Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?
Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?
Kommentit (2349)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jokin keski-ikäisten naisten juttu tämä kummallinen vaatimus, että miehen pitää törsätä rahaa ensitreffeille? En tiedä. Deittailen vain nuoria naisia. Mutta he eivät koskaan vaadi mitään. Treffien pointtina on tutustua toiseen eikä käyttää sitä tekosyynä saada ilmainen ateria ravintolassa. Pitäisi riittää ihan "kävelytreffit". Jos jotain panostusta, jotain hauskaa ulkona kesäaikaan vaikka. Ravintolat yms. eivät ole todellakaan tarpeen ensitreffeillä. Ei tule hyvää kuvaa ketjun mammoista kun kitisevät, ettei mies ole käyttänyt tarpeeksi rahaa. Oletteko porttoja tai jotain?
Kertoo paljon sinusta ettet halua panostaa treffien eteen yhtään mitään, et edes sitä kupillista kahvia. Luuletko, että se antaa sinusta mitään positiivista kuvaa? Kehtaat vielä huoraksi haukkua. Miksi treffeilet ylipäätään naisia? Eikö sieltä poikien maailmasta löytyisi seuraa urh
Suosittelen sinulle mielialalääkitystä. Käyt ylikierroksilla. Vihastut tuntemattomalle ihmiselle mitättömistä syistä. Laitat myös sanoja suuhuni, esim. etten muka tarjoaisi kupillista kahvia, toisin sanoen valehtelet. Lue viestisi huolella ja reflektoi vähän omaa käytöstäsi. Projisoit tosi rankasti muihin omaa ilkeyttäsi ja pahansisuista luonnettasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai niitäkin pöljiä on. Itse olen ilman koska tiedostan sen etten viihdy kauhean hyvin ihmisten seurassa.
Miksi sitten edes haluat parisuhteen?
Mietihän sitä. Vähän kuin kysyisi että miksi haluat maistaa herkullista pähkinävoita vaikka kurkkusi turpoaa siitä umpeen.
Aika jännä, että ketjussa räyhäävät naisoletetut, jotka vaativat miestä maksamaan sitä ja tätä, samalla viesteissään osoittavat harvinaisen selvästi, miten ikäviä persoonia ovatkaan. Miksi teille pitäisi maksaa yhtään mitään? Miksi kukaan edes menisi kanssanne treffeille ja sietäisi seuraanne hetkeäkään?
Kai te kuitenkin tapasitte niiden ekojen treffien jälkeen uudelleenkin? Eli ruåstsalaisittain treffasitte. Ainakin minulle se on vähän veteen piirretty viiva, mikä lasketaan treffeiksi.
Toki jos siinä heti keskustelitte, että täten olemme parisuhteessa emmekä enää muualle vilkuile. Itse tuskin pystyisin.
Muutimme käytännössä yhteen samantein. Mies kävi jonkin aikaa pesemässä pyykkinsä omalla asunnollaan, mutta yönsä nukkui minun luonani.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, että ketjussa räyhäävät naisoletetut, jotka vaativat miestä maksamaan sitä ja tätä, samalla viesteissään osoittavat harvinaisen selvästi, miten ikäviä persoonia ovatkaan. Miksi teille pitäisi maksaa yhtään mitään? Miksi kukaan edes menisi kanssanne treffeille ja sietäisi seuraanne hetkeäkään?
No kun nämä miehet eivät tunnu haluavan maksaa edes sitä OMAA kahviaan vaan suostuvat ainoastaan treffeihin, johon ei tarvitsee laittaa penniäkään rahaa tai yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.
Isäni omaa juuri tuon ajatusmaailman. Naiset - älkää vaan hairahtuko tällaiseen mieheen. Hänen kanssaan elämä tule olemaan tylsää ja ankeaa, ja sairaalloinen penninvenyttäminen vain pahenee iän myötä. Itaruus yltää myös tunne-elämään. Luiskaan.
Miksi mennä kahvilaan, jos siellä olosta ei nauti yhtään? Minulle kahvilassa käynti on prioriteettilistan häntäpäässä.
