Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen miehen voi löytää 55-65 v naisena?

Vierailija
03.08.2025 |

Vai enemmänkin jutteluseuraa? :)

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vireä ja nuorekas 75+

Miksi viisikymppinen ottaisi 20 vuotta vanhemman? Miksi kukaan ottaisi? 

Miksi? 

Vierailija
102/144 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 55+ ikäinen nainen haluaisi vielä miehen? Mihin ihmeen tarkoitukseen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nigeriasta saa parikymppisiä miehiä aviopuoliusoksi melko pienellä panostuksella.

Hyi. 

Vierailija
104/144 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

65 vuoden iässä miehistä 28 % asuu yksin.

Kun sitä miettii kylmän matemaattisesti, se tarkoittaa, että 72 % miehistä on jo varattuja, ja jäljelle jäävästä 28 prosentistakin vain osa etsii aktiivisesti uutta kumppania.

Vierailija
105/144 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestöliiton tekemien tutkimusten mukaan yli 70 % kumppania etsivistä suomalaisista kokee sopivan kumppanin löytämisen haastavaksi. Tämä tarkoittaa, että esteenä ei ole niinkään vapaiden ihmisten puute, vaan se kuuluisa "sopivuus".

Vierailija
106/144 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet valmis joustamaan tiukoista kriteereistä ja etsit aktiivisesti (esimerkiksi deittipalveluista), on epätodennäköistä jäädä kokonaan yksin. Mutta jos haet täydellisen sopivaa kumppania, joka solahtaa valmiiseen elämääsi ilman kompromisseja, todennäköisyys sille, että sellaista ei löydy, on todellinen ja suuri.

Vierailija
107/144 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhasvaivaisen jolla on vaippa tai katetri.

Vierailija
108/144 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman

Vierailija
109/144 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko kokoaikaisen miehen? En tarkoita nyt miestä vain seksiä varten, ennemminkin ei-seksuaalisessa mielessä. Eikös sellainen osa-aikainen mies olisi OK? Sen kanssa voisi jutella, tehdä jotain askareita, käydä jossain harrastuksessa. Voisit kertoa sille murheita ja jakaa onnen hetkiä. Suhdehan voisi olla osittain etäsuhde. Mutta etenkin kesällä, eikä riittäisi käydä joskus miehen kanssa kävelemässä, istua hänen vieressä, hassutella hiukan.

Tuommoisen miehen voisi löytääkin. Jos haluaa miehen 100%:lla omistuksella, tarjolla on pitkälti alkoholisoituneita ja raihnaisia. Saat riippukiven. On varmasti muutamia tosi kivojakin, lähinnä leskiä. Heitä on kamalan vähän ja monet heistä ei halua enää ketään kokoaikaisesti kun edellinen pitkä suhde päättyi ikävästi.

Vierailija
110/144 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä melkoisen vastenmielinen ajatus jostain senioriseksistä, tai lähinnä sen yrittämisestä. Siksi mieluummin yksin. 

Vierailija
111/144 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on mahdotonta uskoa, että kukaan nainen tosissaan kyselisi tällaista. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän mua kiinnostaa miehet. Toistaiseksi olen vielä naimisissa, mutta tasaisin väliajoin käy mielessä, että elämä olisi aika paljon helpompaa ja vapaampaa ilman miestä. Jos eroan tai leskeydyn, vietän mielihyvin loppuikäni sinkkuna. 

Vierailija
112/144 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä väliä ole jos etsit vain jutteluseuraa .

Vierailija
113/144 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jonkun kivan.

Vierailija
114/144 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan varma? Ota huomioon, että mies on aika kallis ja työläs ylläpitää. Usein myös aika epäkiitollinen huollettava. Ota vaikka koira ennemmin. Niillä on tutkitusti positiivisia terveysvaikutuksia. 

Vierailija
115/144 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi jos olisi joku kaveriporukka jonka kanssa vois pelata aliasta, trivial pursuittia ym. Mutta mistä niitä samanhenkisiä löytyisi? Näin kuuskybäsenä ei kiinnosta enää miehet mutta ikäiseni naisetkin on jotenkin niin raskaita, jauhetaan lapsenlapsista ja neuleohjeista. Kun omia lempisarjoja on esim breaking bad tai white lotus. 

Vierailija
116/144 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin löydät ketään kivaa niin eikö kannattaisi olla mielummin yksin? 

Vierailija
117/144 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaankin siitä millainen itse on ja millainen mies kiinnostaa. Kyllä rakkauden voi löytää vanhemmallakin iällä. 

Vierailija
118/144 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mielummin koira kun nalkuttavaa ukkoa.

Vierailija
119/144 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin on tarve. Jos haluat silloin tällöin seuraa niin saat ainakin pääkaupunkiseudulla vielä nuorekasta ja fiksua seuraa. Sinun vain pitää jotenkin ilmaista että kiinnostaa. Muuten sinua kukaan ei osaa poimia.

Vierailija
120/144 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on mahdotonta uskoa, että kukaan nainen tosissaan kyselisi tällaista. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän mua kiinnostaa miehet. Toistaiseksi olen vielä naimisissa, mutta tasaisin väliajoin käy mielessä, että elämä olisi aika paljon helpompaa ja vapaampaa ilman miestä. Jos eroan tai leskeydyn, vietän mielihyvin loppuikäni sinkkuna. 

Puhut vaan,mikset mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi