Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkerta imuroinut varmaan 3 varttia pientä 3h asuntoa

Vierailija
07.08.2025 |

Kauhea rytinä ja pauke. Miten voi riittää noin paljon imuroitavaa 🙄

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se on imuroida matot molemmilta puolilta, ei niitä nyt pölyisenä voi pestylle lattialle pistää.

Tulee muuten ihan hirveä pölymäärä, kun katsoo imurin läpinäkyvää säiliötä?

Vierailija
42/61 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset imuroi vähän lattiaa ja mainostetaan, että siivotaan usein. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksio ja imuroin vähintään tunnin.

Vierailija
44/61 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokeri- ja paperittoukat, muurahaiset, hämähäkit ja ties mitkä muut öttiäiset yritettävä imaista imuriin?

Vierailija
45/61 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin heti aluksi robon puskuriin muutaman huopatarran (mitä käytetään huonekalujen jaloissa). Huopa vaimentaa törmäysäänen ja suojaa myös maalattuja pintoja kolhuilta.

Olisi pitänyt itsekin tajuta laittaa ennen käyttöönottoa, nyt on kolhut ovenkarmeissa kun törmäillyt niihin.

Vierailija
46/61 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan saanut riesaksesi meidän entisen yläkerran naapurin. Imurointi ja muu kolistelu oli jatkuvaa, aamuyölläkin tippui usein jotain lattialle. Ihmeteltiin, mitä siellä touhuaa, kun pitää imuroida päivittäin pitkä aika kerrallaan, vaikka asui yksin. Nyt on onneksi tilalla pariskunta, joka ei turhia metelöi.

Vierailija
47/61 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinua harmittaa, kun et oo imuroinut koko kesänä, viimeksi vapuksi.

Vierailija
48/61 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri pesee lattiat 2 kertaa päivässä. Ei edes aamulla ja illalla vaan muutama tunti on väliä. En ymmärrä miten lattiat voi likaantua parissa tunnissa. 

Vierailija
49/61 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan saanut riesaksesi meidän entisen yläkerran naapurin. Imurointi ja muu kolistelu oli jatkuvaa, aamuyölläkin tippui usein jotain lattialle. Ihmeteltiin, mitä siellä touhuaa, kun pitää imuroida päivittäin pitkä aika kerrallaan, vaikka asui yksin. Nyt on onneksi tilalla pariskunta, joka ei turhia metelöi.

Ei kun minun yläkerrassani 😣

Vierailija
50/61 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meilläkin innostuttiin pyykkäämään ja siivoamaan, kun nuo tappohelteet on  ohi ainakin toistaiseksi. 

Vierailija
51/61 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolinanorsut ovat oma ihmislajinsa. Eivät oikeastaan aiheuta mitään muuta ääntä kuin järkyttävää kolinaa ja pauketta. Yleensä pesiytyvät yläkerroksiin, koska sieltä kuuluu parhaiten. Yksinäisiä sairaita ihmisiä ovat eikä heillä ole elämässään muuta sisältöä kuin aiheuttaa kolinaa ja kiusata naapureita. 

Vierailija
52/61 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katto, seinät, sohva, nojatuolit, patjat, ovet, laatat, matot, tyynyt, kovat pinnat jne. Aikaa menee, mutta tuleepahan siistiä.

Vierailija
53/61 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo aika riitä mitenkään kolmion imurointiin. Jos imuroi kunnolla kaikki huoneet, aikaa menee väh. kaksi tuntia. Et taida Ap ymmärtää ollenkaan koko touhua, eli lienetkö ikinä itse edes ottanut käteesi koko kapinetta?

Meillä taitaa olla eri imurit kun neliön imurointiin itsellä menee max 15m minuuttia,teen tämän lähes joka päivä niin ei pääse koti kuntoon jossa imurointiin pitäisi tunteja laittaa.

Vierailija
54/61 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on kolmen tunnin asunto?

Stadissa opiskelijoilla on 10 kilon asuntoja. Tuon hoksaaminen vaatii jo vähän älliäkin.

Vierailija
55/61 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi juttu naisilla. Vaimoni imuroisi sitä vähintään 16 tuntia. Jos selviän vessan pesusta alle kahden tunnin, on se epäilyttävää!

Vierailija
56/61 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuota pienempi ja kun minä rupean kunnolla siivoamaan, niin mulla imurointi kestää vähintään 45 min, katsos sängyn patjat, peitot - jos ei voi ulkona käyttää, sohvan tyynyt, nojatuolit, isot matot, lattiat kaikista huoneista... Juu, kyl siin aikaa menee...

Nykyään tämä isompi siivous noin parin viikon välein.

Vältän kyllä huonekalujen kolhimista...

Vierailija
57/61 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sokeri- ja paperittoukat, muurahaiset, hämähäkit ja ties mitkä muut öttiäiset yritettävä imaista imuriin?

Turkiskuoriaiset mitkä syö tekstiileitä ja leviää asunnosta asuntoon. 

Vierailija
58/61 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkiskuoriainen syö tekstiileitä ja paperittoukka kirjoja ja paperitavaraa. 

Vierailija
59/61 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkiskuoriainen syö tekstiileitä ja paperittoukka kirjoja ja paperitavaraa. 

Varmaan ihan hyvä, jos naapuri siivoaa paljon kuin, että ei siivoa. 

Vierailija
60/61 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä narise. Olisit iloinen että naapuri huolehtii siisteydestä, kerrostaloissa on myös myös ihan hirveitä sikolättikämppiä ja niistä sitten tuholaiset leviää muihin asuntoihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi