Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2349)

Vierailija
821/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siinä menee rahaa ja aikaa hukkaan, jos siitä kahvilatapaamisesta ei synny jatkoa. Se harmittaa todella paljon, jos joutuu turhaan sinne kahvilaan menemään. Minulla ei ole aikaa huvikseen istuskella kahvilassa. Olen mökillä lähes aina vapaa-ajalla."

Miten sitten ajattelit tavata naisen? Oletat, että hän matkustaa sinne sinun mökillesi? Ei tule kauppoja, ei. En edes kutsuisi sinua omalle mökilleni.

Kotiini on tullut yli kymmenen naista suoraan ensitreffeille. Onnistusmisprosentti on niissä lähes 100%. Vain yhden kerran ei osunut jackpottiin.

Vierailija
822/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siinä menee rahaa ja aikaa hukkaan, jos siitä kahvilatapaamisesta ei synny jatkoa. Se harmittaa todella paljon, jos joutuu turhaan sinne kahvilaan menemään. Minulla ei ole aikaa huvikseen istuskella kahvilassa. Olen mökillä lähes aina vapaa-ajalla."

Miten sitten ajattelit tavata naisen? Oletat, että hän matkustaa sinne sinun mökillesi? Ei tule kauppoja, ei. En edes kutsuisi sinua omalle mökilleni.

Kotiini on tullut yli kymmenen naista suoraan ensitreffeille. Onnistusmisprosentti on niissä lähes 100%. Vain yhden kerran ei osunut jackpottiin.

Onlyfanssia ei pidetä ensitreffeinä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne venäläiset prostit kierrelleet syrjäkylillä ihan autoilla. Nyt puhutaan kuitenkin ihna ihmissuhteista, toki ne voi unohtaa, jos on alkanut jo maksella seksistä. 

Vierailija
824/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko onnistumisprosentilla sitä, että siitä seurasi toiset treffit? Miten pitkiä parisuhteita sinulla on ollut?

Vierailija
825/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kahvilapelkoiset miehet voisivat kertoa millaista se parisuhde näiden miesten kanssa olisi jatkossa? Käytäisiinkö missään? Saisiko nainen edes syntymäpäivälahjaa pidemmän päälle? Entä lapset, pääsisivätkö minnekään?

Vierailija
826/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pilde jäi saamatta? Niinhän se menee maksullisten kanssa, ettei  naiset avaa haarojaan ellet ensi avaa lompakkoa.

Vierailija
827/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en maksa euroakaan tuntemattomille. En ole ikinä tarjonnut tuoppejakaan, drinkkejä, tjsp, kuin vasta seurustelukumppanille.

Olen vain tarkka rahoistani, vaikken ihan köyhä olekaan. Kumppanin kans ei ole todellakaan niin justiinsa sitten.

Miksei treffeillä voisi, vaikka kävellä puistossa/ kauppakeskusessa/ jossain vaan rennosti ja keskustella asioista.

Teennäinen kahvittelu on muutenkin jäänne historiasta.

Miksi siellä kahvilassa pitäisi tarjota toiselle. Kahvila on paikka, jossa on luontevaa, että molemmat maksavat omansa. 

Tämä kahvilavastaisuus on aika outoa, kun niissä aina näkee myös miehiä, joko yksin tai ryhmässä. Monelle miehelle kahvilassa käynti on täysin normaalia, mutta ilmeisesti nämä ovat ehtineet jo pariutua, jos treffeille on tulossa niitä, joille kah

Treffeillä on kiva saada molemmipuoleista naurua, iloa, spontaaniutta, heittäytymistä, huumoria ja sensellaista. Kahvilassa menee helposti viralliseksi jäpittämiseksi.