Entä museoissa ja taidenäyttelyssä käyminen? Nekin on usein ilmaisia.
Jos mies kokee sinut sen arvoiseksi ja oikeasti tarpeeksi kovasti tykkää, lienee valmis maksamaan varmaan vaikka mitä. Mutta jos olet vain sellainen "ihan ok" nainen, tuskin sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun nämä miehet eivät tunnu haluavan maksaa edes sitä OMAA kahviaan vaan suostuvat ainoastaan treffeihin, johon ei tarvitsee laittaa penniäkään rahaa tai yritystä.
Ehkä teidän kummankaan ei kannattaisi tehdä mitään yleistyksiä naisista tai miehistä? Kummankaan sukupuolen edustajat eivät ole mikään parviäly, jonkaa edustajat toimivat kaikki smalla tavalla haluten samoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen naisena. Jopa hyvin pakkomielteistä suhtautumista kahvilla käyntiin, aivan kuin se olisi yksi ja ainut oikea tapa käydä treffeillä ja mitään muuta ei voi tehdä. Ja kaikki jotka eivät halua treffailla kahvilassa, ovat sitä tätä ja tuota (etenkin miehet). Eivätkä nämä kirjoittajat yhtään ymmärrä, miten sekopäisen ja epämiellyttävän kuvan itse antavat itsestään.
Taidenäyttely voisi olla myös hyvä treffipaikka. Elokuvissa ei voi keskustella, eikä oikein tennisottelussa. Golfkierroksella voisi tulla luonne hyvin esiin:). Kotiin ei eka treffeillä kannata mennä. Kahvila on hyvä ja tarvittaessa nopea paikka poistua.
Joku kirjoitti, että hyvät low effort -treffit ovat sellaiset, jossa käydään ulkoiluttamassa naisen koiraa. Eihän sellaista tapahdu ikinä, kun kaikki miehet vihaavat koiria ja sitäkin enemmän naisia, joilla on koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä teidän kummankaan ei kannattaisi tehdä mitään yleistyksiä naisista tai miehistä? Kummankaan sukupuolen edustajat eivät ole mikään parviäly, jonkaa edustajat toimivat kaikki smalla tavalla haluten samoja asioita.
Juuri tätä samaa olen yrittänyt näille räyhääjille sanoa, että yleistyksien ja johtopäätösten tekeminen yhdestä yksittäisestä asioista on äärimmäisen typerää ja turhaa. Se että joku ei halua treffata kahvilassa ei kerro yksistään tästä ihmisestä yhtään mitään, ihan huolimatta sukupuolesta. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.
Isäni omaa juuri tuon ajatusmaailman. Naiset - älkää vaan hairahtuko tällaiseen mieheen. Hänen kanssaan elämä tule olemaan tylsää ja ankeaa, ja sairaalloinen penninvenyttäminen vain pahenee iän myötä. Itaruus yltää myös tunne-elämään. Luiskaan.
Miksi mennä kahvilaan, jos siellä olosta ei nauti yhtään? Minulle kahvilassa käynti on prioriteettilistan häntäpäässä.
Entä museoissa ja taidenäyttelyssä käyminen? Nekin on usein ilmaisia.
Ehkä yhtenä päivänä kuukaudessa, mutta kyllä museot ja taidenäyttelyt muuten maksavat. Museokortilla toki saa kertakäynnin hinnan painettua sitä alemmas mitä usemmain korttia käyttää.
Ehkä joidenkin on parempi elää ihan yksikseen. Parisuhde ei ole pakollinen, jos toiset ihmiset noin ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti, että hyvät low effort -treffit ovat sellaiset, jossa käydään ulkoiluttamassa naisen koiraa. Eihän sellaista tapahdu ikinä, kun kaikki miehet vihaavat koiria ja sitäkin enemmän naisia, joilla on koira.
Tiedäthän, että osalla miehiä on omakin koira?
Kyllähän monet ujot, outolinnut, sosiaalisesti kömpelöt, neuroepätyypilliset ym.kin haluavat löytää rakkauden.
