Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen miehen voi löytää 55-65 v naisena?

Vierailija
03.08.2025 |

Vai enemmänkin jutteluseuraa? :)

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin oikein mukavan ja kunnollisen. Mutta meidän suhde on enemmän "juttuseuraa", koska itseäni ei ole vaihdevuosista alkaen kiinnostanut seksi lainkaan, ja miehelläkin meni jossain vaiheessa pitkälti kyvyt ja vähitellen halutkin. Asutaan kyllä ihan yhdessä ja tarkoitus on olla loppuelämä yhdessä, mutta siis seksi ei kuulu kuvioon, vain elämänkumppanuus ja yhdessä vanheneminen. Olen itse 56 ja mies on 8 vuottta vanhempi.

Jestas kyvyt jo aika nuorena  meni ? Lääkäristä apua. Minulla oli  +70 v miesystävä, tosin emme muista syistä ole yhdessä, sille ei  yksi nainen  riittänyt.

Ei häntä haittaa ollenkaan seksin loppuminen, kokee elämänsä seesteisemmäksi nyt kun halukin siihen on kadonnut. Ja koska minuakaan ei kiinnosta seksi, niin tilanne on tällaisenaan molemmille juuri hyvä.

Vierailija
42/64 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55-65v naiselle sopiva mies löytyy 80+ ikäryhmästä miehiä.

Enpä usko 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/64 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu omasta tasostasi ja piireistä.Mutta kuka nainen enää haluaa tuonikäisenä miehen?

Kummastelen tuota kommenttia 

Hänellä ehkä ajatuksena se, että kuuskymppiset naiset eivät enää olisi naisia vaan pelkästään mummon roolissa. On tietenkin kommentissaan väärässä kuten monet tietävät omasta kokemuksestaan. Oma kumppanini (n) on 60+ vuotias eli minua itseäni vanhempi.

M60

Vierailija
44/64 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 68 ja kyllä hänestä on muuhunkin kuin juttuseuraksi.

Etsi mies, joka on ollut koko ikänsä tupakoimaton ja lähes raitis. Liikuntaa pitää myös kohtuudella harrastaa. Terveitä lähes 7-kymppisiä miehiä on Suomessa pilvin pimein. Kyllä sen ihan ulkonäöstäkin huomaa, onko miehestä muutakin kuin juttuseuraa. Skippaa muusikot, kaljut, tatuoidut ja vyötärölihavat.

Vierailija
45/64 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin oikein mukavan ja kunnollisen. Mutta meidän suhde on enemmän "juttuseuraa", koska itseäni ei ole vaihdevuosista alkaen kiinnostanut seksi lainkaan, ja miehelläkin meni jossain vaiheessa pitkälti kyvyt ja vähitellen halutkin. Asutaan kyllä ihan yhdessä ja tarkoitus on olla loppuelämä yhdessä, mutta siis seksi ei kuulu kuvioon, vain elämänkumppanuus ja yhdessä vanheneminen. Olen itse 56 ja mies on 8 vuottta vanhempi.

Jos halut ja kyvyt menevät noin nuorena, niin ette te ehdi kauan yhdessä vanheta. Se loppuelämä on lyhyt. 

Vierailija
46/64 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään tässä kategoriassa kun ollaan vielä kunnossa, niistä valkataan itselle sopiva kumppani.

Vierailija
47/64 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, treenattu, ihmisläheinen. Hirveästi olisi tekemistä ja kokemista. Joka päivä ei muista että olenko jo näin vanha.

M58

48/64 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos halut ja kyvyt menevät noin nuorena, niin ette te ehdi kauan yhdessä vanheta. Se loppuelämä on lyhyt. 

Kannattaa tarkistuttaa LDL-kolesteroli ja verenpaine. Sepelvaltimotaudin tiedetään monilla miehillä aiheuttaneen erektio-ongelmia muutamia vuosia ennen sydänoireiden alkua tai sydäninfarktia. Se kun tukkii myös häpyvaltimoita. Eli tarkistus on paikallaan vaikka ei olisikaan aikeita jatkaa sekksielämää.

Verenpainelääkityksellä ja statiineilla elämää jää enemmän jäljelle elettäväksi.

M60

Vierailija
49/64 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kiitos kysymästä. otin 16v. nuoremman. mukavasti menee meillä jo useamman vuoden, yhteistä juttua ja kemiaa löytyy. komeakin on.

Ai otit vaan niin kuin kaupan hyllystä?  Jep jep...

minä olin se aloitteentekijä.

Vierailija
50/64 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin 55-vuotiaana itseni ikäisen miehen Tinderistä. Nuorekas ja hyvännäköinen insinööri, oli ollut vuoden eronneena. Myönnän, kävi tosi hyvä tuuri.

Vierailija
51/64 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambiasta saat nuorta urosta,Suomesta taas isomahaisia ja nussimaan kykenemättömiä läskiniskoja,joilla on iso suu ja luulevat kaikessa itsestään liikoja..

Vierailija
52/64 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman ja lihavan

Vierailija
53/64 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon on 55-vuotiaita ja vanhempia miehiä Suomessa vapaana. Kesällä on hyvä aika bongata porukoita vaikka terassilla.

Terassilta ei löydy kuin juoppoja kaljan litkijöitä vain.

Vierailija
54/64 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55-65v naiselle sopiva mies löytyy 80+ ikäryhmästä miehiä.

Ai kuolleita...

Vierailija
55/64 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 60 vuotiaana olen löytänyt vain miehiä, jotka haikailevat entisen vaimon tms. hellään huomaan, vaikka nainen olisi ollut millainen haaskalintu tahansa.  Olen lopettanut etsimisen. Yksin on hyvä olla, eläkepäiviä odotellessa. N63

Vierailija
56/64 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan millaisen vaan. Etsisin varmasti joko nuorempaa, joka ei halua lapsia tai on omansa jo tehnyt tai vastaavasti johtajatasoista komeaa vanhempaa miestä jolla on asiat viimeisen päälle kunnossa. Jokainen etsii omasta tasostaan käsin kaiken ikäisenä. 

Vierailija
57/64 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuusikymppinen nainen. Hoikka, iloinen ja vielä kauniiksi sanottu. Rakastan seksiä ja läheisyyttä edelleen.  

Löysin ihanan viisikymppisen miehen. Erittäin aktiivinen js komea.  Meillä sujuu hyvin seksi. Myös keskustelu ja nautitaan hyvästä ruoasta. 

Tosin hän ei ole suomalainen alunperin ja hän on hoikka ja hyväkuntoinen. 

Vierailija
58/64 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkäsen vanhan ukon voi löytää

Vierailija
59/64 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu omasta tasostasi ja piireistä.Mutta kuka nainen enää haluaa tuonikäisenä miehen?

No kun tekisi vieläkin mieli sitä kovaa patukkaa...

Vierailija
60/64 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin vuosia nuoremman, jo vuoden  kestänyt suhde  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi