Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihtuuko sähköpyöräilemällä? Siis jos ei aja mitään pikkulenkkejä vaan 3 km kolme kertaa viikossa? Ei mitään hikipyöräneuvoja sitten! 🥵🥵

Vierailija
07.08.2025 |

Kokeilin siskon sähköpyörää ja täydellä tehostuksella sain sen liikkeelle ja pystyin ajamaan melkein kilometrin verran. Ajattelin hommata samanlaisen ja alkaa urheilemaan. Mutta tippuuko paino miten nopeasti?

Onkohan noita kevyempiä malleja? Mies lupasi hakea mut ja pyörän autolla, jos haluan kesken kaiken palata kotiin ja sais olla kevyempi nostaa autoon.

Pls ei mitään hikipyöräjuttuja. En pysty sellaisella ajamaan enkä tykkää jos meinaa hengästyä tai tulee kuuma. 😠😡😡!!!

Kommentit (168)

Vierailija
161/168 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kilometriä? Sehän on melkein kauppaan ja takaisin, ei sen enempää. Minä kävelen jo aamulenkillä koiran kanssa tuon matkan, alle tunnissa, pääsisi sen nopeamminkin mutta koira saa haistella rauhassa. Siihen päälle sitten muut lenkit, noin 10 kilometriä tulee yleensä, muttei tänään kun ei suostu tuonne vesisateeseen 

Vierailija
162/168 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, jos sun syke sillä ajolla nousee, ei se syke tiedä onko moottoria vai ei. Toki se mitä ja kuinka paljon laitat suuhusi merkitsee paljon enemmän.

Naapurin pappa ajoi joka aamu 30-50 kilometrin lenkin, muttei laihduttanut ja oli lonkka leikkaus jonossa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/168 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen sähköpyörä joka kulkee eteenpäin vaikka polkeekin taaksepäin. Ajan tietysti näin ja isolla vaihteella niin on kevyintä. Näyttähän se ehkä hassulta kun polkee hitaasti taaksepäin niin pyörä kiitä jyrkänkin mäen vauhdilla ylös.

Vierailija
164/168 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme kilometriä? Sehän on melkein kauppaan ja takaisin, ei sen enempää. Minä kävelen jo aamulenkillä koiran kanssa tuon matkan, alle tunnissa, pääsisi sen nopeamminkin mutta koira saa haistella rauhassa. Siihen päälle sitten muut lenkit, noin 10 kilometriä tulee yleensä, muttei tänään kun ei suostu tuonne vesisateeseen 

Oi, olet sankari, aivan mieletöntä. 

Vierailija
165/168 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hommas mulle sähköpyörän viime kesänä. Syksyllä, talvella ja keväällä en voi ajaa, koska on kylmä ja voi olla liukastakin. Sitten mun mies oli työreissussa eikä nostamssa sitä pyörää pyörävastosta mulle. No nyt kun mies on taas kotona, niin alkoi nää helteet enkä edes mieti että pyöräilisin näin kuumassa. Jaksan just ja just kun juon riittävästi sokerista juomaa. Et tää kesä menee nyt näin kun en voi pyöräillä kun on hirmu kuuma.

Vierailija
166/168 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tässä polkenut utsjoelta rukalle noin 620 km  ja laihtunut 4 kg.  Lähdin 27 toukokuuta.

Poljen itäsuomee pitkin hankoon ehkä juhannukseen mennessä. Tulee kyllä hiki vaikka minulla on sähköpyörä. Polkea silti pitää.

Vierailija
167/168 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpyörällä ajavat laiskat ja läskit.

Niin just parempi jäädä sohvalle makaamaan. 

Vierailija
168/168 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noi sähköpyöräilevät miehet ovat pääasiassa pallomahaisia ukkoja. Ehkä kokevat sähköpyörässä riemua, kun pystyvät sähkömoottorin avulla pyöräilemään niin kuin nuorena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän