Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan paljon Suomessa on kaltaisiani sinkkuja, jotka ovat yksin, kun eivät saa haluamaansa kumppania?

Vierailija
03.08.2025 |

Itselläni ainakin ikätoive (25-30) rajaa jo paljon vaihtoehtoja pois eikä tuostakaan ikäluokasta kelpaa mikään peruspullukka, vaan pitäisi olla hyvännäköinen, urheilullinen ja älykäs. 

Itse olen 42 enkä saanut edes nuorena tuollaista kumppania (parisuhteita mulla kyllä on), joten olen loppuelämäni sinkku, kun en halua enää tyytyä ihan hyvään.

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä saat sellaisia joihin sun tasosi riittää. Jos ei kelpaa, niin sitten olet ilman. Eihän siinä mitään sen kummempaa ole.

No shit, Sherlock! Tämänhän aloittaja sanoikin. Kysymys oli, onko paljon muita samanlaisia.

Ps. Mene luetunymmärtämiskurssille.

Vierailija
42/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nirsompi toinen on, sitä varmempi voi olla siitä että hän ei edes kykene rakastumaan. Jos on joskus rakastunut, tietää että monet puutteetkin on sellaisia mitä ei vaihtaisi toisessa. Nämä täydellisyyden tavoittelijat eivät voi edes ymmärtää sellaista, koska eivät ole rakastuneet. He ovat korkeintaan ihastuneet toiseen samalla tavalla kuin hienoon laukkuun tai vaatekappaleeseen tai kenkiin ihastutaan.

Ajattelen aivan toisin. Siis nirsoudesta - tyytymissuhteisiin lähtevät ovat turvattomasti kiintyneitä eivätkä usko rakkauteen. Siksi he ovat suhteissa joissa ei rakasteta.

Nirsous ei tarkoita sitä että kumppani olisi täydellinen yleisten standardien mukaan, vaan juuri minulle 10. Se ei myöskään tarkoita esineellistämistä. T. Nirso nainen onnellisessa suhteessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa alkaa lämmittämään suhdetta ylipainoisen norsun ja mursun kanssa?

Eikö voisi edes niistä läskeistään päästä eroon, ennen mitään vakavempaa....tai kevyempääkään kanssakäymistä.

Mulla lääkityksenä klotsapiini. Olen loppuelämäni yksin. :(

Vihaan psykiatreja!

Vierailija
44/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on paljon. 

Emme halua kaltaisiasi keski-ikäisiä rumia ja turpeita ulisijamiehiä. 

Vierailija
45/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin vanha ukkeli saa nuorta mimmiä ellei ole rahaa ja halua käyttää sitä.

Vierailija
46/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata nirsoilla. Jää pian yksin. 

Ei mulle ole mikään ongelma olla yksin. Kauheampaa olisi olla parisuhteessa jonkun kanssa ihan vain siksi, ettei jäisi yksin.

Ap

Niin, nirson kakaran mielestä. Vietäpä muutama tunti katsellen itseäsi peilistä. Kuka sieltä luuraa takaisin? Joku ihanneyksilö? Ei, siellä on ajan hampaan uhri, luonnevikainen typerys. Joka nimenomaan on parisuhteessa itsensä kanssa, tyytyen jopa siihen ääliöön ja ylpeillen sen seurasta. 

Vierailija
47/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys tuossa on se suurin karsija. Ei kukaan älykäs tuollaista hae.

Millaista?? 

Vierailija
48/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan normaalipainoinen miehen. Ei vaan löydy. T. Normaalipainoinen nainen

Vierailija
49/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä saat sellaisia joihin sun tasosi riittää. Jos ei kelpaa, niin sitten olet ilman. Eihän siinä mitään sen kummempaa ole.

No shit, Sherlock! Tämänhän aloittaja sanoikin. Kysymys oli, onko paljon muita samanlaisia.

Ps. Mene luetunymmärtämiskurssille.

Mitä hän sillä tiedolla tekee, kuinka moni muu on yhtä hölmö kuin hän? Jos niitä on todella paljon, niin hän on yksi miljoonasta kärpäsestä, syököön siis tyhmyyksissään paskaa. Ja jos niitä on todella vähän, sehän vain todistaa, että hän on luonnevikaisempi kuin toivoi. 

Vierailija
50/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole montaa, kaikki sinkkunaiset kertovat olevansa tyytyväinen sinkkuna koska kukaan mies ei yllä hänen tasolleen eikä tarjoa tarpeeksi resursseja elättääkseen hänen itsenäisen naisen elämää.

