Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?
Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?
Kommentit (2349)
Vierailija kirjoitti:
"Mitkä on sellaisia jutunjuutia, joita ei kahvilassa voi puhua?"
Oma suhdehistoria, politiikka, tarkemmat työkuviot, vähänkään seksuaalisempi flirtti, vakavat tulevaisuudensuunnitelmat, muiden ihmisten asiat (jos tulee mieleen joku esimerkki), "syvällisemmät" teemat (esim. pelot, ym).
T. Se N32
Miksi juuri nuista ei muka kahvilassa voi keskustella? Ihan hyvin voi, ei siellä kukaan kuuntele, ja jos joku nyt sattuisi kuulemaan niin entä sitten? Mitä se haittaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.
Treffeillä tavataan ja tutustutaan ihmiseen, josta voi tulla vaikka oma elämänkumppani. Mikä voisi olla järkevämpää rahan käyttöä? Toisekseen, tuskin siellä kahvilassa kymppiä enemmän menee.
Siitä kertyy iso raha, jos käy usein kahvilassa. Ne rahat käyttää paljon järkevämminkin. Ostaa vaikka terveellisempää ruokaa kaupasta.
Se on jokaisen ihan itse päätettävissä.
Mä oo kans törmännyt tähän että monet ei halua nykyään mennä kahvilaan tai ravintolaan treffeille. Että suoraan pitäisi esim toisen kotiin. Sairasta. Normaali asia muuttunut noin oudon vaikeaksi
Yleensä noiden tyyppien taustalla on aina jotakin epäilyttävää. Varoitusmerkki, jos ei kykene näkemään kahvin äärellä julkisessa kahvilassa
Kerran kävin treffeillä ravintolassa syömässä 35v miehen kanssa, joka vältteli katsekontaktia ja oli aika hiljainen. Itse jouduin pitämään keskustelua yllä. Hän sanoi, että ei ollut pitkään aikaan käynyt treffeillä (mitä se pitkä aika sitten tarkoittaakaan?)
Aina näissä on tää sama vääntö- ehkä tahallisena tehokeinona, mene ja tiä- että jos ei halua tehdä jotain niin se esitetään että ei PYSTY
Vierailija kirjoitti:
Onko siis jo niin että kun mies tarjoaa lounaat niin tämä mies nähdään jo liian kilttinä kun antaa omistaan naiselle jota ei sitten kiinnostakkaan. Miten se romanttisuus/seksuaalinen kiinnostus voi syntyä kun miehenä on tavallinen mies? Ei mitenkään?
Jos siellä on joku lihaksikas ja päivettynyt mies pöydän toisella puolella joka esittää mysteeriä niin voi että kaikki himot on olemassa. Eli taas näkee kuka voittaa..
Lopulta tuo päivettynyt mies tiesi vaan miten peliä pelataan ja sai sitä majavaa ja ghostasi lopulta. Miten tässä pelissä voi tavis voittaa??? Sama kun pajatsoa pelaisi.
Sinä et ainakaan tavis ole. Jankkaava keskustelutyylisi muistuttaa minua serkustani jolla on downin syndrooma.
Oletko Allu, Allullahan on matala ÄO?
Vierailija kirjoitti:
Herrasmiehenä(varakkaana) olen myös pohtinut. Jos nainen haluaa tavata VAIN kahviloissa, hän on todennäköisesti vain rahojeni perässä tai hänellä on joku toinen. En anna kenenkään ruikkia keltaista nestettä okulaareihini, vaikka kuinka vakuuttelisi että enhän minä sinun rahojasi havittele.
Kahviloissa käyminen ei ole kallista, siellä on varaa köyhemmänkin käydä. Ja jos nainen vain rahan vuoksi treffeillä kävisi niin kahvila nimenomaan ei olisi se paikka jonne haluaisi. 😀
Vierailija kirjoitti:
Maksan naisen kahvikupin vain jos se antaa vetää tissein väliin.
Kysytkö tätä siellä treffisovelluksessa vai vasta kahvilan kassalla?
"Voin kyllä maksaa kahvisi, mutta vain jos saan tulla tisseisi väliin"? Tästä saisi hyvän sketsisarjan kohtauksen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tosi vaivaannuttavaa istua nokikkain kahvilla ventovieraan kanssa. Ennemmin menen kävelylle, jossa voi rennosti jutustella. Eikä tarvitse kummankaan maksaa mitään.
Miksi ei voi mukamas rennosti jutella pöydän äärellä, mutta kävellessä voi?
Kävellessä voi tarkkailla paremmin ruumiinrakenteen ja yleiskunnon.
Miksi kävellessä? Kaikki normaalit ihmiset pystyvät kävelemään. Eikö juokseminen olisi parempi tällaiseen tarkkailuun? Mä voisin lähteä juoksutreffeille, pitkän matkan juoksua kun harrastan. Olisi paljon persoonallisempaakin kuin umpitylsät kävelytreffit.
