Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisena olen aina miettinyt miksi miehet ovat kaikessa parempia?

Vierailija
04.08.2025 |

Osaisiko joku mies sanoa mistä se johtuu?

Kommentit (242)

Vierailija
221/242 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on toiminut että nainen hoitaa lapset ja mies tekee vaativan ajattelun ja päätökset. Naisen hysteerinen käytös on ollut etu lasten hoidossa, kun siinä pitää olla aina huolissaan lapsista ettei heille käy mitään. Liika älykkyys voisi olla haitaksi naisille, koska silloin he eivät olisi samalla aaltopituudella lasten kanssa.

No lapsistakin suurin osa on järkevämpiä ja viisaampia, kuin moni aikuinen mies. Aika moni miespuolinen kansalainen ei saa edes peruskoulua kahlattua läpi, että tosiaan ovat "niin paljon parempia, kuin naiset". Yliopistotkin on naiset vallanneet kun sinne viimein pääsivät ihan pienessä ajassa.

Miehet on kyllä parempia tekemään rikoksia, pahoinpitelemään toisiaan hengiltä  ja tekemään kaikkea hullua ja typerää, siinä ap olet oikeassa. Etkä sinä oikeasti ole mikään nainen, vai oletko "nainen" jolla on kulkuset jalkovälissä.  No mikäpä siinä, ole vain. 

Vierailija
222/242 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä onko mies helposti hermostuva vai rauhallinen voi kysyä kysymyksellä kuinka pitkä olet?

Mies luulee, että nainen kysyy pituutta, mutta kyseessä on oikeasti luonne testi.

Nainen äskettäin kysyi pituuttani deittisovelluksessa. Kerroin keskipituisen pituuteni ilman mitään muuta kommenttia. Itse lyhyt nainen lopetti heti keskustelun tuohon. Ilmeisesti en läpäissyt luonnetestiä. Ehkä minulla olisi parempi luonne, jos olisin ollut 190 cm tms. 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/242 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gates-säätiö käyttää 2,5 miljardia naisten terveyteen Bill Gates: Naisten terveyttä jatkuvasti sivuutetaan

Säätiön mukaan tavoitteena on muun muassa kehittää tuotteita ja varmistaa niiden maailmanlaajuinen saatavuus.

https://yle.fi/a/74-20175866

Miesten täytyy hoitaa naisten terveveysasiatkin, koska naiset ovat itse osaamattomia ja avuttomia.

Vierailija
224/242 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ap on oikeasti mies.

Vierailija
225/242 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on toiminut että nainen hoitaa lapset ja mies tekee vaativan ajattelun ja päätökset. Naisen hysteerinen käytös on ollut etu lasten hoidossa, kun siinä pitää olla aina huolissaan lapsista ettei heille käy mitään. Liika älykkyys voisi olla haitaksi naisille, koska silloin he eivät olisi samalla aaltopituudella lasten kanssa.

Vierailija
226/242 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalaistena kysyn. Kumpi on ääliömpi: näiden aloitusten tekijä, vai niihin vastaajat? 

Vierailija
227/242 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalaistena kysyn. Kumpi on ääliömpi: näiden aloitusten tekijä, vai niihin vastaajat? 

Vierailija
228/242 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, aika jännä. Naisena minä en mieti miehiä ollenkaan.

Naisen ei pidäkään miettiä liikaa, riittää kun on nätti.

Olepa sinä kusiletku hiljaa kun et osaa ajatella yhtään. Naiset täällä kaiken hoitaa, sinun etuuksiisi tarvittavat verotkin.

Vierailija
229/242 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä onko mies helposti hermostuva vai rauhallinen voi kysyä kysymyksellä kuinka pitkä olet?

Mies luulee, että nainen kysyy pituutta, mutta kyseessä on oikeasti luonne testi.

Nainen äskettäin kysyi pituuttani deittisovelluksessa. Kerroin keskipituisen pituuteni ilman mitään muuta kommenttia. Itse lyhyt nainen lopetti heti keskustelun tuohon. Ilmeisesti en läpäissyt luonnetestiä. Ehkä minulla olisi parempi luonne, jos olisin ollut 190 cm tms. 🙂

Ehkä oletti, että kirjoitustaitosi näkyi siinä: 

"172".

