Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan paljon Suomessa on kaltaisiani sinkkuja, jotka ovat yksin, kun eivät saa haluamaansa kumppania?

Vierailija
03.08.2025 |

Itselläni ainakin ikätoive (25-30) rajaa jo paljon vaihtoehtoja pois eikä tuostakaan ikäluokasta kelpaa mikään peruspullukka, vaan pitäisi olla hyvännäköinen, urheilullinen ja älykäs. 

Itse olen 42 enkä saanut edes nuorena tuollaista kumppania (parisuhteita mulla kyllä on), joten olen loppuelämäni sinkku, kun en halua enää tyytyä ihan hyvään.

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata nirsoilla. Jää pian yksin. 

Ei mulle ole mikään ongelma olla yksin. Kauheampaa olisi olla parisuhteessa jonkun kanssa ihan vain siksi, ettei jäisi yksin.

Ap

Niin, nirson kakaran mielestä. Vietäpä muutama tunti katsellen itseäsi peilistä. Kuka sieltä luuraa takaisin? Joku ihanneyksilö? Ei, siellä on ajan hampaan uhri, luonnevikainen typerys. Joka nimenomaan on parisuhteessa itsensä kanssa, tyytyen jopa siihen ääliöön ja ylpeillen sen seurasta. 

Miksi tää menee sulla noin tunteisiin? Eihän mun vaatimukset ole mitenkään sulta pois.

Ap

Kaikki omahyväinen pidäkkeetön itsekeskeinen typeryys, johon muut eivät kehtaa tai osaa sanoa edes vastaan, on meiltä kaikilta pois. Päät pois perseistä nyt, oli se sitten oma tai vieras. Takaisin realismiin sieltä haaveiden keskeltä itkemästä, kaikki hattarapäät. Omanapaisuus on menossa niin pitkälle, että syötte kohta itsenne ja napa näkyy väärältä puolelta. Teistä ei ole enää mitään hyötyä kenellekään, ja kaikki mitä teette on pelkkää vahinkoa. Itsellenne, muille, maailmalle. Jos on kaksi tervettä kättä ja pää, käyttäkää niitä johonkin järkevämpään kuin itsesäälin ikuistamiseen. Tässä pitäisi pelastaa maailma. 

Vierailija
62/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikä tässä sitten on ongelma? Minä luulin että tarkoitat, että olet yksipuolisesti rakastunut johonkin varattuun naiseen, eli et saa jotain tiettyä henkilöä, joka on sulle sun mielestä se oikea, itsellesi koska sinä et ole hänelle se oikea eikä hän ole rakastunut sinuun....

Mutta tämä olikin taas näitä samaa vanhaa paskaa taas, että miksi minä vanha ukko en saa nuorta naista joka voisi olla tyttäreni.... Jaa-a. Miksi itse et rakastu naiseen joka voisi ikänsä puolesta olla äitisi? Puolison valinta menee vaan yleensä niin, että sitä vaan sattumalta rakastuu johonkin ihmiseen ja jos se tapahtuu samaan aikaan molemmille, muodostuu pariskunta.

Sinä ap et koskaan ole ollut rakastunut. Mistä sinä tiedät vaikka joku nuori nainen jonka ulkonäön sinä kelpuutat, olisi kuitenkaan sellainen johon rakastut? Kun ulkonäkö ei riitä rakkauteen, se on vain kuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä saat sellaisia joihin sun tasosi riittää. Jos ei kelpaa, niin sitten olet ilman. Eihän siinä mitään sen kummempaa ole.

No shit, Sherlock! Tämänhän aloittaja sanoikin. Kysymys oli, onko paljon muita samanlaisia.

Ps. Mene luetunymmärtämiskurssille.

Sulla on niin äärimmäisen ruma luonne, että parempi ihan kaikkien kannalta kun olet ja pysyt yksin.

Vierailija
64/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tiedät itsekin, että huonot on mahdollisuudet pariutua noilla kriteereillä. Ei 25-30 v. Hyvännäköiselle naiselle keski-ikäinen ukkeli ole mikään hyvä diili. Tällainen nainen saa kyllä seuraa oman ikäisistäänkin.

Mutta jokainenhan saa pitää ihan sellaisia kriteereitä kuin tykkää. Ei se keneltäkään ole pois.

Vierailija
65/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorekas nelikymppinen enkä halua laskea rimaa 25-29 vuotiaista naisista. Ei ole helppoa löytää mutta huonoon en tyydy.

Vierailija
66/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitten saat seksiä, jos et kelpuuta ketään?

Tinderistä.

Ap

Vierailija
67/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen haarojen aukaisu vähentää naisen markkinaarvoa. Kukaan halua olla kyläpyörän kanssa. Varsinkaan ne teidän unelmamiehet.

Vierailija
68/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman ikäinen nainen kuin ap (mutta naimisissa ja perheenäiti). Minusta tuntuu hassulta, että haaveilet 12 - 17 vuotta itseäsi nuoremmista naisista. 17-vuotias voisi olla jo isä, eli käytännössä nainen voisi olla tyttäresi.

Etkö ymmärrä, että aika kuluu, sinä vanhennut, puolisosi vanhentuu. 10 vuoden kuluttua puolisosi nelikymppinen ja rupsahtaa samalla tavoin kuin kaikki ihmiset. Ei sellaista ihmistä ole olemassa joka ei vanhentuisi. Sinun pitää hyväksyä oma ikäsi ja vanhenemisesi. Ei 25-vuotias halua 42-vuotiasta puolisoa. Ei vaikka olisit rikas, komea ja isomunainen. Se asia kannattaa nyt vain hyväksyä.

Ihan vinkkinä annan, että etsi ikäistäsi seuraa tai jäät yksin.

Vierailija
69/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen haarojen aukaisu vähentää naisen markkinaarvoa. Kukaan halua olla kyläpyörän kanssa. Varsinkaan ne teidän unelmamiehet.

Sä et ole mikään kaikkien miesten puhetorvi. Puhu vain itsestäsi, äläkä muista.

M49

Vierailija
70/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen nainen kuin ap (mutta naimisissa ja perheenäiti). Minusta tuntuu hassulta, että haaveilet 12 - 17 vuotta itseäsi nuoremmista naisista. 17-vuotias voisi olla jo isä, eli käytännössä nainen voisi olla tyttäresi.

Etkö ymmärrä, että aika kuluu, sinä vanhennut, puolisosi vanhentuu. 10 vuoden kuluttua puolisosi nelikymppinen ja rupsahtaa samalla tavoin kuin kaikki ihmiset. Ei sellaista ihmistä ole olemassa joka ei vanhentuisi. Sinun pitää hyväksyä oma ikäsi ja vanhenemisesi. Ei 25-vuotias halua 42-vuotiasta puolisoa. Ei vaikka olisit rikas, komea ja isomunainen. Se asia kannattaa nyt vain hyväksyä.

Ihan vinkkinä annan, että etsi ikäistäsi seuraa tai jäät yksin.

Kiitos vinkistä. Luitko aloitusta ollenkaan?

Siinä lukee "olen loppuelämäni sinkku, kun en halua enää tyytyä ihan hyvään".

Ap

Vierailija
71/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle ole mikään ongelma olla yksin. Kauheampaa olisi olla parisuhteessa jonkun kanssa ihan vain siksi, ettei jäisi yksin.

Ap

Parempi että oot käsittänyt tuon. Etsit kumppaniltasi vain ulkoisia avuja ja nuorta ikää (jota itselläsi ei edes ole etuna), joten ei vaikuta että sinulla on paljon annettavaa oikeana "suurena rakkautena".  Toinen ihminen ei ole esine. 

Vierailija
72/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin, nirson kakaran mielestä. Vietäpä muutama tunti katsellen itseäsi peilistä. Kuka sieltä luuraa takaisin? Joku ihanneyksilö? Ei, siellä on ajan hampaan uhri, luonnevikainen typerys. Joka nimenomaan on parisuhteessa itsensä kanssa, tyytyen jopa siihen ääliöön ja ylpeillen sen seurasta. 

Miksi tää menee sulla noin tunteisiin? Eihän mun vaatimukset ole mitenkään sulta pois.

Ap

Kaikki omahyväinen pidäkkeet

Rauhoitu jo.

Ap

Vierailija
73/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen heinähattu edes käyttää sanaa kyläpyörä ? 🤣🤣

Vierailija
74/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Parempi että oot käsittänyt tuon. Etsit kumppaniltasi vain ulkoisia avuja ja nuorta ikää (jota itselläsi ei edes ole etuna), joten ei vaikuta että sinulla on paljon annettavaa oikeana "suurena rakkautena".  Toinen ihminen ei ole esine. 

Onko älykkyys ulkoinen avu?

Vierailija
75/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvännäköinen, urheilullinen ja älykäs 25 - 30-vuotias nainen huoli 42-vuotiasta miestä, kun hän tietää hyvin saavansa hyvännäköisen, älykkään ja urheilullisen alle 30-vuotiaan miehen. 

Ihanko oikeasti te miehet luulette, että naisille kelpaa heidän isänsä ikäiset vanhat pojat. Ei varmasti kelpaa. Huvittava ap.

Vierailija
76/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä vaikeaksi, sillä älykäs nainen harvoin haluaa miestä, joka etsii huomattavasti nuorempaa vaimoa. Älykäs nainen, vaikka olisi kuinka hoikka, ei myöskään ole kiinnostunut miehistä, jotka puhuvat muista alentavasti pullukkoina. Sulla nappaisi varmasti paremmin, jos etsisit tyhmempää, urheilullista nuorta naista.

Vierailija
77/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tiedät itsekin, että huonot on mahdollisuudet pariutua noilla kriteereillä. Ei 25-30 v. Hyvännäköiselle naiselle keski-ikäinen ukkeli ole mikään hyvä diili. Tällainen nainen saa kyllä seuraa oman ikäisistäänkin.

Mutta jokainenhan saa pitää ihan sellaisia kriteereitä kuin tykkää. Ei se keneltäkään ole pois.

Voi kun näkisin sen päivän, jolloin ihmiset ymmärtäisivät, että ne muodikkaat ajatukset joissa he haluavat näyttäytyä, ovat kymmenen vuoden päästä naurettavia. Kyllä on pois. Eikä se koirakaan ole perheenjäsen. Se ei lähde tienaamaan jos sinun maksukykysi loppuu, ei käy katsomassa sinua sairaalassa eikä järjestä hautajaisiasi eikä pidä huolta jäljellejääneistä. Hyväksykää omat vikanne, ja muiden viat. Hakekaa turvaa toisistanne. Ei itseriittoisuudesta, eikä siitä koirasta. Vaatikaa nyt itseltänne jotain enemmän kuin pelkuruutta ja murjottamista. 

Vierailija
78/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvännäköinen, urheilullinen ja älykäs 25 - 30-vuotias nainen huoli 42-vuotiasta miestä, kun hän tietää hyvin saavansa hyvännäköisen, älykkään ja urheilullisen alle 30-vuotiaan miehen. 

Ihanko oikeasti te miehet luulette, että naisille kelpaa heidän isänsä ikäiset vanhat pojat. Ei varmasti kelpaa. Huvittava ap.

Miten teidän lukutaito on näin huonolla tolalla? Ei ap kuvittelekaan kelpaavansa vaan kertoo olevansa loppuelämänsä yksin.

Vierailija
79/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Rauhoitu jo.

Ap

En ole koirasi enkä rauhoitu käskystä. Selvisi sekin, mihin sinä tarvitset noin paljon itseäsi nuorempaa.  

Vierailija
80/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teidän lukutaito on näin huonolla tolalla? Ei ap kuvittelekaan kelpaavansa vaan kertoo olevansa loppuelämänsä yksin.

Aivan tyhmä aloitus. Miksi hänen loppuelämänsä valinnat ketään kiinnostaisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän