Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan paljon Suomessa on kaltaisiani sinkkuja, jotka ovat yksin, kun eivät saa haluamaansa kumppania?

Vierailija
03.08.2025 |

Itselläni ainakin ikätoive (25-30) rajaa jo paljon vaihtoehtoja pois eikä tuostakaan ikäluokasta kelpaa mikään peruspullukka, vaan pitäisi olla hyvännäköinen, urheilullinen ja älykäs. 

Itse olen 42 enkä saanut edes nuorena tuollaista kumppania (parisuhteita mulla kyllä on), joten olen loppuelämäni sinkku, kun en halua enää tyytyä ihan hyvään.

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvännäköinen, urheilullinen ja älykäs 25 - 30-vuotias nainen huoli 42-vuotiasta miestä, kun hän tietää hyvin saavansa hyvännäköisen, älykkään ja urheilullisen alle 30-vuotiaan miehen. 

Ihanko oikeasti te miehet luulette, että naisille kelpaa heidän isänsä ikäiset vanhat pojat. Ei varmasti kelpaa. Huvittava ap.

Miten teidän lukutaito on näin huonolla tolalla? Ei ap kuvittelekaan kelpaavansa vaan kertoo olevansa loppuelämänsä yksin.

Ei hän ole ookoo asian kanssa. Miksi hän muuten kyselisi, moniko muu on samalla tapaa pihalla kuin minä. Kukaan ei kestä olla hölmö yksin. Vertaistukea sentään pitää aina olla, kun emmehän me molemmat voi olla väärässä. Parviälyä pahimmillaan.

Vierailija
82/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen nainen kuin ap (mutta naimisissa ja perheenäiti). Minusta tuntuu hassulta, että haaveilet 12 - 17 vuotta itseäsi nuoremmista naisista. 17-vuotias voisi olla jo isä, eli käytännössä nainen voisi olla tyttäresi.

Etkö ymmärrä, että aika kuluu, sinä vanhennut, puolisosi vanhentuu. 10 vuoden kuluttua puolisosi nelikymppinen ja rupsahtaa samalla tavoin kuin kaikki ihmiset. Ei sellaista ihmistä ole olemassa joka ei vanhentuisi. Sinun pitää hyväksyä oma ikäsi ja vanhenemisesi. Ei 25-vuotias halua 42-vuotiasta puolisoa. Ei vaikka olisit rikas, komea ja isomunainen. Se asia kannattaa nyt vain hyväksyä.

Ihan vinkkinä annan, että etsi ikäistäsi seuraa tai jäät yksin.

Kiitos vinkistä. Luitko aloitusta ollenkaan?

Siinä lukee "olen loppuelämäni sinkku, kun en halua enää tyytyä ihan hyvään".

Ap

Luin aloituksen ja sanoin, että tulet olemaan loppuelämäsi sinkku ellet katso ikäistäsi seuraa.

Voit myös miettiä niinpäin, että kelpuuttaisitko itse hyvännäköisen, urheilullisen ja älykkään 54 - 59 -vuotiaan naisen ja miettiä ovatko toiveesi kovin realistisia. Harva ikäisemme erityisemmin haaveilee 60-vuotiaista. Sama se on noilla 25-vuotiailla naisilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletatte, että ap on mies? Itse en ainakaan löytänyt mistään mainintaa sukupuolesta, en ap:n enkä noiden kumppaniehdokkaiden. Vai lukiko se jossain?

Vierailija
84/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata nirsoilla. Jää pian yksin. 

Ei mulle ole mikään ongelma olla yksin. Kauheampaa olisi olla parisuhteessa jonkun kanssa ihan vain siksi, ettei jäisi yksin.

Ap

Parempi että oot käsittänyt tuon. Etsit kumppaniltasi vain ulkoisia avuja ja nuorta ikää (jota itselläsi ei edes ole etuna), joten ei vaikuta että sinulla on paljon annettavaa oikeana "suurena rakkautena".  Toinen ihminen ei ole esine. 

Onko älykkyys ulkoinen avu?

Nyt menee saivarteluksi, mutta ei ole. Älykäs tuskin tyytyy vanhaan ukkoon!

Vierailija
85/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletatte, että ap on mies? Itse en ainakaan löytänyt mistään mainintaa sukupuolesta, en ap:n enkä noiden kumppaniehdokkaiden. Vai lukiko se jossain?

Pakko olla mies, niin typerä ihminen. 

Vierailija
86/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken tekin uskotte.

Vierailija
87/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän väliä kuinkahan paljon? Misery loves company? Elä omaa elämääsi äläkä roiku muissa vertais(reppano)issa.

Vierailija
88/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän sitten saa tuosta vaan seksiä Tinderistä?

Vierailija
89/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan. Yksin tietenkin parempi kuin ihmisen kanssa, jota ei halua.

Vierailija
90/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko oikeasti pyytänyt niitä tavis naisia treffeille kasvotusten. Jos ette niin tietäisitte miten nirsoja ne on ja antavat pakit nopeasti. Olen varmasti 200 naista pyytänyt kasvotusten treffeille eikä kukaan ole lähtenyt. Netissä treffi palstoilla olen pyytänyt 1000 naista treffeille ja kaksi on lähtenyt jotka totesi etten kelpaa vaikka ne olivat niitä taviksia.

Vierailija
91/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 36-v ikisinkku nainen. Ikinä ei ole miehet lähestyneet ja aikanaan kun lähestyin ihastuksiani, aina pakit ja joskus myös oot hirveen näkönen/oot ruma-haukut kaupan päälle. Enää en miehiä lähesty eli ikisinkkuna hautaan.

Vierailija
92/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä saat sellaisia joihin sun tasosi riittää. Jos ei kelpaa, niin sitten olet ilman. Eihän siinä mitään sen kummempaa ole.

Tämä sama neuvo niille, joilla ei ole ystäviä tai kavereita ja ovat kokonaan yksin.

Vierailija
93/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ap voit olla yksin. Ei yksinelämisessä ole mitään pahaa. 

Vierailija
94/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulethan sitten raportoimaan Ap, kun olet saanut määrän selville?

Vierailija
95/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko oikeasti pyytänyt niitä tavis naisia treffeille kasvotusten. Jos ette niin tietäisitte miten nirsoja ne on ja antavat pakit nopeasti. Olen varmasti 200 naista pyytänyt kasvotusten treffeille eikä kukaan ole lähtenyt. Netissä treffi palstoilla olen pyytänyt 1000 naista treffeille ja kaksi on lähtenyt jotka totesi etten kelpaa vaikka ne olivat niitä taviksia.

Ei ne ole vaan valittavat netissä ettei kelpaa.

Vierailija
96/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet idiootti, joka häiriköi naisia.

Et ole tavis.

Sun tasoa on kehitysvammainen nainen.

Hakeudu niihin piireihin.

Vierailija
97/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaiset ette tule koskaan löytämään unelmiennemiestä. Teidän taso ei vain yksinkertaisesti riitä.

Vierailija
98/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
99/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata nirsoilla. Jää pian yksin. 

Ap sanoi jo jäävänsä mieluummin yksin, jos ei saa sellaista kumppania jonka haluaa. Niin minäkin tekisin kyllä.

Vierailija
100/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta olen nainen, enkä todellakaan huoli ketä tahansa! Mieluummin sinkkuna, jos en saa sitä kenet haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän