjen ilot ja mökkisaunan jälkeiset löylyt. Jos ajatus hyttysistä, halkopinosta ja luonnon äänistä ei saa sinua juoksemaan karkuun vaan ehkä hymyilemään olisiko meidän hyvä tavata?

Vierailija
846/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siinä menee rahaa ja aikaa hukkaan, jos siitä kahvilatapaamisesta ei synny jatkoa. Se harmittaa todella paljon, jos joutuu turhaan sinne kahvilaan menemään. Minulla ei ole aikaa huvikseen istuskella kahvilassa. Olen mökillä lähes aina vapaa-ajalla."

Miten sitten ajattelit tavata naisen? Oletat, että hän matkustaa sinne sinun mökillesi? Ei tule kauppoja, ei. En edes kutsuisi sinua omalle mökilleni.

Kotiini on tullut yli kymmenen naista suoraan ensitreffeille. Onnistusmisprosentti on niissä lähes 100%. Vain yhden kerran ei osunut jackpottiin.

Eikös ne venäläiset prostit kierrelleet syrjäkylillä ihan autoilla. Nyt puhutaan kuitenkin ihna ihmissuhteista, toki ne voi unohtaa, jos on alkanut jo maksella seksistä. 

Olen kuullut, että joillakin oli pakettiauto  ostarin parkissa. Ei tarvinnut edes kutsua naista kotiin, kun homman sai hoidettua kauppareissun yhteydessä.

Vierailija
847/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te naiset itse rakastatte tehdä miehistä päätelmiä tyyliin "miehet jotka tykkäävät tehdä X ovat yleensä Y".

No, me miehet voimme pelata tätä peliä myös. Naiset jotka tykkäävät käydä herkuttelemassa kahviloissa, ovat yleensä mukavuuksia ja luksusta rakastavia. Heitä kiinnostaa hotellit, ravintolat ja kylpylät. Mikään, mikä ai maksa ei voi olla hienoa koska nyt ollaan aikuisia eikä teinejä. Jos ei olla monimiljonäärejä, mukavuuksia ja luksusta ei voi koskaan olla liikaa, vaan aina haaveillan enemmästä.

Tyypillisesti nämä naiset eivät pidä linjojaan, vaan salilla käyminen jää siihen, että kaappiin ostetaan 30 paria muotilegginssejä, kolmen kympin juomapullo ja ylihintainen salilaukki. Mitä enemmän ikää, sitä epäedulisemmin lisäkilot naisen kropassa sijoittuvat.

Rahat ovat aina finito, ja typillinen keskustelunaihe onkin "kumpa meillä olisi varaa...". Koska unemat ov

Te naiset teette ihan samaa. Jos miehellä on profiillissaan kuvia jenkkiautoista, kalastusvälineistä ja kaljapullosita - ette te lähde treffeille ABC:lle katsomaan josko se mies tykkäisi myös museoista ja oopperasta. Koska eiväthän nuo sulje toisiaan pois, vai mitä?

Ihan samalla tavalla jos nainen haluaa nimenomaan sinne kahvilaan, voihan se olla että kyseinen nainen on seuraavana päivänä vaelluksella, kahvilassa tulee käytyä joskus ja jouluna eikä mukavuus/luksus erityisemmin kiinnosta. 

Todennäköisyydet eivät vain puhu sen puolesta.

Vierailija
848/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, olen Mikko.

En ole matkustelija enkä kahviloiden suurkuluttaja vaan viihdyn paremmin mökillä, metsäpoluilla tai kalassa kuin lentokentillä tai trendipaikoissa. Jos sinäkin nautit nuotion rätinästä, saunasta ja iltalenkistä luonnossa, saatat olla etsimäni seura. Arvostan arjessa rentoutta ja rehellisyyttä. Kylmä olut, hyvä juttuhetki ja yhteinen hiljaisuus riittää minulle.

Etsin rauhallista kumppania, jonka kanssa voi jakaa arjen ilot ja mökkisaunan jälkeiset löylyt. Jos ajatus hyttysistä, halkopinosta ja luonnon äänistä ei saa sinua juoksemaan karkuun vaan ehkä hymyilemään olisiko meidän hyvä tavata?

Tuollainen profiiliteksti toimii yhtä huonosti kuin tyypillinen "hei, olen reipas ja raitis nuorimies" työhakemuksessa. Vain todellisuudesta irtautuneet keski-ikäiset naiset kuvittelevat tuollaisten toimivan.

