Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millainen nainen haluaa tunkea muitten miesten kanssa saunaan?

Vierailija
03.04.2007 |

Elikkäs vietettiin lauantaina ystävien kanssa iltaa ja miehet sitten tapansa mukaan tekivät saunaan lähtöä... ystäväni tuli kysymään että haittaako jos hänkin menisi miesten kanssa saunaan? sanoin siihen ihan suoraan että kyllä haittaa ! en ymmärrä että mikä idea olisi ollut hänellä sinne mennä ja kaiken lisäksi olimme vain kaksi naista talossa... muut olivat miehiä. ja siis olimme baariin lähdössä joten harva nainen varmaan saunan raikkaana lähtee juhlimaan. Sanoin suoraan että minun mies ei istu sinun kanssa samaan aikaan lauteilla... että senkus menet mutta eri aikaan. no eipä mennyt sitten ollenkaan. Ärsyttääkö mua nyt tää asia ihan turhaan ... olisko muista kiva jos mies saunoisi vieraan naisen kanssa?

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kai kukaan täysjärkinen mies pidä naista HUORANA vain sen takia, että on miesten kanssa saunassa. Tai pahastu paljaan pinnan näkemisestä, sikäli kun saunassa edes hirveästi viitsii tuijottaa...

Miksi joku nainen tunkee alasti miesten kanssa saunaan, ei voi ymmärtää. Täytyy olla aika pipipää.

Vierailija
22/107 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä usko että minusta aiheutuu ylimääräistä jöpötystä kenellekään. en ole mikään herkku mutta sinut itseni kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta saavat jutella keskenään ilman akkojen häirintää...

Vierailija
24/107 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin alastomuus on vaan luonnollinen asia, eikä siihen liity mitään seksuaalista. Kaveripiirissä käymme usein kimppasaunassa- ihan selvinpäin jos sillä nyt on väliä- eikä siitä kukaan mitään kiksejä saa. En osaa ajatella siitä mitään kieroa tai likaista. En ole henk. koht kovin ahdasmielinen muutenkaan, enkä " änkäydy" saunaan miesten sekaan. Jos läsnä on joku, jota asia ahdistaisi, pääsee saunaan ihan perinteisesti sukupuolet jakaen. Ja voihan pyyhettä käyttää saunassakin, jos omaa kehoa kovin vierastaa. Ihan yhteisymmärryksessä nämä jutut ovat menneet - kaikkia kunnioittaen.

Vierailija
25/107 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole edes sitä saunaa! Ja sen jälkeen saatetaan ottaa " aurinko tuolissa" yhet siiderit vieläkin vaan pyyhe päällä jos sitäkään

Vierailija
26/107 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekasaunassa. Kaikki kai on.. Vaan siitä et tossa tilanteessa oliko sopivaa puskee yhden sinkkunaisen varattujen meisten sekaan. Minusta ei kerro oikeen hyvästä mausta. On just noloo sille muijalle ja miehille. Ja iha varmaanhan siellä tiiraillaan toisten vehkeitä. Joitaki haittaa se.

Vierailija
27/107 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi joku nainen tunkee alasti miesten kanssa saunaan, ei voi ymmärtää. Täytyy olla aika pipipää.

Vierailija
28/107 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos olisitte naisporukalla saunomassa, ottaisitteko sinne yhden miehen joukkoon.

Vierailija
29/107 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä juuri AP:n kuvailema tilanne olisi ollut vähän outo, ja saunaan menossa ollut nainen kyllä melko ajattelematon. Mutta tässäpä juuri näkee, että toisille se on jo niin luonnollinen asia, ettei sitä edes ajattele. Mutta Ilmeisesti hän kuitenkin kysyi onko se ok, ja AP selväksi teki että ei ole. Monikaan tuskin menee saunaan kurkkiakseen kenenkään vehkeitä, mutta kai heitäkin sitten on.

Vierailija
30/107 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, silmät ihan vilistää, kun oli niin pitkä rivi viestejä. Kiitos tuolle naulakko-viestin kirjoittajalle, onpa mieskuntoista porukkaa :-)

Saunassa on tullut oltua eri versioina. Joskus sekasaunaan ei ole tullut miehiä, joskus taas naiset ovat jääneet pois. Kaveriporukalla, työporukalla , tuntemattomien ja tuttujen kanssa on tullut saunottua. Jos olis menskat tai jotain, niin jäisin pois. Nyt voisin esitellä isoa mahaani :-) Kerran tuli työtapaturma, organisaatiomuutosten jälkeen osastolla oli naisia minä ja sihteeri. Oli sit saunailta ja minä ainut nainen. Noh, sanoin, että naisten saunavuoro alkaa nyt ja saunoin pikaisesti omassa rauhassani ja sit oli ukkojen (14) vuoro. Se tuntui luonnolliselta silloin.

Emäntä olis epäkohteliasta jättää yksin.. (viittaan ap:n viestiin)

Vierailija
31/107 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetkohan saman naisen kuin minä)

Sillä oli sellainen tyyli, että kun miehen kavereita tuli kylään ja olivat lähdössä bilettämään, se juoksi pikkuhousut jalassa olohuoneessa ja etsi muka meikkejään. Kun alastomuus on niin luonnollista:)

Tunki aina miesten kanssa saunaan tai jos pariskunta meni saunaa, tunki sinne kolmanneksi:)

Tunsin monesti myötähäpeää ja miehen kaverit häpes kaverinsa puolesta silmät pääst.

Vierailija
32/107 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen, joka sattuu haluamaan saunaan eikä välitä mitä sukupuolta kaverit ovat? Miksei baariin voisi lähteä saunan jälkeen?

Tai sitten nainen, joka tykkää esitellä itseään miehille alastomana(kin) ja saada siitä jotain kicksejä tai itsetunnon kohotusta?

Nainen, joka tykkää järkyttää ihmisiä käyttäytymällä epäsovinnaisesti ja rikkomalla tabuja (mikä nyt kullekin on tabu, osallehan tuo on ihan luontevaa)?

Nainen, joka huomasi, että olet tiukkis ja mustasukkainen miehestäsi ja halusi ärsyttää (minä en ikinä olisi kehdannut kieltää toista menemästä saunaan mieheni kanssa, olisin käskenyt kysyä niiltä miehiltä. Hittoako se mulle kuuluu?)

Vierailija
33/107 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meitä olisi minä, joku tyttökaverini, mieheni + muita äijiä. Ja sitten mekin mentäisiin saunaan. Itse asiassa se olisi jopa hyvin todennäköistä, kaverista riippuen.

Mutta en ehdottaisi sitä sellaiselle kaverille, joka kokisi tilanteen perverssiksi ja epämukavaksi. Oman mieheni mielestä olisi ihan ok, että tulisin saunaan, jossa hän + muita miehiä.

Vierailija
34/107 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miehet saunovat keskenään montakin tuntia. Haluavat jutella miesten juttuja rauhassa. Baarireissun jälkeen saatetaan sekaporukalla mennä saunaan muuten ei.

Vierailija
35/107 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka haluaa änkeä mieheni kanssa saunaan. Jos joku, joka on ollut vaikka kauan ystäväni tai siis meidän hyvä ystävä ja ehkä seurustelisi myös tahollaan niin en ehkä pitäisi niin suurena " haittana" . Mutta jos kyseessä olisi sinkkukaveri ja ei niin hyvä ystävä ja kenties metsästysjalallakin niin reagoisin ihan samalla lailla kuin ap. Miksi pitää änkeä mieslauman kanssa saunaan kun normaalit saunatkaan ei nyt niin kauheen tilavia ole. Tietyt tilanteet ok, mutta vampit....

Vierailija
36/107 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meiltä on kyllä useammankin kerran lähdetty saunan jälkeen baariin. Saahan sitä nyt meikit ja tukan laitettua saunan jälkeenkin! Eikä ees kestä kauaa, jos ei ihan ämpäriruma ole.....

Vierailija
37/107 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no itse menisin saunaan ihan siitä syystä, että tekisi mieli mennä. Riippuu tietysti miesporukastakin, mutta jos mieheni kavereita, uskoisin heidän olevan ihan sujut sen kanssa, että minä sinne änkeäisin.

Mulla ei ole mitenkään erityisen " magee" kroppa, olen paksu, pieni ja roikkutissinen. Varmaan yksi juttu saunaan menossa olisi se, että mä en halua olla siinä roolissa, minkä perinteisesti naiset ottavat: pakkeloidaan iltaa varten, laitetaan eväitä miehille, paimennetaan ja patistetaan heitä, suunnitellaan, huolehditaan. Sillä aikaa miehet ottavat rennosti, vetävät bisseä saunan lauteilla ja sitä rataa.

Mä en halua olla sellainen puurtava nukkeihminen, joka maskeeraa yötä varten ja laittaa evästä hauskaa pitäville miehille. Haluan nimittäin itsekin " pitää hauskaa" - eli mennä bissepullo kädessä saunaan.

Vierailija
38/107 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä vaan ei ollut sinne menossa kuin yksi nainen...

Vierailija
39/107 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vain silloin kun omakin mieheni on mukana. Näin on pääasiassa siksi että:

-mä tykkään saunoa

-yksin on tavattoman tylsä odotella (ja juu, jotkut naiset ja mikset miehetkin on vielä pahempaa seuraa kuin odotella yksin; musta vähän kuulostaa että sä kuulut tähän kategoriaan. Jos mä en kelpaa mieheni kanssa saunaan niin en mä käsitä, miksi mä olen näissä paikoissa mukana ollenkaan: se voisi saiúnoa itsekseen ja mulla olis mukavampaa kotona)

-joskus on lähdetty kiireellä esim töistä suoraan tms ja olisi ihan kiva vähän raikastua nimenomaan ENNEN baariinlähtöä. Siis, suoraan sanottuna, peseytyä.

Vierailija
40/107 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen kieltää miehensä saunomisen toisen naisen kanssa?

Meillä kaveriporukka (tosi tiivis sellainen, on oltu yhdessä lähes parikymmentä vuotta, kokoonpano vaihtelee välillä uusilla tyttö- ja poikaystävillä, uusilla vaimoilla...) ja saunotaan yhdessä. Normaalisti laitetaan uikit päälle, eihän pikku bikinit tai miesten uimahousut peseytymistä haittaa. Kesämökillä saatetaan sopia että kukaan ei laita uikkeja, jotenkin ei sovi uikit maalle mökkisaunaan ja laiturille.

ja tästä on tullut jo sellainen " testi" näille uusille mies- ja naisystäville että kuka soveltuu joukkoon. Toki on ihan mukaviakin ihmisiä ollut joukossa jotka eivät ole tätä saunasysteemiä hyväksyneet, mutta pääasiassa ovat olleet nuivia huumorintajuttomia ihmisiä.

Kuitenkaan emme harrasta mitään parinvaihtoja ym. joten tuo sauna ei ole mitenkään eroottinen paikka (paitsi kahden oman mieheni kanssa). Löylyä heitetään sen verran rivakasti että ei siinä kyyristellessä tule mieleen kurkistella toisten strategisia paikkoja

Oletko ap epävarma itsestäsi tai suhteestasi? Vähän huumorimieltä elämään, se helpottaa elämää kummasti!