No tuohan kertoo lähinnä siitä, että sulla on huonot keskustelu- ja ihmissuhdetaidot, kun tarvitset erityisjärjestelyjä, kokeaksesi naurua, iloa, spontaaniutta, heittäytymistä, huumoria ja sen sellaista. Aidot sosiaaliset taidot ilmenevät nimenomaan siinä, että osaat olla luonteva ja rento tilanteessa kuin tilanteessa, ilman sen kummempia erityisjärjestelyjä. Siinä mielessä kahvilatreffit ovat varsin hyvä paikka, koska siellä näkee heti, keneltä onnistuu rento keskustelu ja kenen kanssa viihtyy. Toisaalta epäilen vahvasti, että henkilö, joka ei osaa kahvilassa olla rentona, ei ole kovin kummoista seuraa muissakaan ympäristöissä.

Vierailija
828/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin tietää millanen parisuhde näiden kahvilakammoisten kanssa olisi luvassa? Aina nyhjäämistä miehen asunnolla ja kiukuttelua "ai eikö mun seura kelpaa!" jos nainen haluaa lähteä johonkin,kenties.

Vierailija
829/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko onnistumisprosentilla sitä, että siitä seurasi toiset treffit? Miten pitkiä parisuhteita sinulla on ollut?

Tarkoitan rämemajavaa :) Vain yhden kerran jäi saamatta, koska nainen etukäteen ilmoitti tulevansa aamulla ja lähtevänsä samana iltana. Suhteet lopulta hiipuivat pitkän etäisyyden takia. Sitten vain hankin uuden naisen.

Vierailija
830/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka tahtoo ensimmäisellä tapaamisella naisen asunnolleen,mökilleen tai metsäpolulle on epäilyttävä. Joko mies on itara  ja istuu rahojensa päällä tai sitten joku raiskarisarjamurhaaja. KUKAAN terveellä järjelllä varustettu nainen ei lähde viestettelyn jälkeen miehen mökille saunomaan!

Vierailija
831/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluisin tietää millanen parisuhde näiden kahvilakammoisten kanssa olisi luvassa? Aina nyhjäämistä miehen asunnolla ja kiukuttelua "ai eikö mun seura kelpaa!" jos nainen haluaa lähteä johonkin,kenties.

Saati jos on lapsia. "Mee sä sinne neuvolaan/päiväkotiin/hammaslääkäriin/vanhempainiltaan kun mua ahdistaa".

Vierailija
832/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan rämemajavaa :) Vain yhden kerran jäi saamatta, koska nainen

Minkä pitkän välimatkan? Missä asti ne naiset asui?

Vierailija
833/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies ehdotteli Rosson vessaa silmäniskujen säestämänä ja toinen pyysi suoraan suikkaria puiston puskassa. Kumpikin  vaikutti alkuun kivalta ja  asialliselta.

En todellakaan lähtisi miehen luokse jossa olisi täysin yksin ja avuton kun tyyppi vetäisi munan esiin.

Vierailija
834/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies ehdotteli Rosson vessaa silmäniskujen säestämänä ja toinen pyysi suoraan suikkaria puiston puskassa. Kumpikin  vaikutti alkuun kivalta ja  asialliselta.

En todellakaan lähtisi miehen luokse jossa olisi täysin yksin ja avuton kun tyyppi vetäisi munan esiin.

Ei kai näihin lähtisi kuin korkeintaan narkkari rahantarpeessaan. 

Vierailija
835/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia ihmisiä, kun ei vaan kiinnosta kahvilat.

Ap:n kysymys voisi olla muotoa, miksi naisia ei kiinnosta jääkiekkotreffit, jalkapallotreffit, pihvitreffit, yms. Harva nainen alkaa noissa tapauksissa maksamaan mistään mitään.

Kiinnostavan treffikumppanin kanssa tietysti lähtisin vaikka jääkiekkoa katsomaan, vaikken urheilua seuraa yhtään.

