Naisena sanon suoraan tämän eli yhteiskunta alistaa miehiä ja hyysää naisia
Tämä ei ehkä ole se mielipide, jota odotetaan naiselta, mutta sanonpahan silti: nykyinen yhteiskunta kohtelee miehiä kuin toisen luokan kansalaisia, ja me naiset päästään aivan liian helpolla.
Miehiä vaaditaan kaikkea. Pitäisi olla pitkä, komea, menestynyt, hauska, itsevarma, kunnianhimoinen, tunteellinen muttei liikaa, maskuliininen muttei toksinen... lista on loputon. Yksikin "virhe", niin nainen pyyhkii oikealle seuraavaan. Naisilta ei vaadita mitään vastaavaa. Riittää että on nainen.
Lisäksi miehiä syyllistetään ihan kaikesta: jos puhuu liikaa, on dominoiva. Jos ei puhu tarpeeksi, on kylmä ja etäinen. Jos tekee aloitetta, "häiritsee". Jos ei tee aloitetta, "ei ole kiinnostunut". Miten mies voi voittaa tällaisessa pelissä?
Ja katsokaa nyt miten systeemi kohtelee miehiä esimerkiksi avioeroissa, huoltajuuskiistoissa tai perheväkivaltatapauksissa. Nainen saa lähes automaattisesti sympatian, tuen ja oletuksen uhrin roolista kun mies taas joutuu todistamaan syyttömyytensä. Missä tasa-arvo? Miehet myös joutuvat armeijaan sukupuolensa takia, miksi armeija ei voisi olla myös miehille vapaaehtoinen?
Niin, ja sitten vielä tämä "my body, my choice" -meininki. Koko lisääntymisoikeus on 100 % meidän naisen hallussa. Miehen oikeudet? Niitä ei ole. Jos nainen päättää pitää lapsen, mies on elatusvelvollinen vaikka ei olisi halunnut koko lasta. Jos nainen päättää abortin, miehellä ei ole sanaakaan sanottavana.
Tätä kaikkea katsellessa voin sanoa rehellisesti, että en ihmettele, että miehet alkaa vetäytyä sivuun, eivätkä halua enää parisuhteita tai perhettä. Miehiä ei enää arvosteta vaan heitä vaaditaan, käytetään hyväksi ja sen jälkeen haukutaan, jos eivät enää jaksa pelata mukana.
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Miten nykyään joka asiassa lietsotaan vastakkainasettelua?
Inceltrolli kiihottuu vain kinastelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä olet nainen niin minä olen joulupukki. :D
Millä tapaa yhteiskunta vaatii miehiltä hauskuutta ja komeutta? Naurahdin tuolle ääneen.
Ja totta kai lisääntyminen on naisen hallussa kun se lapsi kasvaa naisen sisällä. Pilin päälle kumi niin lapsia ei tule, siinä on se miehen päätös.
Mene kasvamaan. Lue uudelleen ap:n hieno kirjoitus. On hirveää katsoa mihin nuoret naiset on aivopesty, Yle ja HS pääarkkitehteina. Minä reuhaan tästä ehkä liikaa, koska omat tyttöni eivät ole vaarassa!
Kerrotko mihin nuoret naiset on sinusta aivopesty? Oma tytär täyttää ensi vuonna 18 ja en koe häntä mitenkään aivopestyn yhteiskunnan toimesta.
En
Ihan siitä, kun niiltä kysytään itseltään mikä rasittaa heitä.
Mistä sinä ajattelet sen johtuvan? Mitä tasa-arvoisempi yhteiskunta (tosin jos tasa-arvolla tarkoitetaan vain naisten oikeuksia ei velvollisuuksia!) Sitä huonommin tytöt voivat, vaikka ovat poikiin nähden SELVÄSTI etuoikeutetumpi ryhmä jo. Kaikki samat oikeudet, mutta velvollisuudet puuttuvat. Koulussakin naisopettajat antaa perusteettomasti ja tutkitusti enemmän armoa ja parempia arvosanoja vähemmillä taidoilla.
