Yläkerta imuroinut varmaan 3 varttia pientä 3h asuntoa
Kauhea rytinä ja pauke. Miten voi riittää noin paljon imuroitavaa 🙄
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo aika riitä mitenkään kolmion imurointiin. Jos imuroi kunnolla kaikki huoneet, aikaa menee väh. kaksi tuntia. Et taida Ap ymmärtää ollenkaan koko touhua, eli lienetkö ikinä itse edes ottanut käteesi koko kapinetta?
Jaa-a. Just imuroin meidän tilavan kolmion joka nurkan ja vaatehuoneen. Aikaa meni n 3 tuntia. Piti siirrellä huonekaluja, suulakkeita, jms.
Vierailija kirjoitti:
Miten Ap luulet yläkerran imuroivan? Kyllä siinä on yleensä ihminen ohjailemassa imuria tai robotti tekee ihmisen antamien ohjeiden mukaan. Se itse yläkerta itse ei imuroi yhtään mitään.
Oi minkä komediennen maailma onkaan sinussa menettänyt 🤦
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoit ap. Hänellä on 3tunnin asunto ja jos vasta 45minuuttia imuroinut, on hänellä aikaa jäljellä vielä 2tuntia ja 15minuuttia.
Imuroida saa vaikka koko päivän ... veetäkö vatvotte 😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo aika riitä mitenkään kolmion imurointiin. Jos imuroi kunnolla kaikki huoneet, aikaa menee väh. kaksi tuntia. Et taida Ap ymmärtää ollenkaan koko touhua, eli lienetkö ikinä itse edes ottanut käteesi koko kapinetta?
Jaa-a. Just imuroin meidän tilavan kolmion joka nurkan ja vaatehuoneen. Aikaa meni n 3 tuntia. Piti siirrellä huonekaluja, suulakkeita, jms.
Tuo kuulostaa jo pakko-oireiselta häiriöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoit ap. Hänellä on 3tunnin asunto ja jos vasta 45minuuttia imuroinut, on hänellä aikaa jäljellä vielä 2tuntia ja 15minuuttia.
Imuroida saa vaikka koko päivän ... veetäkö vatvotte 😝😝😝😝
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Ahtaat asunnot on vaikeimpia siivota tavarapaljouden vuoksi. Isomman kämpän imuroi helposti kun on tilaa mennä ja ei esteitä edesssä.
Pienessä kämpässä voi olla sängynkin alla laatikoita jotka pitää otaa pois koska sinne kertyy paljon pölyä ja tomua.
Ehkä sillä on sitten paljon rojua.
Erittäin asiallista pitää huoneisto kunnossa,pestä pyykit,imuroida. Asunnon pitoon kuuluu velvollisuudet ja perheestä huolehtiminen. Keskity olennaiseen ja tee velvollisuudet,tulee hyvä mieli ,ei tarvi kuunnella ääniä.
Ah omakotitalo,ei vois vähempää kiinnostaa naapureiden imuroinnit.
Minulla ocd ja siivoan yhtä huonetta 14 h putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahtaat asunnot on vaikeimpia siivota tavarapaljouden vuoksi. Isomman kämpän imuroi helposti kun on tilaa mennä ja ei esteitä edesssä.
Pienessä kämpässä voi olla sängynkin alla laatikoita jotka pitää otaa pois koska sinne kertyy paljon pölyä ja tomua.
Ehkä sillä on sitten paljon rojua.
Joillain voi olla paljon hyvää tavaraa, eikä rojua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, minulla on ocd ja tollanen aika ei riitä mihinkään. Siivoan asuntoa monta päivää putkeen aamusta iltaan.
Minulla ocd ja siivosin jo opiskeluaikana kaksiota joka lauantai 14 h putkeen.
Aika kauan. Onko vielä huutava imuri joka vinkuu.
Vierailija kirjoitti:
Aika kauan. Onko vielä huutava imuri joka vinkuu.
Se oli lyhyt aika, kun vertaa mitä ocd ihmisellä menee aikaa.
Itse imuroin kaikki matotkin molemmilta puolilta.
Kai se sammutetaan välillä. Ettei ylikuumene. Tuskin se tauotta huutaa.
Pakkohan se on imuroida matot molemmilta puolilta, ei niitä nyt pölyisenä voi pestylle lattialle pistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, minulla on ocd ja tollanen aika ei riitä mihinkään. Siivoan asuntoa monta päivää putkeen aamusta iltaan.
Toi oli pelkkä imurointi.
Sängyn patjaa pitää myös imuroida, kun vaihtaa lakanat.
EI ole kaksiota samassa linjastossa.