Vierailija
849/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain tiedoksesi, että normaalit, tervejärkiset naiset eivät lähde tuntemattomien miesten mukana yhtään minnekään mökille, syrjäisemmille luontopoluille tms. riskipaikkoihin. Naisilla on ihan hyvät syyt olla varovaisia. Eivät kaikki miehet, juu, mutta mistä tiedät vain netissä tapaamastasi ihmisestä? Et yhtään mistään. Ihan riittävän moni liian luottavainen nainen on päässyt tällaisissa tilan

En halua low effort -miestä elämääni, enkä ensitreffeille. Ensitreffit ovat hetki, jolloin annetaan itsestään ensivaikutelma, ja haluan kumppanin, joka on valmis panostamaan, sillä se kertoo arvostuksesta ja halusta rakentaa jotain aidosti merkityksellistä yhdessä. On vastenmielistä ajatella, että mies näkee minut lähtökohtaisesti pelkkänä mahdollisena ajan tai vaivan haaskauksena. Mies, joka ei ole valmis edes ensitreffeillä panostamaan, antaa vahvan viestin, että hän ei ole valmis näkemään minkäänlaista vaivaa haluamiensa asioiden eteen ja antaa myös vaikutelman, ettei ole valmis myöhemminkään tekemään töitä suhteen eteen.

Ei sinulla ja monella muullakaan palstan naisista näytä natsaavan kovin hyvin ne kahvilatreffit kun olette edelleen sinkkuja. Oletteko liian nirsoja vai ghoustataanko teidät heti treffien jälkeen?

Vierailija
850/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te naiset itse rakastatte tehdä miehistä päätelmiä tyyliin "miehet jotka tykkäävät tehdä X ovat yleensä Y".

No, me miehet voimme pelata tätä peliä myös. Naiset jotka tykkäävät käydä herkuttelemassa kahviloissa, ovat yleensä mukavuuksia ja luksusta rakastavia. Heitä kiinnostaa hotellit, ravintolat ja kylpylät. Mikään, mikä ai maksa ei voi olla hienoa koska nyt ollaan aikuisia eikä teinejä. Jos ei olla monimiljonäärejä, mukavuuksia ja luksusta ei voi koskaan olla liikaa, vaan aina haaveillan enemmästä.

Tyypillisesti nämä naiset eivät pidä linjojaan, vaan salilla käyminen jää siihen, että kaappiin ostetaan 30 paria muotilegginssejä, kolmen kympin juomapullo ja ylihintainen salilaukki. Mitä enemmän ikää, sitä epäedulisemmin lisäkilot naisen kropassa sijoittuvat.

Rahat ovat aina finito, ja typillinen keskustelunaihe o

Te naiset teette ihan samaa. Jos miehellä on profiillissaan kuvia jenkkiautoista, kalastusvälineistä ja kaljapullosita - ette te lähde treffeille ABC:lle katsomaan josko se mies tykkäisi myös museoista ja oopperasta. Koska eiväthän nuo sulje toisiaan pois, vai mitä?

Ihan samalla tavalla jos nainen haluaa nimenomaan sinne kahvilaan, voihan se olla että kyseinen nainen on seuraavana päivänä vaelluksella, kahvilassa tulee käytyä joskus ja jouluna eikä mukavuus/luksus erityisemmin kiinnosta. 

Todennäköisyydet eivät vain puhu sen puolesta.

Jos miehellä on profiilissaan pelkästään kuvia jenkkiautoista, kalastusvälineistä ja kaljapulloista, se kertoo kyllä melko varmasti, ettei hän ole tyyppiäni.

Mutta jos profiilissa on esimerkiksi retkeilykuva koiran kanssa, leppoisasti laiturin nokassa otettu kuva, matkakuva New Yorkista, seinäkiipeilykuva ja kuva jostain taidetapahtumasta, se antaa jo paljon monipuolisemman vaikutelman miehestä.

Vierailija
851/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, olen Mikko.

Tuollainen profiiliteksti toimii yhtä huonosti kuin tyypillinen "hei, olen reipas ja raitis nuorimies" työhakemuksessa. Vain todellisuudesta irtautuneet keski-ikäiset naiset kuvittelevat tuollaisten toimivan.

Se toimii sille ihmisille, joka etsii kaltaistaan kumppania. Sen treffi-ilmoituksen ei ole tarkoitus viehättää sataa epäsopivaa ehdokasta vaan yhtä yhteensopivaa ehdokasta. 

Vierailija
852/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siinä menee rahaa ja aikaa hukkaan, jos siitä kahvilatapaamisesta ei synny jatkoa. Se harmittaa todella paljon, jos joutuu turhaan sinne kahvilaan menemään. Minulla ei ole aikaa huvikseen istuskella kahvilassa. Olen mökillä lähes aina vapaa-ajalla."

Miten sitten ajattelit tavata naisen? Oletat, että hän matkustaa sinne sinun mökillesi? Ei tule kauppoja, ei. En edes kutsuisi sinua omalle mökilleni.

Kotiini on tullut yli kymmenen naista suoraan ensitreffeille. Onnistusmisprosentti on niissä lähes 100%. Vain yhden kerran ei osunut jackpottiin.

Eikös ne venäläiset prostit kierrelleet syrjäkylillä ihan autoilla. Nyt puhutaan kuitenkin ihna ihmissuhteista, toki ne voi unohtaa, jos on alkanut jo maksella seksistä. 

