Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?
Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?
Kommentit (2349)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tosi vaivaannuttavaa istua nokikkain kahvilla ventovieraan kanssa. Ennemmin menen kävelylle, jossa voi rennosti jutustella. Eikä tarvitse kummankaan maksaa mitään.
Miksi ei voi mukamas rennosti jutella pöydän äärellä, mutta kävellessä voi?
Kävellessä voi tarkkailla paremmin ruumiinrakenteen ja yleiskunnon.
Eikö sua se ihminen itse kiinnosta? Mistä se pitää, mitä se toivoo elämältään tai millaisia juttuja se kertoo?
Eikö kävelessä voi tutusrua ja jutella ja kysellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tosi vaivaannuttavaa istua nokikkain kahvilla ventovieraan kanssa. Ennemmin menen kävelylle, jossa voi rennosti jutustella. Eikä tarvitse kummankaan maksaa mitään.
Miksi ei voi mukamas rennosti jutella pöydän äärellä, mutta kävellessä voi?
Kävellessä voi tarkkailla paremmin ruumiinrakenteen ja yleiskunnon.
Eikö sua se ihminen itse kiinnosta? Mistä se pitää, mitä se toivoo elämältään tai millaisia juttuja se kertoo?
Eikö kävelessä voi tutusrua ja jutella ja kysellä?
Helpomminhan niistö unelmista ja harrastuksista juttelisi vaikka kahvikupin tai viinilasin merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Voi istua luonnossa, pyöräillä jmv., ei siellä kahvilassa ole pakko roikkua. Parisuhtessa annettavana toiselle osapuolelle on hellyys, rakkaus, huomio. Ei raha ole ratkaisevassa asemassa, paitsi niillä, ketkä etsivät tulevasta puolisosta itselle elättäjiää.
Kyllä on raha ratkaisevassa asemassa, jos se toinen on niin peeaa, ettei pysty edes kahvikuppia maksamaan itselleen saati treffikumppanilleen. Ei tällaisen ihmisen kanssa voi suunnitella yhteistä tulevaisuutta, jollei kyse ole selvästi vain ohimenevästä opiskeluaikojen köyhyydestä, todennäköisesti ei sittenkään. Ei tavallisella suomalaisella naisella ei ole varaa alkaa elättää kotonaan jotain miestä, jolla ei itsellään ole rahaa mihinkään. Jos muutetaan virallisesti yhteen, niin se täysin varaton mies ei saa edes normaalisti yhteiskunnan tukia vaan Kela ja muut tahot olettavat, että se töissä käyvä nainen elättää sen miehenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.
Tuo on kyllä pihiä. Jos ei silloin tällöin kykene vitosta käyttää kahviin, en kaipaa sellaista kumppania.
Olen käyttänyt tuhansia euroja linnun ruokaan. Tänä vuonna olen ostanut ainakin 100kg pähkinää linnuille ja useita satoja talipalloja. Kahvilaan on mennyt tänä vuonna 0 €. Kuinka isolla summalla olet itse ostanut linnuille ruokaa?
Minä en ruoki lintuja, koska asun taajama-alueella. Tuolla tavalla ruokkimalla saa lisäksi rottaongelman. Sinä asut jossain syrjässä, joten sinun tilanne on eri.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.
Tuo on kyllä pihiä. Jos ei silloin tällöin kykene vitosta käyttää kahviin, en kaipaa sellaista kumppania.
Olen käyttänyt tuhansia euroja linnun ruokaan. Tänä vuonna olen ostanut ainakin 100kg pähkinää linnuille ja useita satoja talipalloja. Kahvilaan on mennyt tänä vuonna 0 €. Kuinka isolla summalla olet itse ostanut linnuille ruokaa?
Minä en ruoki lintuja, koska asun taajama-alueella. Tuolla tavalla ruokkimalla saa lisäksi rottaongelman. Sinä asut jossain syrjässä, joten sinun tilanne on eri.
Eri
Mikset ruoki lintuja mökilläsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhansia euroja vuodessa huvikseen lintujen talipalloihin ja pähkinöihin käyttävä mies?! Ei jatkoon, kävi sitten kahvilassa tai ei.
Minulla ei ole mökkiä ja vaikka olisi, en ruokkisi siellä lintuja. Jos aloittaa talviruokinnan, sitä ei saa keskeyttää. Harva viettää koko talven mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi istua luonnossa, pyöräillä jmv., ei siellä kahvilassa ole pakko roikkua. Parisuhtessa annettavana toiselle osapuolelle on hellyys, rakkaus, huomio. Ei raha ole ratkaisevassa asemassa, paitsi niillä, ketkä etsivät tulevasta puolisosta itselle elättäjiää.
Kyllä on raha ratkaisevassa asemassa, jos se toinen on niin peeaa, ettei pysty edes kahvikuppia maksamaan itselleen saati treffikumppanilleen. Ei tällaisen ihmisen kanssa voi suunnitella yhteistä tulevaisuutta, jollei kyse ole selvästi vain ohimenevästä opiskeluaikojen köyhyydestä, todennäköisesti ei sittenkään. Ei tavallisella suomalaisella naisella ei ole varaa alkaa elättää kotonaan jotain miestä, jolla ei itsellään ole rahaa mihinkään. Jos muutetaan virallisesti yhteen, niin se täysin varaton mies ei saa edes normaalisti yhteiskunnan tukia vaan Kela ja muut tahot olettavat, että se töissä käyvä nainen elättää s
Ehkä jos se mies on työteliäs ja tekee kaikki kotityöt. Naisella odottaa ruoka, kun tulee töistä ja pyykit on pesty ja lakanat vaihdettu. Aika nöyräkin tällaisen elättimiehen pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhansia euroja vuodessa huvikseen lintujen talipalloihin ja pähkinöihin käyttävä mies?! Ei jatkoon, kävi sitten kahvilassa tai ei.
Tuhansia euroja kymmenessä vuodessa. Samaan aikaan kahvilaan on mennyt 0€.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mökkiä ja vaikka olisi, en ruokkisi siellä lintuja. Jos aloittaa talviruokinnan, sitä ei saa keskeyttää. Harva viettää koko talven mökillä.
Voi ruokkia talvellakin, jos naapurissa asutaan vakituisesti ja sielläkin ruokitaan lintuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhansia euroj
Sinulla on seuraa niistä linnuista, mihin sinä ihmistä tarvitset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ruokkia talvellakin, jos naapurissa asutaan vakituisesti ja sielläkin ruokitaan lintuja.
Ei omia hommia voi nakittaa naapurille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on raha ratkaisevassa asemassa, jos se toinen on niin peeaa, ettei pysty edes kahvikuppia maksamaan itselleen saati treffikumppanilleen. Ei tällaisen ihmisen kanssa voi suunnitella yhteistä tulevaisuutta, jollei kyse ole selvästi vain ohimenevästä opiskeluaikojen köyhyydestä, todennäköisesti ei sittenkään. Ei tavallisella suomalaisella naisella ei ole varaa alkaa elättää kotonaan jotain miestä, jolla ei itsellään ole rahaa mihinkään. Jos muutetaan virallisesti yhteen, niin se täysin varaton mies ei saa edes normaalisti yhteiskunnan tukia vaan Kela ja muut tahot olet
"Ehkä jos se mies on työteliäs ja tekee kaikki kotityöt. Naisella odottaa ruoka, kun tulee töistä ja pyykit on pesty ja lakanat vaihdettu. Aika nöyräkin tällaisen elättimiehen pitäisi olla. "
Yksi naispuolinen ystäväni on elättänyt tällaista kokkaavaa miestä parikymmentä vuotta, vaikka hän itsekään ei ollut tuloiltaan kuin ehkä alempaa keskiluokkaa, on siis julkisella töissä. Laittaa se mies tosiaan ruokaa, mutta nämä eivät voi matkustella pariskuntana oikein minnekään, he eivät ole saaneet haluamaansa omistusasuntoa varten lainaa ja lapsettomaksi jäämiseenkin tämä oli osasyy. Lisäksi se mies tuntee alemmuudentunnetta ja piikittelee ystävääni siitä, että miehen mielestä ystäväni ei ole erityisen menestynyt työelämässä. Itse se mies ei ole ollut ikinä oikeissa töissä ja harjoittelutkin ovat jääneet kesken.
Maksan naisen kahvikupin vain jos se antaa vetää tissein väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kahvinko kanssa ei haluta leivosta tms?
Minkä tottakai naisena odotat miehen tarjoavan sinulle.
"No sehän on vain pari kymppiä"
Josta sinä et haluais maksa euroakaan, mikä ei tietenkään ole pihiä?
"No mutku kyllä herrasmiehellä pitää olla sen verran panostaa"
Naisen seurasta maksamiseen, kyllä. Se on tullut selväksi, että naiset ovat maksullisia. Vaan kun sinä olet kertonut miehelle, että sori ei vain ollut sitä kemiaa, pian on aika maksaa seuraavalle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Maksan naisen kahvikupin vain jos se antaa vetää tissein väliin.
Tiedätkö, että sun vatipäisyys on kaikilta miehiltä pois? Mitä enemmän sunlaisia uuvatteja tulee vastaan, sitä vähemmän tekee mieli tutustua enää kehenkään.
Ei kahviloissa voi treffailla. Joku kuuntelee sun jutut viereisessä pöydässä. Kahviloissa on kamala melu. Kamalin oli tää ketjukahvila mikä joku espresso house? Kerran erehdyin sinne kamun kanssa. Joko ajan huusivat niitä tilauksia sieltä tiskiltä. En mene ikinä enää. Kauheeta häiriköintiä.
M-1965 kirjoitti:
Juu, älkää lähtekö kenekään kotiin ekoille treffeille. Kahvilassa maksetaan siitä että saadaan turvallisesti tutustua toiseen neutraalilla maaperällä.
Tämä. Olin samoissa porukoissa kuin Saara ja olin nähnyt Mikan myös, mutta olin silloin parisuhteessa kun Mika pyysi mua luokseen ja ajelulle. Joku pelastava enkeli siinä on ollut vaikka suhde kariutui myöhemmin. Kylmäsi kun näin ne uutiset ja rauha Saaran muistolle , missä ikinä onkaan🙏🙏
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Juu, älkää lähtekö kenekään kotiin ekoille treffeille. Kahvilassa maksetaan siitä että saadaan turvallisesti tutustua toiseen neutraalilla maaperällä.
Tämä. Olin samoissa porukoissa kuin Saara ja olin nähnyt Mikan myös, mutta olin silloin parisuhteessa kun Mika pyysi mua luokseen ja ajelulle. Joku pelastava enkeli siinä on ollut vaikka suhde kariutui myöhemmin. Kylmäsi kun näin ne uutiset ja rauha Saaran muistolle , missä ikinä onkaan🙏🙏
Mika Moring?!