Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?
Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?
Kommentit (2349)
Mies, joka puhuu naisen ruumiinosasta käyttäen sanaa rämemajava, menee auttamatta ö-mappiin vaikka mies kuinka vakuuttaisi olevansa kiltti. Sen lisäksi inhottaa, jos itse haluaa tutustua toiseen ja se toinen haluaa vain "päästä finaaliin". Yökötys sentään.
Vierailija kirjoitti: Itse en menisi lainkaan sellaisen henkilön kanssa treffeille, joka ei pysty pariakymmentä euroa laittamaan treffeillä. Kertoo joko, että kyseessä on henkilö, jolla on talous todella kuralla tai sitten hän pyörittää useampaa treffikumppania tai käy tyyliin kolme kertaa viikossa eri naisten kanssa treffeillä. Ei kiitos
Tai on yksinkertaisesti äärettömän laiska tai pihi. Ei kiitos näillekin ominaisuuksille.
Herrasmiehenä(varakkaana) olen myös pohtinut. Jos nainen haluaa tavata VAIN kahviloissa, hän on todennäköisesti vain rahojeni perässä tai hänellä on joku toinen. En anna kenenkään ruikkia keltaista nestettä okulaareihini, vaikka kuinka vakuuttelisi että enhän minä sinun rahojasi havittele.
Mistähän naiset saa tietään sinun varakkuudesta? Ettet vaan itse mainosta sitä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tosi vaivaannuttavaa istua nokikkain kahvilla ventovieraan kanssa. Ennemmin menen kävelylle, jossa voi rennosti jutustella. Eikä tarvitse kummankaan maksaa mitään.
Istu vierekkäin, on heti paljon helpompaa! Mä istun nykyään aina toisen viereen, en vastapäätä ja on paljon helpompaa jutella. Enkä tarkoita nyt mitään kylkimyyryä, vaan ihan silleen normaalietäisyydellä niin kuin vieraan kanssa ollaan.
En ikinä lähde Muhammedin tai Ahmedin kanssa treffeille. Olen kuullut aivan liian monta kertaa, mitä heidän kanssaan on käynyt. Suomalainen mies voi olla pilden perään, mutta hän tuskin pakottaa seksiin, ja siksi olen uskaltanut tavata joitakin kotona, vaikka yleensä näen kahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä lähde Muhammedin tai Ahmedin kanssa treffeille. Olen kuullut aivan liian monta kertaa, mitä heidän kanssaan on käynyt. Suomalainen mies voi olla pilden perään, mutta hän tuskin pakottaa seksiin, ja siksi olen uskaltanut tavata joitakin kotona, vaikka yleensä näen kahvilassa.
Joo, onko mitään keinoa, millä Tinderissä voisi blokata arabinimet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, onko mitään keinoa, millä Tinderissä voisi blokata arabinimet?
Etkö voi vain swaipata vasemmalle?
Viimeisen kerran: vie ulos vain sellainen henkilö, jonka kanssa jo synkkaa niin hyvin, että voidaan mennä hellimään toisiaan ilman treffejäkin.
Treffeille ei mennä yhdenkään ihmisen kanssa tutustumaan. Treffin tuntematon henkilö ei ole vielä ansainnut treffejä.
Voi istua luonnossa, pyöräillä jmv., ei siellä kahvilassa ole pakko roikkua. Parisuhtessa annettavana toiselle osapuolelle on hellyys, rakkaus, huomio. Ei raha ole ratkaisevassa asemassa, paitsi niillä, ketkä etsivät tulevasta puolisosta itselle elättäjiää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, hekin kaipaavat suhdetta tai ainakin seksiä, mutta he toivoisivat, että se järjestyisi ilman vaivaannuttavia treffejä ja jutteluita.
Siis niiden mielestä pitäisi vain hypätä suoraan suhteeseen ja seksiin ilman minkäänlaista tutustumista?
Vähän aidon oloista feikkirahaa lompakkoon joka vilahtaa kun maksaa kahvin kerran. Paljastuu vasta kun asia on valmis. Tutustumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.
Ei kukaa lähe toisen kotiin ensitapaamisella. Itsesuojeluvaistoa tarvitaan elämässä.
Toi onkin nettideittailun ongelma. Jos taas nykyään ei voi deittailla ilman nettipalveluita, se on suurempi ongelma, varsinkin kun osa noista palveluista on tehty vain omistajien tilin kasvattamseen.
Kaikki me emme kuitenkaan asu jossain tuhannen ihmisen pikkukylässä ja ole lähisukua kaikille mahdollisille kumppaniehdokkaille.
Treffailet naista vasta sitten, kun nainen on osoittanut kiinnostusta sinuun. Muut naiset ovat aikasi ja rahojesi tuhlausta, heidän kanssa olet peruskohtelias ja lähdet siitä hyvillä mielin matkoihisi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.
Tämä. Kallista on myös kylpylöissä käyminen.
Siksi pyydän naisia ensitreffeille kotiini, voidaan juoda kahvia ja saunoa, lupaan pestä selän!
Säästyneillä rahoilla voidaan ostaa vaikka bensaa mun raivaussahaan
Pentti 62
Minusta on ihan ymmärrettävää, että kaikkien mielestä kahvilassa käyminen ei ylipäänsä ole mukavaa eikä todellakaan hintansa arvoista. Ja toisaalta on ihan yhtä lailla ymmärrettävää, että jotkut nauttivat siitä ja käyttävät siihen rahaa, vaikka halvemmalla pääsisi, kun keittäisi kahvinsa kotona. Ei kumpikaan ole oikein tai väärin. Mutta parisuhde onnistuu parhaiten silloin, kun mieltymyksissä ja arvomaailmoissa on riittävästi samaa ja kun ollaan riittävän hyvin samalla aaltopituudella, vaikka tietenkin erojakin saa olla. Ei kannata yritä feikata miellyttääkseen toista eikä toisaalta myöskään väkisin yrittää epäsopivan kanssa, vaan on parempi etsiä itselle sopivaa.
Jus just. Sitähän mä tarkoitinkin. Vastaisinkin juuri, että kaksi samanlaista sopii yhteen. Kuntoilija ja kuntoilija. Hermomyrkyn välttäjä ja hermomyrkyn välttäjä. Ja sitten ne joille viinilasi tai kahvittelu silloin tällöin on ihan mukavaa.
Kyllä usein ääripäät ovat myös tylsiä ja pihejä, ikävä kyllä. Esimerkiksi olisi ikävää mennä kaltaisesi hermomyrkyn välttäjän kanssa jonnekin, missä tarjotaan alkoholia, vaikka maltillisestikin jos olisimme suhteessa. Voisit esimerkiksi siunailla jatkuvasti miten epäterveellistä ja turhaa rahanmenoa on tuo viinintarjoaminen ja juominen. Saati kun ottaisin useamman kuin yhden lasillisen tarttuisit siihen, että onkohan nyt järkevää juoda enempää. Kas, kun en ole mennyt sinne järkeilemään vaan rentoutumaan. Umpikännejä en ota.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, hekin kaipaavat suhdetta tai ainakin seksiä, mutta he toivoisivat, että se järjestyisi ilman vaivaannuttavia treffejä ja jutteluita.
Ei kaivannut noista kumpaakaan, silti ei halunnut muuttaa erilleen enkä kyennyt ymmärtämään miksi. Minusta ei ollut myöskään taloudellista apua.
Kuka treffeihin ees tuhlaa rahaa, ei oo pakosti ees juttu seuraa / synkkaa
Eniten ihmettelen tässä ketjussa että tuosta rahasta puhutaan lähes jokaisessa kommentissa. Ei kai se yksi kahvikupponen nyt ketään konkurssiin aja tai sitten täällä kirjoittelee vain todella pa-tyypit. Itse en muutenkaan kiinnostuisi ihmistyypistä, joka arvotta ihan kaiken elämässään rahalla. Juu, ei kiitos todellakaan. Olen siis ihan normaalisti toimeentuleva, ja voin tarjota hyvälle ystävällekin lounaan joskus. Lisäksi kestitsen mielelläni ystäviäni kotonani enkä laske mitä se mahdollisesti maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmettelen tässä ketjussa että tuosta rahasta puhutaan lähes jokaisessa kommentissa. Ei kai se yksi kahvikupponen nyt ketään konkurssiin aja tai sitten täällä kirjoittelee vain todella pa-tyypit. Itse en muutenkaan kiinnostuisi ihmistyypistä, joka arvotta ihan kaiken elämässään rahalla. Juu, ei kiitos todellakaan. Olen siis ihan normaalisti toimeentuleva, ja voin tarjota hyvälle ystävällekin lounaan joskus. Lisäksi kestitsen mielelläni ystäviäni kotonani enkä laske mitä se mahdollisesti maksaa.
Miksi et sitten tarjoa miehelle lounasta tai edes kahvia treffeillä oma aloitteisesti vaan lokkeilet?
Tämä. Etenkin miehille tuntuu olevan mahdottomuus, että nainen kannattaisi jättää rauhaan, jos ei ole "omanlainen". Jos ei kiinnosta samat asiat ja toimintamallit. Miksi miehet kiukuttelevat kahvilassa viihtyville naisille, jotka ottavat sen viinilasinkin, jos kerran haluavat niitä urheilullisia naisia suoraan kotiinsa tilattuna. Miksi? Miksi ette keskity pitämään hauskaa niiden teidän maun mukaisten naisten kanssa ja jätä meitä kahvilanaisia rauhaan?