Yläkerta imuroinut varmaan 3 varttia pientä 3h asuntoa
Kauhea rytinä ja pauke. Miten voi riittää noin paljon imuroitavaa 🙄
Kommentit (61)
Jotain sohvia pesee tekstiilipesurilla?
Oletko mitannut myös kauanko alakerran kaksion imurointi kestää?
Paljon tavaraa joita pitää siirtää ja tehdään huolellista työtä, niin helposti menee 45min kolmion imurointiin.
Jospa imuri yksin huutaa asunnossa. Naapuri haluaa ärsyttää sinua.
Mulla kaksio, jota robotti imuroi n. tunnin. Luulenpa että yläkerrassakin on robotti, joka törmäilee seinälistoihin ja huonekaluihin.
Eihän tuo aika riitä mitenkään kolmion imurointiin. Jos imuroi kunnolla kaikki huoneet, aikaa menee väh. kaksi tuntia. Et taida Ap ymmärtää ollenkaan koko touhua, eli lienetkö ikinä itse edes ottanut käteesi koko kapinetta?
Ahtaat asunnot on vaikeimpia siivota tavarapaljouden vuoksi. Isomman kämpän imuroi helposti kun on tilaa mennä ja ei esteitä edesssä.
Pienessä kämpässä voi olla sängynkin alla laatikoita jotka pitää otaa pois koska sinne kertyy paljon pölyä ja tomua.
Miten Ap luulet yläkerran imuroivan? Kyllä siinä on yleensä ihminen ohjailemassa imuria tai robotti tekee ihmisen antamien ohjeiden mukaan. Se itse yläkerta itse ei imuroi yhtään mitään.
Mä laitoin heti aluksi robon puskuriin muutaman huopatarran (mitä käytetään huonekalujen jaloissa). Huopa vaimentaa törmäysäänen ja suojaa myös maalattuja pintoja kolhuilta.
Kuten sanoit ap. Hänellä on 3tunnin asunto ja jos vasta 45minuuttia imuroinut, on hänellä aikaa jäljellä vielä 2tuntia ja 15minuuttia.
Imuroi myös patjat ja sohvatyynyt.
Kaapit
Vierailija kirjoitti:
On teillä köyhillä ongelmat.
Ei ole mitään syytä olla töykeä tai ilkeä. Epäonnista sanankäyttötaidon harjoittamista.
Kätevä asunto, kun siivoaa itse itsensä😂😂😂😂😂
Oliko täällä joskus ennenkin samankaltainen aloitus? Että ylä/alakerta imuroi...?
Pahus, meillä se imuroi vaan alakerta!
On yritetty sanoa yläkerralle, että vois kanssa edes kerran vuodessa imuroida mutta ei ota pyyntöä kuuleeviin korviinsa🙉
Millainen on kolmen tunnin asunto?
Ja sinä oot oikein kellon kanssa tarkkaillut tilannetta😆
Vierailija kirjoitti:
On niitä paljon muitakin.
Köyhä ap
Yläkerta taitaa tehdä paljon metatyötä.