Miksi naiset rakastuvat aina renttuihin?
Kiltit miehet ja liian pehmot miehet jää ilman naista mutta ne jännät miehet jotka saattaa olla jopa väkivaltaisia saavat aina naisia? Mies jos lyö ja kohtelee muita huonosti niin se saa naisen mutta mies joka on kiltti ja ihana ei taas saa naista.
Kokeeko naiset että kilttimies on liian nössö vai kokevat naiset että kilttimies on uhka naiseudelle koska "vain nainen voi olla kiltti"?
Kommentit (28)
Evoluutiotutkimusten mukaan miehen status on tärkein parinvalintakriteeri naisilla. Eli lyyrikko ottanut omia vapauksiaan.
Rakastuvat pitkätukkahulttioihin
Petollisiin kulkureihinkin
Ja pilvilinnan rakentajiin
Unelmoiviin työnvieroksujiin
Rentut tarjoaa jännitystä. Varattoman ja ulosotossa olevan miehen kanssa jokainen päivä on seikkailua. Lisäksi arvaamattomuus tuo jännitystä myös intiimielämään, kun ei tiedä milloin mies on hyvällä päällä ja milloin väkivaltainen. Tylsässä Suomen kaltaisessa maassa, missä miehet ovat yleensä tasaisen harmaita, tuo renttumies naisille sitä kaivattua kipinää.
Eiväthän he aina rakastu. Useimmat naiset rakastuvat kiltteihin miehiin (osa kilteistä miehistä paljastuu sitten myöhemmin narsisteiksi, väkivaltaisiksi yms. mutta useimmat ovat oikeastikin kilttejä). Aika pieni vähemmistö on niitä, jotka rakastuvat alun perinkin renttuihin.
Niin ja mikset miehet halua käyttää ehkäisyä?
Jaa, mun mies ei ole mikään renttu.
Renttuus on mun mielestä elämäntapa että ei niin pingota joka asiasta , rento keskustelija, hauskat jutut, sopiva itsevarmuus, vähä karski ja ronski mut ei mauttomasti , rennot vaatteet ja viihtyy niissä , helposti lähestyttävä, yms..
Ja kuinka meidän kunnon miesten käy?
Renttukin voi muuttua kunnon mieheksi parisuhteessa.
Eikö naiset kiinnostuneetkaan ainoastaan rikkaista DI-miehistä? Koittakaa nyt päättää.
Naiset seurustelee kunnollisten miesten kanssa. AP:n tapaiset incelit vaan näkee kaikki muut miehet jänniksinä, joista näkevät märkiä unia.
Vain renttu jännämies saa naisen kiihottumaan. Naiset ei tunne mitään kaveruutta edes kilttejä miehiä kohtaan.
Rentut saa lapsuudessa kaltoinkohteltuja,persoonallisuushäiriöisiä pikkutyttöjä jotka luulevat antsaitsevansa huonon kohtelun.Tosinainen ei renttua katso.Toki narsisti tai psykopaatti saattaa pystyä huijaamaan vaimokseen ns.normaalin naisen ja se onkin sitten s**tanallista, jos haluaa eroon perhehelvetistä.
Määrittele renttu.
Itse olen ollut kolme kertaa pitkässä parisuhteessa. Kaikki ovat olleet korkeakoulutettuja (tavattiin yliopistolla tai töiden kautta) ja hyvässä työssä. Ulkoapäin ns. normaaleja. Kaikki paljastuivat k.sipäiksi.
En tiiä, rakastuin itsekin taas vaikka olin jo päättänyt että ei enää. Se ei käy töissä ja juo tyyliin joka päivä mutta se on niin ihana etten voi sille mitään että haluan olla sen kanssa.
Kilttimies voi saada kyllä naisia jos se kilttimies on koulutettu ja hyvätuloinen, jännän miehen ei tarvitse olla koulutettu ja hyvätuloinen saadakseen naisia.