Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan paljon Suomessa on kaltaisiani sinkkuja, jotka ovat yksin, kun eivät saa haluamaansa kumppania?

Vierailija
03.08.2025 |

Itselläni ainakin ikätoive (25-30) rajaa jo paljon vaihtoehtoja pois eikä tuostakaan ikäluokasta kelpaa mikään peruspullukka, vaan pitäisi olla hyvännäköinen, urheilullinen ja älykäs. 

Itse olen 42 enkä saanut edes nuorena tuollaista kumppania (parisuhteita mulla kyllä on), joten olen loppuelämäni sinkku, kun en halua enää tyytyä ihan hyvään.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekaan kelvannut kukaan .On se oma ihastus nuoruudesta mielessä. Jota en saanut itselleni joten valitsin yksin elämisen. 

Nyt on kaikki junat menneet , se Kouvolaankin läks jo. 

Vierailija
102/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen nainen vauvapalstalla. Itse muistuttaa lähinnä perunasäkkiä räntäsateessa mutta kovan luokan alfamallipoika pitäis siitä huolimatta saada. No ei mitään saahan sitä fantasioida

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tuo ikäkriteeri ja muut ominaisuudet rajautuivat? Kerrot ap, että sinulla ei ole aiempaa kokemusta tällaisista suhteista edes nuoruudessasi, niin mikä saa ajattelemaan, että juuri nämä ovat ne kriteerit millä suhde toimisi? 

Vierailija
104/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan seurustellut elämässäni ja tämä johtuu siitä että hyvin harvoin lähestyn naisia tai ylipäätänsä tuntemattomia ihmisiä. Minulta puuttuu siis se halu lähestyä naisia, osuutta asiaan on varmasti myös sillä että olen aika ujo ja hiljainen.

Olen itsenäinen ja introvertti mies. Käyn töissä, maksan asuntolainaa pois, teen ahkerasti kotitöitä ja sijoitan rahojani. Elämäni on varsin hyvää näin ja mietin usein että mihin minä oikein naista edes tarvitsen? Ilman seksiäkin voin elää kun minulta löytyy toimiva käsi sekä flesu.

M34

Vierailija
105/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nirsompi toinen on, sitä varmempi voi olla siitä että hän ei edes kykene rakastumaan. Jos on joskus rakastunut, tietää että monet puutteetkin on sellaisia mitä ei vaihtaisi toisessa. Nämä täydellisyyden tavoittelijat eivät voi edes ymmärtää sellaista, koska eivät ole rakastuneet. He ovat korkeintaan ihastuneet toiseen samalla tavalla kuin hienoon laukkuun tai vaatekappaleeseen tai kenkiin ihastutaan.

Ajattelen aivan toisin. Siis nirsoudesta - tyytymissuhteisiin lähtevät ovat turvattomasti kiintyneitä eivätkä usko rakkauteen. Siksi he ovat suhteissa joissa ei rakasteta.

Nirsous ei tarkoita sitä että kumppani olisi täydellinen yleisten standardien mukaan, vaan juuri minulle 10. Se ei myöskään tarkoita esineellistämistä. T. Nirso nainen onnellisessa suhteessa

Kuka käskee olemaan rakastamat

En pysty rakastamaan käskystä ja epäilen, ettei kyllä pysty kukaan muukaan. Lisäksi en pysty edes suutelemaan miestä, jota en koe puoleensavetävänä saati sitten jotain enemmän. 

Tyytymällä tulee vain onnettomia parisuhteita ja perhe-elämää, lapset saavat myös huonon mallin parisuhteesta, jos lapsiakin tehdään tyytymissuhteeseen. Yksikään vanhempiensa parisuhteessa aitoa rakkautta nähnyt ei pidä tyytymissuhdetta normaalina.

Vierailija
106/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tuo ikäkriteeri ja muut ominaisuudet rajautuivat? Kerrot ap, että sinulla ei ole aiempaa kokemusta tällaisista suhteista edes nuoruudessasi, niin mikä saa ajattelemaan, että juuri nämä ovat ne kriteerit millä suhde toimisi? 

Tuon ikäiset ovat omaan silmään viehättävimpiä ja muut ominaisuudet olen todennut tärkeiksi aiemmissa suhteissani (joissa osa kriteereistä on täyttynyt, mutta ei koskaan kaikki). Ei mulla olisi mitään yhteistä sohvaperunan kanssa, ja vielä vähemmän sellaisen ihmisen kanssa, joka on aivan ulkona esim. ajankohtaisista asioista.

Ap

Vierailija
107/109 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei montaa.

Vierailija
108/109 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on pakko hakea ulkomailta nainen vanhemmalla iällä, jos haluaa nuoren ja kauniin naisen. 

Vierailija
109/109 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harva nainen haluaa parisuhteeseen itseään huomattavasti vanhemman miehen kanssa.

Tästä syystä em. On hankalaa, ei mahdotonta, mutta haastavaa.

Miesten eliikäodote on paljon alempana kuin naisten. Naisille parasta on itseä hieman nuorempi mies, niin on suurempi mahdollisuus saada vanheta yhdessä. 

Tuolla iläerolla mitä ap hakee, tulee naisesta suuremmalla tidennäköisyydellä leski.

Kukaan mies ei halua omaishoitajaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme