Millaisen miehen voi löytää 55-65 v naisena?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
No saat isomahaisen, kurttuisen, puoliksi kaljuuntuneen, hoitamattoman luuserin.
Muunlaisia ei löydy.
No, kuvaus täsmää. Täällä sellainen. Tosin, olen kyllä ollut jo varattu vuosikymmeniä. Hoidan kyllä itseni ja olen sisä siisti eli se ei ongelma. Sen verran tuo em. kuvaus ontuu.
noin 75 vuotiaan. ei muuta ole saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon on 55-vuotiaita ja vanhempia miehiä Suomessa vapaana. Kesällä on hyvä aika bongata porukoita vaikka terassilla.
Vihoviimeinen paikka etsia kumppania
Älä sano. Olin 56v. ja tutustuin juuri terassilla ihanaan ikäiseeni mieheen.
Kyllä siellä muitakin on kuin alkoholisteja ainakin hyvillä asuinalueilla.
Ollaan yhdessä oltu 10 vuotta ja eiköhän olla kunnes kuolema erottaa. Hänellä on parantumaton syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 68 ja kyllä hänestä on muuhunkin kuin juttuseuraksi.
Etsi mies, joka on ollut koko ikänsä tupakoimaton ja lähes raitis. Liikuntaa pitää myös kohtuudella harrastaa. Terveitä lähes 7-kymppisiä miehiä on Suomessa pilvin pimein. Kyllä sen ihan ulkonäöstäkin huomaa, onko miehestä muutakin kuin juttuseuraa. Skippaa muusikot, kaljut, tatuoidut ja vyötärölihavat.
Mitä kaljuus tähän liittyy? Geneettinen ominaisuus, mikä mitenkään korreloi terveyden kanssa puhumattakaan muista ominaisuuksista.
Löysin hyvän miehen ja sovimme hyvin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No saat isomahaisen, kurttuisen, puoliksi kaljuuntuneen, hoitamattoman luuserin.
Muunlaisia ei löydy.
Tuon ikäinen nainen on ihan vastaavan näköinen.
Jaa, ehkä sinun lähipiirissäsi siellä Kontulassa.
Äitini on hoikka, paksuhiuksinen, ikäisekseen siieäihoinen ja takuusti ei ole hoitamaton luuseri.
Eikä hänen ystävänsäkään.
Ikävä, että liikut vain haisevissa räkälöissä sen yksiösi ulkopuolella.
Naisten on markkinat, jos nainen on Suomen kansalainen. En lähde markkinoille.
Kannattaa lähteä kaveripohjalta etsimään, silloin ei ikäkään ole niin nokonnuukaa. Pääasia on, että on samat kiinnostuksen kohteet ja hyvää juttuseuraa. Asiat, jotka ovat itsellesi tärkeitä, niistä älä tingi. Nuoruuteen kuuluvat jutut kuten seurustelu, kihlat ja naimisiin meno kannattaa unohtaa. Elät nyt uutta elämänvaihetta. Älä myöskään sekaannu uuden kaverisi perhe-elämään. Saatat olla aikuisille lapsille ikävä yllätys ellet jopa uhka. Hyväksy, että tulet olemaan aina ulkopuolinen siinä seurassa. Heitä yhdistää vuosikymmenten yhteiset tavat ja kokemukset, joihin et pääse koskaan sisään. Älä edes yritä. Ota uudesta suhteesta kaikki hyvää mieltä tuova ja jätä kaikki, mikä muuta aiheuttaa. Etsi sopivaa ihmistä, älä jonkin ikäistä tai näköistä. Kyllä sen sitten tuntee kun oikean tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon on 55-vuotiaita ja vanhempia miehiä Suomessa vapaana. Kesällä on hyvä aika bongata porukoita vaikka terassilla.
Vihoviimeinen paikka etsia kumppania
Älä sano. Olin 56v. ja tutustuin juuri terassilla ihanaan ikäiseeni mieheen.
Kyllä siellä muitakin on kuin alkoholisteja ainakin hyvillä asuinalueilla.
Ollaan yhdessä oltu 10 vuotta ja eiköhän olla kunnes kuolema erottaa. Hänellä on parantumaton syöpä.
Tutustuit juuri vai 10v sitten? Ei kuulosta todelta.
Vierailija kirjoitti:
Löysin hyvän miehen ja sovimme hyvin yhteen.
Joskus jopa puoli kahteen...
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä seksiseuraa löytyy.
No onhan sekin jo jotakin 😅
Olen kuullut jopa 70v rakastuneista. Kunpa kukaan ei lähtisi suhteeseen vain miehenkipeyttään vaan vain rakkaudesta.
Jaaha. Trollit vauhdissa.
Ohitan. 👋🥸
Tuon ikäinen nainen on ihan vastaavan näköinen.