Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei saisi ilmeisesti pitää itse itseään kauniina

Vierailija
02.08.2025 |

Olen panostanut paljon ulkonäkööni. Treenaan, käytän laadukkaita tuotteita, pukeudun kauniisti, pidän itseni kunnossa syömällä terveellisesti ym.

Tämä on siis suurin satsaus elämässäni, koska en ole menestynyt urallani. Töissä käyn kyllä. Haluan näyttää hyvältä, jotta olisin aviomiehelleni ylpeyden aihe.

Ja olenkin ikäisekseni aika kivan näköinen, mutta ilmeisesti se on väärin ajatella olevansa hyvännäköinen, koska mua monesti tiputetaan maan pinnalle muiden naisten toimesta. MIKSI??? Miksi ei saa iloita omasta ulkonäöstään?? 

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei saa olla liian näkyvästi kaunis, varakas tai menestynyt. Vaatimattomuus on vaalittu asia näillä nurkilla. Eniten arvostetaan sellaisia, jotka näyttelevät kuin eivät tietäisi näyttävänsä hyvältä. Muuten näyttää ylpeältä. Samoin kuin rikkaissa arvostetaan niitä, jotka silti näyttävät nauttivansa tavallisista vaatimattomista asioista, kuten aamukahvista ja sanomalehdestä, vaikka rahaa olisikin yksityiseen uima-altaaseen ja hierojaan ennen sitä kahvia.

Vierailija
2/142 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa miehetkin ihan raivon partaalle, jos nainen tietää olevansa kaunis. Jostain 10-vuotiaasta asti sedät hokeneet, että niin kaunis tyttö, ja silti naisen pitäisi olla siinä uskossa, ettei ole. Kai itseään rumana pitävä nainen on rumien miesten sitten helpompi saada, siksi ärsyttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että itsekin sanot että olet panostanut vain ulkonäköösi kertoo sen että sinulla ei ole mitään sisältöä. Ulkonäkökeiskeiset tyhjäpää kelpaa kyllä seksiin mutta parisuhdetta ei niiden kanssa saa aikaan kun siinä mies joutuu tekemään ihan kaiken kun nainen ei osaa tehdä mitään muuta kuin näyttää hyvältä

Vierailija
4/142 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa niin. SUOMESSA pitää vihata itseään ja hävetä. 

Vierailija
5/142 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Olipas loukkaavaa tekstiä. Olen kylläkin naimisissa ja ollut jo pitkään. Mieheni rakastaa mua kyllä muutenkin, mutta nätti ulkonäkö on kiva lisä. Ap

Vierailija
6/142 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta saisi hyvän edustusvaimon mutta oikeaa vaimoa sinusta ei saa

Vierailija
7/142 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputetaan maan pinnalle muiden naisten toimesta. Eli miten ihan konkreettisesti?

Vierailija
8/142 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että itsekin sanot että olet panostanut vain ulkonäköösi kertoo sen että sinulla ei ole mitään sisältöä. Ulkonäkökeiskeiset tyhjäpää kelpaa kyllä seksiin mutta parisuhdetta ei niiden kanssa saa aikaan kun siinä mies joutuu tekemään ihan kaiken kun nainen ei osaa tehdä mitään muuta kuin näyttää hyvältä

Ei kerro. Minä olen koulutukseltani ja työtäni dippainssi, joka nauttii vapaa-ajallaan taiteista, lukemisesta ja liikunnasta, ja silti jää aikaa ja energiaa myös näyttää hyvältä. Veikkaan että olet 10x enemmän tyhjäpää kuin minä. 

Vierailija
9/142 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on teennäisestä toistensa kehumisesta huolimatta oikeasti aivan helvetin kateellisia toisilleen. Huomaahan sen tästä sydney sweeneyn farkkuhommastakin kun pääasiassa valkoiset öhömm sanottaisko vähemmän kauniit pääosin parkumassa kun kehdataan kauniin naisen geenejä kehua ja naamioivat sen joksikin typeräksi nat sismiksi ja muuksi hyvesignaloivaksi.

Vierailija
10/142 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rajoitu vain tuohon, vaan aika moneen muuhunkin asiaan, tuntuu että Suomessa ei saa kehua itseään yhtään mistään koska se heti katsotaan omahyväisyydeksi, pitää olla nöyrä ja itseään mollaava.

Vierailija
11/142 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meinaat tehdä elämälläsi sen jälkeen kun iän myötä väkisinkin menetät sen ainoan asian eli ulkonäkösi mihin olet panostanut ja mitä olet opetellut? Eli mitä sinulla on annettavaa parisuhteen eteen sen jälkeen kun menetät sen ulkonäkösi?

Vierailija
12/142 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kanssa vaan pitää diilata. Toiset naiset kadehtivat kauniita ja haluttuja naisia. Älä ota sitä henkilökohtaisesti.

Vierailija
13/142 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama trollikka kuin se aloitus miksi vaimoni käyttää dioria?  :D  ;DDD  Oletko toimittaja ja etsit aiheet juttuihisi täältä??? :D Vastakkainasetteluhan se toimii.

Vierailija
14/142 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiputetaan maan pinnalle muiden naisten toimesta. Eli miten ihan konkreettisesti?

Sivusta - esim tässä ketjussa useammissakin kommenteissa.

Vierailija
15/142 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä et oo niin super kuin luulet ja sitten kun joku kuuntelee tarpeeksi se reaktio tulee spontaanisti? Tyyliin back to the earth.

Vierailija
16/142 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei estä sinua iloitsemasta omasta ulkonäöstä. 

Vierailija
17/142 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluan näyttää hyvältä, jotta olisin aviomiehelleni ylpeyden aihe."

Miten joku viitsiikin alentaa itseään noin?

Vierailija
18/142 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että huolehdit itsestäsi.

Älä välitä muiden kommenteista.

Vierailija
19/142 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen kulttuurinen sielu on kuin pimeältä keskiajalta. Nöyrä työn uurtaja, joka ei yritä erottua massasta. Jos erottuu, ihmiset kokevat että on joku sanaton lupa painaa joukkovoimalla sellainen alas.

Vierailija
20/142 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä meinaat tehdä elämälläsi sen jälkeen kun iän myötä väkisinkin menetät sen ainoan asian eli ulkonäkösi mihin olet panostanut ja mitä olet opetellut? Eli mitä sinulla on annettavaa parisuhteen eteen sen jälkeen kun menetät sen ulkonäkösi?

Annekukkohovit