Eikö miehistä tunnu nololta, kun nainen tarjoaa ensitreffeillä?
Olen harrastanut paljon deittailua ja kolme kertaa olen tarjonnut miehille ensitreffeillä. Kerran brunssilla, kerran burgerravintolassa ja kerran kiinalaisessa buffetissa. Minä siis itse sanoin, että minä voin tarjota koska kahdessa noista tapauksissa mies itse ehdotti ihan vaan kävelyä, siis ilmaista tekemistä ja kerran mies tuli tapaamaan minua 140km päästä. Sitten kerran olin ensitreffeillä ala carte ravintolassa ja siellä mies kysyi minulta, että haluanko minä tarjota hänelle (no en halunnut). Mietin vaan, että eikö se tunnu miehestä aika nololta, että tuntematon nainen tarjoaa hänelle ensitreffeillä? Yleensä perinteisesti miehen tehtävä on tarjota naiselle. Mun mielestä niiden miesten olisi pitänyt kiittää kohteliaasti tarjouksesta, mutta sanoa, että ei tarvitse tarjota ja että hän haluaa tarjota minulle.
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Ei, on virkistävä poikkeus kun nainen ei heti lokkeile
Mut miehen lokkeilu on sit ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää. En ikinä olisi tarjonnut noille miehille. Olisin mennyt kotiin ja katsonut peiliin rehellisesti ja miettinyt, miksi en kiinnosta miehiä ja level up tai etsinyt miehiä, jotka ymmärtävät arvoni. Lähtökohtana se, että mies joka on kiinnostunut minusta, tekee ensitreffeillä parhaansa. Jossei, tuskin jatkossakaan. Jos häntä ei kiinnosta, on helppo tapa ilmaista antamalla 0 0nothing. Eli nämä 50/50 - miehet ja suoranaiset hyötyjät, jotka söivät ap:n piikkiin.
Low effort- ensitreffit ovat ratkaisu tuohon ongelmaan. Jos ne treffit menevät puihin, niin silloin harmittaa vähemmän kun menetykset ovat pienempiä.
Jos su
"En ole koskaan ollut kalleilla ensitreffeillä. Silti olen treffannut noin 50 osa naista low effort- ensitreffeillä hyvällä menestyksellä. Osa heistä on ollut todella kauniita."
Sulla ei sit tavoitteena parisuhde, jos noin monet treffit suoritettu, ja mielestäsi menestykkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tarjonut naiselle mitään koko elämäni aikana enkä tule tarjoamaan. Kun kovasti haluaa tasa-arvoa, tasa-arvon pitää näkyä myös konkreettisesti, niin että nainen maksaa itse kulunsa eikä ruinaa mieheltä rahaa tai kuvittele, että hänelle tarjotaan.
Ihan samalla tavalla odotan naisten myös kestävän ihan kaikessa samaa kohtelua mitä me miehetkin, sentakia haluankin että naisille tulee myös pakollinen asevelvollisuus. esimerkiksi.
Tasa-arvo ei tarkoita tuota, vaan sitä, että sukupuolet ovat yhtä arvokkaita, vaikkakin erilaisia. Se ei tarkoita sitä, että naiset muuttuvat miehiksi ja miehet naisiksi.
lue: naiset nyt vain oat tasa-arvoisempia kuin miehet. Naisilla on oikeus sekä syödä kakku, että säästää se.
Vierailija kirjoitti:
tasa-arvon tähden ja feminismin rehottaessa ja turmellessa kaikkea, ei todellakaan ole miehen "tehtävä" tarjota tuntemattomalle ruokaa. sehän on sama kuin syöttäisi hiiriä ja rottia talonsa keittiössä. ja tuo minäminä oletus, että viehätät kaikkia, ja että sinulle kuuluu tarjota ei päde nykyään. siksi ei pidä koskaan lähteä syömään tuntemattoman kanssa. se on muutenkin typerää. itsenäinen ja voimaantunut nainen syö ennen treffejä, että jaksaa sitten edes kävellä hieman.
Pilkkaat feminismiä, mutta vaadit sitä naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsuja maksaa. Jos nainen kutsuu syömään fine dining ravintolaan minut, niin oletus on että hän kuittaa laskun.
Jos minä kutsun naisen johonkin syömään, niin tietysti maksan laskun.
Jos yhdessä pohdimme sitä ensin, että mihin menisimme syömään niin silloin se on keskinäinen sopimusasia samalla tavalla kun sen ravintolankin valinta. Jos tämä tapahtuu työpaikalla lounasravintolassa, niin oletan että molemmat maksavat oman ruokansa. Muualle päädyttäessä sitten hieman sen mukaan mikä on keskustelun henki ja tunnelma. Maksan mielelläni kun koen että toinen on miellyttävää seuraa ja viihdyn hänen kanssaan. Jos taas kyse on jostain työ- tai harrastuksiin liittyvistä asoista, niin odottaisin että toinen ainakin tarjoaisi sitä, että hän ainakin välillä tarjoaa voivansa maksaa ainakin oman syömisensä jos ei niin parin kerran jäl
"Elatusvelvollisuus.
Lukekaa pojat ja nuoret miehet tarkkaan.
Naisten mielestä teillä on naisen elatusvelvollisuus.
Pohtikaa tarkkaan a. pitääkö se paikkansa ja b. miksi sekaantuisitte naisiin, he kaikki ajattelevat noin."
Naisten mielestä? Yksi nainen (ehkä nainen, ehkä trolli) kirjoitti noin. Siellä lukemisen ymmärtämisen haasteita. Siihen voit hakea myös apua.
Vierailija kirjoitti:
Miehet prinsessoituneet ja diivailevat nykyään... luonnonvastaista...
Ei maksamisessa ole mitään biologiaan liittyvää. Ennen naisilla ei ollut omaa rahaa, joten se oli vähän pakko maksaa.
Nykyään naisilla on rahaa ja lähes kaikki tienaa palstan mukaan enemmän kuin miehet. Lisäksi naiset ovat koulutettuja älykköjä.
Tietysti nainen maksaa vähintään omansa, mielellään myös miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsuja maksaa. Jos nainen kutsuu syömään fine dining ravintolaan minut, niin oletus on että hän kuittaa laskun.
Jos minä kutsun naisen johonkin syömään, niin tietysti maksan laskun.
Jos yhdessä pohdimme sitä ensin, että mihin menisimme syömään niin silloin se on keskinäinen sopimusasia samalla tavalla kun sen ravintolankin valinta. Jos tämä tapahtuu työpaikalla lounasravintolassa, niin oletan että molemmat maksavat oman ruokansa. Muualle päädyttäessä sitten hieman sen mukaan mikä on keskustelun henki ja tunnelma. Maksan mielelläni kun koen että toinen on miellyttävää seuraa ja viihdyn hänen kanssaan. Jos taas kyse on jostain työ- tai harrastuksiin liittyvistä asoista, niin odottaisin että toinen ainakin tarjoaisi sitä, että hän ainakin välillä tarjoaa voivansa maksaa ain
"Elatusvelvollisuus.
Lukekaa pojat ja nuoret miehet tarkkaan.
Naisten mielestä teillä on naisen elatusvelvollisuus.
Pohtikaa tarkkaan a. pitääkö se paikkansa ja b. miksi sekaantuisitte naisiin, he kaikki ajattelevat noin."
Naisten mielestä? Yksi nainen (ehkä nainen, ehkä trolli) kirjoitti noin. Siellä lukemisen ymmärtämisen haasteita. Siihen voit hakea myös apua.
Ihan tykkäysten jakaumaa kun katsoo, ja sitä ettei kukaan nainen protestoinut viestiä. SInäkin vaivauduit kommentoimaan vasta minun viestiäni missä asiasta huomautettiin.
"Ihan tykkäysten jakaumaa kun katsoo, ja sitä ettei kukaan nainen protestoinut viestiä. SInäkin vaivauduit kommentoimaan vasta minun viestiäni missä asiasta huomautettiin."
Ihan sama, palstan naiset, tai osa meistä ei kerro naisten yleisestä mielipiteestä yhtään mitään.
Eipä miehet kommentoi koskaan mitään miesten törkeää ylilyöntiä. Ei edes silloin, kun tuli monen monta raiskaus/ym. väkivalta fantasioita. Sen perusteella voisi väittää, et ihan kaikki miehet hyväksyvät ne.
Kun astun baarinovesta sisään, laitan aina pöydät koreaksi.
Vierailija kirjoitti:
"Ihan tykkäysten jakaumaa kun katsoo, ja sitä ettei kukaan nainen protestoinut viestiä. SInäkin vaivauduit kommentoimaan vasta minun viestiäni missä asiasta huomautettiin."
Ihan sama, palstan naiset, tai osa meistä ei kerro naisten yleisestä mielipiteestä yhtään mitään.
Eipä miehet kommentoi koskaan mitään miesten törkeää ylilyöntiä. Ei edes silloin, kun tuli monen monta raiskaus/ym. väkivalta fantasioita. Sen perusteella voisi väittää, et ihan kaikki miehet hyväksyvät ne.
Niin te väitättekin.
Eikö ole mukavaa kun kaikki paska yleistetään ? Miltä tuntuu, incel?
Jokainen nainen joka vaatii mieheltä efforttia ja herrasmiesmäisyyttä pitää kaikkien naisten puolia.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen joka vaatii mieheltä efforttia ja herrasmiesmäisyyttä pitää kaikkien naisten puolia.
Jokainen nainen joka ei itse käyttäydy kuin herrasnainen, pukeudu naisellisesti ja meikkaa kunnolla on säälittävä tomboy joka ei ansaitse mitään miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin te väitättekin.
Sinusta sit on ehkä mukavaa yleistää, kun niin teet. Turha siitä sit itkeä.
Voi kun tänne olis ikäraja, ei tarttis lasten kanssa kinata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin te väitättekin.
Sinusta sit on ehkä mukavaa yleistää, kun niin teet. Turha siitä sit itkeä.
Voi kun tänne olis ikäraja, ei tarttis lasten kanssa kinata.
Pelaan vain samoilla säännöillä kanssanne. Jatkakaa miesvihan levittämistä, minä jatkan sen näyttämistä.
Ja todellakin, ikäraja ja rekisteröityminen henkkareilla. Olisi mielenkiintoista nähdä mitä ihmiset sanovat omilla nimillään miehistä.
Mitä luulet, kuinka moni ketju joiden ainoa funktio on haukkua miehiä häviäisi? Vai olisitteko kuten facessa jossain naistenhuoneella? Itkisitte kun porukka "vuotaisi" screenshotteja sanomisistanne :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tarjonut naiselle mitään koko elämäni aikana enkä tule tarjoamaan. Kun kovasti haluaa tasa-arvoa, tasa-arvon pitää näkyä myös konkreettisesti, niin että nainen maksaa itse kulunsa eikä ruinaa mieheltä rahaa tai kuvittele, että hänelle tarjotaan.
Ihan samalla tavalla odotan naisten myös kestävän ihan kaikessa samaa kohtelua mitä me miehetkin, sentakia haluankin että naisille tulee myös pakollinen asevelvollisuus. esimerkiksi.
Tasa-arvo ei tarkoita tuota, vaan sitä, että sukupuolet ovat yhtä arvokkaita, vaikkakin erilaisia. Se ei tarkoita sitä, että naiset muuttuvat miehiksi ja miehet naisiksi.
lue: naiset nyt vain oat tasa-arvoisempia kuin miehet. Naisilla on oikeus sekä syödä kakku, että säästää se.
Sinulla on aivan yhtälainen oikeus mennä treffeille ja hylätä nainen joka ei tarjoa jos tarjoavan naisen itsellesi haluat. Sellaista on tasa-arvo. Sinun ei myöskään ole pakko tarjota jos et halua, mutta sinun tulee hyväksyä että joku muu mies haluaa tarjota ja joku nainen haluaa että mies tarjoaa. Kaikki saavat haluta mitä haluavat.
Sellaista on tasa-arvo.
Itse en kommentoinut viestiä koska se oli typerä. Lain mukaan avioliitossa molemmilla sukupuolilla on elatusvelvollisuus toista kohtaan, ei pelkästään miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ei hassumpi provo. Ilman tuota 140km matkaa olisi voinut jopa mennä läpi.
Kyllä minä ajaisin vaikka 240km perseen perässä.
Okei, eli toista miestä kun perseen perässä.
No ei.
Mulle se käsittää pillun ja pyllyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää. En ikinä olisi tarjonnut noille miehille. Olisin mennyt kotiin ja katsonut peiliin rehellisesti ja miettinyt, miksi en kiinnosta miehiä ja level up tai etsinyt miehiä, jotka ymmärtävät arvoni.
Siis miksei hän voinut ehdottaa, että hän vie minut vuorostaan syömään ravintolaan?
ap
Eikö sinulla ole muuta kuin syöminen mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen joka ei itse käyttäydy kuin herrasnainen, pukeudu naisellisesti ja meikkaa kunnolla on säälittävä tomboy joka ei ansaitse mitään miehiltä.
Kuka sinä olet määräämään minkälaisiin naisiin muut miehet saavat rakastua? Heh, puhu itsestäsi vaan.
No minusta tuntuisi. En ole tuollaiseen tottunut. Jos olisin varma uusista treffeistä, voisin sen nolotta kestää. Koska silloin olis mahdollisuus tarjota ja ilahduttaa takas. Muuten tuntuis, että jään velkaa jollekin tuntemattomalle.