---> Lauseiden muodostaminen ja käytöstavat liian vaikeita kusiletkun laajentumalle, joten hylky.

Sä oot hysteerinen ton lyhyytesi kanssa. 

Vierailija
230/242 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon huudatus tähän aamuun :D

Mieskö huudatti heti aamusta?

Ap ei varsinaisesti ole mikään mies vaan pihatonttu.

Vierailija
231/242 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sellaisissakin asioissa, missä miehet ja naiset periaatteessa keskimäärin ovat samalla viivalla eli ei ole kyse fyysisestä voimasta, hajonta miehissä on suurempaa kuin naisissa, eli miehissä on enemmän huippuja mutta myös surkeita yksilöitä.

Ne 2 huippua ei kyllä kompensoi viittäsataa vankilaluuseria. Naisenhakkaajaa, pedoa, raiskaajaa, narkkia, rapajuoppoa.

Ap:n tyyppiset vihaa naisia ja syyttää siitä esim. muslimeja tajuamatta, että itsehän he ovat hirviöitä eikä muslimit. Niin vähän älyä.

ja ihan vtun kilttejä vielä, lyövät vain suuttuessaan ja raiskaavat vain jos nainen ei halua avustaa miehen itsekkäässä nylkkyseksissä.

Nämä kuvittelee, ettei naiset ole väkivaltaisia mutta mä alan jo olla kun olen yli puoli vuosisataa kuunnellut naisvihapaskaa. On mitta täynnä ja takaisinmaksun aika. Suomalaismiehet on naisia kohtaan Euroopan pahimpia.

Vierailija
232/242 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että ap on oikeasti mies.

Ei ole mies mutta vässykkä. Varma tieto.

Vierailija
233/242 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gates-säätiö käyttää 2,5 miljardia naisten terveyteen Bill Gates: Naisten terveyttä jatkuvasti sivuutetaan

Säätiön mukaan tavoitteena on muun muassa kehittää tuotteita ja varmistaa niiden maailmanlaajuinen saatavuus.

https://yle.fi/a/74-20175866

Miesten täytyy hoitaa naisten terveveysasiatkin, koska naiset ovat itse osaamattomia ja avuttomia.

Milloin esim Suomessa on ollut naisenemmistöinen eduskunta päättämässä noista? 

Ei koskaan.

Silti vain sadassa vuodessa olemme menneet sinusta ohi kaikessa, paitsi rikollisuudessa ja typeryydessä. 

Niissä sinä ap oikein loistat.

Hävettäisi olla vauva.fin tyhmin mies, mutta sulle se on ylpeydenaihe. Kerrankin oot eka jossain!  Jumalauta, tyhmin kaikista! Äippä, keitä abortilles kahvit!

Vierailija
234/242 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hysteria on sitä mitä persut harrastaa.  Milloin mistäkin vähäpätöisestä, vaikka nyt lasten therian-leikeistä tai Pride-lipusta tai sähköauton lataamisesta vartissa neljällä eurolla, kun teiltä menee vartti ja 50 egeä plus munkkikahvit.

Tai siitä, ettei joku lue valkonahkasetien kirjoja periaatteesta, kun ne on täynnä sisäistettyä kolonialismia ja sovinismia.

Vierailija
235/242 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt äkkiä keksi mitään, missä miehet olis parempia.

Itsemurhissa?

Mene ja tee, turhapoika ap.

Vierailija
236/242 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekijä. Kukaan ei vittuuntuisi häneen jos hän olisi hiljaa. Mikähän hoitamaton mielisairaus teettää tuollaista?

Vierailija
237/242 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiolutioota koko Suomi täynnä,nettipalstoja myöten, suurin osa taitaa olla tahallisia typeryksiä ja trolleja.

Vierailija
238/242 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon huudatus tähän aamuun :D

Mieskö huudatti heti aamusta?

No ainakin sinä sen teit.

Vierailija
239/242 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on täysi tampio, ei sitten ole kuullut kuukautisten aiheuttamista vaivoista, vaikka osa joutuu olemaan sairaslomalla tai pyörii tuskaisena töissä, niin että tehokkuus tietenkään ei siitä voi mitenkään kärsiä.  

Vierailija
240/242 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseksi olet todella tyhmä, ap!