Yksinhuoltaja isä on täysin ulkona parisuhdemarkkinoilta
Tälläiseen johtopäätökseen olen tullut. Sinkkunaiset katoaa just kun kuulee että on yksinhuoltaja ja lopuille, jo lapsia omaaville naisille tuntuu olevan vaikeaa kun pakettiin kuuluu jonkun muun naisen synnyttämiä lapsia 24/7. Arvostusta kyllä kuulee monen suusta mutta siinäpä se sitten onkin.
T: mies ja yksinhuoltaja, kummajainen yhteiskunnassa :)
Kommentit (360)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kodinhoitajaa ja äidinkorviketta tässä haetaan.
Mikä naisten pakotus tämäkin on? Ihmeellistä, kun naisen pitäisi miehen hyväksi tehdä parisuhteessa jotain, niin heti tulee nämä se on "äidin korviketta vailla", "en ole sun äitisi" ja ties mitä muuta paskaa. Siis ihan miehenkin tapauksessa, ei tämän lapsen. Kuunnelkaa välillä itseänne, te naiset olette ihan hirviöitä nykyään vaatimuksinenne ja valituksinenne.
Eli samalla logiikalla yh-äidit ovat miehessä vailla kodinhoitajaa ja isänkorviketta?
Yleensä yh-äidit etsii maksajaa, talonmiestä tai lapsille parempaa isää.
Ai, lapsettomat sinkkunaisetko hoitavat nuo talonmiehen hommat itse, mutta yh-äidit ei? Hohhoijaa taas. Talonmiehen hommat hoitaa huoltoyhtiö silloin, kun itsellä ei ole sellaisiin halukkuutta (harva asuu omakotitaloa, jos ei ole osaamista tai halua huoltohommiin). Koskee myös miehiä.
Ja mitä elättämiseen tulee, niin myös yh-äideissä on kaikkea johtaja- tai eliittinaisesta tuilla elävään elättäjäntarpeiseen. Aivan kuten lapsettomissakin naisissa. Tuollaisen kommentin heittäjä on todennäköisesti itse pienituloinen ja toki vähän syrjäytynyt peräkammarinpoika.
- yh-äiti (ansiotulot 100keur/v)
Höpöhöpö. Lähipiirissä on useampi yksinhuoltajamies ja myös vuoroviikkomies, joilla on uusi nainen.
Vierailija kirjoitti:
valitettavasti. En minäkään yh-miestä halunnut (olisi kovasti halunnut suhteeseen kanssani) muuta kuin ystäväkseni, vaikka itsekin olin yh.
Miksei sulle kelvannut yh-faija, kun itselläsikin on lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Samoin kuin, jos naisella alle 30 vuotta on lapsia, tai jos lapsien väri musta. Ihmisellä on vain perustarve aloittaa puhtaalta pöydältä.
Mitä tarkoitat, kun viittaat lasten ihonväriin? Mitä väliä lasten ihonvärillä on?
En ymmärrä näitä narsistiksi haukkumisia tai karkuun juoksemis juttuja, itse olen yh-isä ja kyse ei ole äiti hahmon hankkimisesta tai kotipiian roolista, vaan siitä että vaikka on lapset siinä, on se oleminen silti aika yksinäistä.
No nyt on joku nostanut mun vanhan ketjun. Ketjulla pian 12v synttärit :)
T: ap (ent yh-iskä, nykyään setämies )
Vierailija kirjoitti:
No joko se yh-isukki on löytänyt seuraa? 12 vuotta jo kattellut. Lapsetkin jo vähän varttuneempia.
Mitä se poikamies akalla tekee tapasi vanhapoika setäni sanoa!
hänen periaatteita kävin sitten noudattamaan ;)
T: AP
Yksi tapaus josta luin oli että vaimo kuoli 2 viikkoa vauvan syntymästä ja nainen oli alle 30 v joku 25-27 vuotias mies noin 30 v diplomi insinööri. Jäi sitten yksin poikavauvan kanssa. 30 vuotiaana yh isäksi. 2 viikoisen vauvan kanssa kun puoliso kuolee alle 30 vuotiaana.
Mulle kävisi yh-isä paremmin kuin sellainen viikko-viikko-isä. Itsellä ei ole koskaan vapaata ja olisi helpompaa kun toinen olisi samassa tilanteessa.
UP
AP nostaa vanhan ketjunsa ja toteaa että liki 13v vanha väittämäni pitää paikkansa. Satunnaisen seksin perässä naisia kyllä makkarissani kävi mutta ei kukaan mitään vakavampaa halunnut.
T: AP
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsetko kenties kodinhoitajan ja lapsillesi hoitajaa?
Ihminen minäkin vain olen, ja kaipaan myös aikuista seuraa, lämpöä ja läheisyyttä. Ihmistä jonka kanssa jakaa arkea, enkä tarkoita kotitöitä enkä kasvatusvastuuta.
Saman katon alle muuttaminen on myrkkyä suhteelle.
Vielä pahempaa olisi hankkia siihen yhteisiä lapsia.
Mun, sun ja yhteiset lapset asetelmalla kyllä kerjää ongelmia ties kuinka paljon. : (
Kas tämä vanha ketjuni vielä löytyy
T: ap
Onko aplle ikinä käynyt mielessä että ongelma parisuhteen löytämisessä ei välttämättä olisikaan lapsissa vaan apssa?
Minulle flirttaili baarissa aikanaan ikäiseni mies ja koetti saada minua mukaansa. Mies oli puheidensa mukaan yksinhuoltaja 2v lapselle. Mies yritti pokata minut mukaan kotiinsa niin pääsisin tutustumaan heti lapseensa. Kertoi että ostaa lapselleen kaiken mitä arvelee lapsen tarvitsevan esim lapsella oli jo pleikkari.
lapsirakkaana ihmisenä lapsi ei olisi ollut minulle este suhteelle. Mutta koin että meidän arvot oli liian kaukana toisistaan. En ymmärrä että ekoilla treffeillä jo tavataan lapsi. Itse olisin halunnut tutustua aikuisten kesken ja sitten vasta tavata lapsi kun on selvää että suhteesta voisi tulla jotain vakavaa. En myöskään ymmärrä logiikkaa että pienelle lapselle ostetaan kauheasti tavaraa. Aikaa ja rakkautta se pieni tarvii eikä romua. Eli lapsi ei ollut este vaan erilaiset arvot.
Vierailija kirjoitti:
mies oli niin kiinni lapsissaan, että ei siihen kuvioon mahtunut. Varsinkin miehen tytär oli isänsä silmäterä ja juoksutti isäänsä niin kuin halusi.
Sori, en jaksanut...
Mulle olis tuommoinen tyrkyllä. Tytär on jo nyt ihan hemmoteltu. Enpä taida lämmetä tuolle kuviolle. Etsiköön jonkun vuoroviikkoäidin.
Niinhän se on, että naiset yksiselitteisesti vihaa toisen synnyttämiä lapsia.
Kokemusta on.
Mun tapailumies hoitaa kasvavat lapset ja kotinsa. Omat lapseni ovat isoja ja omillaan. Kotini on linnani, johon kutsun hänet rentoutumaan...
Nyyh kun yh on lapsettomalle pyh.