Vierailija
836/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kysymys kahvilakammosta vaan kahvilatreffien huonosta onnistusprosentista. Valitsen mielummin vuodessa kolme onnistunutta kotitreffiä kuin sata kahvilatreffiä, josta viisi treffiä onnistuu. Tällöin olen joutunut menemään 95 kertaa turhaan kahvilatreffeille.

Vierailija
837/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilaan ei ole pakko mennä, mutta pysyä julkisilla paikoilla kuitenkin. Mies joka vonkuu naista kotiin haisee joko rais""jalta tai saiturilta.

Mies pitää siitä kun nainen luottaa mieheen eikä pelkää turhaan. On epämiellyttävää huomata naisen olevan äärimmäisen epäluuloinen ilman mitään syytä.

Ihan vain tiedoksesi, että normaalit, tervejärkiset naiset eivät lähde tuntemattomien miesten mukana yhtään minnekään mökille, syrjäisemmille luontopoluille tms. riskipaikkoihin. Naisilla on ihan hyvät syyt olla varovaisia. Eivät kaikki miehet, juu, mutta mistä tiedät vain netissä tapaamastasi ihmisestä? Et yhtään mistään. Ihan riittävän moni liian

Siinä menee rahaa ja aikaa hukkaan, jos siitä kahvilatapaamisesta ei synny jatkoa. Se harmittaa todella paljon, jos joutuu turhaan sinne kahvilaan menemään. Minulla ei ole aikaa huvikseen istuskella kahvilassa. Olen mökillä lähes aina vapaa-ajalla.

No nuo jutut selviävät parhaiten keskustelemalla avoimesti siitä, mistä toinen tykkää ja mistä ei. Itse taas en kyllä viihtyisi sellaisen miehen kanssa, joka haluaa olla aina vain mökillä. Ihan fiksua on jo ennen treffejä vähän selvittää, miten toinen viettää vapaa-aikaansa. Jos toinen on mökki-intoilija ja toinen maailmanmatkaaja, niin eihän siitä mitään tule oli ne ekat treffit missä tahansa. Kannattaa myös miettiä, että jos toinen ehdottaa ensitreffeillä kahvilaa, niin todennäköisesti tämä henkilö haluaa suhteeseen sellaisen miehen, joka on myöhemminkin halukas käymään niissä kahviloissa.

Vierailija
838/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa tulee hyvin esiin miksi vauvoja ei synny Suomeen kantismiesten siittäminä. Liian moni mies on täysin ulkona parisuhdemarkkinoilta. Ei kai kukaan lapsensa isäksi ota miestä, jolle jo kahvila on liian vaikea haaste. 

Suomessa lapsia ei kasvateta sosiaalisuuteen.

Olisi todellakin syytä kasvattaa. Muuten varsinkin niistä miespuolisista tulee peräkammarinpoikia kaikista.

Jokaisen miehen pitäisi olla hyvä miehen malli lapsilleen. Miten isä kohtelee äitiä, siitä se pariutumisen malli lähtee. 

Vierailija
839/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin nuorena eli lähes 30 vuotta sitten miehen luo ensitreffeille toiseen kaupunkiin ja sovittiin että jäisin yöksi. Kun mies haki minut junalta niin tajusin ettei se ole takuulla 29-vuotias vaan ainakin 40 ja lihava kuin mikä. Mentiin sen luo jossa se tarjosi kaljaa ja lihapullia. Sitten pantiin. Surkeaa seksiä ja  kun mies meni suihkuun,livahdin ovesta karkuun ja liftasin kotiin. Myöhemmin viihdytin kavereita pantomiinilla jossa etsin miehen munaa vatsan alta ja pitelin nenääni. Koko reissu oli minulle hulvaton vitsi.

Nykyään en ikinä tekisi vastaavaa temppua. En ymmärrä miksi ylipäätään panin miehen kanssa vaikka ällötti.

Vierailija
840/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan rämemajav

Minkä pitkän välimatkan? Missä asti ne naiset asui?

400 km päässä. Yksi heistä asui Tallinnassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi