Millaisen miehen voi löytää 55-65 v naisena?
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Eturauhasvaivaisen jolla on vaippa tai katetri.
Sen mitä nyt paasaat niin edestäs löydät hahaa.
Hyvän tai huonon, mutta todennäköisesti näiden yhdistelmän = hyvin huonon.
Täytyy sanoa, että koko ikäni hoitotyötä tehneenä, lapset aikuiseksi kasvattameena, isoäitini ja vanhempanikin jo lähes hautaan hoitaneena, koen, että en yhtään mahdollista hoidettavaa tähän elämään en enää halua. Lasten lapsetkin jo kohta teinejä etteivät varsinaista hoitoa kaipaa.
Eli korkeintaan joku 45v mies voisi mennä jos välttämättä elämääni haluaisin miehen.
Mummo 65v
Aseksuaali mies on ainoa mahdollinen, mutta sellainenkin mies yleensä arvosta kauneutta. Joka tapauksessa miehen pitää olla paljon vanhempi kuin isoD.
Vierailija kirjoitti:
Ota mielummin koira kun nalkuttavaa ukkoa.
Onko väliä kuunteleeko haukuntaa vai nalkutusta
Jos löydät rakkauden niin olet onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaali mies on ainoa mahdollinen, mutta sellainenkin mies yleensä arvosta kauneutta. Joka tapauksessa miehen pitää olla paljon vanhempi kuin isoD.
Miksi pitää olla?
Sanoisinko hei, et riippuu ihan siitä MILLAINEN 55-65 vuotias nainen on kyseessä.
Voi voi kun löytäis nyt ensin edes toimivan auton!
et ainakaan minua, olen 55 v lihaksikas mies ja urheilen joka päivä ja on kaksi yliopsitututkintoa, vaadin naiselta urheilullista ja älykästä ruumista ja henkisrä ja hnegellistä viisautta, mitään vanhusta eläkeläistä teatterissa käyvää mummoa en halua
naisen on oltava 30-42,5 vuotias ja kaunis ja nuorekas, ei läskiä ei ryppyjä
Andy masterhood
55-65v naiselle sopiva mies löytyy ikäryhmästä 75-85.
Jos nuoremmatkaan eivät löydä kumppania niin kuinka todennäköistä on että vanhempi löytää?
Nuoremmat eivät halua olla kenen tahansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
et ainakaan minua, olen 55 v lihaksikas mies ja urheilen joka päivä ja on kaksi yliopsitututkintoa, vaadin naiselta urheilullista ja älykästä ruumista ja henkisrä ja hnegellistä viisautta, mitään vanhusta eläkeläistä teatterissa käyvää mummoa en halua
naisen on oltava 30-42,5 vuotias ja kaunis ja nuorekas, ei läskiä ei ryppyjä
Andy masterhood
Itse et osaa edes kirjoittaa. Tosin ruumistahan sinä etsiskelet etkä kehoa, joten erikoiset kriteerit on iästä riippumatta. Onnea etsintään! Se kestää pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla?
Vielä hänen iässään mies haluaa että naisensa on leikkisä ja taipuisa.
Kuusikymppisenä leskenä löytyi miesleski naapurustosta. Leskeys vaikuttaa meihin molempiin vahvasti, emme pienestä marise ja olemme kovin kiitollisia jokaisesta päivästä. Ei haittaa vaikka hoidettavaakin varmasti toisissamme saamme. Kompensoidaan sitten, ei täältä kukaan kolhuitta selviä. Olen häntä 10 cm ja 30 kg isompi, mies siis pieni, mutta tämäkin lasketaan pikkuasiaksi. Nautimme vierekkäin nukkumisesta, saunomisesta ja yhdessä puuhaamisesta. Molemmilla on oma kotinsa, niissä majailemme vuorotellen. Emme ole aikeissa muuttaa yhteen, mutta tulevaisuudesta ei koskaan tiedä.
Olen hyvässä parisuhteessa ja siksi ehkä jäävi vastaamaan. Omaa miestäni rakastin, mutta jos tavattaisiin vasta nyt, niin en alkaisi mihinkään suhteeseen. Enempi ottaa kuin antaa, mutta tämän kestää kun on historiaa. Se on se liima, ne yhteiset muistot.
Tuolla kauppakeskuksessa kokoontuu pappakööri. Hyvä kun ovat sosialiisia; se ehkäisee muistisairauksia. En silti olisi kiinnostunut yhdestäkään. Huonot hampaat melkein kaikilla ja sitten vielä se vanhan ihmisen haju. Tämä toki puskee varmasti itsestänikin jossain vaiheessa läpi. Jollain oli virtsakatetri ja se pussi nätisti siinä selän takana.
Kommentoija 137 korjaa typon: Omaa miestäni rakastan. Edelleen siis.
LAT-suhteeseen voi löytyä helpommin kumppani: Living Apart Together eli erillään asuva parisuhteen muoto on monelle se kaikkein täydellisin ratkaisu. Siinä saadaan ikään kuin "rusinat pullasta": romanttinen suhde, seuraa, matkakumppani ja intiimiys, mutta samalla säilytetään oma koti, omat sotkut, oma talous ja oma rauha. Ei tarvitse riidellä tiskaamisesta, siivoamisesta tai television katselusta, vaan yhdessä vietetty aika on laadukasta ja tietoisesti valittua.
Jotkut ovat löytäneet tuossa iässä oikean parisuhteen ja menneet naimisiinkin.
Ei ole varaa Nigerialaisen suvun elättämiseen.