Mitä enemmän saa, sitä enemmän vointi romahtaa. Mikähän on syynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nykyään joka asiassa lietsotaan vastakkainasettelua?
Inceltrolli kiihottuu vain kinastelusta.
Näinpä. Kun ei ole muuta tekemistä, niin tämä aihe saa aina palstailijat vastaamaan hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tapaa yhteiskunta vaatii miehiltä hauskuutta ja komeutta? Naurahdin tuolle ääneen.
Ja totta kai lisääntyminen on naisen hallussa kun se lapsi kasvaa naisen sisällä. Pilin päälle kumi niin lapsia ei tule, siinä on se miehen päätös.
Mene kasvamaan. Lue uudelleen ap:n hieno kirjoitus. On hirveää katsoa mihin nuoret naiset on aivopesty, Yle ja HS pääarkkitehteina. Minä reuhaan tästä ehkä liikaa, koska omat tyttöni eivät ole vaarassa!
Kerrotko mihin nuoret naiset on sinusta aivopesty? Oma tytär täyttää ensi vuonna 18 ja en koe häntä mitenkään aivopestyn yhteiskunnan to
Nimenomaan, mikä? Tiedätkö sinä? Sinusta kyse on aivopesusta, minusta kyse on jostain aivan muusta. Onko tutkimustietoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko mihin nuoret naiset on sinusta aivopesty? Oma tytär täyttää ensi vuonna 18 ja en koe häntä mitenkään aivopestyn yhteiskunnan to
Miten tyttöjen ja poikien oikeudet tai velvollisuudet sinusta eroavat toisistaan? Kahden lapsen koulupolkua seuratessa en ole huomannut mitään eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko mihin nuoret naiset on sinusta aivopesty? Oma tytär täyttää ensi vuonna 18 ja en koe häntä mitenkään aivopestyn yhteiskunnan toimesta.
En
Siellä korostui ahdistuksen aiheena nämä punavihertäjien kauhukuvat ilmastokatastrofeista ym. Wokesekoilut.
Onpa jännä et poliittisella suuntauksellakin on selvä yhteys nuoren pahoinvointiin. Nämä liberaalit voivat kaikkein huonoiten
Mut juu, ei ole aivopesu, ei.
Hauska, miten vauvalaiset selvästi sitä mieltä että aloittaja ei voi olla nainen. Näinhän voi tietty olla, mutta mitäs jos ei olekaan?
Onko nuo ajatukset niin kaukana omasta mukavasta narratiivista että pakko automaattisesti olettaa että aloittaja valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvin sanottu ja olen samaa mieltä <3
N21
Tämä on sama Ap joka toistaa jokaisessa spämmialoituksessa samaa kaavaa: provoaloitus ja ensimmäiset kommentit itse kirjoitettuja. "En ole ap, mutta" - on ap.
Tytöt saavat parempia arvosanoja kuin pojat vähemmillä tiedoilla, tämä on ihan tutkittu fakta. Nuoret miehet ovat asevelvollisia, tämä on fakta.
Jos haluaa tarkastella asioita feministilasien läpi, ei suostu tosiasioita myöntämään..
"En mä vaan nää mitään eriarvoista kohtelua..Missä muka, hä?"
Se ei tosiasioita muuta.
Vierailija kirjoitti:
Hauska, miten vauvalaiset selvästi sitä mieltä että aloittaja ei voi olla nainen. Näinhän voi tietty olla, mutta mitäs jos ei olekaan?
Onko nuo ajatukset niin kaukana omasta mukavasta narratiivista että pakko automaattisesti olettaa että aloittaja valehtelee.
Kyllä me vakipalstailijat tiedetään kuka aloituksen on kirjoittanut. Se on tunnettu täällä nimellä Spermaviemärimies.
"Tämä ei ehkä ole se mielipide, jota odotetaan naiselta, mutta sanonpahan silti: nykyinen yhteiskunta kohtelee miehiä kuin toisen luokan kansalaisia, ja me naiset päästään aivan liian helpolla."
Ja sen jälkeen luettelet asioita jotka eivät liity yhteiskuntaan vaan ihmisten välisten suhteisiin ja kulttuuriimme.
Liberaalit syöttää kasvaville nuorille kaikenlaisia pelkoja ja ahdistuksen aiheita. Ja sitten ihmetellään kun nuoret ahdistuu niistä.
Jos oikeesti uskotte, että esim. tyttöjen rähäjähdysmäinen kasvu noissa sukupuolikokemussekoiluissa johtuu vaan siitä, et ilmottamiskynnys on madaltunut, niin en usko teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset käyttää valtaa aivan väärin, jos naiset olisivat älykkäitä ja empaattisia niin silloin ne ei kohtelisi miestä huonosti. Naiset eivät enää anna edes mahdollisuutta tavikselle koska naiset omasta tasosta riippumatta haluaa juurikin sen alfan.
Suurin osa tavismiehistä on parisuhteessa naisen kanssa. Miten selität tämän ristiriidan?
Eipäs muuten olekkaan, 2/3 miehistä on ilman naista. Miten selität tämän faktan?
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin ketjusta näkee miten nykyään suurin osa naisista on vihervasemmistolaisia jotka vihaavat valkoista heteromiestä ja tekevät kaikkensa jotta valkoisten heteromiesten oikeuksia heikennettäisiin mahdollisimman paljon.
Tässä he kuitenkin unohtavat, että valkoiset heteromiehet ovat niitä jotka aikanaan äänestivät naistenoikeuksien käyttöönoton puolesta. Naistenoikeudet voidaan myös ottaa naisilta pois.
Jos miehen ainoat "saavutukset" ovat että sattui syntymään kantasuomalaiseksi Suomeen ja on kaikkiruokainen, niin en paljon kehuskelisi! Kumpikaan noista ei ole omia ansioita tai saavutuksia!
"Tytöt saavat parempia arvosanoja kuin pojat vähemmillä tiedoilla, tämä on ihan tutkittu fakta. Nuoret miehet ovat asevelvollisia, tämä on fakta."
Osa pojista saa heikompia arvosanoja kuin tytöt, ei jokainen poika. Tämä koskee eniten keskitason poikia.
Asevelvollisuus vain miehille taas on valitettavasti hyvin suosittu käsitys myös miesten keskuudessa ja siksi asia ei muutu. Ei muutosta aja käytännössä mikään puolue koska sillä ei ole suurta kannatusta äänestäjien keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset käyttää valtaa aivan väärin, jos naiset olisivat älykkäitä ja empaattisia niin silloin ne ei kohtelisi miestä huonosti. Naiset eivät enää anna edes mahdollisuutta tavikselle koska naiset omasta tasosta riippumatta haluaa juurikin sen alfan.
Suurin osa tavismiehistä on parisuhteessa naisen kanssa. Miten selität tämän ristiriidan?
Eipäs muuten olekkaan, 2/3 miehistä on ilman naista. Miten selität tämän faktan?
Taas napattu joku Amerikan tilasto tähän.
Vaihtaisin milloin vaan rooleja miesten kanssa mitä tulee raskaana olemiseen, synnyttämiseen ja imettämiseen. Mielestäni kaikki päätäntävalta voisi myös silloin olla miehillä. Juuri tänään itkin miehelleni raskauden aiheuttamia vaurioita mihin ei auta kuin leikkaushoito. Näissä jotenkin miehet aina unohtaa myös samalla sen hinnan minkä naiset joutuvat koko prosessista terveydellään maksamaan. Siksi olen 100% varma, että aloittaja on mies, sillä naisille tämä on itsestäänselvää. Niin lapsellista uikutusta taas koko aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvin sanottu ja olen samaa mieltä <3
N21
Pasi, sekä sun aloitus että tää jatko on epäuskottavia. Sulla on mielenterveyden häiriö pahana, joten suosittelisin menemään lääkäriin eikä oksentelemaan pitkin internetiä. Jälkimmäinen ei nimittäin sua auta yhtään.
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/d34980b4-3863-4e76-845c-ce71a39…