millainen nainen haluaa tunkea muitten miesten kanssa saunaan?
Elikkäs vietettiin lauantaina ystävien kanssa iltaa ja miehet sitten tapansa mukaan tekivät saunaan lähtöä... ystäväni tuli kysymään että haittaako jos hänkin menisi miesten kanssa saunaan? sanoin siihen ihan suoraan että kyllä haittaa ! en ymmärrä että mikä idea olisi ollut hänellä sinne mennä ja kaiken lisäksi olimme vain kaksi naista talossa... muut olivat miehiä. ja siis olimme baariin lähdössä joten harva nainen varmaan saunan raikkaana lähtee juhlimaan. Sanoin suoraan että minun mies ei istu sinun kanssa samaan aikaan lauteilla... että senkus menet mutta eri aikaan. no eipä mennyt sitten ollenkaan. Ärsyttääkö mua nyt tää asia ihan turhaan ... olisko muista kiva jos mies saunoisi vieraan naisen kanssa?
Kommentit (107)
Minäkin olen sinkkuaikoinani sekasaunonut esim. jatkoilla. Minulla on ollut aina pyyhe päälläni, sillä pitäisin alasti olemista miesten keskellä hieman halpana/tyrkkynä. Osa miespuolisista ystävistänikin ajattelee niin, mutta huom. vain osa.
Nyt kun elän parisuhteessa en haluaisi mennä saunaan mieheni ystävien kanssa edes pyyhe päällä. Juuri mieheni takia, ettei hän joudu miettimään mitä kaverinsa mahdollisesti minusta ajattelevat (tyrkky, halpa etc.). Jos joku sinkkunainen menisi alasti ukkoni kanssa saunaan, niin pitäisin häntä automaattisesti tyrkkynä. Ei mahda mitään. Saisi toki mennä, jos haluaisi itsensä minun silmissäni nolata. Mutta jos hänellä olisi pyyhe päällä, en niin " tuomitsisi" häntä. Äh, en nyt oikein osaa selittää kunnolla...
Olen myös muutaman kerran ollut sekasaunassa (ainoana naisena) joka on päätynyt seksiin lopuksi saunassa tai pukuhuoneessa.
Ja tarkoitus ei ole ollut seksiä harrastaa kun saunaan olen mennyt, se vaan on tapahtunu, katseita, vihjailuja ja sitten sitä mennää...
ja finnejä. Silti " esittelen" kroppaani vaikka sekasaunassa.
Vierailija:
saan vieläkin viestiä yhdeltä mieheltä joka taisi hiukan ihastua alastomaan kroppaani.
Ei ne ole aina niin viattomia. Ja sinkkuna varsinkin siellä tapahtuu vaikka mitä.
Täytyy olla aika pienissä piireissä pyöriny jos ajattelee et se on iha normaalia ja seksitöntä. Nää on näitä yhden miehen kanssa olleiden juttuja
Mä olen kyllä ollut noin 50 miehen kanssa, ja silti voin mennä jopa saunomaan. Ikinä ei ole kukaan alkanut mun pillun nähtyään lähettelemään viestejä, ehkä näki, että se on niin silmiinpistävän käytetty :O
mutta ei kukaan ole ollut sitäkään mieltä, että vaan missimittaiset niinq sais tulla saunomaan. Vähäx siistii.
just sen takii en esittele arvokasta pilluani kuin harvoille ja valituille. niitä harvoja on ollu 30 jotka sen on nähny lähempää.
Kaveriporukkani on aina ollut miesvaltainen (budolajeja yms.) ja bileissä en todellakaan istu yksin tai kaksin toisen naisen kanssa odottamassa kun miehet saunovat tuntikausia ja juovat olutta :)
Ehei, kuulun porukkaan ja istun saunassa minäkin. Jos joku uusi ihminen on porukassa, kysyn saanko tulla ja laitanko uikkarit päälle. Aina on saanut tulla ja joskus olen uikkareissa istunut, useimmiten alasti kuitenkin.
Ei ole naulakkoriviä ollut (vaikken ruma olekaan) ;) vaan kaverihengessä on saunominen onnistunut aina.
Uusi miesystäväni ehdotti, että kun hän ja hänen ystävänsä saunovat, tulisin mukaan uimapuvussa (kun olen niin kaunis kuulemma ja hän vähän mustasukkainen) mutta miehet ovat alasti. Näin olemme saunoneet ja näin olen päässyt mukaan myös mieheni ystävien juhliin tasaveroisena.
Jos olisimme pariskunnittain jossain porukalla (ja naisia useampi kuin kaksi) niin varmaankin saunottaisiin naiset -miehet -jaolla, mutta useimmiten juhlissa enemmän miehiä ja sekasauna.