Itsekään en haluaisi lähteä mihinkään kahville tai viinilasilliselle, eihän siinä pysty keskustelemaan rennosti kun kahvilan/ravintolan muut asiakkaat ovat parin metrin päässä kuuloetäisyydellä. Ihan jo tästä syystä esim. ne kauhistellut kävelytreffit olisivat paremmat.
N32
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän monet ujot, outolinnut, sosiaalisesti kömpelöt, neuroepätyypilliset ym.kin haluavat löytää rakkauden.
Itsekään en haluaisi lähteä mihinkään kahville tai viinilasilliselle, eihän siinä pysty keskustelemaan rennosti kun kahvilan/ravintolan muut asiakkaat ovat parin metrin päässä kuuloetäisyydellä. Ihan jo tästä syystä esim. ne kauhistellut kävelytreffit olisivat paremmat.
N32
Tätä argumenttia toistellaan, mutta en tajua sitä ollenkaan. Mitä väliä sillä on? Ne muut ihmiset ovat siellä kahvilassa, baarissa omine seurueineen eikä heitä kiinnosta hevn kukkua jonkun muun jutut. Ihan ihmeellistä itsekeskeisyyttä kuvitella muuta. Kertoo vaan siitä, että ollaan tynnyrissä kasvettu eikä osata olla julkisilla paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"On olemassa parempia tapoja treffata kuin kahvilassa, jossa onnistumisprosentti on paljon suurempi."
En usko että toisilleen oikeasti sopivilla ihmisillä onnistumisprosentti riippuu paljonkaan siitä millaiset ne ensitreffit ovat.
Kotitreffeillä onnistumisprosentti on lähellä 100%. Esitutustuminen kestää kauan ja moni nainen karsiutuu jo siinä vaiheessa pois. Sitten kun ne kotitreffit järjestyvät, niin nainen todennäköisesti ajattelee etukäteen, että seksiä tullaan harrastamaan. Silloin naisen ei tarvitse pelätä.
Nyt puhuttiin ensitreffeistä, ei siitä mistä tietää viidensillä treffeillä että suhde voi syntyä. Tietenkin suhde etenee niin että joskus mennään toisen kotiin ja silloin sitten se seksikin tulee usein kuvaan. Mutta se ei tarkoita että kotona pidetyt ensitreffit onnistuisivat sen pa
Tarkoitan juuri ensitreffejä kotona. Olen järjestänyt lukuisia sellaisia. Se vaatii paljon pidemmän tutustumisen somessa ja läheskään kaikki naiset eivät suostu kotitreffeille, mutta tiedän kokemuksesta sellaisia naisia olevan. Usein he ovat juuri eronneita tai pitkään sinkkuna olleita.
En jaksa selata koko keskustelua läpi. Liian paljon jankkausta kahvikupin hinnasta, kotitreffeistä ja raiskauksista.
Minä olen kokeillut joskus kahvilatreffejä, mutta ne on minusta olleet epämiellyttäviä kokemuksia. Olo on ollut kuin jossain valtion viraston työhaastattelussa. Joskus harvoin keskustelu on ollut tasapainoista ja molemminpuolista, mutta silloinkin keskustelu on pysynyt hyvin pinnallisella tasolla. Eli kyse ei ole kahvihinnasta, vaan kokemuksen epämukavuudesta ja koen että en ihastu siellä tapaamiini naisiin.
Itse tykkään jutella jonkun toiminnan ohella. Esimerkiksi nyt kesällä olen käynyt biljardia pelaamassa, mölkkyä pelaamassa, juoksulenkillä, pyörälenkillä, rannalla aurinkoa ottamassa ja uimassa, sienimetsällä, koiraa ulkoiluttamassa ja olen menossa poimimaan mustikoita. Toki kaikki eivät ole olleet ensitreffejä, mutta nämä kaikki on olleet miellyttäviä kokemuksia ja tunnelma on ollut rento ja positiivinen.
Älähän yleistä ja vedä kaikkia miehiä sinun "suomalaiseen kulttuuriin". Todellakin tarjoan jos seurakseni jota kuta pyydän treffeille.