Naisena olen aina miettinyt miksi miehet ovat kaikessa parempia?
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat parempia fyysisissä töissä ja älyä vaativissa hommissa. Naiset taas ovat hyviä hoitajia ja naiset ovat myös hyviä tukemaan miehiä. Naisista ei ole työelämään kuin harvoihin töihin koska naisten äly ja ajattelukyky ei sovi työelämään.
Naiset ovat vahvimmillaan kun ne hoivaavat vauvoja sekä tukevat miestä pitämällä kotia yllä ja antamalla säännöllisesti seksiä miehelle.
Tämä on evoluution tulos ja aina asiat on olleet näin.
Höpönhöpön. Totta on se että sukupuolten välinen äly saattaa olla erilaista, miehille avaruudellinen hahmottaminen ja matemaattinen älykkyys saattaa o
Tämä. Parisuhteissa ovat köyhimmät naiset ja hyvätuloisimmat miehet. Jos naisella on kykyä tienata itse, hän ei ota miestä, minkä todistaa tilastokeskuskin.
Ohessa yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset ja yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:
https://stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2021/miehet-ja-naiset-tuloluokk;
Eli naiset ovat miesten kanssa elintason vuoksi. Jos nainen osaa hankkia sen itse, hän ei ota miestä.
Ja naisissa vähemmistö osaa hankkia sen itse, joten päätyvät parisuhteeseen luomakunnan kruunun kanssa.
En seurustelisi ainakaan näiden miesten kanssa, jotka työnsä puolesta ovat neuvomassa.
Vierailija kirjoitti:
En seurustelisi ainakaan näiden miesten kanssa, jotka työnsä puolesta ovat neuvomassa.
En jaksaisi kotioloissa tollasta.
Vierailija kirjoitti:
Me mennään aina kahville vasta, kun ne on lähtenyt tauolta.
En jaksaisi kotiloissa miestä. Onneksi minulla on varaa valita.
"Ja naisissa vähemmistö osaa hankkia sen itse, joten päätyvät parisuhteeseen luomakunnan kruunun kanssa."
Älä huoli, opitaan koko ajan. Syntyvyysluvut kertovat jo siitä, että jos haluaa elintason hankkia, on parasta jättää a) mies ottamatta b) lapset tekemättä.
Koska silloin kun lapsia tulee, mies käytännössä pakottaa naisen jäämään kotiin töistä, kun ei suostu vastuutaan kantamaan. Mies tulee naiselle siis erittäin kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten, kun niiden autot on lähtenyt parkkipaikalta. Naiset koittaa vältellä niitä.
Vierailija kirjoitti:
"Ja naisissa vähemmistö osaa hankkia sen itse, joten päätyvät parisuhteeseen luomakunnan kruunun kanssa."
Älä huoli, opitaan koko ajan. Syntyvyysluvut kertovat jo siitä, että jos haluaa elintason hankkia, on parasta jättää a) mies ottamatta b) lapset tekemättä.
Koska silloin kun lapsia tulee, mies käytännössä pakottaa naisen jäämään kotiin töistä, kun ei suostu vastuutaan kantamaan. Mies tulee naiselle siis erittäin kalliiksi.
Suomessa on työttömiä vasta puoli miljoonaa. VAUVATALKOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTT!!!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ei kehtaa aloittaa "persuna olen miettinyt", kun siitä on kyse?
Harva persu kehtaa esiintyä persuna, kun on noloa myöntää olevansa typerä.
Sitten ne on täällä joko naisena, Ohisalona, vihreänä tai vasemmistolaisena.
Persuna olo taitaa olla maailman häpeällisin asia.
Olethan itsekin täällä, ettet häpiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun miehet älykkäämpiä se on todistettu juttu, melkein kaikki maailman historian ällykkäimmät nerot ja keksijät ovat miehiä.esim Albert Einstein, Robert oppenheimer, Steven Hawking, Niels bohr,Sigmund Freud,Edward Teller, Nikolai tesla,ja vaikka kuinka monet muut. Ja lisäksi tupakoitsijat älykkäämpiä kun savuttomat, suurin osa näistä neroista oli jopa ketju poltajia. Kyllä vain, tutkimuksissa on löydetty yhteyksiä tupakanpolton ja alkoholin liikakäytön,ja laittomien huumeiden käytön välillä ja älykkyyden välillä.päihteet eivät tee älykkäämmäksi,mutta addikteilla näyttää olevan keskimääräistä korkeampi ÄÖ näin sanottiin yhdessä älykkyyttä käsittelevä dokumentti, ja sama juttu luki muutama vuosi sitten tieteen Kuvalehdessä. TV tupakoitsia mies jolla korkeempi ÄÖ ha.
