Kuinkahan paljon Suomessa on kaltaisiani sinkkuja, jotka ovat yksin, kun eivät saa haluamaansa kumppania?
Itselläni ainakin ikätoive (25-30) rajaa jo paljon vaihtoehtoja pois eikä tuostakaan ikäluokasta kelpaa mikään peruspullukka, vaan pitäisi olla hyvännäköinen, urheilullinen ja älykäs.
Itse olen 42 enkä saanut edes nuorena tuollaista kumppania (parisuhteita mulla kyllä on), joten olen loppuelämäni sinkku, kun en halua enää tyytyä ihan hyvään.
Kommentit (109)
Eikö parisuhteessa ole kumppania? Mikä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata nirsoilla. Jää pian yksin.
ei vaan pysty jos ei tarpeeksi kiinnosta
Joo, sama vika täällä. Olen viisikymppinen nainen, ja pitäisi saada max 25v mies. Komea, älykäs ja lihaksikas tietysti. Mielestäni tämä olisi minun tasoani, koska on kuitenkin amk-koulutus ja salillakin käyn. Nirsoja vaan nuo nuoret miehet.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä. Mitä tarkoitat tällä?
Ap
Ihan turhaa haukkumista. Olen aina ollut nirso ja se kannattaa. Ennemmin olen yksin kuin miehen kanssa, joka ei ole mulle 10.
Tyytymissuhde ei voi olla onnellinen.
T. Onnellisessa suhteessa oleva nirso nainen
Kuka nyt ei haluisi itselleen kauneinta kumppania mutta kaikkea ei voi saada kun toisellakin on oma tahto. Naistenkin kannattaisi oppia tämä ja astua alas sieltä norsunluutornista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kirjoitit "enkä saanut edes nuorena tuollaista kumppania (parisuhteita mulla kyllä on)".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kirjoitit "enkä saanut edes nuorena tuollaista kumppania (parisuhteita mulla kyllä on)".
Et ilmeisesti huomannut sanaa "tuollaista"? Kumppaneita kyllä, mutta ei vaatimuksiani vastaavia silloinkaan.
Ap
Kyllä se varmaan aika yleinen juttu on.
Miehet ovat aggressiivisempia, päihdeongelmaisempia, rikollisempia ja kovempia valehtelemaan ja pettämään kuin naiset, siis sanalla sanoen vähemmän kunnollisia. Lisäksi moni heistä vihaa naisia. Moni nainen aivan avoimesti on mieluummin yksin kuin tuollaisen miehen kanssa ja näin on ihan hyväkin.
Naiset taas ovat harvemmin urheilullisia kuin miehet. He eivät myöskään ole nuorina niin kiinnostuneita vanhoista miehistä kuin vanhat miehet nuorista naisista.
Kyllä minä uskon, että hankalaa on.
Minäkin vaadin erikoistuneen lääkärin, esim. kirurgin, joka on mallin näköinen, kehonrakentaja mutta ei liian isoilla lihaksilla, varakas, sosiaalinen, tosi hauska, kuitenkin jalat maassa ja palvoo minua vaikka olen ihan tavallinen. Missä kaikki hyvät miehet on?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin vaadin erikoistuneen lääkärin, esim. kirurgin, joka on mallin näköinen, kehonrakentaja mutta ei liian isoilla lihaksilla, varakas, sosiaalinen, tosi hauska, kuitenkin jalat maassa ja palvoo minua vaikka olen ihan tavallinen. Missä kaikki hyvät miehet on?
Unohdin lisätä että pitää olla maitokaakaon värinen iho, tummat tuuheat hiukset, kiva parransänki, just silleen leikattu kuin mistä tykkään ja paljon mielenkiintoisia harrastuksia ja hemmottelee minua ulkomaanmatkoilla, hyvällä ruoalla mitä itse kokkaa ja sit on vaatimuksia mitä en kehtaa kirjoittaa tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vaan nirso ja etit liian nuorta
Niinhän mä juuri sanoinkin.
Ap
Eli tiedostat ongelmasi ja silti valitat?
Toisaalta omapa on elämäsi.
Luepa otsikko uudelleen. Missä kohtaa valitan?
Ap
Mitä nirsompi toinen on, sitä varmempi voi olla siitä että hän ei edes kykene rakastumaan. Jos on joskus rakastunut, tietää että monet puutteetkin on sellaisia mitä ei vaihtaisi toisessa. Nämä täydellisyyden tavoittelijat eivät voi edes ymmärtää sellaista, koska eivät ole rakastuneet. He ovat korkeintaan ihastuneet toiseen samalla tavalla kuin hienoon laukkuun tai vaatekappaleeseen tai kenkiin ihastutaan.
Kovin erikoista, mikäli et ole edes nuorempana löytänyt parikymppistä urheilullista nättiä naista. Vai eikö silloinkaan ole kelvanneet ne omanikäiset?
Minulle kelpaisi tavallinen suomalainen mies, joka pitää itsestään huolta, käy töissä yms, mutta ei näy missään? Irakilaisia huijareita kyllä riittää, mutta en niitä halua
Onhan teitä ulisijoita jonkin verran, mutta onneksi vähemmän ns. oikeassa elämässä kuin nettipalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et ilmeisesti huomannut sanaa "tuollaista"? Kumppaneita kyllä, mutta ei vaatimuksiani vastaavia silloinkaan.
Ap
Niin että kun olet joskus ollut vapaaehtoisesti parisuhteessa henkilön kanssa joka ei ole ollut hyvännäköinen, urheilullinen ja älykäs, eli olet omasta halustasi tyytynyt häneen kun et ole saanut unelmiesi naista, niin hän ei ole ollut silloin (parisuhteen aikana) sinun kumppani? Mikä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Kovin erikoista, mikäli et ole edes nuorempana löytänyt parikymppistä urheilullista nättiä naista. Vai eikö silloinkaan ole kelvanneet ne omanikäiset?
Ap olisi lienee tuolloin syyllistynyt rikokseen tai unelmien kumppani ei ollut vielä syntynytkään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Niin että kun olet joskus ollut vapaaehtoisesti parisuhteessa henkilön kanssa joka ei ole ollut hyvännäköinen, urheilullinen ja älykäs, eli olet omasta halustasi tyytynyt häneen kun et ole saanut unelmiesi naista, niin hän ei ole ollut silloin (parisuhteen aikana) sinun kumppani? Mikä sitten?
Hän ei ole ollut toiveitani vastaava kumppani. Miksi jankkaat?
Ap
Kyllä ne vaatimukset vaan on se ainoa este. Tuskinpa esim. työkaverini olisi pyytänyt treffeille, jos olisin ihan kauhea.
Ap