Pomo päivittelee työparini virheitä läsnäollessani
Ja takuulla minun virheitäni hänelle.
Miten ottaisin tämän puheeksi hänen kanssaan? Inhoan tätä tyyliä. "Jaha, Maija taas jättänyt tämän korjaamatta!"
Kommentit (16)
Kysy siltä mihin toimiin hän on ryhtynyt korjatakseen asian koska hän on pomo ja seuraa reaktioita.
Lisäksi: pakene.
Tänään hän kiukutteli suoraan minulle, koska jouduin tulostamaan yhden laskun uudestaan virheen takia. Meni rahaa siinä uudelleen printtauksessa. Paljonhan se hänelle maksoi? Kiukkuaa siis sekä suoraan että selän takana. Ap
Pomo ei ole läpäissyt johtamistaidonkoulutusta, ei ole ainoa kusipääpomo, hyvä pomo on harvinainen ja arvokas tyyppi.
Avatkaa nyt hieman lisää te vastaajat, jotka kehottavat irtisanoutumaan. Onko teillä vastaavia kokemuksia jne? Ap
Ihan tavallista. Emme elä paratiisissa.
Huonoista pomoista on tietenkin kokemuksia.
Tärkein opetus on tämä: Et pysty muuttamaan hänen toimintatapojaan. Sopeudu tai poistu.
Ja nyt lue äskeinen uudestaan ja sisäistä se.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallista. Emme elä paratiisissa.
Ihan sama, miten yleistä tai harvinaista, ei tuollaista tarvitse silti hyväksyä. Ei mulkkuja tarvitse hyväksyä vain sillä perusteella, että heitä on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Avatkaa nyt hieman lisää te vastaajat, jotka kehottavat irtisanoutumaan. Onko teillä vastaavia kokemuksia jne? Ap
Olen sitä mieltä, että käytä omia aivojasi. Vaikutat sellaiselta ihmiseltä, joka ei osaa ratkaista yhtään mitään asiaa itsenäisesti ja analyyttisesti, ei ole ihme, että pomolla ON ASIAA. Omistat todella ärsyttävän luonteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että käytä omia aivojasi. Vaikutat sellaiselta ihmiseltä, joka ei osaa ratkaista yhtään mitään asiaa itsenäisesti ja analyyttisesti, ei ole ihme, että pomolla ON ASIAA. Omistat todella ärsyttävän luonteen!
Koko työpäiväni on pelkkää nopeiden ratkaisujen tekemistä, herkeämättä, tietäisitpä vain eli analyysisi meni aika pieleen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko työpäiväni on pelkkää nopeiden ratkaisujen tekemistä, herkeämättä, tietäisitpä vain eli analyysisi meni aika pieleen. Ap
Ei supervisorit pyöri tällä palstalla kyselemässä idioottimaisia neuvoja omiin henkilökohtaisiin ongelmiin. Taidat luoda itsestäsi jonkinlaisen muunnoskuvan, ei todelliset osaajat kysy tällä palstalla mitään neuvoja yhtään mihinkään.
Kysy siltä työpariltasi mitä on kertonut sinusta. Annat sitten vaihtarina itse kuulemiasi juttuja hänestä. Saatte tästä kivan "pelin" työparisi kanssa.
Minun esihenkilö kysyy minulta, miten työparini on minun mielestäni onnistunut ja kysyy, pitävätkö väitteet jotka henkilö X on työparistani sanonut todella paikkansa. Samoin hän epäilemättä kysyy työpariltani minusta.
Aika alkeellista käytöstä.
Alkakaa olemaan paitana ja peppuna, eli ette jää yksin pomonne lähettyville, jolloin hän ei voi moittia kumpaakaan. Win-win tilanne kerrankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei supervisorit pyöri tällä palstalla kyselemässä idioottimaisia neuvoja omiin henkilökohtaisiin ongelmiin. Taidat luoda itsestäsi jonkinlaisen muunnoskuvan, ei todelliset osaajat kysy tällä palstalla mitään neuvoja yhtään mihinkään.
Supervisorit..? Mitä mahtaa olla. Olen asiakaspalvelutyössä. Työ on hektistä suorittamista, reagoimista, virheiden mahdollisuus aika iso, kun on monta asiaa yhtaikaa menossa, mutta selviydymme mielestäni hyvin työnkuvaa ajatellen. Ap
Narsistinen paskapomo. Pahin pomotyyppi kaikista. Pakene.