Mieluummin se kahvila kuitenkin, siellä on paras keskustella ja siellä on viihtyisääkin. Ja tietysti hyvä kahvi pelastaa paljon jos vaikka treffikumppani olisikin tylsä.
Mä lähden mielelläni miehen kotiin treffeille, jos/kun katson googlemapsista ensin että millainen talo ja missäpäin se on.
Kerrostalokämppä lähiössä on no-go-zone, jos taas kivitalo meren rannalla niin pakkaan liukkarin mukaan.
N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan naisen kahvikupin vain jos se antaa vetää tissein väliin.
Kysytkö tätä siellä treffisovelluksessa vai vasta kahvilan kassalla?
"Voin kyllä maksaa kahvisi, mutta vain jos saan tulla tisseisi väliin"? Tästä saisi hyvän sketsisarjan kohtauksen!
Heiheihei, tarkkuutta nyt. Oli puhe tissien väliin vetämisestä. Jos sopimus sisältää myös tissien väliin tulemisen, siihen tarvitaan kahvin lisäksi pala suklaakakkua!
T. Kahvilamimmi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tosi vaivaannuttavaa istua nokikkain kahvilla ventovieraan kanssa. Ennemmin menen kävelylle, jossa voi rennosti jutustella. Eikä tarvitse kummankaan maksaa mitään.
Miksi ei voi mukamas rennosti jutella pöydän äärellä, mutta kävellessä voi?
Kävellessä voi tarkkailla paremmin ruumiinrakenteen ja yleiskunnon.
Miksi kävellessä? Kaikki normaalit ihmiset pystyvät kävelemään. Eikö juokseminen olisi parempi tällaiseen tarkkailuun? Mä voisin lähteä juoksutreffeille, pitkän matkan juoksua kun harrastan. Olisi paljon persoonallisempaakin kuin umpitylsät kävelytreffit.
Mieluummin se kahvila kuitenkin, siellä on paras keskustella ja siellä on viihtyisääkin. Ja tietysti hyvä kahvi pelastaa paljon jos vaikka tref
Jos juoksutreffeille sattuu tylsä ihminen, mikset juokse karkuun?
Tästä ketjusta olen oppinut että en koskaan enää lähde treffeille muualle kuin kahvilaan tai ravintolaan. Se kun selkeästi karsii osan kaikkein sekopäisimmistä pois. 😀
Olisi kamalaa joutua treffeille näiden kanssa jotka täällä valittavat kahviloista, tiedänpähän että en näihin tyyppeihin törmää sitten! 😁
Juon litran kahvia joka aamu kotona, ja sen jälkeen ei tee enää mieli kahvia samana päivänä, joten ei tee enää mieli mennä kahvilaan.
Naisten pitäisi maksaa miehelle kahvit ja matkat kahvilaan, jos on kerran niin kova hinku kahvilaan. Nainen pääsee vielä ilmaiseksi hyötymään keskusteluista miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti: Itse en menisi lainkaan sellaisen henkilön kanssa treffeille, joka ei pysty pariakymmentä euroa laittamaan treffeillä. Kertoo joko, että kyseessä on henkilö, jolla on talous todella kuralla tai sitten hän pyörittää useampaa treffikumppania tai käy tyyliin kolme kertaa viikossa eri naisten kanssa treffeillä. Ei kiitos
Oletteko huomanneet, että sen aina tietää, että näin kirjoittavat ovat naisia? Naiselle on aina tärkeää, että mies on valmis maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.
2e onkin tosi iso panostus mahdolliseen parisuhteeseen
Meillä maksaa kahvi 3,5e ja pulla joku 4e. SE on jo 7,5e. Aika kalliiksi tulee jos pitää maksa tämä itselle ja vielä toiselle!!
Mulla menee tuo summa päivittäin jo vauvan ruokiin ja tarvikkeisiin. Ei hemmetti miten pehmoisia ihmisiä voikaan olla olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2e onkin tosi iso panostus mahdolliseen parisuhteeseen
Meillä maksaa kahvi 3,5e ja pulla joku 4e. SE on jo 7,5e. Aika kalliiksi tulee jos pitää maksa tämä itselle ja vielä toiselle!!
Mulla menee tuo summa päivittäin jo vauvan ruokiin ja tarvikkeisiin. Ei hemmetti miten pehmoisia ihmisiä voikaan olla olemassa.
Kahvilassa kävijäjät ovat yleensä leväperäisiä rahan käyttäjiä. Heillä kuluu rahaa kaikkeen muuhunkin turhaan. Ajavat taksilla ympäri kaupunkia ja ostavat kalliita vaatteita, jotka jäävät kaappiin lojumaan. Näistä kaikista kertyy valtava summa rahaa, ja se johtaa lopulta ulosottoon.
Juu, olkaahan varuillanne, tiedän miehen, joka käytteli deittisovelluksia, että pystyi pyöritteleen useaa daamia yhtäaikaa, että olisi aina yöpaikka. Laittanut oman asuntonsa Airbnb käyttöön.