Miksi jotkut miehet eivät edes yritä näyttää mieheltä?
Kommentit (117)
Naisetkin ovat käyttäneet housuja aika pitkään.
Miksi sitä pitäisi erikseen yrittää? Jos on tyytyväinen ulkonäköönsä sellaisena kuin se on niin sehän on vain hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Miltäs he sitten yrittävät näyttää? Naisilta? Koirilta? Vapyyreiltä?
Se jota nyt tarkoitan, näyttää ja kuulostaa naiselta. Ajattelin sitä ja samassa minulle sanottiin siitä. Ap
Yrittävät naamioitua kaupungin melskeeseen
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin ovat käyttäneet housuja aika pitkään.
Näyttikö Marilyn Monroe farkuissa mieheltä? Ap
Olen naimisissa oleva mies. Ei minun tarvitse yrittää hurmata yhtään ketään. Öljyiset verkkarit ja kroksit on minun vaatteeni.
Nyt on paljon miehiä jotka näyttävät meikittömiltä lesboilta.
Olisko joku muotioikku, kun sellaisia tyttöilijöitä on niin paljon, ainakin pääkaupunkiseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se jota nyt tarkoitan, näyttää ja kuulostaa naiselta. Ajattelin sitä ja samassa minulle sanottiin siitä. Ap
Jokainen olkoon sitä mitä on. Esittämisellä ei voita mitään.
Miksi naiset eivät näytä naisilta.
Ja mikä ap on määrittelemään ja olettamaan ketään ja mitään?
Mikä on miehen näköinen mies?
teinityttöjen ihannehan on tyttömäisen kaunis poika, jotka ovatkin kaikkien suosikkeja
Vierailija kirjoitti:
Nyt on paljon miehiä jotka näyttävät meikittömiltä lesboilta.
Suomalaisilla mongooleilla kun parrankasvukin on heikkoa, se ei ole oma valinta ettei ole 210cm viikinki.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa oleva mies. Ei minun tarvitse yrittää hurmata yhtään ketään. Öljyiset verkkarit ja kroksit on minun vaatteeni.
Kyllä sun pitäisi hurmata sun vaimosi, muuten saatat joku päivä huomata jääneesi yksin elämään paskaisissa vermeissäsi.
Mihin unohtui ole oma itsesi? Nyt pitäisi näytellä jotain roolia mitä nyt pitikään näytellä ja sitten tuomitaan kun et näyttele rooliasi tismalleen oikein niin kuin joku punavuoressa avokadoleipä kädessä päsmäröivä populistinen prinsessa haluaisi.
Ap on itse joku kouvolatukkaläskivalas jonka mielestä Jason Momoa on Hot? 😂😂😂😂 Yök
Vierailija kirjoitti:
samoin mun miehelläni, kelpaa mulle
Eihän nykyään naisetkaan enää näytä naisilta. Ovat pellen näköisiä.