Eikö miehistä tunnu nololta, kun nainen tarjoaa ensitreffeillä?
Olen harrastanut paljon deittailua ja kolme kertaa olen tarjonnut miehille ensitreffeillä. Kerran brunssilla, kerran burgerravintolassa ja kerran kiinalaisessa buffetissa. Minä siis itse sanoin, että minä voin tarjota koska kahdessa noista tapauksissa mies itse ehdotti ihan vaan kävelyä, siis ilmaista tekemistä ja kerran mies tuli tapaamaan minua 140km päästä. Sitten kerran olin ensitreffeillä ala carte ravintolassa ja siellä mies kysyi minulta, että haluanko minä tarjota hänelle (no en halunnut). Mietin vaan, että eikö se tunnu miehestä aika nololta, että tuntematon nainen tarjoaa hänelle ensitreffeillä? Yleensä perinteisesti miehen tehtävä on tarjota naiselle. Mun mielestä niiden miesten olisi pitänyt kiittää kohteliaasti tarjouksesta, mutta sanoa, että ei tarvitse tarjota ja että hän haluaa tarjota minulle.
Kommentit (209)
sellainen mies, joka odottaa minun tarjoavan hänelle ruuat ensitreffeillä, ei ole minun tyyppiseni mies.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää. En ikinä olisi tarjonnut noille miehille. Olisin mennyt kotiin ja katsonut peiliin rehellisesti ja miettinyt, miksi en kiinnosta miehiä ja level up tai etsinyt miehiä, jotka ymmärtävät arvoni. Lähtökohtana se, että mies joka on kiinnostunut minusta, tekee ensitreffeillä parhaansa. Jossei, tuskin jatkossakaan. Jos häntä ei kiinnosta, on helppo tapa ilmaista antamalla 0 0nothing. Eli nämä 50/50 - miehet ja suoranaiset hyötyjät, jotka söivät ap:n piikkiin.
Low effort- ensitreffit ovat ratkaisu tuohon ongelmaan. Jos ne treffit menevät puihin, niin silloin harmittaa vähemmän kun menetykset ovat pienempiä.
Jos sulla ei ole varaa muutaman kympin treffeihin etkä na
Sun pitää ensin tehdä vaikutus siihen naiseen, jotta sitä jatkoa seuraa. Pihistelyllä et vaikutusta tee, ainakaan erityisen hyvää.
Teen sen vaikutuksen keskustelulla, mutta välttelen kalliita ensitreffejä. Naiset eivät ilmeisesti ole tietoisia siitä, kuinka paljon on yli varojensa eläviä naisia, joita kiinnostaa pääasiassa miehen tarjoilut treffeillä.
tasa-arvon tähden ja feminismin rehottaessa ja turmellessa kaikkea, ei todellakaan ole miehen "tehtävä" tarjota tuntemattomalle ruokaa. sehän on sama kuin syöttäisi hiiriä ja rottia talonsa keittiössä. ja tuo minäminä oletus, että viehätät kaikkia, ja että sinulle kuuluu tarjota ei päde nykyään. siksi ei pidä koskaan lähteä syömään tuntemattoman kanssa. se on muutenkin typerää. itsenäinen ja voimaantunut nainen syö ennen treffejä, että jaksaa sitten edes kävellä hieman.
olet harrastanut paljon deittailua, eli olet ammattilainen. mitä tarjoat vastineeksi ateriasta? kissa kiitoksella elää... eikö nyt olisi järkevää, että kukin maksaa omansa ja sillä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
olet harrastanut paljon deittailua, eli olet ammattilainen. mitä tarjoat vastineeksi ateriasta? kissa kiitoksella elää... eikö nyt olisi järkevää, että kukin maksaa omansa ja sillä hyvä.
No olen tavannut 50 miestä, ja treffeistä lähes kaikki oli joko kahvittelu/lounas/illallinen. YLeensä on maksettu kumpikin vain omat safkat ja vain n. 20% miehistä on ehdottomasti halunnut tarjota minulle.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsuja maksaa. Jos nainen kutsuu syömään fine dining ravintolaan minut, niin oletus on että hän kuittaa laskun.
Jos minä kutsun naisen johonkin syömään, niin tietysti maksan laskun.
Jos yhdessä pohdimme sitä ensin, että mihin menisimme syömään niin silloin se on keskinäinen sopimusasia samalla tavalla kun sen ravintolankin valinta. Jos tämä tapahtuu työpaikalla lounasravintolassa, niin oletan että molemmat maksavat oman ruokansa. Muualle päädyttäessä sitten hieman sen mukaan mikä on keskustelun henki ja tunnelma. Maksan mielelläni kun koen että toinen on miellyttävää seuraa ja viihdyn hänen kanssaan. Jos taas kyse on jostain työ- tai harrastuksiin liittyvistä asoista, niin odottaisin että toinen ainakin tarjoaisi sitä, että hän ainakin välillä tarjoaa voivansa maksaa ainakin oman syömisensä jos ei niin parin kerran jälkeen ehdotan, että maksatko sinä vai jaammeko lask
Höpsis. Minä sanon miehelle että menemme hienoon ravintolaan ja sinä maksat, jos mies yrittää jotakin muuta. Jos tämä ei miehelle sovi niin suhde oli siinä. Ei elatusvelvollisuus mihinkään muutu sillä, että mes on nössö tai tyylitön.
Sinun kannattaa tapailla vain vanhempia sokeri-isukkeja.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tarjonut naiselle mitään koko elämäni aikana enkä tule tarjoamaan. Kun kovasti haluaa tasa-arvoa, tasa-arvon pitää näkyä myös konkreettisesti, niin että nainen maksaa itse kulunsa eikä ruinaa mieheltä rahaa tai kuvittele, että hänelle tarjotaan.
Ihan samalla tavalla odotan naisten myös kestävän ihan kaikessa samaa kohtelua mitä me miehetkin, sentakia haluankin että naisille tulee myös pakollinen asevelvollisuus. esimerkiksi.
Tasa-arvo ei tarkoita tuota, vaan sitä, että sukupuolet ovat yhtä arvokkaita, vaikkakin erilaisia. Se ei tarkoita sitä, että naiset muuttuvat miehiksi ja miehet naisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset ovat parempia. M28
Tosin käsittämättömän pervessejä jopa kaltaiseni vanhan liiton hardcore-perverssin mielestä.
Kerran eräs nainen meinasi tarjota ensitreffeillä, mutta onneksi selvisin tilanteesta puhumalla.
Me miehet emme ole mitään sexirobotteja, joilla kyltymättömät naiset voivat panettaa itseään. Saakelin succubukset!
Tosi noloa, jos selkeästi isompituloinen mies antaa naisen tarjota treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
sellainen mies, joka odottaa minun tarjoavan hänelle ruuat ensitreffeillä, ei ole minun tyyppiseni mies.
ap
Joo, on parempi mennä talsimaan johonkin puistoon. Tulee halvemmaksi ja kaloreita kuluu samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsuja maksaa. Jos nainen kutsuu syömään fine dining ravintolaan minut, niin oletus on että hän kuittaa laskun.
Jos minä kutsun naisen johonkin syömään, niin tietysti maksan laskun.
Jos yhdessä pohdimme sitä ensin, että mihin menisimme syömään niin silloin se on keskinäinen sopimusasia samalla tavalla kun sen ravintolankin valinta. Jos tämä tapahtuu työpaikalla lounasravintolassa, niin oletan että molemmat maksavat oman ruokansa. Muualle päädyttäessä sitten hieman sen mukaan mikä on keskustelun henki ja tunnelma. Maksan mielelläni kun koen että toinen on miellyttävää seuraa ja viihdyn hänen kanssaan. Jos taas kyse on jostain työ- tai harrastuksiin liittyvistä asoista, niin odottaisin että toinen ainakin tarjoaisi sitä, että hän ainakin välillä tarjoaa voivansa maksaa ainakin oman syömisensä jos ei niin parin kerran jälkeen ehdotan, että maksatko sinä vai jaammeko lask
Höpsis. Minä sanon miehelle että menemme hienoon ravintolaan ja sinä maksat, jos mies yrittää jotakin muuta. Jos tämä ei miehelle sovi niin suhde oli siinä. Ei elatusvelvollisuus mihinkään muutu sillä, että mes on nössö tai tyylitön.
Elatusvelvollisuus.
Lukekaa pojat ja nuoret miehet tarkkaan.
Naisten mielestä teillä on naisen elatusvelvollisuus.
Pohtikaa tarkkaan a. pitääkö se paikkansa ja b. miksi sekaantuisitte naisiin, he kaikki ajattelevat noin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako joku low effort - treffejä? Minä en. En ole koskaan ollut missään lounasbuffasssa ensitreffeillä.
Kuten sanottua, odotan, että mies tekee vaikutuksen. Jossei, hän on väärä mies minulle.
Kaikki naiset eivät odota /saa yhtä paljon upeita treffejä, mutta Herrajumala älkää nyt ikinä kutsuko miestä ensitreffeille tai ehdottako, että te maksatte. 😂😂😂😂
Maille kaikille on aika selvää miksi olet edelleen yksin
Ei yhtään noloa. Tasa-arvoahan tämä vain on. Ne jotka haluaa esittää ritaria on sitten asia erikseen.
Lähinnä ahdistaisi. Väkisin herää ajatus että sen jälkeen pitäisi suostua seksiin.
M54
Miehet prinsessoituneet ja diivailevat nykyään... luonnonvastaista...
Teen itse aina selväksi ennen treffejä, että minä maksan, niin ei nainen voi alkaa vänkäämään sen jälkeen. Eikä onneksi ole kaveripiirissäkään sellaisia tyhjäpäitä, jotka puhuvat, että kyllä nainenkin voi tarjota tasa-arvon aikana, vaan täysjärkisiä miehiä
Vierailija kirjoitti:
Kaksoisstandardit kunniaan. AP:kin tietysti vaatii tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta, mutta kuitenkin miehen pitää maksaa treffeillä.
Siis ap tarjosi kolmilla treffeillä. Mikä siinä on väärin?
Heteronaisena deittailu on sikäli harmillista, että joutuu ajoittain törmäämään kaikenlaisiin kummallisiin asenteisiin miesten taholta. Toisaalta siinä on se hyvä puoli, ettei joudu törmäämään näihin tässä ketjussa esiintyneisiin "haluan miehen elättävän minua" -kahjoihin.