En ole maksanut koskaan seksistä. Kaikki naiset ovat olleet ihan tavallisia naisia. Venäjällä naiset ovat huomattavasti rohkeampia kuin Suomessa.

Vierailija
853/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain tiedoksesi, että normaalit, tervejärkiset naiset eivät lähde tuntemattomien miesten mukana yhtään minnekään mökille, syrjäisemmille luontopoluille tms. riskipaikkoihin. Naisilla on ihan hyvät syy

0 matchia.

Totuus on, että 99,99% naisista on samanlaisia. Kiinnostavat asiat ovat elintaso, kotipesä, mukavuudet, luksus, kaikki sellainen mitä ostetaan rahalla.

Niitä helutaan aina sen verran kuin on mahdollista saada, ja mieluusti enemmän.

Ylärajaa ei ole. Nainen voi sanoa, ettei kaipaa överiä luksusta, mutta kuitenkin haluaisi vähän enemmän kuin nyt on. Jos olisi vähän enemmän, sitten haluttaisiin taas vähän enemmän. Jos tämä nainen muuttuisi kaunottareksi, mieli muuttuisi enemmän.

Sellaisetkin naiset jotka ovat kenties olleet edes vähän erilaisia nuorempia, muuttuvat samanlaisiksi viimeistään +-30v tienoilla.

Mikä tahansa profiiliteksti jossa viitataan matalaan elintasoon tai mukavuuksien/luksuksen puutteeseen, on instant turn-off. Myös vaeltajanaiselle, joka kuitenkin haluaa ne hotellit ja ravintolat vaelluksen jälkeen, aivan kuten kaikki muutekin naiset.

Vierailija
854/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, olen Mikko.

Tuollainen profiiliteksti toimii yhtä huonosti kuin tyypillinen "hei, olen reipas ja raitis nuorimies" työhakemuksessa. Vain todellisuudesta irtautuneet keski-ikäiset naiset kuvittelevat tuollaisten toimi

Se toimii sille ihmisille, joka etsii kaltaistaan kumppania. Sen treffi-ilmoituksen ei ole tarkoitus viehättää sataa epäsopivaa ehdokasta vaan yhtä yhteensopivaa ehdokasta.

Minulla oli tuollainen profiiliteksti 5 vuotta ja kiinnostuneita naisia tuli vastaan tasan 0.

Vierailija
855/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, olen Mikko.

Kuulostaa hyvältä. Tavataanko museossa, josta voimme jatkaa yhdessä vaikka kahvilaan?

Vierailija
856/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain tiedoksesi, että normaalit, tervejärkiset naiset eivät lähde tuntemattomien miesten mukana yhtään minnekään mökille, syrjäisemmille luontopoluille tms. riskipaikkoihin. Naisilla on ihan hyvät syyt olla varovaisia. Eivät kaikki miehet, juu, mutta mistä tiedät vain netissä tapaamastasi ihmisestä? Et yhtään mistään. Ihan riittävän moni liian

Ei sinulla ja monella muullakaan palstan naisista näytä natsaavan kovin hyvin ne kahvilatreffit kun olette edelleen sinkkuja. Oletteko liian nirsoja vai ghoustataanko teidät heti treffien jälkeen?

Olen ollut naimisissa nyt 16 vuotta ja minulla on perhe miehen kanssa, joka nimenomaan panosti niihin ekoihin treffeihin. Kai tähän keskusteluun voi osallistua suhteessa olevatkin? Toiseksi, huomattavasti parempi se on sinkkunakin olla kuin sellaisen kumppanin kanssa, jolla on low effort -asenne.

Vierailija
857/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, olen Mikko.

Sittenhän te voitte jatkaa samalla entisellä linjalla. 

Eli valittamalla kun nainen haluaa kahvilaan eikä kotitreffeille. 

Vierailija
858/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, olen Mikko.

Kuulostaa hyvältä. Tavataanko museossa, josta voimme jatkaa yhdessä vaikka kahvilaan?

Et tainnut luke profiiliani, kahvilat eivät todellakaan ole juttuni enkä pahemmin viihdy museoissa. Kiitos viestistä, mutta parempi että kumpikin meistä jatkaa kumppaninhakua omilla tahoillamme.

Vierailija
859/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden kaipuu on ihan meissä jokaisessa. Oli sitten erityistä "annettavaa" tai ei. 

Vähän kylmää ajatella, että vain superyksilöt saisivat haluta treffeille. Jos on vaikka ahdistushäiriöinen, niin voi saada hyvää vertaistukea samanlaisesta elämänkumppanista <3

Vierailija
860/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, olen Mikko.

Kyllähän minä voisin kokeilla vaellusta, jos vaikka käveltäisiin luontopolulla kunhan on kesä eikä sada vettä. Voidaan sen jälkeen mennä syömään hyvin ja hotelliin yöksi.

Mäkki kuulostaa oikein kivalta! Luokkakaverin miehellä on upea huvila Hangon saaristossa kaikilla mukavuuksilla. Kyllähän sellainen kelpaisi minullekin :)