Taitaa tupakoitsija tuprutella siellä nyt ihan omiaan. 😁
Tämä on kuule ihantodistettu juttu jos yhtään seuraa älykkyyttä käsitteleviä, dokumenteja ja muuta tietoo siitä ja lisäksi tässä muita älykkäämpien ominaisuuksia. valehtelu. vaatii äärimmäistä aivotyötä 😀 huonot sosiaaliset taidot monet älykkyyttä ovat melkein erakkoja. Näet ja ajattelet asioista eritavalla kun suuriin osa muusta väestöstä eli ajattelet poksin ulkopuolisesti . Käytät päihteitä .olet musikaallinen . Sinulla on älykkäämät vanhemmat ,älykkyydestä noin 20-40 prosenttia periytyy vanhemmilta,etenkin yksi geeni,FNBP1L liittyi vahvasti älyyn sekä lapsena että aikuisena. Olet vasenkätinen monet huippu älykkyyttä olivat myös vasen kätisiä näiden ominaisuuksien lisäksi ja melkein kaikilla neroilla oli jokun addikti, tupakka alkoholi huumeet nämä luin tieteen Kuvalehdestä.asiat jotka yhdistää monet älykkäät ennen ja nyt.ja etse teen näitä kaikkia ha 😀😃😃
Vierailija kirjoitti:
Pitää siis olla itsekäs, röyhkeä, omahyväinen ja muistaa ajaa aina omaa etuaan. Siten tässä yhteiskunnassa pelataan. Kaverit jätetään tai jopa kampitetaan, jotta voi itse kylpeä rahassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne yksinkertaisia, mutta terhakat tisut on kivat ja leveä lantio hoikassa vartalossa myös. Eipä siinä enää älyä sitten tarvitsekaan mihinkään.
Ja mitä noilla sitten saa?
Sanonko? En sano! Sanon sittenkin mynaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten, kun niiden autot on lähtenyt parkkipaikalta. Naiset koittaa vältellä niitä.
Ja sitten kun nämä tietyt miehet on alkaneet määräämään naisia Suomessa, mille ei uskalla sanoa takaisin alkaa menemään naisilla vaikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Jos sattuu lähtemään käymään. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää siis olla itsekäs, röyhkeä, omahyväinen ja muistaa ajaa aina omaa etuaan. Siten tässä yhteiskunnassa pelataan. Kaverit jätetään tai jopa kampitetaan, jotta voi itse kylpeä rahassa.
Tai vaihtoehtoisesti ajattelee vain itseään sikiämällä. Ei ole mitään epäitsekästä syytä lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Jos sattuu lähtemään käymään. 😂
Aika hyvin tässä on oppinut niiden tauko kellonajat jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun miehet älykkäämpiä se on todistettu juttu, melkein kaikki maailman historian ällykkäimmät nerot ja keksijät ovat miehiä.esim Albert Einstein, Robert oppenheimer, Steven Hawking, Niels bohr,Sigmund Freud,Edward Teller, Nikolai tesla,ja vaikka kuinka monet muut. Ja lisäksi tupakoitsijat älykkäämpiä kun savuttomat, suurin osa näistä neroista oli jopa ketju poltajia. Kyllä vain, tutkimuksissa on löydetty yhteyksiä tupakanpolton ja alkoholin liikakäytön,ja laittomien huumeiden käytön välillä ja älykkyyden välillä.päihteet eivät tee älykkäämmäksi,mutta addikteilla näyttää olevan keskimääräistä korkeampi ÄÖ näin sanottiin yhdessä älykkyyttä käsittelevä dokumentti, ja sama juttu luki muutama vuosi sitten tieteen Kuvalehdessä. TV tupakoitsia mies jolla korkeempi ÄÖ ha.
Taitaa tupakoitsija tuprutella siel
Kyllä kyllä, tuo sinun kirjoitustaitosi puhuu puolestasi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun nämä tietyt miehet on alkaneet määräämään naisia Suomessa, mille ei uskalla sanoa takaisin alkaa menemään naisilla vaikeaksi.
Ne tulee toisesta kaupungista, että huh hah hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne yksinkertaisia, mutta terhakat tisut on kivat ja leveä lantio hoikassa vartalossa myös. Eipä siinä enää älyä sitten tarvitsekaan mihinkään.
Sanonko? En sano! Sanon sittenkin mynaa.
Ja mitä minä sillä teen? Ei tullu kauppoja. 😊