Vierailija
51/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, kun ymmärrät sen, että myös sinulla tulee olla jotain hyvää annettavaa siinä parisuhteessa, niin löydät sen unelmapuolisosi. 

Jos kuvittelet, että vain sinä voit esittää vaatimuksia, et löydä koskaan sitä älykästä nuorta urheilullista naista.

Katsos kun ne älykkäät naiset omaavat myös koko joukon vaatimuksia, joihin pitää yltää ja varsinkin noin vanhan.

Vierailija
52/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä köyhiä ja/tai pienikullusia piisaa.

Vierailija
53/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle ole mikään ongelma olla yksin. Kauheampaa olisi olla parisuhteessa jonkun kanssa ihan vain siksi, ettei jäisi yksin.

Ap

Niin, nirson kakaran mielestä. Vietäpä muutama tunti katsellen itseäsi peilistä. Kuka sieltä luuraa takaisin? Joku ihanneyksilö? Ei, siellä on ajan hampaan uhri, luonnevikainen typerys. Joka nimenomaan on parisuhteessa itsensä kanssa, tyytyen jopa siihen ääliöön ja ylpeillen sen seurasta. 

Miksi tää menee sulla noin tunteisiin? Eihän mun vaatimukset ole mitenkään sulta pois.

Ap

Vierailija
54/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nirsompi toinen on, sitä varmempi voi olla siitä että hän ei edes kykene rakastumaan. Jos on joskus rakastunut, tietää että monet puutteetkin on sellaisia mitä ei vaihtaisi toisessa. Nämä täydellisyyden tavoittelijat eivät voi edes ymmärtää sellaista, koska eivät ole rakastuneet. He ovat korkeintaan ihastuneet toiseen samalla tavalla kuin hienoon laukkuun tai vaatekappaleeseen tai kenkiin ihastutaan.

Ajattelen aivan toisin. Siis nirsoudesta - tyytymissuhteisiin lähtevät ovat turvattomasti kiintyneitä eivätkä usko rakkauteen. Siksi he ovat suhteissa joissa ei rakasteta.

Nirsous ei tarkoita sitä että kumppani olisi täydellinen yleisten standardien mukaan, vaan juuri minulle 10. Se ei myöskään tarkoita esineellistämistä. T. Nirso nainen onnellisessa suhteessa

Kuka käskee olemaan rakastamatta sitä, jonka saat? Rakkaus ei ole mikään palkkio minulle täydelliselle ihmeyksilölle. Se on asenne, johon vastataan samoin. Ristiriitoihin etsitään ratkaisut ja sovitellaan niitä. 

Vierailija
55/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys tuossa on se suurin karsija. Ei kukaan älykäs tuollaista hae.

Millaista?? 

AP:ta

Vierailija
56/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on sama juttu kuin työttömillä: kun en kerran saa amiskoulutuksella johtajan paikkaa jossa palkka on 20 000 euroa kk niin en sitten tee töitä ollenkaan elämässäni.

Vierailija
57/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan normaalipainoinen miehen. Ei vaan löydy. T. Normaalipainoinen nainen

Tämä on kyllä möhömahojen maassa hankala rasti.

Vierailija
58/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitten saat seksiä, jos et kelpuuta ketään?

Vierailija
59/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Suurin osa taitaa kuitenkin olla jonkun kanssa ihan vaan siksi ettei jäisi yksin. Suurin osa tyytyy ja sitten erotaan muutaman vuoden päästä, kun lapset on tehty ja alkaa raaka arki. Näin kävi minullekin. Kuvittelin että jaksan mutta enpä jaksanutkaan. Pelotti jäädä yksin kun kaverit pariutui joka puolella. Nyt jälkeenpäin ajateltuna olipa tyhmää. Kavereista tuli entisiä kavereita vuosien mittaan,  mitään yhteistä ei enää ollut. Eronneita on heissäkin, ja niitä jotka edelleen tyytyvät samaan pettämisten ja vankiloidenkin jälkeen. Saa etsiä ja haluta mitä mieli tekee mutta turhaan täällä itket jos ei löydy.  Itse älysin lopettaa etsimisen eron jälkeen. Kyllä yksin on niin paljon parempi.

Vierailija
60/109 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva nainen haluaa parisuhteeseen itseään huomattavasti vanhemman miehen kanssa.

Tästä syystä em. On hankalaa, ei mahdotonta, mutta haastavaa.

Miesten eliikäodote on paljon alempana kuin naisten. Naisille parasta on itseä hieman nuorempi mies, niin on suurempi mahdollisuus saada vanheta yhdessä. 

Tuolla iläerolla mitä ap hakee, tulee naisesta suuremmalla tidennäköisyydellä leski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi